Jump to content

My Pug & Gti


cristi_407

Postare recomandată

Nu stiu.. Am vrut sa fie galbene si mi le-a facut un prieten care are vopsitorie galbene :P.. Merci mult.

Modificat de cristi_407
Link către comentariu
  • Replies 1,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cristi_407

    646

  • xht20

    118

  • Bebeee

    36

  • Alex@Audi

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

:P

post-14028-0-94428000-1397535088_thumb.j

post-14028-0-12793400-1397535288_thumb.j

post-14028-0-15905000-1397535297_thumb.j

post-14028-0-59445200-1397535300_thumb.j

Modificat de cristi_407
Link către comentariu

Foarte frumos arata, capota de carbon face toti banii.

I-as pune jante ceva mai usoare, Oz sau Sparco.

Link către comentariu

Merci Doctore.. M-am gandit mult la jante, dar imi plac asa mult etea de ED30 ca nu ma lasa inima sa le schimb...

post-14028-0-05380100-1397557179_thumb.j

post-14028-0-34852800-1397557183_thumb.j

Modificat de cristi_407
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Cu Big Godzilla :D

post-14028-0-19894200-1399561368_thumb.j

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Si am inceput treaba.. Schimbat interne motor, + + + multe altele... Doamne Ajuta :)

post-14028-0-15435800-1400496718_thumb.j

Link către comentariu

E jos.. Turibina e ok, joc normal, fara urme de ulei, la volant am un pic joc si cred o sa o schimb, si in rest nu prea sunt probleme.. sa vedem cand desfacem motorul in seara asta... Suruburile de la cutia de viteze erau un pic slabite si cred ca de aia aveam un zgomot.. 

post-14028-0-69180400-1400576318_thumb.j

Link către comentariu

Motorul e desfacut, si chiar surpinzator arata foarte bine toate.. urme normale de uzura, nimic special.. Trecem la curatat tot si dupa montam la loc :)

post-14028-0-42171900-1400900928_thumb.j

Link către comentariu

Azi speram sa il inchidem, si sa ii dau prima chemie... emotii :))

post-14028-0-37702100-1401435392_thumb.j

post-14028-0-34555900-1401435400_thumb.j

post-14028-0-69564300-1401435404_thumb.j

Link către comentariu

Curatat...arata ca nou tot.. :)... Dupa rulat de 4 ani cu soft, si de 3 cu setare agresiva (421cp) motorul se prezinta normal, fara urme mari de uzura, fara curgeri, chiulasa e ok, segmentii ok...  Desi am schimbat tot doar ca sa fiu sigur ca masina va tine pt o noua configuratie... 

post-14028-0-99859600-1401443076_thumb.j

Link către comentariu

Spor la munca si sa il termini cat mai repede, cred ca ii simti lipsa.

Link către comentariu

Super treaba !

 

Cand ai ceva timp ne poti spune mai in detaliu c anume ai schimbat prin el ? :)

 

Multa bafta in continuare !

Link către comentariu

Pai s-a desfacut motorul.. Curatat tot tot... Schimbat biele stock cu forjate IE, cuzienti calico,  segmenti noi, toate garniturile noi, prezoane motor + chiulasa ARP,  distributie noua, bobine R8, si bujii noi...

Link către comentariu

Motorul e gata, porneste fara probleme...  Mai stau pana diseara sa mai schimbe o rola la distributie ca nu i-a placut... Totul a fost ok, nu au fost probelme.. O singura chestie la cutie a gasit, firul care pleca de sus pana jos este ros si nu facea contact bine.. L am comandat undeva pe sapt viitoare il schimb... Urmeaza rodajul de 500km mers foarte usor, iar dupa accelerat progresiv... 

post-14028-0-76387700-1401699721_thumb.j

Link către comentariu

Spor la rodaj :) Era buna o autostrada, o setai la 100km/k in tr 6 si era gata repede si bine

Link către comentariu

Merci.. chiar sunt multumit de cum arata motoru si cum a decurs tot.. fara probleme fara adaptari..

Link către comentariu

Sa ai grija la ce coliere s-au folosit la furtunele siliconice pt apa.

La Seat nu am putut refolosi cele originale si am gasit din astea:http://stildc.ro/img/409738-5.jpg

Vreau sa spun ca de la caldura si profilul colierului s-au distrus toate furtunele plus ca pierdeam apa in vreo 3 locuri.. A intrat colierul in furtun..

Link către comentariu

Sunt ok.. le am deja de 2 ani ;)

Link către comentariu

Job done... Mai urmeaza sapt viitoare sa imi schimb cablul de la cutie care nu face contact bine, furtunul de realocare DV (o sa imi pun ceva siliconic), cum follower de la pompa de inalte si rodaj cam 700-800 km, dupa care schimb uleiul..  Acum am folosit un Liqui moly 10w40 cu ceva aditivi in el, iar dupa rodaj trecem la  5w40 Motul 300V

post-14028-0-89574800-1401779873_thumb.j

post-14028-0-02634500-1401779881_thumb.j

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!