Jump to content

My Pug & Gti


cristi_407

Postare recomandată

Am scos masina azi..Primele impresii...Suspensia destul de dura dar acceptabila..cu greu am gasit pozitia care sa imi ofere si performante si look, schimbari simtitoare de la Dogbone..masina pe loc e mai vibranta..dar am observat la plecari ca se infinge mult mai bine..Cat despre twincooler nu pot sa spun foarte multe pt ca nu am ce sa simt la el.. o sa revin cu poze..

Link către comentariu
  • Replies 1,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cristi_407

    646

  • xht20

    118

  • Bebeee

    36

  • Alex@Audi

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Twincoolerul isi va face treaba la vara. Sunt curios cum sta cu noua suspensie. :D

Link către comentariu

Nu e nici joasa nici ridicata..cam 1, 1,5 cm intre roata..oricum cine mi-a setato se pricepea un pic la masini si la tuning..si a mers cu masina si a tras de ea pe viraje sa vada :).. Arata agresiv oricum cu twincoolerul deocamdata atat face :D.. A mai ramas antena sa o montez dar nu mai aveam rabdare si trebuia dat jos capitonajul si etc..si m-am plictisit.. Nu am incercat nici o plecare de pe loc sa vad diferenta cu anvelopele noi, dogbone ul si cu suspensia..chiar sunt curios..Trebuie sa imi caut partenerul cu S5 cu care imi incerc masina :D

Link către comentariu

Suspensia numai de bine..Si cel care mi-a montato a spus ca e super ok..Cu dogbone ul ti-am zis..s-ar putea sa fie un pic deranjant..mai ales daca e rece motorul..Dar isi face bine treaba la plecari mai dure..

Link către comentariu
Comandat azi BSH Billet Transmission and Side Engine Mounts si BSH Torque Mount..Prefer sa pregatesc masina bine inainte de k04 ca sa nu am surprize..Mi-ar fi fost usor sa dau 2100 euro sa pun 360 cp vin cu foaia dyno si apoi dupa 2000 de km plang.. si de aia prefer sa am o masia sigura in primul rand.. In februarie montez si prelungirea si piesele astea si anvelopele..Urmeaza franele si suspensia si apoi la sfarsit k04 kit.. Cam la ce ma ajuta piesele astea:

Significantly reduced engine movement.

More feedback from the engine

Greatly reduced wheel hop

More defined throttle input

Smoother shifts for both DSG and Manual cars

sa-mi zici si mie impresii dupa ce montezi tampoanele BSH. Sunt curios cum se aud la tine. Oricum vei constata o mare dif fata de alea stoc, iar la plecare nu va mai vibra nimic.

Nu inteleg ce dogbone powerflex ai...tot ceea ce face powerflex pentru sectiunea aia este Rear Torque Arm (Pendulum) Insert - care e identic si la fel cu CU BSH Torque Mount.

Din ceea ce stiu eu, singurii care fac tot ansamblul sunt BSH si VF engineering (torque mount + pendulum).

La 2.0TFSI nu cred ca mai exista dogbone ci e denumit pendulum.

Link către comentariu
sa-mi zici si mie impresii dupa ce montezi tampoanele BSH. Sunt curios cum se aud la tine. Oricum vei constata o mare dif fata de alea stoc, iar la plecare nu va mai vibra nimic.

Nu inteleg ce dogbone powerflex ai...tot ceea ce face powerflex pentru sectiunea aia este Rear Torque Arm (Pendulum) Insert - care e identic si la fel cu CU BSH Torque Mount.

Din ceea ce stiu eu, singurii care fac tot ansamblul sunt BSH si VF engineering (torque mount + pendulum).

La 2.0TFSI nu cred ca mai exista dogbone ci e denumit pendulum.

Am anulat comanda aia pt ca din ce am discutat cu cei de la BSH mi-au spus ca inca nu e nevoie de asa ceva la puterea care o am..Si mi-am comandat cum ai zis si tu mai sus torque mount + pendulum de la Powerflex..diferenta e destula..se simt vibratiile in habitaclu, dar am inteles ca o sa mai cedeze..

