Jump to content

Probleme compresor clima


snaemih
 Share

Postare recomandată

Eeee, este altceva, acum ai 820mA, curent care vroiam sa-l vedem si noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si da, compresorul functioneaza in parametrii. 

PS am fost miercuri in Ploiesti pe la colegul Mario20vest, daca citeam postarile , ne intalneam toti 3 :beerchug:

 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Data viitoare aștept un bip!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cand am oprit motorul ,am auzit un fasait in zona compresorului A/C si a inceput sa bage aer cald.Am identificat zona,bag seama ca e un senzor.Cum se cheama si cam la ce pret este?

2012-10-30-274 (Large).jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzor presiune AC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si pe Hella costa cam 200 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar ce s-a intamplat cu el?S-a spart?Are vreo garnitura?Crapa din senin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E imbinata partea electronica de plastic de partea mecanica de presiune si crapa. Hella am pus eu acu 2-3 luni si e capsuat, pare mai bine facut si a fost 120 ron. Se schimba usor, da jos grila proiectorului dreapta, bagi cheia de 17 pe acolo, scoti senzorul vechi, nu pierzi freon ca are o valva sub senzor, bagi senzorul nou cu garnitura noua din dotare si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai freonul cred ca s-a dus daca s-a auzit fasaind pe acolo,nu mai are presiune deoarece imediat s-a oprit gmv si a decuplat compresorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

va rog sa -mi spuneți dacă sunt bune valorile sau trebuie sa schimb electrovalva sau sa completez cu freon

Untitled.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intreaba-ne la vara cand o sa fie 25-30 de grade afara, acum nu ai cum sa vezi prea corect. In mare arata bine.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare !

Am citit cu nesaț majoritatea postărilor anterioare din această arie căutând un răspuns la nedumerirea/ problema cu care ma confrunt. Acum am decis să vă scriu pentru că nu sunt sigur că situațiile descrise se potrivesc cu ceea ce se întâmpla la mine.

De o bună bucată de vreme (vreo 2 luni) se aude un huruit în compartimentul motor (doar uneori și nu contează daca stau pe loc sau sunt in trafic), pe care l-am asociat cu ceva apropiat funcționării necorespunzătoare a compresorului (am inserat și zgomotul dacă ajută).

Am fost la Skoda în service și după ce au verificat instalația și nivelul agentului de răcire (care era în regulă) mi-au comunicat că au verificat zgomotul compresorului după această verificare a instalației/ completare și că acesta persista, recomandând schimbarea compresorului. Precizez că acesta își face încă treaba (lucru confirmat și acum la service) și ultima oară când am apelat la funcția de răcire (undeva prin luna septembrie când înca era mai cald) n-am sesizat neplăceri în funcționare.

Acum aș vrea să vă întrebȘ

- considerați că ar fi trebuit să cer și o diagnoză a ventilatorului de răcire sau nu are legătură?

- ce risc dacă voi continua să merg așa cu el (în cazul în care se deteriorează compresorul de tot)?

Mulțam ! :)

zgomot blacky.mp3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a mai scris undeva pe forum de acest zgomot, dar nu stiu sa-ti spun acum unde.

Ideea este ca s-ar putea sa fie de la fulia compresorului.

Sambata investighez si eu la masina mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pentru răspuns! Te rog frumos să mă ții la curent despre ce este vorba dupa ce investighezi la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut tuturor, mă poate ajuta va rog, cineva cu o schemă de demontare a fuliei de la compresor ??? Haraie rulmentul (zic eu) de la compresor si as vrea să-l schimb, compresorul își face treaba, baga ac, presiune este în instalație dar nu stiu exact cum sa dau jos acea fulie. Orice sfat si părere, este bine venită. Mulțumesc anticipat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/16/2016 at 17:15, marusake a scris:

Merci pentru răspuns! Te rog frumos să mă ții la curent despre ce este vorba dupa ce investighezi la tine.

