Jump to content

Probleme compresor clima


snaemih
 Share

Postare recomandată

Inca nu  m-am hotarat , o sa merg saptamana viitoare pe la reprezentanta sa vad ce variante am. Sa vad daca cel OEM este tot cu dop sau nu. Probabil ca o sa merg pe ceva aftermaket daca garantia este la fel. Mai ales ca mai devreme sau mai tarziu va ceda si compresorul si atunci iarasi se va schimba radiatorul. 

Ce dimensiune trebuie sa fie imbusul cu care sa incerc sa desfac dopul cu pricina, poate este binevoitor si ma scuteste de niste banuti.

Tu ce vrei sa pui?  Mai in urma zicea cineva zicea de nissens ca nu ar avea dop si am vazut on line ca e mai ieftin decat valeo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PNu dau 1400 lei la reprezentanta pentru un radiator.

Garantia este tot de 2 ani si colo si colo.

Si eu as merge pe Nissens sau NRF sau Valeo, un pic mai scumput.

Imbus de 14 pentru desfacut dopul, daca reusesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am ajuns inca la reprezentanta sa vad care sunt scorurile. Eventual spune-mi pe privat care este celalat "colo" unde e mai ieftin. O sa cumpar unul de 14 sa imi incerc norocul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum spune si cristi, e prea scump cel original.

 

valeo - 620 lei

NRF - 420 lei ( made in taiwan)

Nissens - 470 lei  ( made in denmark)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Eu va recomand Nissens - Denmark , este tot din aluminiu , fara dop . Eu l-am gasit la 333 ron si merge perfect de 2 ani , manopera plus freon 200 ron . Lipitura la dop nu rezista , pt ca este presiunea prea mare , au mai incercat si altii . 

Compresorul m-i s-a stricat zilele trecute , dupa 9 ani , si l-am schimbat cu unul sh Delphi din 2010 . Cel din stanga este al meu Zexel , s-a blocat miezul si fulia era invartita de curea . Compresor sh 350 ron plus 450 ron - spalat instalatie , manopera , freon . Spalarea instalatiei a durat 2 ore , 3 cicluri de spalare - vidare , montarea compresorului 20 min . Acum imi baga 4 grade , "fac cuburi" !  :frigbaitata:

post-86853-0-85493200-1404982052_thumb.j

post-86853-0-10804900-1404982141_thumb.j

post-86853-0-40092600-1404982169_thumb.j

post-86853-0-75857900-1404982211_thumb.j

post-86853-0-51652300-1404982278_thumb.j

post-86853-0-42277900-1404982476_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe autokarma sunt chiar mai ieftine, nissens-ul find sub 400 ron. Daca gti_mars zice ca merge de 2 ani atunci e perfect. Peste 2 saptamani fac schimbul si revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Eu va recomand Nissens - Denmark , este tot din aluminiu , fara dop . Eu l-am gasit la 333 ron si merge perfect de 2 ani , manopera plus freon 200 ron . Lipitura la dop nu rezista , pt ca este presiunea prea mare , au mai incercat si altii . 

Compresorul m-i s-a stricat zilele trecute , dupa 9 ani , si l-am schimbat cu unul sh Delphi din 2010 . Cel din stanga este al meu Zexel , s-a blocat miezul si fulia era invartita de curea . Compresor sh 350 ron plus 450 ron - spalat instalatie , manopera , freon . Spalarea instalatiei a durat 2 ore , 3 cicluri de spalare - vidare , montarea compresorului 20 min . Acum imi baga 4 grade , "fac cuburi" !  :frigbaitata:

 

 

 

ne spui si noua la ce service ai facut reparatiile ?

 

stie cineva unde gasesc (la ce pozitii ) in meniul secret, anumite caracterisitici pentru compressor : curent absorbit, sarcina compresor....samd, care ar fi relevante pentru diagnosticarea compresorului ?

Modificat de dariearon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU gasesti in meniul secret, ci doar cu VCDS.

 

Cred ca merg si eu pe nissens, parca am gasit la 300 lei pe undeva.

 

LE: nissens era 350, NRF era 300.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

stie cineva unde gasesc (la ce pozitii ) in meniul secret, anumite caracterisitici pentru compressor : curent absorbit, sarcina compresor....samd, care ar fi relevante pentru diagnosticarea compresorului ?