Link către comentariu

Pai eu asta nu inteleg, de unde pendulum-ul? Ca ala e in kit BSH sau VF, powerflex face doar bucsa aia din poliuretan.

Oricum asa ca fapt divers eu am montat tot kitul BSH odata (tampoane + pendulum) si nu simteam absolut nimic: doar acel grrrr specfic si putine vibratii in masina doar daca motorul statea la relanti pe o turatie anume, atunci rezona ceva, dar asta seintampla f rar. Absolut nimic l aplecatu de pe loc,

Am dat jos tampoanele de motor dupa ce am pus diferentialul + ambreiajul ptr ca se auzea prea tare volant, aveam de facut un drum lung afara si nu aveam chef de super zgomote.

Cum am scos tampoanele BSH am inceput sa simt acele vibratii de care zici tu, vibratii care se transmit nitel si-n evacuare la mine. Cand voi pune la loc BSH-urile sigur vor dispare ptr ca tot ansamblul motor nu va mai flexa deloc.

Link către comentariu

Front Anti Roll Bar Mount si Lower Engine Mount Insert(Large)..Asta e la Gti asa zis ul dog bone..e format din 2 piese.. Masina mea are 50k si cand am zis ce putere am si cati km au zis ca nu e necesar inca suportii care ii ai tu si mi-au recomandat doar asta..si pot sa zic ca isi face treaba..Tu deja ai trecut de 350 cp, e mai veche masina na..nu stiu ce sa zic..la mine inca nu sunt necesarii aia..

Modificat de cristi_407
Link către comentariu

Ei ca-i zici tu dogbone, da - nu eram lamurit :).

masina mea e 2008 :) si are tot 50k km si 340hp (ptr moment, urmeaza curand upgrade-ul).

Tu ce putere ai? Tampoanele se pot monta ptr orice putere, nu stiu de ce au zis ei ca nu e nevoie. Motorul flexeaza si la 230hp si la 340hp..

In US sunt f multi care au sub 300hp si le au montate.

Link către comentariu

290cp, 402nm.. na..nu au zis ca nu se pot monta, au zis ca nu e urgent si foarte important..Si am inteles ca la DSG nu e asa de mare miscarea motorului...in fine..spun si eu ce am mai citit..mi-au zis ca e ok kit ul ala de la powerflex.. Stiu ca sunt..si eu sunt pe princiul sa fie cat mai safe..Deocamdata sunt multumit de cum pune puterea jos...sa stai la 3m in spate la un s5(care are quattro) e ok..si asta inainte sa imi pun suspensia, anvelopele si suportii astia ca nici nu mai stiu ce sunt :)

Modificat de cristi_407
Link către comentariu

In toamna sper sa ajung la ``mica racheta``... deja injectoarele le am.. :D

Link către comentariu

Nu a iesit nici una sa se vada twincoolerul :)..era prea intuneric..

Link către comentariu

:P :) am citit si eu toate cel 9 pagini si sunt mai mult decat impresionat.

Cand vin dupa suspensie poate facem niste poze (aduc eu aparatul).

Modificat de X-Ecutor
Link către comentariu

Foarte frumoasa. Ii sta bine cu accesoriile de la OSIR.

Spor la modificari in continuare.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

La dus :D..In poza asta se vede un pic twincoolerul :)

post-14028-1270811062_thumb.jpg

post-14028-1270811062_thumb.jpg

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

buna!

m-ar interesa si pe me daca ai cumparat toata bara din spate sau doar bucata neagra,as vrea si eu sa imi cumpar,multumesc

Link către comentariu

frumaosa masina , facuta cu mult bun gust foarte clean :) sa o stapanesti sanatos

Link către comentariu

Salut..Nu e toata bara..E un add on de carbon care acopera spoiler ul original.. :icon_thumright: Vezi pe site la osir..

Link către comentariu
  • 1 month later...

Maine se face revizie completa..chestia aia de la pompa de benzina care nu imi vine in minte acum cum se cheama, se verifica ungiurile si directia si suspensia..Masina trage foarte ok, si se pare ca twincoolerul isi face treaba..luna asta sper sa trec pe Revo desi Superchips a fost ok pana acum..

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!