Jump to content

Zgomot ventilator


hamann7.0
 Share

Postare recomandată

Luati de aici si nu va mai chinuiti

multumesc , toate cele bune :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • hamann7.0

    9

  • Al Bundy

    6

  • Carmina

    6

  • sarbul

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

De cand a aparut frigul si la golful meu fluiera aeroterma (in partea dreapta). Daca dau cu WD40 are ceva? Mentionez ca numai la frig face, dupa ce baga caldura gata. In treptele 3 si 4 parca nu face. Solutii care ar fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce este wd40 ala pls?..spune-mi si mie!Vesti proaste:(Din pacate am fost cu o aeroterma la un specialist care repara aspiratoare ,motoare electrice etc si e foarte priceput omulMi-a aspuns ca rotorul se invarte in stator fara rulment ,deci are niste bucse din alama sau nu mai stiu din ce a zis iar cand acestea se largesc incepe sa fluiere!Face numai la rece deoarece materialul e contractat si jocul e mai mare .la caldura cand se dilata nu fluiera caci nu mai e joc!Ce m-a suparat e ca nu se poate face altceva decat bucse noi sau scoaterea lor si inlocuirea cu rulmenti!Operatiuni destul de nasoale:(A mai zis o varianta care consta in sectionarea bucsei si aducerea ei la un diametru mai mic dar e complicat,necesita maiestrie si nu stim ce durata are!Solutia cea mai optima e inlocuirea aerotermei,,,scump ce-i drept!Eu o sa incerc sa-i bag rulment sa scap de o grija!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wd40 e un spray lubrifiant pe care il gasesti cam la orice distribuitor de piese auto (e bine sa tii unul dinala mic de 100ml in portbagaj... nu stii niciodata cand ai nevoie).

cam cat costa o aeroterma noua (ca pret informativ sa stiu in jurul carei valori se invarte)? nu exista ceva similar care sa aiba bucse identice? ma gandesc ca poate exista de vanzare bucsele in ceva catalog. ma indoiesc ca au dezvoltat cei de la VAG bucse speciale, cand e mult mai ieftin sa cumperi componentele de la o firma specializata care se ocupa cu producerea lor.

eventual de un mare ajutor ar fi daca ar da cineva bucsele jos si le-ar masura cu un subler (cel mai important e diametru interior, exterior si inaltime pana la umarul de sprijin - eventual de masurat chiar axul rotorului, in caz ca bucsele au diametrul interior largit de la uzura). asa e mai usor de gasit piesa in catalog si cred ca iese mult mai ieftin si mai ok decat facute la comanda, sau de schimbat aeroterma cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pot face la strung din bronz grafitat. daca gasim un strungar sa ne faca mai multe poate iesim mai ieftin.

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Strungar am eu,,,,fratele lu tata si are strung personal si e si de meserie

Hai facem o cheta si le facem impreuna

O sa rezolv si un pret mic...

Dar cine vine cu piesa exacta,dimensiuni etc,,,??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incerc eu in weekend sa-mi bag ratul sa vad ce e pe acolo, daca reusesc sa scot bucsa o masor si va zic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pot sa iti dau un subler electronic daca vrei sa le masori in weekend. fac si desenul de executie, daca e nevoie, pentru strungar.

eu in weekend o sa fiu plecat (fara masina) si nu o sa pot sa ma ocup de lucrul asta. cea mai apropiata data in care as da jos aeroterma pt bucse sunt zilele libere din preajma Craciunului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor pentru golf nu are nimeni asemenea initiative? Sau macar ceva informatii mai detaliate: cum se da jos aeroterma, care ii bucsa respectiva, etc? Pretul uneia noi la cat se ridica?

P.S. Scuzati ca am postat aici dar nu are rost sa deschid un nou topic pe aceeasi tema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V-am spus ca va fac la toti la comanda si ieftin orice fel de bucse...doar modelul exact sa mi-l dati:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@flopem: Poti sa-ti deschizi topic in aria PRESTARI SERVICII + OFERTE EXTINSE ! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vreau afaceri,comert,negot,bla bla,,,vreau doar sa ajut skodarii ca si eu am fost ajutat de multe ori!:blink:

si de exemplu eu fac bucsele dar am si eu nevoie de ajutor in alarea dimensiunilor,dezmontare etc...deci e ceva reciproc:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E de bine mobilizarea asta generala. Dar totusi cat ar costa o aeroterma noua? Era un coleg pe forum care parca lucreaza la un dealer Skoda. Poate cunoaste el un pret. Sau oricine altcineva. :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine face ca elicopterul aeroterma dar daca imi explicati cum sa o dau afara am sa o modific si am sa pun rulmenti apoi voi venii cu detalii.

Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat de siguri sunteti ca aeroterma este dupa filtrul de aer, adica aerul ce il aspira este filtrat? Pentru ca filtrul de polen nu-l poti monta invers si are inscriptionat pe el si sensul de curgere al aerului care este de la dreapta la stg (din perspectiva soferului). Iar in dreapta filtrului este aeroterma, deci aer nefiltrat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

huh??? ;) Ce vrei sa spui ( sunt cam obosit dar nu am priceput nimic din ce ai vrut sa spui).

