Jump to content

My Pug & Gti


cristi_407

Postare recomandată

cum a zis si colegul BeBee jantele usoare pe puneta fata nu sunt recomandate!

Link către comentariu
  • Replies 1,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cristi_407

    646

  • xht20

    118

  • Bebeee

    36

  • Alex@Audi

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am inteles..E ceva bine de stiut pt cei care fac eforturi mari sa isi schimbele jantele OEM cu speranta ca se va imbunatatii plecarea.. dar defapt e mai rau.. Sunt de parere ca cele OEM de pe Gti (cele pe 18`) vin cel mai bine si sunt si bbs deci super calitate..

Link către comentariu

Poate intradevar e mai usor sa invarti rotile in gol dar rau nu vad cum ar fi daca incerci sa o controlezi. Altfel hai sa punem roti de 50kg bucata.

Modificat de spb
Link către comentariu

E rau ca sunt destul de scumpe :) si e mai mult ``spin`` la plecarea de pe loc..daca pe puntea fata e o putere de 300 cp sa zicem

Link către comentariu

Pai cand pleci masina are tendinta sa se alse pe spate, e natural sa se intampla asta, air puntea fata lifteaza usor deci aderenta e minima, daca ii mai pui jante si mai usoare lifteaza si mai mult.

Link către comentariu

E mai mult spin daca ai o caramida in adidasul drept :). Si in plus nu plecarea este totul.

@ANdi B.: Nu e o solutie sa incerci ca echilibrezi transferul de mase de la plecare cu jante grele. Ma rog ciudatenia asta cu jantele usoare nu-s bune contrazice tot ce se intampla in motorsport. Dar cine stie....

Modificat de spb
Link către comentariu

Pai la mine cu joistick ul e mai greu sa controlez plecarea :)

Link către comentariu

in motorsport de regula au tractiune integrala sau spate, numai in WTTC seat si chevrolet au tarctiune fata si pleaac f.f. prost. Vezi etapa de we asta cand pe prima linie erau doau seaturi iar BMW-urile de pe linia 22 au tasnit rau de tot pe langa ele. Ai dreptate ca pe circuit e mai bine sa ai jante usoare deoarece in curba, greutatea se transfera pe puntea fata si e ca si cum ai avea un bolovan legat de bot :).

Link către comentariu

Cristi, jante mai usoare + anvelope mai aderente. Oferta este mare, ai de unde alege :biggrin:

Cat despre K03 max-out, vorbim pe PM :P

Modificat de Adrian@revo
Link către comentariu

Azi am comandat si Valva de RS4...si cam cu asta se pare ca sunt destul de pregatit pt Revo..In 2 sapt max sper sa pun soft si la DSG si la Motor dupa care Dyno :icon_thumright:

Link către comentariu

Spuneai ceva posturi mai in urma ca la drag racing nu te duci (aici sunt de acord) si nici un stil de condus sportiv nu prea ai. Nu inteleg de ce mai investesti in motor :D. Pentru un stil de condus normal, cred ca ce ai facut pana acum este suficient

Link către comentariu
Azi am comandat si Valva de RS4...si cam cu asta se pare ca sunt destul de pregatit pt Revo..In 2 sapt max sper sa pun soft si la DSG si la Motor dupa care Dyno :D

Imi cer mii de scuze, am uitat complet de part number-ul valvei :)) Succesuri in continuare

Spuneai ceva posturi mai in urma ca la drag racing nu te duci (aici sunt de acord) si nici un stil de condus sportiv nu prea ai. Nu inteleg de ce mai investesti in motor :D . Pentru un stil de condus normal, cred ca ce ai facut pana acum este suficient "cu varf si indesat"

A zis ca nu conduce tot timpul mai sportiv (cel putin asa imi aduc aminte :D ), deci mai are si momente cand ii da pe cocoasa. Si pentru acele clipe K04 este sfant :D :P

Link către comentariu

Seara cand e liber ii mai dau..Si nu e vorba de dat dar imi place sa stiu ca are potential..Si m-am mai jucat cu un prieten cu S5..cu el tot imi incer puterile :P

Link către comentariu

E ``facuta in photoshop`` normal... Succes..

post-14028-1281340948_thumb.jpg

Link către comentariu

se ,,vede ca e fake''..probabil ca e trucata pe o autostrada in Germania...interesant ar fi fost o poza la consumul instant.

Link către comentariu

mai aveai aprox 10-12L in rezervor si ii topea in 70 km la un mers in stilul asta. nice ;)

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

.... da...sapt asta cred ca montez valva de rs4..mi-a mai dat un pont Naka pt o piesa care vreau sa o comand..e tot o valva ce tine presiunea mai bine.Si dupa Revo 2+ si Dsg..hmm..abia astept sa vad cu lucreaza DSG cu soft revo..de asta sunt cel mai curios.. O sa fac si dyno in timpul softului...Sper sa fie bine..L-am innebunit pe Adrian de la Revo ;)

Modificat de cristi_407
Link către comentariu

Foarte frumoase masinile ...sa le stapanesti sanatos si cat mai mult tuning :blink: o idee si de la mine : incearca sa ii schimbi stopurile pe spate cu modelu de R32 (sau de Plus) o sa se vada mult mai bine

Link către comentariu

Ti-am dat PM.. Na..nu sunt in planul meu stopurile... Dupa ce termin cu softurile, vreau sa ii pun pragurile si prelungirea de eleron de la Osir ca sa am kit ul complet de la osir.. :blink:

Link către comentariu

Nu sunt fan deloc al tuningului dar sunt primele 3 masini care chiar imi plac. foarte frumoase si sa te bucuri de ele cat mai mult. Felicitari

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!