Jump to content

Zgomot ventilator


hamann7.0
 Share

Postare recomandată

uffffff mie nu imi mai merge deloc aeroterma in pozitiile 1,2,3 doar pe 4 :D dupa ce mi a scirtiit 3 luni pe poz 1,2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • hamann7.0

    9

  • Al Bundy

    6

  • Carmina

    6

  • sarbul

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Inseamna ca ai rezistentele care limiteaza viteza arse sau firele nu mai fac contact. La Octi se afla sub aeroterma. Trebuie sa fie o mufa cu 4 fire destul de grosute, de vreo 3mm diametru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat sa dau jos aeroterma sa o curat ca am o padure de frunze in ea dar din pacate in afara de a da jos torpedoul si de a imi strica lampa din torpedou (mai nou merge invers usa inchisa lumina aprinsa deci... ) nu am reusit sa dau jos aeroterma, asa ca pe langta lampa stricata mai trebuie sa si caut pe cineva sa ma ajute cu curatatul.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

serios nu stie nimeni sa faca operatiunea asta pentru ca deja face mai rau ca si tractorul de la padurea de frunze si la compexit nu am bani sa ma duc.

mersi1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uffffff mie nu imi mai merge deloc aeroterma in pozitiile 1,2,3 doar pe 4 ;) dupa ce mi a scirtiit 3 luni pe poz 1,2

Trebuie un bloc nou de rezistente.

Mie prin decembrie a inceput sa imi scartaie pe treptele 1 mai mult si pe 2 mai putin. M-am gasit 1 ora libera intr-o zi si am demontat-o frumos. Am avut grija sa notez ce cabluri pe unde au fost trase si ce suruburi pe unde au fost bagate. Am desfacut-o cu totul si am suflat-o si am spalat paletele (pentru ca a ramas praf intarit de la umezeala si poate descentra rotorul). Mai departe am bagat de seama ca motorul aerotermei este prins in carcasa prin niste tampoane de cauciuc. Am zis sa merg mai departe cu operatiunea si-am scos motorul (cu tot cu palete) din carcasa (m-am chinuit putin la remontare dar am reusit). Ce-am gasit sub motor.... m-am ingrozit. Lagarul din spatele motorului era plin cu praf amestecat cu unsoare. Am spalat bine motorul cu un spray de curatat frane, l-am suflat bine cu aer comprimat si am gresat foarte putin. Am remontat totul. Mi-a dat putina bataie de cap mufa cu multi pini pentru ca n-am notat corect traseul si nu mai ajungea la locas. Asta a fost tot. N-a mai scos pic de sunet.

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

serios nu stie nimeni sa faca operatiunea asta pentru ca deja face mai rau ca si tractorul de la padurea de frunze si la compexit nu am bani sa ma duc.mersi1
Daca te uiti la desenul din postul 44 vei vedea cele 5 suruburi care trebuie desfacute cu torx 10 sau 15 si clemele ce trebuie desfacute dupa ce dai torpedoul jos si scoti mufa care alimenteaza lampa.Dupa asta se scoate ventilatorul cu tot cu suportul din plastic si se curata pe acolo. Daca ai nelemuriri ma poti suna sau PM. Bafta.
Trebuie un bloc nou de rezistente.
Nu mai trebuie. Motorasul a fost curatat la fel ca la tine si pe blocul de rezistante exista o siguranta termica care se arde, a fost inlocuita cu o sarma, iar daca se va intampla ceva se va arde siguranta din blocul de sigurante. Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda. Eu cautasem una sa o inlocuiesc pe cea arsa insa nu am gasit, prin urmare am zis ca daca se intampla ceva schimb blocul. Nu risc sa pun sarma acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al bundy din pacate sunt mult prea antitalent si am carnnatii (degetele) mult prea groase pentru asemenea operatiuni si oricum in mareata mea inteligenta am reusit sa imi fac lampa din bord sa mearga in sens invers sau mai bine zis am reusit sa o pregatesc pentru gunoi asa ca sincer de buna voie si silit cu forta ma voi programa la reprezentanta in Cluj pentru ca alta solutie nu am si inca o data nu mai bag copitele pe acolo ca poate mai stric ceva.

Mersi mult de buna intentie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dat jos filtrul de polen si am scos multe frunze.

am dat jos grila de la stergatoare si am scos frunze si noroi.

ventilatorul toarce ca un pisoias, dar... la pozitia a 4 a se invarte asa de tare (inainte nu era asa) incat imi tremura bordul.

de ce oare? aveti idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru ca e dezechilibrat dinamic, dar nu e o problema, asa e la toate pe viteza mare. De cate ori ai folosit aeroterma pe vit 4 si cat timp?

