Jump to content

Probleme compresor clima


snaemih
 Share

Postare recomandată

nicureddogsflo

nu este normal supapa obosita trebuie sa sara de 14 bari presiunea pe low si trebuie sa ai cam 2 grade pe evaporator tot timpul acum vara si consum instant trebuie sa fie de 0.9 litri cu clima   .

eu  am schimbat supapa acu o saptamana a doua in decurs de 10 ani ai masini prima cea originala a tinut 6 ani  si a doua a tinut 4 ani si era vemo asta noua nu stiu ce marca e  o sa intreb la service.

oricum eu tin clima pe 22 grade si evaporatorul are cam 2.6 grade dar cand e foarte cald cam 37 de grade am masurat ca se duce temperatura la drum lung la 1.3 grade pe evaporator pe low.

poti vedea din meniul  ascuns al climatronicului daca ai (econ+incalzire pasager ) canalul 10 temperatura evaporator si 10 cu 1 presiunea  din instalatie.

Modificat de nicureddogsflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy mersi de raspuns.

@nicureddogsflo te referi la valva de expansiune? daca da, aia a fost schimbata impreuna cu teava de inalta, radiatorul+filtru uscator si compresorul acum 2 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, se refera la alectrovalva de pe compresor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. M-am dus la service, le-am zis baietilor ca temperatura la care imi ajunge este de 10 grade (citita din VCDS), ei mi-au raspuns ca acel senzor nu arata exact temperatura de pe evaporator (pozitionare ineficienta si balarii de genul) si ca nu este relevant ce le spun...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

da cea de pe compresor si  trebuie sa vezi la diagnoza sa ai cam 820 mA presiune 14 bari

ca aici 33333.jpg

si cata garante ai la lucrare ca nu e normala temperatura trebuie sa ingheti pe low in masina, pune OPC-UL pe ei daca nu rezolva problema 

bafta.

Modificat de nicureddogsflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, detin masina din semnatura , am si eu o problema cu compresorul AC, i-am facut o scanare in timpul functionarii AC( compressor current: 0.820A ; compressor rotations: 2300/min; compressor load: 0.9Nm; coolant pressure: 5.6bar; radiator fan activation (actual):9.6%), dupa ce in prealabil am verificat presiunea din instalatie la un service, din cite am citit ar putea fi defecta supapa de pe compresor, daca ma poate ajuta cineva cu un diagnostic mai exact. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/12/2016 at 2:27 PM, F l o r i n said:

trebuia sa verificati in blocurile de masura, sa vedem cu si daca lucreaza, electrovalva.

legat de pierderea de freon - poate sa fie pe la radiator ac, senzor presiune... sau alte locuri - trebuia bagat cu substanta de contrast, sa ii ajute la cautare.

Nu ma lasa sa vad meas. blocks. (08)

vw forum.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la modelele FL, climatronicul lucreaza pe UDS, deci nu mai e activ MVB. Dar Advanced Measuring values e acelasi lucru.

pare ca electrovalva nu prea deschide. cat era temperatura exterioara ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

25.5 daca nu ma insel.

 

Intr-adevar,climatronicul e de facelift,masina nu :).

 

LE: din cate imi aduc aminte imi aparea temperatura interioara de 30*

Modificat de 1991luk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA ambii electrovalva este moarta, nu lucreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/23/2016 at 9:32 AM, giony82 said:

Salut. Ma confrunt de cand au dat caldurile cu zgomotul asta : 

Aveti idee ce se intampla? Cu cat e mai cald afara, cu atat e mai pronuntat. Inregistrarea e facuta cu AC la 24 grade. Daca afara ar fi sa zicem <=20grade nu se aude, sau prea putin. Daca decuplez AC, dispare zgomotul, iar rece baga normal as zice...

Iese ceva la diagnoza...? 

 

 

Acelasi sunet l-am avut si eu, doar ca era permanent, indiferent de temperaturile de afara.

S-a golit instalatia de freon, s-a desfacut o conducta de pe compresor si s-a bagat ulei direct in el cu o seringa (cateva zeci de ml) si incarcare inapoi cu freon. Problema rezolvata.

Acum nu zic ca n-o fi pe duca compresorul, dar macar incerc sa-i prelungesc viata.

Tipul care a facut operatiunea mi-a zis din prima ca asta era buba (ulei prea putin in compresor) doar descriindu-i problema si sunetul, deci intalnise mai multe cu aceleasi simptome. :-D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cam ciudat ce zici, pt ca in compresor cand ii schimbi uleiul intra 250 ml.

 

In rest ca-ti baga 5 ml sau cat de ulei cand baga freon ala e altceva, nu uleiul care ajuta la functionarea compresorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si de ce e ciudat? Dupa cum ai zis, in compresor nou ar intra 250 ml de ulei, iar mie mi-a zis ca n-am suficient ulei in compresor si mi-a completat cateva zeci de ml, pana a facut 'plinul' de 250 de ml. Nu vad nimic ciudat in asta. Eu la asta ma refeream ca mi-a completat, nu la aia 15 - 20 ml pe care ii baga aparatul odata cu freonul.

Am scris clar mai sus ca a desfacut o conducta de pe compresor si a bagat ulei direct in compresor, nu prin vreo conducta. Poate ai inteles gresit mai devreme.

Modificat de black999
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in compresor sanden intra 110 cmc sau 110 ml, nu 250 ml sau cmc

Uleiul nu se introduce pe la conducte, pentru ca faci direct soc hidraulic in capul pistoanelor. Uleiul se baga in spatele pistonaselor, in baia de ulei a compresorului. 

Ma mir naiba cu asa mesteri .......

