Jump to content

Probleme compresor clima


snaemih
 Share

Postare recomandată

Astea sunt valorile acum, motorul rece, cat am stat in masina abia a inceput sa bage putin aer rece cand am plecat

20:41:49 - LA PORNIRE
  0.0   Compressor Shut-Off Code
  800 /min   Engine Speed 
  0.820 A   Compressor Current (actual)
  0.820 A   Compressor Current (specified)
  1000 /min   Compressor Rotations
  3.3 Nm   Compressor Load 
  8.0 bar   Coolant Pressure
  0.0 %   Radiator Fan Activation (actual)
  0.0 %   Radiator Fan Activation (spec.)
  22.0°C   Outside Temp. Unfiltered
  36.0°C   Coolant Temperature
  20.0°C   Evaporator Temperature

------------------------------------------------
20:43:13 - DUPA 3 MINUTE DE LA PORNIRE
  0.0   Compressor Shut-Off Code
  800 /min   Engine Speed 
  0.820 A   Compressor Current (actual)
  0.820 A   Compressor Current (specified)
  1000 /min   Compressor Rotations
  3.0 Nm   Compressor Load 
  7.4 bar   Coolant Pressure
  0.0 %   Radiator Fan Activation (actual)
  0.0 %   Radiator Fan Activation (spec.)
  22.0°C   Outside Temp. Unfiltered
  41.0°C   Coolant Temperature
  19.0°C   Evaporator Temperature

----------------------------------------------------------
20:43:59 - OPRIT A/C
  7.0   Compressor Shut-Off Code
  800 /min   Engine Speed 
  0.005 A   Compressor Current (actual)
  0.000 A   Compressor Current (specified)
  0 /min   Compressor Rotations
  0.0 Nm   Compressor Load 
  7.2 bar   Coolant Pressure
  0.0 %   Radiator Fan Activation (actual)
  0.0 %   Radiator Fan Activation (spec.)
  22.0°C   Outside Temp. Unfiltered
  43.0°C   Coolant Temperature
  20.0°C   Evaporator Temperature

----------------------------------------------------
20:45:27 - RECIRCULARE
  0.0   Compressor Shut-Off Code
  700 /min   Engine Speed 
  0.815 A   Compressor Current (actual)
  0.820 A   Compressor Current (specified)
  900 /min   Compressor Rotations
  2.9 Nm   Compressor Load 
  7.2 bar   Coolant Pressure
  0.0 %   Radiator Fan Activation (actual)
  0.0 %   Radiator Fan Activation (spec.)
  22.5°C   Outside Temp. Unfiltered
  48.0°C   Coolant Temperature
  22.0°C   Evaporator Temperature

--------------------------------------------------------
20:47:59 - A/C PORNIT IARASI
  0.0   Compressor Shut-Off Code
  700 /min   Engine Speed 
  0.820 A   Compressor Current (actual)
  0.820 A   Compressor Current (specified)
  900 /min   Compressor Rotations
  3.3 Nm   Compressor Load 
  8.2 bar   Coolant Pressure
  0.0 %   Radiator Fan Activation (actual)
  0.0 %   Radiator Fan Activation (spec.)
  22.5°C   Outside Temp. Unfiltered
  54.0°C   Coolant Temperature
  23.0°C   Evaporator Temperature

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si in timpul acesta, la cat ai setat valoarea pe Clima?  ca trebuie pe LOW.   se pare ca electrovalva e lenesa, nu a racit deloc vaporizatorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a fost pe LOW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@deenman ma bucur ca ai reusit sa rezolvi problema AC-ului prin schimbarea electrovalvei.

Intre timp am rezolvat problema instalatiei de AC, dar la mine a fost mai costisitor (descrierea problemei este la pagina 66/67). In urma verificarilor efectuate s-a constatat ca pierd refrigerant pe teava de inalta (in 2 saptamani am ajuns sa pierd 200 de g de "freon") si compresorul este defect. Compresorul l-am inlocuit cu unul nou marca NRF, iar teava am schimbat-o cu una noua.