Am verificat si la mine nu este din fulie, ci e posibil sa fie din compresor. Cum insa totul functioneaza corect nu ma apuc sa umblu la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Vineri cand a fost mai cald afara (25 grade) am constatat ca nu baga rece deloc. Nu cunosc istoricul masinii 1.6 MPI 2004. Nu stiu ce compresor are, nu se vede eticheta compresorului, nu scrie nimic pe el, cel putin cat am acces la el. Posibil sa fie din primele generatii cu probleme, daca nu a fost schimbat de fostul proprietar.

Address 08: Auto HVAC  (1Z0 907 044 J)
  0.0   Compressor Shut-Off Code
  0.820 A   Compressor Current (actual)
  0.820 A   Compressor Current (specified)
  1000 /min   Compressor Rotations
  1.2 Nm   Compressor Load
  2.8 bar   Refrigerant Pressure
  10.8 %   Radiator Fan Activation (actual)
  0.0 %   Radiator Fan Activation (spec.)
  7.0°C   Outside Temp. Unfiltered
  7.0°C   Outside Temp. Regulation
  59.0°C   Coolant Temperature
  8.0°C   Evaporator Temperature

 

Presiunea freonului la 25 de grade Vineri a fost maxim 7 bari, cu clima data pe LOW. Posibil lipsa freon? Daca zilele urmatoare va fi mai cald afara, o sa fac un alt scan. Ma gandesc si la electrovalva cu probleme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai freon. Doar ca electrovalva are probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, am compresor Valeo (Zexel) din primele generatii cu probleme care e blocat si nu se poate repara. Voi pune compresor nou Denso cu radiator Thermotec si spalat instalatia, la baietii de la climauto-diag. Daca tot desfac voi inlocui si radiatorul de apa care e mancat de rugina si trebuia inlocuit. Tot Thermotec va fi, nu e marca de top dar am inteles ca sunt ok (poloneze din cat m-am documentat). Costul total va fi in jur de 2.500 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu iti sugerez sa eviti Thermotec. In general nu prea se potrivesc pe suporti, la conducte, etc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ce m-am intors din service. Compresorul nou este un Delphi.

Exact ce ai zis, nu este aceeasi latime la radiatorul de apa si nu s-au potrivit plasticele de pe vechiul radiator, cele care vin pe laturile de jos si de sus ca sa nu intre mizerie. Nu le-au mai pus deloc. Exista mai multe modele pe aceste radiatoare? Daca as gasi plastice pe dimensiune, putin mai late, le-as monta, totusi. Codul radiatorului este D7S003TT. In rest ar fi ok. Radiatorul de clima a venit vopsit negru.

Modificat de KimDiesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca exista mai multe modele, stiu doar ca am auzit de probleme dimensionale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Detin o Skoda Octavia 2, model 1Z1, 1,9TDI, 105 CP, 77kw, din 2008 si am probleme incepand de anul trecut din vara cu climatronicul in sensul ca instalatia de climatizare nu mai face si introduce aer rece.
Am observat inca de la sfarsitul lunii august 2016 si tot am sperat sa-si revina.
Anul trecut am schimbat freonul - cantitatea introdusa a fost aceeasi ca cea extrasa, deci nu au fost pierderi de freon, am pus-o pe un tester la un service din Piatra Neamt, de unde sunt. Imi aduc aminte de 11, maxim 12 bar produsi la o temperatura exterioara ridicata, asa cum este vara. 
Acum nu am rezistat chiar daca temperaturile sunt destul de scazute si - vazand ca efectul de sera din habitaclu creste - in ciuda faptului ca afara sunt doar vreo 11 grdC, a legat masina iar la un tester (am atasat printscreen cu doua imagini ale calculatorului cu care mi s-a facut testarea). Am solicitat LOW pentru a forta pornirea compresorului.

Va cer o opinie inainte de a investi in inlocuirea compresorului, caci am citit cate ceva despre electrovalva, despre filtru deshidrator alte lucruri care ar putea fi facute pana la a schimba compresorul..
 Am atasat cele doua imagini cu testul VCDS, poate sunt concludente.

foto 1.jpg

foto 2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba electrovalva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt.raspunsul prompt.

Daca tot golesc si umplu iar cu freon, oare nu ar trebui sa inlocuiesc si filtru deshidrator? 

Nu am umblat acolo de cand am masina - de 9 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!