Jump to content

My Pug & Gti


cristi_407

Postare recomandată

Eu tin minte un post al unui coleg cu un R32 turbo (imi scapa nick-ul) care spunea ca PS2-urile au fost singurele anvelope care i-au facut pana fiind atat de "lipicioase" incat aduna cuiele, nefiind deci prea bune pt tara minunata in care traim. Altfel intradevar sunt cam nr. 1 in toate reviewurile si testele deci daca ti le poti permite (pretul e putin mai piperat decat cam toate anvelopele din clasa) si excluzi considerentul de sus nu poti da gres cu ele.

LE: daca oferta este pt "toata lumea" sunt si eu interesat sa o aud :biggrin:

Modificat de spb
Link către comentariu
  • 3 weeks later...
  • Replies 1,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cristi_407

    646

  • xht20

    118

  • Bebeee

    36

  • Alex@Audi

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am fost la dyno in Iasi..Am obtinut o valoare de 270 cp la motor, 248 cp la roata si 400nm..Am o mica oscilatie la 4900 de ture, dar o sa certam..Sunt foarte multumit, si masina a fost laudata maxim de cei de acolo..Au zis ca e totul gandit si exact :vaidecapulmeu:..O sa pun filmulete si graficul.. Inca rulez cu k03..

Link către comentariu

Puterea este OK-ish, insa acea cadere de cuplu nu-mi prea place. Cand ai timp da o fuga la Nadir sa faceti niste loguri, suspectez o bujie uzata sau ceva similar. In rest arata bine si evident ca se poate considerabil mai bine fara acea oscilatie :D

Modificat de Adrian@revo
Link către comentariu

Dap..am vb cu Nadir..Bujiile sunt noi, au 1000 km maxim..NGK mai reci :D

Link către comentariu

Atunci sa nu fie vreo bobina, deoarece arata a missfire, dar cel mai bine te vezi cu el si faceti niste logs :D

Fara acea oscilatie ar trebui sa vezi 280+ Bhp.

Link către comentariu

mai degraba de la bobine as crede eu ca este.eu am avut pana de curand bujiile oem si nici o problema.acum am bkr6ix si cred ca sunt la fel de reci ca cele de fabrica si cred ca ar trebui 7ix.oricum felicitari cu masina si succes mai departe

Link către comentariu

Am vb cu nadir si o sa ma duc sapt viitoare sa rezolv prob si dupa sper sa vin cu 280+ :icon_thumright:

Link către comentariu

Mi-am comandat PCV, pt ca a patit un prieten de al meu din Iasi, i s-a stricat si ca sa previn si eu chestia asta preventiv mi-am luat..O idee de cam ce face..

Designed with simplicity of install in mind the BSH Bulletproof PCV Revamp kit takes care of the commonly occurring PCV issues in tuned 2.0T applications. Manufactured here in the USA, the CNC machined BSH Bulletproof PCV Revamp fixes the major problems with the 2.0T PCV system once and for all!

The prone to failure factory PCV system has long plagued this engine with poor mpg, rough idle, boost loss, and the dreaded oil spewing from the oil cap. The BSH Bulletproof PCV revamp ensures these issues will never affect your engine again by converting the system to a vacuum only based system. PCV function is properly retained and no emissions functions are tampered with this modification.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

New update...Buza fata OSIR, buza spate carbon Osir.. In 3-4 zile sper sa ajunga..sa vad cand am timp sa la montez..

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

inainte de toate te astept pe la bucuresti ca te asteapta un soft pt DSG :icon_cheesygrin:

Link către comentariu

Soon soon..Am prins o oferta buna la astea..si mi le doream de mult...

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

A venit mosul si la mine.. prelungire fata Osir+ add on, si add on Spate DTM tot osir..SI am dat comanda de 4x Toyo T1R.. In ianuarie ajung si anvelopele :)

post-14028-1262010040_thumb.jpg

post-14028-1262010051_thumb.jpg

Link către comentariu

Foarte tare Cristi. O sa arata beton masinuta :vaidecapulmeu: Chiar mi-am uitat pe site la Osir si produsele arata foarte bine :icon_thumright:

Link către comentariu

Nop..E la service in Iasi..Pus in vitrina :icon_cool:..Nu vede iarna..Ca si Gti-ul care este in garaj si nu va fi prea curand pornit..Merg cu a4 pe timp de iarna.. v6+quattro=happy winter.. Astept si anvelopele si dupa o sa duc si Gti ul la iasi sa ii montez prelungirile si dupa o sa trag o fuga la Buc sa mai umblu la soft..Apropo mi-am montat BSH Bulletproof PCV Revamp si vreau sa spun ca mi-a disparut de tot unele pierderi de presiune..S-a eliminat furtunasul care facea o legatura.. E mai greu de explicat dar am pus o explicatie in engleza mai sus..Recomand la toata lumea..Chiar face minuni..

Link către comentariu

sunt curios cu bsh asta ... poate cand vii pe la nadir dau o fuga sa-l vad. ca si eu aveam unele pierderi

Link către comentariu

Pai se stie ca e o problema la 2.0TFSI pierderile de presiune, la fel cum e problemas si cu Diverter Valve..

Link către comentariu

L-am comandat de pe ebay..Adica cu un prieten de la Iasi..Scrie pe ebay cum se cheama si iti apare..a costat 100 euro cu tot cu trasport..Aa..prietenul de la Iasi are tot un GTi 5 si lui i s-a stricat piesa originala si a zis ca masina nu mai statea la relanti..trebuia turata tot timpul si m-am speriat cand am auzit si am comandat odata cu el..Intradevar si el si-a facut setarile din nou dupa piesa asta la softul masinii...

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BSH-Stage-1...emZ260527300733

Link către comentariu

Comandat azi BSH Billet Transmission and Side Engine Mounts si BSH Torque Mount..Prefer sa pregatesc masina bine inainte de k04 ca sa nu am surprize..Mi-ar fi fost usor sa dau 2100 euro sa pun 360 cp vin cu foaia dyno si apoi dupa 2000 de km plang.. si de aia prefer sa am o masia sigura in primul rand.. In februarie montez si prelungirea si piesele astea si anvelopele..Urmeaza franele si suspensia si apoi la sfarsit k04 kit.. Cam la ce ma ajuta piesele astea:

Significantly reduced engine movement.

More feedback from the engine

Greatly reduced wheel hop

More defined throttle input

Smoother shifts for both DSG and Manual cars

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

A intrat la serive masina..Trebuie sa motez twincooler, dog bone powerflex, anvelope toyo 18, prelungire spate osir dtm carbon, prelungire fata osir, vopsit semn fata negru, vopsit semn spate negru, eliminat sigla gti fata, grila proiectore aerisite..Sapt asta ma decid la suspensie..am vrut D2 dar...ma retine cv..Cred ca o sa fie H&R pana la urma..Cand o sa ies la servie direct la Nadir sa vedem ce facem cu motorul :)

Modificat de cristi_407
Link către comentariu

La urmatorul set de poze o sa fie total alta masina :) Abia astept pozele :)

Link către comentariu

Si eu..Am gasit o poza pe vortex cu un gti care renuntate la grila din fata twincoolerului..si arata chiar f.bine..agresiv..acum nu stiu ce sa zic..mi se pare cam periculos..

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!