Pot spune ca am facut 2000 de km cu noul compresor si sunt multumit. Presiunea masurata in varf pe VCDS este de 14 bari (+/- 10%), iar temperatura pe evaporator este de 3-4 grade Celsius.

In schimb, dupa inlocuire a aparut o problema interesanta si anume: cand merg cu AC-ul cuplat, toate bune si frumoase, zgomotul la relanti se aude la fel ca inainte de interventie, consumul creste la 0.9/1 l/h (cand sunt pe temp. minima si ventilator maxim), etc. In momentul cand opresc AC-ul, se aude in zona curelei de accesorii un zgomot ca si cum ar vibra ceva. Sunetul cu pricina are o durata de 2 secunde urmat de o pauza de 2 secunde dupa care se repeta. Acest zgomot are loc cand sunt cu motorul la relanti, in mers si la turatii mari nu l-am auzit. De asemenea pot confirma ca nu se aude din ventilatorul de la radiator. Daca raman 5 minute cu motorul la relanti, pe toata durata stationarii, sunetul se aude. Daca repornesc AC-ul, sunetul dispare.

O sa fac o inregistrare cu sunetul respectiv (sper sa prind liniste prin jur) si voi reveni cu ea pe forum.

Intre timp, aveti idee ce ar putea fi?

Mersi de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la compresor as crede ca este. S-a centrat bine compresorul cu ceel 2 bucse de ghidare de la prezoane?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrei_221 Mersi de interventie, din pacate nu am asistat la momentul schimbarii compresorului si prin urmare, nu pot sa-si ofer raspunsul la intrebarea postata.

Referitor la sunet, am reusit sa il prind azi pe "banda", dovada se afla aici: Sunet ciudat (din cate observ dropbox-ul are player inclus, asadar nu trebuie descarcat fisierul).

In inregistrare se aude "crr...crr" la fiecare jumatate de secunda. Incepand cu secunda 29 am pornit AC-ul, iar zgomotul dispare. Dupa ce am oprit AC-ul din consola (la scurt timp dupa inregistrare), zgomotul nu s-a auzit la fel, dimpotriva, a fost mult atenuat comparativ cu ce am inregistrat. Culmea este ca problema nu se intampla de fiecare data. Am observat ca are loc numai dupa ce mut masina din loc. De exemplu, ieri dimineata am pornit masina in parcare in speranta ca voi putea "prinde" zgomotul, dar nu am avut noroc.

Modificat de Cristiano90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa postez unde trebuie problema mea.

Problema sta in felul urmator: de cateva ori mi s-a intamplat sa pornesc clima si dupa ceva timp (intre 1-2 minute) incepe sa se simta cu usor scade debitul de aer ce vine prin gurile de ventilatie si sa nu mai vina deloc in habitaclu cu toate ca ventilatorul aerotermei functioneaza; ca si cum ar fi recicurlarea pornita dar fara a intra nici un pic de aer. Eroarea pe tester am motorasele v113 si v17. S-a incercat repunerea in pozitie 0 dar cateodata tot face ce am descris msi sus. Sa fie o problema cu aceste 2 motorase sau altceva? Sunt recunoscator pentru orice sfat sau ajutor de la cineva care a mai intalnit problema.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba cele 2 motorase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Ma confrunt de cand au dat caldurile cu zgomotul asta : 

Aveti idee ce se intampla? Cu cat e mai cald afara, cu atat e mai pronuntat. Inregistrarea e facuta cu AC la 24 grade. Daca afara ar fi sa zicem <=20grade nu se aude, sau prea putin. Daca decuplez AC, dispare zgomotul, iar rece baga normal as zice...

Iese ceva la diagnoza...? 