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/22/2016 at 7:30 PM, dorinbidian said:

Salut, detin masina din semnatura , am si eu o problema cu compresorul AC, i-am facut o scanare in timpul functionarii AC( compressor current: 0.820A ; compressor rotations: 2300/min; compressor load: 0.9Nm; coolant pressure: 5.6bar; radiator fan activation (actual):9.6%), dupa ce in prealabil am verificat presiunea din instalatie la un service, din cite am citit ar putea fi defecta supapa de pe compresor, daca ma poate ajuta cineva cu un diagnostic mai exact. Multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai fa o citire de parametrii , dar cu motorul la relanti, nu turat .

Din ce vad ai freon cam putin in instalatie si electrovalva obosita.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 minute ago, andrei_221 said:

mai fa o citire de parametrii , dar cu motorul la relanti, nu turat .

Din ce vad ai freon cam putin in instalatie. 

ok, multumesc , o sa fac asta si o sa si postez o scanare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

44 minutes ago, dorinbidian said:

ok, multumesc , o sa fac asta si o sa si postez o scanare.

 

 

20160725_155327.jpg

Log-Log.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

electrovalva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, este suficient sa inlocuiesc doar electrovalva sau tot compresorul cum mi s-a sugerat (de catre service)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

doar electrovalva e suficient asta in cazul cand compresorul e curat nu exista span de la pistoane asta vezi cand dai cpmpresorul jos de  pe masina .

Modificat de nicureddogsflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, nicureddogsflo said:

doar supapa e suficient

Multumesc pentru precizari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/12/2016 at 2:18 PM, 1991luk said:

Salutare tuturor!!

Am o problema cu AC-ul la masina, care nu mai baga aer rece. Nu a bagat niciodata aer rece cum baga la alte masini,cred... E o Skoda Octavia 2 din 2007!

Din 2009 de cand o avem nu cred ca a bagat vreodata aer asa bine cum baga acum cateva saptamani. Acum o luna m-am dus la un service cu masina unde s-a constatat ca nu mai exista freon in instalatie iar nenea de la service mi-a zis ca sunt pierderi. Mi-a dat 2 optiuni. Imi pune 550g freon si ma lasa cu gaura in buget,sa plec sa il pierd pe drum sau imi pune 250g si vedem ce se intampla.

Mi-a bagat 250g, am facut Focsani-Bucuresti cu AC pornit, baga ca in frigider, ca niciodata! M-am mai frecat si prin bucuresti o zi iar cand sa ma intorc la Focsani dupa 2 zile,am zis sa vad ce zic baietii la service.

Toate bune si frumoase,am ajuns la service si a reusit sa faca vacuumul,mi-a spus ca nu mai sunt pierderi si ca imi baga cantitatea totala de freon. Mi-a scos freonul pus recent,mi-a completat pana la 550 toate bune si frumoase insa cu cantitatea totala de freon, nu o mai lua din loc AC-ul. Nu-mi mai baga rece deloc. Nici consumul nu crestea la apasarea butonului,nimic!

Solutia? Scos cei 550g freon, pus 300 "et voila". Dar,zilele astea s-au dus...

De pierdut,baietii nu au stiut sa imi zica pe unde. Eu unul cred ca pe la radiator pierde,pare sa fie lovit putin. Prin ce alte locuri ar putea pierde?

Cat despre problema cu plecatul din loc al freonului.... Oare sa fie nevoie sa inlocuiesc valva aceea electronica? Baietii mi-au zis ca e compresorul de vina. Am citit si tot citit despre acea valva care pica din senin si cred ca am sa imi incerc norocul sa o schimb. Daca era compresorul de vina,nu mai baga aer rece deloc,indiferent de cantitatea de freon,nu?

 

On 7/22/2016 at 9:06 PM, 1991luk said:

Nu ma lasa sa vad meas. blocks. (08)

vw forum.jpg

Salutare!

La recomandarea voastra, vreau sa schimb electrovalva. Pentru ca inca am impresia ca pe undeva pierde,m-am dus sa ma programez pentru maine sa vad daca si pe unde pierde din nou,sa-mi spuna sigur sigur care este treaba. 

Individul de la service o tot tinea pe a lui, sa imi comande compresor pentru ca el zice ca nu ar fi electrovalva ci compresorul. (ca nu face presiune).

Pana la urma,nu face presiune pentru ca nu are cu ce ( din vina electrovalvei) sau cum? Voiam sa inteleg si eu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

nu au pus substanta de contrast ca sa vezi pe unde pierzi ca doar isi zic meseriasi nu alta ?.

dar nu se vede grupul  3 presiunea freon acolo vezi daca e electrovalva.

asta poti vedea si din butoane daca ai climatronic presiunea freonului din instalatie.

Modificat de nicureddogsflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e refrigerant pressure? Coolant pressure nu am gasit in lista.

Am climatronic, e cel de facelift, asta nu mai are display(uri).

Mi-au bagat substanta de contrast, au verificat o data cu lampa, au zis ca nu mai am pierderi dar aia 300g de freon pe care mi i-au bagat atunci s-au dus, ca nu mai baga rece.

 

 

Edit: Am pus iar testerul pe masina,pentru valorile astea. Daca grupul 3 este echivalentul lui Loc 3,nu stiu.

 

De asemenea,voiam sa va intreb daca 100 lei manopera pentru schimbat electrovalva este ok. Mi se pare scump si nici macar nu au spus daca imi pun si freon de banii astia sau nu. Daca ma gandesc mai bine pun singur electrovalva acasa si ma duc la ei sa bage freon si cam aia e... Sau e mai complicat decat cred?

 

vwforum compresor 3.jpg

Modificat de 1991luk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!