Jump to content

My Pug & Gti


cristi_407

Postare recomandată

Felicitari pentru proiect! La 421cp, 542Nm,1200 kg si DSG stg.2 o sa iti numeri pe degetele de la o mana rivalii! :icon_thumleft:

Link către comentariu
  • Replies 1,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cristi_407

    646

  • xht20

    118

  • Bebeee

    36

  • Alex@Audi

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Thx.. diferenta de putere la roata si cea de la motor s-a pastrat ca in cazul k03.. adica 60cp..

Link către comentariu

ai 421cp cu K04? Cred ca este cel mai puternic K04 din lume...

Link către comentariu

Daca aveai cutia manuala cu ambreiajul stock,sigur era prajit la ora asta.Sunt inca in dilema daca sa imi iau sau nu DSG,tinand cont ca masina va fii modificata.Daca ai putea sa alegi din nou,ti-ai lua tot DSG?

Link către comentariu

Vezi ca la cutie se pot schimba ambreiajele iar operatiunea este triviala ca si dificultate. Cei de la SSP fac o varianta de ambreiaje din kevlar si costa doar 1000euro aduse la noi de exelicis.

Link către comentariu

ANdi Am vazut discurile alea din kevlar,dar aia este singura parte consumabila din cutie?la o manuala mai ai si volant ,rulment etc.Dupa aceea ramane de vazut ce socuri iti da cutia cand schimba.Oricum credeam ca este mai fragila cutia asta DSG,dar se pare ca un soft o schimba in bine.

Link către comentariu

Nu este vorba neaparat de soft, tot ce face in mare un soft pentru cutia dsg este sa ridice presiunea de ulei la cuplare. Cutia are o pomopa de ulei care cu ajutorul presiunii de ulei tine ambreiajele cuplate, ca sa tina mai mult cuplu fara sa alunece se creste presiunea. volant, de exemplu la mine, la tdi, este foarte sensibila si nu exista solutie aftermarket fiind o volant DMF patentata de vag.

Link către comentariu

Felicitari pentru masina! Felicitari si tunerilor, graficul dyno arata extraordinar!

Ce este diferit in configuratia ta fata de alte masini K04 Revo Stage 2+? Parca majoritatea masinilor masurate in aceasta configuratie aveau 370-380 CP si sub 500 Nm. Ai folosit alte piese hardware mai performante?

Modificat de volvol
Link către comentariu

Mai sunt mici secrete care nu se pot spune.. Si da am sistemu wather/meth.. Si Alex nu am stage 3, am 3+.. hehehe

Link către comentariu

OK. Si cand o sa te plimbi cu masina pe strada cum va arata graficul dyno? Va fi ca un K04 Stage 2+ normal?

Link către comentariu

Din ce am vb cu Adi de la Revo softul de strada o sa fie undeva la 370 dar cred ca o sa cobor mai jos..undeva la 330.. Oricum masina poate mai mult de ce s-a vazut pe role.. Se poate un pic mai sus si poate la primavara o sa urc.. Mai am ceva in cap si sunt ceva sperante.. SI tot la primavara o sa se faca si un soft race pt benzina de curse... Acum s-a folosit benzina normala de 100ron..

Link către comentariu

Asta numesc eu progres.. :) incet dar sigur..

Primele doua cu soft superchips.. Iar la primul a avut o problema mica si imi itrerupea un pic..se vede si pe grafic..

post-14028-0-22766700-1320482939_thumb.j

post-14028-0-29253500-1320482952_thumb.j

post-14028-0-93693600-1320483040_thumb.p

Modificat de cristi_407
Link către comentariu

sa incercam un 450cp cu k04 :).. la primavara

sa incercam un 450cp cu k04 :).. la primavara

Link către comentariu

Am luat masina si dupa un drum de 600km masina e incredibila.. Am mers pe un soft cat mai safe, si pot sa spun ca masina ma sperie.. Turatia de la care incepe sa traga este foarte foarte apropiata cu k03, urca foarte repede in ture, trage incredibil sus, foarte greu sa schimibi 2 trepte cu pedala la maxim..Cu softul de 421cp am mers o singura data, si nu am avut timp de nici un sentiment, nu am putut sa ma gandesc la nimic..Este incredibila masina..

Consumul a crescut cu 0,5l/100km,, Din ce am vazut eu..

Link către comentariu

Mie mi se pare ca turbina K04 intra mai greu decat K03, dar trage mai bine sus in ture :)

Poate e doar un feeling personal ...

Cam cati cai ai cu softul safe ?

Link către comentariu

Da..clar intra mai greu un pic.. Dar si cand intra nu mai iese.. )).. in jur de 350..Poze cu telefonul..scuze de calitate..

post-14028-0-68861900-1320826964_thumb.j

post-14028-0-84936100-1320827014_thumb.j

post-14028-0-58366700-1320827026_thumb.j

Link către comentariu

Thx.. Masina o sa intre un pic la vopsit (praguri, capota fata, eleron si buza fata) si dupa intra intr-un show room mare si calduros si o sa astepte primavara..

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!