 

 

Modificat de giony82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil un compresor pe duca, care mai poate tine cativa ani sau mai putin, si nu cred ca ai ce ii face. Nu se aude foarte clar, dar la accelerare are un uruit care se estompeaza la relanti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am firele rupte care duc la senzorul de temperatura exterioara.Este posibil ca din cauza asta sa nu imi porneasca ventilatoarele cand pun AC  si implicit sa nu faca rece?

Skoda Octavia 2 ,nu cea din semnatura.

Multumesc.

Modificat de Stelux
Adaugare text
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/24/2016 at 8:04, teologul a scris:

Probabil un compresor pe duca, care mai poate tine cativa ani sau mai putin, si nu cred ca ai ce ii face. Nu se aude foarte clar, dar la accelerare are un uruit care se estompeaza la relanti?

da,la ralanti nu se aude..sau se estompeaza. Se aude doar in primele secunde ale accelerarii, aprox 2-3 secunde, apoi nu se mai aude, chiar daca motorul ramane turat/in sarcina. Ca si cum, doar pe perioada cuplarii unui ambreiaj e o problema. 

 

Cu acest zgomot daca ma duc la reprezentanta e de ajuns pt un schimb pe garantie? Mai am vreo luna maxim de garantie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca, tine-ne la curent cu ce ai facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!

 

Atasez niste log-uri de pe un compresor SANDEN PXE16 montat pe o Skoda Superb 3T

Problemele se manifesta in felul urmator: raceste doar dupa un anumit timp si respectiv atunci cand temperatura antigelului este undeva peste 60 de grade.

In timpul mersului mai flucteaza uneori temperatura, grilele de ventilatie umezindu-se.

Verdict: electrovalva?

Mentionez ca radiatorul de clima are ceva urme de pietricele, musculite, etc.

Log-urile sunt la ralanti, AC fie pe LOW fie pe 21 grade iar unele accelerate.

Temperatura pe evaporator nu a scazut niciodata sub 7 grade.

 

Marti,21,Junie,2016,19:11:48:58836
VCDS -- Emulator VAG/VAS bazat pe Windows. Editie în Româna
Versiune VCDS: ROJ 14.10.0.0
Versiune date: 20141103


                Adresa 08: Clima automata  (3T0 907 044 BA)

19:11:20
  005   Air conditioner compressor regulating valve; actual current 0.800 A
  006   Air conditioner compressor regulating valve; nominal current 0.810 A
  007   Air conditioner compressor load 5.4 Nm
  012   Air conditioner compressor speed 900 /min
  014   Radiator fan activation; actual value-MUX Lueftersteuerung 40.0 %
  026   Engine Speed adjustment 700 /min
  040   Dash panel temperature sensor 24.3 °C
  041   Left footwell vent temperature sender-MUX Ausblastemperatur 20.0 °C
  078   Refrigerant pressure-MUX Kaeltemitteldruck 10.6 bar
  116   Evaporator output temperature sensor-MUX Temperatur nach Verdampfer 11.3 °C


Miercuri,22,Junie,2016,21:17:58:58836
VCDS -- Emulator VAG/VAS bazat pe Windows. Editie în Româna
Versiune VCDS: ROJ 14.10.0.0
Versiune date: 20141103


                Adresa 08: Clima automata  (3T0 907 044 BA)

21:17:54
  004   Fresh_air_blower;_nominal_voltage 4.7 V
  005   Air conditioner compressor regulating valve; actual current 0.820 A
  006   Air conditioner compressor regulating valve; nominal current 0.820 A
  007   Air conditioner compressor load 5.4 Nm
  012   Air conditioner compressor speed 900 /min
  014   Radiator fan activation; actual value-MUX Lueftersteuerung 36.8 %
  038   Blower load; front 17.6 %
  040   Dash panel temperature sensor 24.1 °C
  067   TYPE Ambient Temperature Error0xFF AU37X Text-MUX Temperatur 30.5 °C
  078   Refrigerant pressure-MUX Kaeltemitteldruck 10.6 bar
  087   Front_right_chest_vent_temperature_sensor 13.3 °C
  116   Evaporator output temperature sensor-MUX Temperatur nach Verdampfer 8.3 °C
Luni,27,Junie,2016,14:27:11:58836
VCDS -- Emulator VAG/VAS bazat pe Windows. Editie în Româna
Versiune VCDS: ROJ 14.10.0.0
Versiune date: 20141103


