Jump to content

Probleme compresor clima


snaemih
 Share

Postare recomandată

la reprezentanta se gaseste un singur aparat ce are si optiunea de spalare. Astea merg cu freon.

 

In alte locuri nu am vazut tipul acesta de spalare, ci una mai simpla, cu azot si cu o substanta speciala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neata.Am si eu o nelamurire legata de instalatia de a/c si anume:pornesc clima,la ceva timp pornesc si ventilatoarele,dar merg destul si nu baga deloc rece,o opresc apoi o pornesc imediat dupa max 1 minut incepe sa bage rece apoi numai am probleme in acea zi.Mentionez ca face mai des cand masina sta in soare mult timp.Sa numai am cantitatea necesare de freon in instalatie?

O zi buna tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau electrovalva. Cand nu baga rece, cat este cuplul absorbit ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu,doar ca anul trecut cand l-am incarcat cu freon baiatul de la service mia aratat ca face niste bule pe la capatul radiatorului acolo unde este acel capac de plastic.Se poate face ceva acolo sa numai scape?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,sa schimbi radiatorul.Dopul ala nu se poate repara sau inlocui

Modificat de DANIM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.

O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e chiar asa de fixa treaba DANIM.

Eu am desfacut acel dop alb la cateva radiatore. Drept este ca au si fost multe care nu s-au desfacut.

 

 

@DARVIN

Trebuie incercat cu un imbus mare sa il desfaci .  Daca reusesti sa il desfaci, o sa vezi ca are un inel de cauciuc pe el.  Mai pui un inel similar langa cel existent, dai cu silicon bun pe filet si pui dopul la loc.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu, la mine, nu am reusit defacerea lui, am tras de el de am crezut ca se rupe radiaotorul. Pierde foarte putin pe acolo. deci urmeaza schimbarea lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La temperatura aia degeaba il lipesti daca tot reusesti sa-l desfaci, ca te chinui mai degeaba... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce temperatura ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperatura lichidului care iti intra in radiator, poti sa incerci cu orice tip de silicon dar recomandata este inlocuirea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

siliconul de motor rezista lejer la 200 de grade, si te asigur ca in radiatorul de clima nu se atinge niciodata acea temperatura.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexandrinos

Imi puteti spune ce valoare are curentul ce  vine la mufa de la electrovalva, atunci cand este cald si climatronicul este pe LOW?

Multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

850 mA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexandrinos

Si cati volti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU conteaza voltajul, aici supapa este controlata in curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna am o problema la o skoda octavia II, 2.0TDI, CLIMA AUTOMATA.

 

Pana acuma de cand porneam masina dura 1-2 min si dadea aer rece. Acuma cand vreau sa dau aer rece trebuie sa merg cu o perioada de timp mai indelungata, 10-15 min. 

 

Freon in instalatie este, compresorul ma gandesc ca merge deoarece da aer rece dar dupa 10-15 min. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti suficient de vechi pe forum sa stii si tu ca pentru un raspuns cat de cat sigur este necesar sa postezi niste parametrii de pe modulul de AC (curent absorbit de electrovalva, cuplu absorbit, etc) sau chiar o scanare

 

95% este vorba de electrovalva/supapa defecta. Costa in jur de 300 lei (depinde de tipul compresorului), manopera este si ea vreo 100, dar depinde de service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am cunostinte tehnice bune. Am intrebat pentru ca atunci cand ma duc la service nu vreau sa nu par prost. Si sa imi zica direct ca trebuie schimbat compresorul care costa 2000 lei. Si trebuie schimbata electrovalva defapt si sa ma incarce cu un compresor aiurea. Mersi mult pt raspuns.

Modificat de Eto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde la ce service mergi. Nu exista procedura oficiala de schimbare a electrovalvei, asa ca este destul de probabil ca ei sa recomande schimbarea compresorului. De asemenea, trebuie sa vezi ce scrie pe compresor pentru a alege electrovalva potrivita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avand in vedere ca a aparut electrovalva pe original in ETKA, e posibil sa existe si un TSB pentru inlocuirea ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Passat inca nu a aparut. Cred ca doar la Octavia.

Eu tocmai am schimbat-o de 2 zile. Alta viata... 

 

P.S. Ahhh, e topic de Octavia :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, momentan doar in gama Skoda a aparut 

post-17228-0-66258400-1404760350_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ultima vreme nici la mine nu mai face fata clima si in timpul functionarii si atunci cand opresc motorul se aude un fasait prin conducte. 

De bagat rece baga imediat ce am pornit motorul doar ca nu este suficient de rece.

cu motorul oprit am 5.4 bar

daca pornesc motorul si dau pe low am :

presiune 10 bar , 4,5 Nm sarcina compresor, 0.580A curent compresor temperatura pe evaporator 3 grade 

masuratorile astea au fost facute in garaj la o temperatura exterioara de 28 de grade

dupa un drum de 30 de minute la o temperatura exterioara de 32 de grade cu clima pe low am : 0.830A , 7.6Nm, presiune 14 bar, temp evaporator 5 grade

am dat cu spuma pe la dopul alb de la radiator si face bule si cu motorul oprit si cu el pornit.

 

Eu zic ca avand in vedere cele de mai sus compresorul si electrovalva functioneaza si le-as lasa in pace. As schimba radiatorul de la clima si reumple circuitul cu freon.

Va rog sa imi spuneti daca am dreptate sau si compresorul este lenes.

 

PS senzorul g89 este prezent pe octavie? ca la mine nu arata nimic.

Modificat de kok
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, trebuie schimbat radiatorul . Acelasi lucru si la mine. Ce marca de radiator te-ai hotarat sa iei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!