Jump to content

My Pug & Gti


cristi_407

Postare recomandată

Legat de capota si aripi, mi-am dat seama ca sunt din carbon... dar am crezut ca au pus folie pe usi pt continuitate, oricum e SHINY :D

Link către comentariu
  • Replies 1,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cristi_407

    646

  • xht20

    118

  • Bebeee

    36

  • Alex@Audi

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

" Afara-i vopsit gardu inauntru leopardu"Doar exterioru este de carbon .... din pacate costul unei usi facuta intergrala din carbon + kevlar ( doamne fereste ) ar depasi usor 2000 euro / buc tot msi bine e la unguri costa mai mult dar e ce trebuie 100% carbon si kevlar 

Modificat de quattro3001
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Arată super! Montare ușoară. :)

PS: O vopsești sau o lași așa?

Modificat de TudorM
Link către comentariu

Si daca tot desfacem motorul sa punem totul nou.. Filtru EVOMS si bobine OEM.. 

post-14028-0-02344100-1387962391_thumb.j

Link către comentariu

Cat te tine un set de bobine si bujii?

Modificat de saibot
Link către comentariu

grigoras.cristian@yahoo.com

 

@Saibot: Bujiile cam 20.000 le schimb... bobinele cand simt cel mai mic missfire schimb.. depinde la bobine, sunt sensibile..

Link către comentariu

Cam la fel si eu.

Bobinele sunt pretentioase rau...mai ales pe vremea asta cand e frig si umezeala in aer.

Acum eu  bujii NGK Platinum si bobine Beru cam de 12.000km si pana acum au rezistat :)

La primavara alt set - beneficiile de la TFSI :))

Link către comentariu

La 700Euro setul Okada au un pret prohibitiv.

 

Cred ca cea mai buna optiune este pe cod OEM sau Beru. Produsul este acelasi :) 

Link către comentariu

Dupa o luna de hibernare am pornit azi masina... Am stat cam 30 de min cu ea pornita dupa care iar la garaj... Dupa vreo 2 sapt o sa ii mai fac o vizita :D


Cat despre capota de carbo..Structura de rezistenta de pe spate este din FRP (fiber reinforced plastic).... E pare destul de inchegata.. Sunt in dubii cu acei hood pins pt a fixa mai bine.. sincer nu prea as vrea sa o decupez si etc.. Eu zic ca o sa se fixeze destul de bine pe prinderile orginale... 

post-14028-0-92016400-1388057948_thumb.j

post-14028-0-72223400-1388057965_thumb.j

post-14028-0-34324400-1388057976_thumb.j

post-14028-0-99083300-1388057980_thumb.j

post-14028-0-62173000-1388058524_thumb.j

post-14028-0-00491100-1388058531_thumb.j

post-14028-0-86941100-1388058583_thumb.j

Link către comentariu

Eu am bobinele OEM si acum, la 25000km. Sunt Stage 2+ de mai bine de 10000km si Stage 2 de la 5000km, iar bobinele rezista.

In afara de Okada, care sunt overkill pentru noi, cele OEM sunt cele mai bune si sunt mai ieftine decat Beru.

Link către comentariu

Beru face bobine pentru VW. Difera doar codul.

La fel se intampla cu injectoarele. Bosh=OEM. Acelasi produs in alt ambalaj. Diferenta este marisoara la pret insa.

 

Nu stiu cat e o bobina care are cod OEM dar Beru este 140 RON bucata.

Link către comentariu

eu cand am cumparat masina,am luat preventiv 2 bobine sa le tin in portbagaj,si anume NGK,la un moment dat am inlocuit una sa vad cum se comporta,si e ok,nici macar un misfire in 3000 de km. 

Link către comentariu

Intrebare.. Am distrubita schimbata de 15 000 (am 90 000 acum).. o sa desfac motorul pt schimbat de biele + cuzineti + segmenti etc.. Sa schimb din nou toata distributia sau doar cureaua?

Link către comentariu

:)) aici in oras la mine.. Nu e operatiune prea grea ca schimb doar.. adica scot si pun nou.. Doar trebuie mare atentie..

Link către comentariu

eu spun sa lasi cureaua veche,verifica vizual doar,daca ti se pare ceva in neregula schimba,altfel nu vad rostul.

Link către comentariu

Deobicei daca se desface motorul se schimba automat si cureaua/curelele de distributie. Daca spui ca, kitul a fost schimbat recent, schimba decat cureaua, nu are rost sa risti sa se rupa avand in vedere puterea motorului.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!