                Adresa 08: Clima automata  (3T0 907 044 BA)

14:27:10
  004   Fresh_air_blower;_nominal_voltage 12.5 V
  005   Air conditioner compressor regulating valve; actual current 0.810 A
  006   Air conditioner compressor regulating valve; nominal current 0.820 A
  007   Air conditioner compressor load 3.2 Nm
  008   Air conditioner compressor last cut off condition N/A
  009   Air conditioner compressor cut off conditions compressor_running_under_load;_no_shut-off_condition_active 
  012   Air conditioner compressor speed 1400 /min
  014   Radiator fan activation; actual value-MUX Lueftersteuerung 9.6 %
  015   Radiator fan activation; commanded value 0.0 %
  068   Ambient temperature; calculated value-MUX Temperatur 33.5 °C
  078   Refrigerant pressure-MUX Kaeltemitteldruck 8.2 bar
  116   Evaporator output temperature sensor-MUX Temperatur nach Verdampfer 31.0 °C
Luni,27,Junie,2016,14:29:55:58836
VCDS -- Emulator VAG/VAS bazat pe Windows. Editie în Româna
Versiune VCDS: ROJ 14.10.0.0
Versiune date: 20141103


                Adresa 08: Clima automata  (3T0 907 044 BA)

14:29:54
  004   Fresh_air_blower;_nominal_voltage 6.5 V
  005   Air conditioner compressor regulating valve; actual current 0.795 A
  006   Air conditioner compressor regulating valve; nominal current 0.820 A
  007   Air conditioner compressor load 6.4 Nm
  008   Air conditioner compressor last cut off condition N/A
  009   Air conditioner compressor cut off conditions compressor_running_under_load;_no_shut-off_condition_active 
  012   Air conditioner compressor speed 900 /min
  014   Radiator fan activation; actual value-MUX Lueftersteuerung 30.4 %
  015   Radiator fan activation; commanded value 39.2 %
  068   Ambient temperature; calculated value-MUX Temperatur 33.5 °C
  078   Refrigerant pressure-MUX Kaeltemitteldruck 11.6 bar
  116   Evaporator output temperature sensor-MUX Temperatur nach Verdampfer 27.3 °C


Luni,27,Junie,2016,14:33:53:58836
VCDS -- Emulator VAG/VAS bazat pe Windows. Editie în Româna
Versiune VCDS: ROJ 14.10.0.0
Versiune date: 20141103


                Adresa 08: Clima automata  (3T0 907 044 BA)

14:33:52
  004   Fresh_air_blower;_nominal_voltage 8.7 V
  005   Air conditioner compressor regulating valve; actual current 0.780 A
  006   Air conditioner compressor regulating valve; nominal current 0.820 A
  007   Air conditioner compressor load 5.9 Nm
  009   Air conditioner compressor cut off conditions compressor_running_under_load;_no_shut-off_condition_active 
  012   Air conditioner compressor speed 900 /min
  014   Radiator fan activation; actual value-MUX Lueftersteuerung 42.0 %
  015   Radiator fan activation; commanded value 39.6 %
  042   Front_left_chest_vent_temperature_sensor 16.7 °C
  068   Ambient temperature; calculated value-MUX Temperatur 33.5 °C
  078   Refrigerant pressure-MUX Kaeltemitteldruck 11.2 bar
  116   Evaporator output temperature sensor-MUX Temperatur nach Verdampfer 13.3 °C
Luni,27,Junie,2016,14:39:08:58836
VCDS -- Emulator VAG/VAS bazat pe Windows. Editie în Româna
Versiune VCDS: ROJ 14.10.0.0
Versiune date: 20141103


                Adresa 08: Clima automata  (3T0 907 044 BA)