Aeroterma , ventilator cum so numi ii dupa( sub) filtru de polen ( cel putin la golf). Am incercat sa dau cu WD40 dar din pacate nu a mai facut nici un miracol :santa: . Inca fluiera in continuare ;).

mai asteptam alte variante : pretul uneia noi , sau chiar una second, pret manopera, merita sa se schimba sau mai bine rabdam pana vine caldurica ( mie pe caldura nu imi fluiera :lol: )?? alte variante.....???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la zgomotul se la instalatia de climatizare respectiv ventilator ...am aflat "ca sa zic asa " de la reprezentanta unde imi fac garantia ca e normal(stiti cum zic ei...) si nu sunt probleme,asa e normal sa faca...cu toate ca atunci cand am cumparat masina nu facea nici un zgomot .Imi face un zgomot ce-i drept nu puternic dar deranjant mai ales cand stau pe loc la prima treapta a butonului de reglaj a vitezei de circulare aer in habitaclu .Io de acum stiu....nu exista garantie klumea in Romanica la service sau daca exista sunt foarte putine reprezentante care-si fac treaba corect .

Modificat de ccc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate confunda "vajaitul" aerotermei care e normal pe turatii mari si mai ales daca e filtrul de polen infundat, cu "fluieratul" dat de lagarele uzate ale rotorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat si eu problema. Aveam o vibratie in treapta 3 si 4. Era din cauza unor frunze care au patruns in zona palelor ventilatorului si probabil ca din cauza turatei destul de mari introduceau un dezechilibru facand ca tot bordul sa vibreze. Am reusit operatiunea de "curatare" demontand torpedoul si avand acces la clapeta de recirculare. Daca e deschisa poti ajunge cu deetele chiar la palele ventilatorului, si poti extrage frunzele, etc. care sunt pe pale.

Oricum , problema poate reaparea pt ca, asa cum a mai spus-o , ventilatorul este pozitionat inaintea filtrului de polen. Deci trage aer nefiltrat, cu tot cu frunzele care uneori mai scapa. Se aduna destula mizerie pe pale, deci probabil si in zona lagarelor.

Totusi poate cei mai norocosi scapati fara demontare. Adica puteti scoate filtrul de polen si porniti ventilatorul pe turatie maxima. Din cauza ca nu mai este o rezistenta gazodinamica asa mare odata cu indepartarea filtrului de polen, poate se curata si singur, fara sa-l mai demontati. Asa am reusit prima data.

Atasez si o poza cu sensul de miscare al aerului (sageata rosie). Sper ca de data asta sa ma fac mai bine inteles.

post-9850-1198164235_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fabia 1,4 MPI, an fabricatie 2001, 138.800 km - subscriu si eu la aceeasi problema, de cateva luni se aude un zgomot ca un "rontait" atunci cand ventilatorul este comutat DOAR in treapta a II-a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ce noutati legate de aeroterma? A ajuns cineva sa o dea jos si sa masoare bucsele?

La mine s-a potolit vreo 3 saptamani, iar acum (cu vremea mai umeda - nu stiu daca are legatura) a inceput din nou sa troncane, si a devenit enervant sunetul (se aude tare in treapta I insa dispare daca ii dau mai tare la ventilator - n-are insa nici un sens sa o tin pe treapta a II-a sa-i aud suflul). :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am demontat motorasul aerotermei dar am constatat cu stupoare ca acele capace care tin bucsele sunt ambutisate si sudate de corpul statorului, asa ca am curatat tot motorul, l-am gresat pe unde se putea, iar dupa ce l-am montatt la loc fluieratul pe care-l aveam la treapta a II a disparuse. Totusi am observat ca rotorul prezinta un joc axial cam mare. Important e ca deoacamdata am scapat de zgomot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am ajuns la reprezentanta pentru revizia obisnuita. Mi-a fost schimbat si filtrul de polen si le-am spus baietilor sa curete mai bine zona de frunze si alte chestii. Cert este ca am scapat de zgomot pentru moment. Sper sa nu mai reapara :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi revin cu rugamintea la cei care au demontat bordul de la fabia sa ne explice pasi de demontare ,fiindca as vrea si eu sa vad de aeroterma si mie frica sa nu rup ceva plastice sau mai rau sa mu mai se potriveasca bordul :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putin OT. Am avut si eu probleme la Octavie in turatia II , scartaia. Am demontat torpedoul, un capac de plastic de desuptul aerotermei prins in 2 suruburi si a iesit si motorasul. i-am curatat lagarele cu spray de discuri de frana, am pus vaselina grafitata si l-am montat la loc. Toate bune si frumoase, doar ca, atunci cand a venit un pic frigul se ardea siguranta de la aeroterma in turatiile 3 si 4. Am demontat din nou, am spalat lagarele din nou si am dat cu wd40 si nu mai am probleme. Nu cred ca se pot demonta bucsele si inlocui deoarece motorul este ambutisat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!