Jump to content

My Pug & Gti


cristi_407

Postare recomandată

Da-mi si mie te rog niste detalii despre key cover..cat costa cum se instaleaza..multumesc!

Link către comentariu
  • Replies 1,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cristi_407

    646

  • xht20

    118

  • Bebeee

    36

  • Alex@Audi

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

L-am primit bonus dupa ce am comandat multe de la osir..se intaleaza usor..si da o senzatie placuta, face cheia mai grea mai masiva..imi place :(

P.S: Vin la Sibiu..Pregatiti cupa :D

Modificat de cristi_407
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Inca 2 cupe de la Sibiu.. Loc 2 Best Ext, Loc 2 Best Int, :icon_thumright:.. 2 poze cu 407 si Gti ul unui prieten :)

post-14028-1278061091_thumb.jpg

post-14028-1278061229_thumb.jpg

Link către comentariu
lucian_90tud

Faci colectie de cupe :icon_thumright:

Frumoase masinile

In ultima poza e ZOZ, nu ?

Link către comentariu

Frumoase masi...sa le porti cu placere si fara evenimente...o sa vin si eu pe acasa pote ne auzim... :)) :huh:

Link către comentariu

Stie cineva de problema cu bobinele de pe bujii sau ceva de genul..masina tremura cand o accelerez..poate sa ma ajute cineva?eu am dus-o in service dar e a 2 oara cand patesc chestia cu bobinele..o solutie?ceva mai bun?

Link către comentariu

bujii NGK BKR7EIX si bobine pe cod OEM. Eu asa le-am schimbat si merge brici acum

Link către comentariu

Da..Teff..asa am si eu.Tot Nadir mi le-a schimbat..dar se pare ca bobinele nu fac fata..ei zic ca e de la condens..

Modificat de cristi_407
Link către comentariu

290+ stage 2+

Modificat de cristi_407
Link către comentariu

pai la Stage 2+ ar trebui sa ai peste 340cai. Nu pot sa-mi dau seama. Din cate explici tu par a fi bujiile, dar daca zici ca le-ai schimbat recent...

Link către comentariu

are K03, din cauza asta nu are peste 340 de cai :rolleyes:

Link către comentariu
pai la Stage 2+ ar trebui sa ai peste 340cai. Nu pot sa-mi dau seama. Din cate explici tu par a fi bujiile, dar daca zici ca le-ai schimbat recent...

M-au sunat acum si mi-au spus ca e bobina de pe cilindru 2...si s-au uitat un pic la bujii si au zis ca sunt un pic innegrite..am cam 30 000 km cu bujiile astea..

Link către comentariu

Are cumva aproximativ 75.000 km masina?

Oricum sfatul meu e sa le schimbi pe toate deoarece in genere daca a picat una pica si restul in 2-3000 de km .

Link către comentariu

pe principiul asta ar trebui sa schimbe toata masina, ca odata si odata tot crapa motorul sau cutia.....hai sa prevenim :blah:

mie mi-au picat 2 bobine in aceeasi zi. a picat pe cilindrul 1 am schimbat-o,a mers ok 10 minute, apoi a picat pe cilindrul 4....am crezut ca a cedat vreo bujie , era prea mare coincidenta sa fie tot bobina......am schimbat si bujiile, apoi si bobina de pe cilindrul 4 cand mi-am dat seama de crudul adevar si gata.

30000 km cu bujiile e rezonabil, mai ales ca ai umblat si la putere

Link către comentariu
are K03, din cauza asta nu are peste 340 de cai :(

aa, scuze. nu stiam :blah: greseala mea

Link către comentariu

Da..o sa imi schimb si bujiile pana la urma sapt viitoare..sa vedem daca mai apar probleme..

Link către comentariu
pe principiul asta ar trebui sa schimbe toata masina, ca odata si odata tot crapa motorul sau cutia.....hai sa prevenim :P

mie mi-au picat 2 bobine in aceeasi zi. a picat pe cilindrul 1 am schimbat-o,a mers ok 10 minute, apoi a picat pe cilindrul 4....am crezut ca a cedat vreo bujie , era prea mare coincidenta sa fie tot bobina......am schimbat si bujiile, apoi si bobina de pe cilindrul 4 cand mi-am dat seama de crudul adevar si gata.

30000 km cu bujiile e rezonabil, mai ales ca ai umblat si la putere

Nu e pe acelasi principiu,este vorba de durata lor de viata care este foarte asemanatoare.Am observat pe 3 golfuri 5 ,FSI,ca au picat bobinele la ~70.000km.Daca tie iti place sa astepti sa astepti comanda (eventual si sa o bagi in service daca nu te pricepi sa le inlocuiesti)dupa fiecare bobina si pana atunci sa mergi cu masina in 3 cilindri e problema ta.Asa am zis si eu prima oara ,ca s-ar putea sa fi fost defecta,pana a picat a 2-a dupa 2000km.Pe scurt sunt consumabile.

Link către comentariu

Da...e clar ca sunt consumabile dar ma intreb daca nu exista ceva mai rezistent..

Link către comentariu

Mare atentie cand deschizi capota, sa nu curga apa in zona aia, nu mai ai capac de motor si fereste zona cat mai mult de umezeala... asta m-au sfatuit pe mine la Seat.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!