14:39:07
  004   Fresh_air_blower;_nominal_voltage 4.4 V
  005   Air conditioner compressor regulating valve; actual current 0.780 A
  006   Air conditioner compressor regulating valve; nominal current 0.820 A
  007   Air conditioner compressor load 6.4 Nm
  009   Air conditioner compressor cut off conditions compressor_running_under_load;_no_shut-off_condition_active 
  012   Air conditioner compressor speed 900 /min
  014   Radiator fan activation; actual value-MUX Lueftersteuerung 39.6 %
  015   Radiator fan activation; commanded value 42.0 %
  016   Stoppverbot wegen Kühlmitteltemperatur 78 °C
  068   Ambient temperature; calculated value-MUX Temperatur 33.5 °C
  078   Refrigerant pressure-MUX Kaeltemitteldruck 12.2 bar
  116   Evaporator output temperature sensor-MUX Temperatur nach Verdampfer 13.7 °C

Luni,27,Junie,2016,14:43:22:58836
VCDS -- Emulator VAG/VAS bazat pe Windows. Editie în Româna
Versiune VCDS: ROJ 14.10.0.0
Versiune date: 20141103


                Adresa 08: Clima automata  (3T0 907 044 BA)

14:43:21
  004   Fresh_air_blower;_nominal_voltage 7.5 V
  005   Air conditioner compressor regulating valve; actual current 0.805 A
  006   Air conditioner compressor regulating valve; nominal current 0.820 A
  007   Air conditioner compressor load 6.4 Nm
  009   Air conditioner compressor cut off conditions compressor_running_under_load;_no_shut-off_condition_active 
  012   Air conditioner compressor speed 900 /min
  014   Radiator fan activation; actual value-MUX Lueftersteuerung 41.6 %
  015   Radiator fan activation; commanded value 41.2 %
  016   Stoppverbot wegen Kühlmitteltemperatur 78 °C
  068   Ambient temperature; calculated value-MUX Temperatur 33.5 °C
  078   Refrigerant pressure-MUX Kaeltemitteldruck 12.0 bar
  116   Evaporator output temperature sensor-MUX Temperatur nach Verdampfer 12.3 °C

Luni,27,Junie,2016,14:46:14:58836
VCDS -- Emulator VAG/VAS bazat pe Windows. Editie în Româna
Versiune VCDS: ROJ 14.10.0.0
Versiune date: 20141103


                Adresa 08: Clima automata  (3T0 907 044 BA)

14:46:13
  005   Air conditioner compressor regulating valve; actual current 0.800 A
  006   Air conditioner compressor regulating valve; nominal current 0.800 A
  007   Air conditioner compressor load 5.6 Nm
  009   Air conditioner compressor cut off conditions compressor_running_under_load;_no_shut-off_condition_active 
  012   Air conditioner compressor speed 900 /min
  014   Radiator fan activation; actual value-MUX Lueftersteuerung 38.8 %
  015   Radiator fan activation; commanded value 36.8 %
  016   Stoppverbot wegen Kühlmitteltemperatur 77 °C
  040   Dash panel temperature sensor 23.5 °C
  068   Ambient temperature; calculated value-MUX Temperatur 33.5 °C
  078   Refrigerant pressure-MUX Kaeltemitteldruck 11.0 bar
  116   Evaporator output temperature sensor-MUX Temperatur nach Verdampfer 9.0 °C


Luni,27,Junie,2016,14:46:41:58836
VCDS -- Emulator VAG/VAS bazat pe Windows. Editie în Româna
Versiune VCDS: ROJ 14.10.0.0
Versiune date: 20141103


                Adresa 08: Clima automata  (3T0 907 044 BA)

