Jump to content

Probleme compresor clima


snaemih
 Share

Postare recomandată

Salut, puteti sa ma ajutati si pe mine va rog frumos cu o parere despre un compresor de la skoda octavia 2? Am fost la verificat freonul cu ea acum doua zile dupa am constatat ca nu mai functioneaza aerul cum trebuie. Tipul de la service a zis ca este compresorul "dus" si trebuie schimbat!! puteti sa imi spuneti si mie daca trebuie si electrovalva? Compresorul este schimbat in service la reprezentanta in 2011. Va multumesc anticipat!!

1.png

2.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

supapa dusa pai nu ia curentul care trebuie adica 820mA la pornire si nu face presiune .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te uiti atata este si cel cerut, pozele puse de el nu sunt relevante, nu era pe LOW.

iar presiune iar nu stii daca face sau nu, deoarece nu a pus poze cu AC oprit, sa vedem cat era presiunea statica.

oricum, 10 bari static este prea mare.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce poze trebuie sa fac sa vedeti daca este dus compresorul? sau ce test trebuie sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce am spus mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

mea culpa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, revin cu o poza fara aerul pornit! ce credeti?

21.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, acum pune una si cu clima pe LOW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 minutes ago, Al Bundy said:

Bun, acum pune una si cu clima pe LOW.

Poza era pe LOW! Prima poza pe care am postat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, dar clima era pe low si ventilatia la maxim. Sa pun poza cu clima pe low si ventilatie minima?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compressor Shut off code  5 = motor oprit. Lucru care se poate vedea si la campul Engine Speed = 0

Deci porneste motorul.. ca sa putem vedea ceva.... si pune clima pe LOW.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am poza pusă cu motorul pornit și cu clima la low mai sus! Am pus poza din nou cu clima la low și ventilația la maxim.

IMG_09082016_215108.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea mi se pare ca era pe LOW clima... ca trebuia sa fie curentul 0.820

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era pe LOW! Crede-ma, doar la pornire ia maxim 490 mA și după aceea începe să scadă și se stabilizează la 250.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe LOW curentul cerut este maxim ce poate da, 850mA. deci la tine nu e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai fa un printscreen cu canalul 2, 3 si un canal in care apare temparatura la vaporizator....  si sa ne mentionezi ce temperatura era afara. 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, revin cu printscreen-urile facute.Temperatura afara era in jur la 17 grade. Poate sa fie de electrovalva?!

1.png

2.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si erau pe LOW ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate masina la soare sa fie foarte cald afara... si mai incearca odata. 

si cauta Evaporator Temp..... 

Ca sa intelegi, nu putem sa vedem daca merge bine compresorul, pentru ca nu i se cere de catre climatronic sa functioneze la maxim. acele valori ale curentului ( actual si specificat) trebuie sa fie ambele 0.820. Acolo e la maxim. Si doar atunci putem vedea presiunea si cuplul , ca sa vedem cat de bine functioneaza compresorul tau. Practic la ce vedem acolo nu i se cere decat o interventie foarte slaba.... 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am gasit Evaporator temp si a pornit de la 5 grade pana la -1

3.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci cam ai senzor defect la vaporizator, si asta ar fi motivul pentru care compresorul tau nu e comandat la maxim. Senzorul ala e pus acolo sa se asigure ca vaporizatorul nu ingheata...

Pune climatronicul pe ECON, ventilatia pe mediu,  si urmareste daca temperatura la vaporizator ajunge la aproximativ temperatura exterioara 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am facut testul si mai mult de 16 grade nu a ridicat!

4.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba senzorul de la vaporizator... si pe urma vedem.

se schimba relativ usor, se demonteaza capacul de pe consola centrala, partea pasagerului si ai acces la senzor.

codul este 1K0907543G

 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, vreau sa va multumesc de ajutor, aseara am schimbat senzorul si minune Functioneaza! Am atasat poze cu senzorul schimbat pentru cine are nevoie. Multumesc inca odata pentru sprijinul acordat Al Bundy si andrei_221 si cine trece prin Ploiesti are berea asigurata! 

12.jpg

123.jpg

1000.jpg

Fără titlu.jpg

senzor nou.jpg

test.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!