 

 

Poti gasi in meniu temperatura evaporatorului si presiunea(canalul 10) si am impresia ca si curentul. Cuplu absorbit nu e.. uite aici lista poate ai nevoie de altele: http://www.my-gti.com/224/volkswagen-climatronic-diagnostics

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

 

stie cineva unde gasesc (la ce pozitii ) in meniul secret, anumite caracterisitici pentru compressor : curent absorbit, sarcina compresor....samd, care ar fi relevante pentru diagnosticarea compresorului ?

 

 

Poti gasi in meniu temperatura evaporatorului si presiunea(canalul 10) si am impresia ca si curentul. Cuplu absorbit nu e.. uite aici lista poate ai nevoie de altele: http://www.my-gti.com/224/volkswagen-climatronic-diagnostics

 

 

 

multumesc,

am si eu o lista asemanatoare ( tot de aici de undeva )....presiunea si temperatura evaporatorului e clara, insa la punctual 11-5....am o valoare dubioasa 44.7....si nu stiu ce inseamna. Pe de alta parte in lista pe care ai sugerat-o tu la punctul 11-0, 11-1, 11-2....e vorba despre ceva "power" si sunt dati mA....(?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Campul 10.0 - temperatura evaporator

10.1 presiune (high) lichid de racire

11.0 consum specificat electrovalva (mA)

11.1 consum real electrovalva (mA)

6.0 temperatura grile stanga

8.0 temperatura grile dreapta

1.0 temperatura habitaclu

 

Sper sa nu fi gresit, ca sunt din memortie. cuplul absorbit nu se poate vedea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Dariearon - montajul l-am facut la un service din cartier , in nici un caz la reprezentanta .

Cristi - iti recomand Nissens , este total capsulat din aluminiu , nu are pe unde sa mai piarda freon .

 

Drumuri bune si racoroase !  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am vazut in service un radiator nou original. Nu mai are dopul ala de plastic, are filtrul pe laterala si se poate schimba doar filtrul in caz de nevoie. Saptamana viitoare ma duc sa il schimb si o sa schimb si compresorul, daca tot se desface pe acolo si se face curatarea instalatiei caci nu am chef de surprize si sa platesc iarasi pe urma manopera si curatare instalatie + filtru nou. Compresorul nou va fi sanden. Revin cu poze saptamana viitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kok : ce radiator pui pana la urma? Eu am luat un VALEO, maine il schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e modelul nou...

s.au pus in paralel ambele versiuni fara nicio logica

eu am 2008 , versiunea cu filtru demontabil, Cristi are FL 2010 si are versiunea cu dop....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E FL2009, nu e 2010, si DA, s-au pus 2 producatori OEM, Modine si Fuji...... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

showa

 

asa e eu am Modine , made in Austria.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAi bine aveam si eu tot Modine, eu il am pe alalalt, Showa and Fujikoki.


Si totusi nu, SHOWA/Fujikoki are filtrul prins cu suruburi in partea de jos, Modine are dop dar are o siguranta Zeeger, la mine e dop din plastic cu filet.

LAsa ca vad eu maine daca are vreo eticheta [pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, acum ma uitai la mine,....   este filtrul versiunea Showa, adica asta

http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Golf_VI--2.0T/ES315808/

 

pe radiator scrie UPG, Austria. Am confundat eu.

 

exact ca in poza asta :

post-17228-0-63257100-1405535151_thumb.j

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

 

revin cu cateva observatii, poate cineva ma lamureste unde poate fi defectiunea : am facut un drum de Bucuresti si dupa ce prin capitala m-au trecut toate transpiratiile din cauza ca AC nu mergea aproape deloc, am avut placuta surpriza ca pe A1, temperatura pe evaporator sa ajunga la zero grade....si la un moment dat chiar si aerul la grilele de ventilatie era in jur de zero grade....

 

oare de ce la o temperature exterioara (prin Bucuresti) de vreo 30 grade....pe evaporator aveam tot cam atatea, iar la o temperatura exterioara cu 4-5 grade mai mica....clima a inceput sa mearga brici ???

 

o fi electrovalva, o fi filtrul uscator....? sau altceva ?

Modificat de dariearon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi in blocurile de masura, cu VCDS-ul. Este posibil sa fie electrovalva de vina - asta daca alte erori nu ai stocate, pe climatronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am rezolvat-o si eu pe a mea le reprezentanta. Schimbat compresor si radiator. Compresorul cel mou este Denso si scrie pe el country of origin Germany, sper sa fie macar la fel de bun ca cel pe care l-am dat jos de pe masina ( pe el scrie Valeo), dupa 7 ani si 115000km. Pret total manopera + piese 2700 RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!