14:46:40
  005   Air conditioner compressor regulating valve; actual current 0.810 A
  006   Air conditioner compressor regulating valve; nominal current 0.820 A
  007   Air conditioner compressor load 3.1 Nm
  009   Air conditioner compressor cut off conditions compressor_running_under_load;_no_shut-off_condition_active 
  012   Air conditioner compressor speed 2300 /min
  014   Radiator fan activation; actual value-MUX Lueftersteuerung 38.4 %
  015   Radiator fan activation; commanded value 32.4 %
  016   Stoppverbot wegen Kühlmitteltemperatur 77 °C
  040   Dash panel temperature sensor 23.6 °C
  068   Ambient temperature; calculated value-MUX Temperatur 33.5 °C
  078   Refrigerant pressure-MUX Kaeltemitteldruck 10.0 bar
  116   Evaporator output temperature sensor-MUX Temperatur nach Verdampfer 8.3 °C


Luni,27,Junie,2016,14:47:40:58836
VCDS -- Emulator VAG/VAS bazat pe Windows. Editie în Româna
Versiune VCDS: ROJ 14.10.0.0
Versiune date: 20141103

 

Va multumesc pentru eventualele raspunsuri, si  primesc bucuros eventuale recomandari de remediere a problemelor in Cluj-Napoca.


 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAre a fi electrovalva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Schimbat electrovalva - cost 350 lei (piesa, manopera, golire si reumplere freon) - rezultat pe LOW aproape ca ingheata mana in fata unei grile de aerisire!

Daca era sa ma iau dupa verdictul diagnozei meseriasilor de la Auto Dasis din Cluj-Napoca trebuia sa schimb compresorul si cele aferente. (aprox 2.500 lei)

Log VCDS pe setare LOW:

 

          Adresa 08: Clima automata  (3T0 907 044 BA)

13:47:54
  005   Air conditioner compressor regulating valve; actual current 0.430 A
  006   Air conditioner compressor regulating valve; nominal current 0.430 A
  007   Air conditioner compressor load 4.0 Nm
  012   Air conditioner compressor speed 900 /min
  014   Radiator fan activation; actual value-MUX Lueftersteuerung 33.2 %
  015   Radiator fan activation; commanded value 23.6 %
  016   Stoppverbot wegen Kühlmitteltemperatur 67 °C
  040   Dash panel temperature sensor 31.7 °C
  068   Ambient temperature; calculated value-MUX Temperatur 22.0 °C
  078   Refrigerant pressure-MUX Kaeltemitteldruck 9.2 bar
  109   Air recirculation status Automatic_recirculation_active 
  116   Evaporator output temperature sensor-MUX Temperatur nach Verdampfer 1.0 °C
Joi,07,Julie,2016,13:48:00:58836
VCDS -- Emulator VAG/VAS bazat pe Windows. Editie în Româna
Versiune VCDS: ROJ 14.10.0.0
Versiune date: 20141103

 

Log setare 22°C

                Adresa 08: Clima automata  (3T0 907 044 BA)

13:48:28
  005   Air conditioner compressor regulating valve; actual current 0.460 A
  006   Air conditioner compressor regulating valve; nominal current 0.460 A
  007   Air conditioner compressor load 5.4 Nm
  012   Air conditioner compressor speed 900 /min
  014   Radiator fan activation; actual value-MUX Lueftersteuerung 32.8 %
  015   Radiator fan activation; commanded value 33.2 %
  016   Stoppverbot wegen Kühlmitteltemperatur 69 °C
  040   Dash panel temperature sensor 31.5 °C
  068   Ambient temperature; calculated value-MUX Temperatur 22.0 °C
  078   Refrigerant pressure-MUX Kaeltemitteldruck 10.6 bar
  109   Air recirculation status Automatic_recirculation_active 
  116   Evaporator output temperature sensor-MUX Temperatur nach Verdampfer 2.0 °C

Modificat de ovizel
completare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!!

Am o problema cu AC-ul la masina, care nu mai baga aer rece. Nu a bagat niciodata aer rece cum baga la alte masini,cred... E o Skoda Octavia 2 din 2007!