Pentru Alex_shaolin: Am gasit sigurante termice, cand vii pe la mine sa le punem in locul acelui strap de sarma, care, dupa cum am spus era o improvizatie sa mearga aeroterma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai o folosesc dimineata sa se dezghete geamul mai repede.cand se incalzeste stau pe viteza 1.

ciudat este ca nu facea pe 4 asa pana ieri cand "am facut curatenie".

vad ca in fiecare zi FABIA imi ofera "surprize".

m-am resemnat deja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai curatat si turbina? e normal ca turatia motorului sa creasca (filtrul fiind curatat de frunze),iar turbina daca are mizerie, la turatie mare apar dezechilibre(exact ca la echilibratul rotilor),deci curata si turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hey,

De vreo luna am o mica problema la Fabia mea. Am un zgomot la ventilator cand butonul este pe pozitia 1 sau 2. Parca e un fel de harait de rurment in nici un caz din cauza unor frunze sau ceva de genul asta. E destul de enervant chiar si cand ascult muzica pt. ca vajaie in permanenta.

Vreau sa stiu daca ati mai patit vreunul dintre voi la fel? Cum remediez problema? E complicat sa ajung la ventilator? Trebuie schimbat uns sau mai stiu eu ce? Daca o duc la service trebuie sa imi demonteze bordul etc?

Mersi.

Si la este aceeasi problema, dar la mine o dau pe trapta 2-3-4 o las putin dupa care o dau pe 1 si nu mai face , dar daca o opresc si pe urma ii dau drumul face iar si ii repet procedura.

eu nu-i dau de cap la deschidere haion din exterior, noroc ca am din inauntru, este combi model elegance.

Daca sti cumva vreun topic te rog sa-mi comunici.

Cu stima liviu, C-lung Muscel, 0745378528.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Fabia mea tocmai a inceput sa "maraie" a trepidatie de joc in lagare ventilatorul de la aerul conditionat, dupa 2 ani si 3 luni de la cumparare.

Si, daca pun la socoteala ca am sa folosesc si la vara ventilatorul, cred ca pe la primavara va trebui sa ma opresc din drum, pana da caldura si sa-l schimb cu unul nou. :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O inspectie a lui nu ar strica, la fel si o gresare a lagarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
plesoiu laurentiu

...salut baieti .....de unde gasesc si eu o siguranta termica?....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu, daca nu ti-a raspuns nimeni in topicul "Cum mi-am reparat aeroterma" de ce crezi ca iti va raspunde aici?

Nici nu cred ca-ti poate raspunde nimeni decat cineva din Ploiesti care are tangenta cu electronica sau s-a lovit de aceeasi problema. Parerea mea, mai bine te opresti la ceva magazin de electricesi intrebi; chiar daca nu au acolo poate te indruma vanzatorii catre un magazin specializat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

plesoiu laurentiu

...baieti ....am gasit sigurante termice cate vreti :)....sunt niste sigurante de 2 lei ...le-am gasit la magazin conexelectronix (bucuresti) strada maica domnului....... au sigurante termice de care vreti .....acum urmeaza sa le pun pe masina sper sa imi mearga si mie ventilatorul :).....o zi buna baieti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare! De ceva timp imi cam scartaie si mie ventilatorul in special in treptele 1,2. Ceva bine cunoscut de altfel in acest topic. Ma seaca la culme chestia asta sincer sa fiu si am tot incercat sa o remediez. La stung mi-a dat cu flit ca cica trebuie bronz sau alama parca teflonata speciala pt bucse de mici dimensiuni, iar de noua am gasit dar e un pic peste 800 Ron si in orice caz nu vad rostul sa schimb toata caruta doar pt morisca. Intrebarea mea este: Exista cineva de pe aici care repara, sau care ma poate ajuta sa remediez cumva problema asta? eventual sa ma indrume spre un service ceva. Eu sunt din Cta. Multumesc anticipat! Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spray degripant cu teflon ceea mai buna solutie,si sh daca iei in maxim 1 an o schimbi iar...sau o dai jos de pe masina si o ungi si cureti bine si vezi ce face..la unele modele chiar au o mica gaurica prin turbina pe uns cu spray cu teava de 10 cm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zici ca se poate rezolva cu spray WD 40 ? pe unde as avea acces la ventilator ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!