Din 2009 de cand o avem nu cred ca a bagat vreodata aer asa bine cum baga acum cateva saptamani. Acum o luna m-am dus la un service cu masina unde s-a constatat ca nu mai exista freon in instalatie iar nenea de la service mi-a zis ca sunt pierderi. Mi-a dat 2 optiuni. Imi pune 550g freon si ma lasa cu gaura in buget,sa plec sa il pierd pe drum sau imi pune 250g si vedem ce se intampla.

Mi-a bagat 250g, am facut Focsani-Bucuresti cu AC pornit, baga ca in frigider, ca niciodata! M-am mai frecat si prin bucuresti o zi iar cand sa ma intorc la Focsani dupa 2 zile,am zis sa vad ce zic baietii la service.

Toate bune si frumoase,am ajuns la service si a reusit sa faca vacuumul,mi-a spus ca nu mai sunt pierderi si ca imi baga cantitatea totala de freon. Mi-a scos freonul pus recent,mi-a completat pana la 550 toate bune si frumoase insa cu cantitatea totala de freon, nu o mai lua din loc AC-ul. Nu-mi mai baga rece deloc. Nici consumul nu crestea la apasarea butonului,nimic!

Solutia? Scos cei 550g freon, pus 300 "et voila". Dar,zilele astea s-au dus...

De pierdut,baietii nu au stiut sa imi zica pe unde. Eu unul cred ca pe la radiator pierde,pare sa fie lovit putin. Prin ce alte locuri ar putea pierde?

Cat despre problema cu plecatul din loc al freonului.... Oare sa fie nevoie sa inlocuiesc valva aceea electronica? Baietii mi-au zis ca e compresorul de vina. Am citit si tot citit despre acea valva care pica din senin si cred ca am sa imi incerc norocul sa o schimb. Daca era compresorul de vina,nu mai baga aer rece deloc,indiferent de cantitatea de freon,nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuia sa verificati in blocurile de masura, sa vedem cu si daca lucreaza, electrovalva.

legat de pierderea de freon - poate sa fie pe la radiator ac, senzor presiune... sau alte locuri - trebuia bagat cu substanta de contrast, sa ii ajute la cautare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei cea mai des intalnita problema la modelul asta de masini, este senzorul de presiune freon numit si G65 care crapa si se pierde freon pe acolo. Daca nu e pe acolo atunci poate pe la dopul radiatorului de ac. Asculta sfatul lui Florin si apeleaza la cineva cu interfata VCDS sa faci o diagnoza a sistemului de clima, erori, presiuni, cuplu absorbit de electrovalva. Orice problema are rezolvare, e important sa nu apelezi la orice service care profita de tine si te pune sa-ti schimbi jumate de masina, cand problema e defapt un simplu senzor.

 

Si eu l-am schimbat de curand, senzorul se afla sub farul drept pe o conducta de aluminiu in care este freon, la nivelul scutului motor (undeva sub rola de la electromotor, intai fa scanarea si daca e asta il schimbi, e ieftin.

 

Asa arata, si vezi cum crapa si pe acolo se pierde freon.20160601140020.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca la completarea cu cantitatea normala de freon nu a mai bagat rece, problema este de la compresor (electrovalva). Pierderile sunt o problema separata. 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut 

am un motor TSI 1.4 si cand apas butonul de AC se aude un huruit. Daca sting AC nu se mai aude. Acest huruit este cumva dependent si de reginul de turatie avand cumva un delay fata de turatia motorului atat la accelerare cat si la decelerare. 

Pana acum am schimbat la PBN doua compresoare pe garantie si in prima saptamana zgomotul nu e asa de prezent (instalatia fiind curata) dar dupa aia revine. A mai avut cineva aceasta problema pana acum?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O temperatura a evaporatorului de 10 grade in stationare cu o presiune de 10 - 11 bari este ok? (temp pe Low, ventilator maxim). Pot ajunge la 8 grade daca reduc turatia ventilatorul la jumatate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU prea e ok, trebuie sa ajunga la 3-4 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!