Jump to content

Probleme compresor clima


snaemih
 Share

Postare recomandată

Super, multumesc frumos, ma asteptam sa nu fie chiar asa unificate iar motorul asta e mai putin intalnit

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electrovalva,poate scapi mai usor.

Ce simptome are electrovalva asta ? Am citit pe aici dar nimic concret. Zilele astea am vazut ca baga ceva mai rece dar tot nu suficient de rece ... pe low ar trebui sa ingheti in masina. Mai exact cum ar trebui sa porneasca clima .... pe econ, pe auto ?Poate nu apas eu unde trebuie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fara rautate, daca ai citit tot acest topic si nu ai inteles , e greu sa explicam in cateva cuvinte.

 

pe ECON nu merge compresorul. trebuie verificat cat freon mai este in intalatie pentru inceput ( mai ales daca nu s-a umblat niciodata la instalatie) De regula in radiator pot sa apara pori prin care se pierde freonul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electrovalva  cu defect,(se mai infunda si din ce am inteles nu se curata ci se schimba cu una noua), ai probleme de volum,cand baga bine,cand mai slab,uneori mai tarziu dupa ce dai drumul la aer,baga intermitent depinde cum mai scapa presiune.Normal daca dai pe auto ar trebui sa bage rece ca afara este destul de cald.Incearca sa faci pentru inceput o incarcare cu freon si dupa aia vezi cum stai,daca nu baga nimic verifa presiune pe aparat si iti va spune daca este compresorul bun sau daca nu face destula presiune atunci cauti altul.Numai pe aparat vezi cum sta treaba.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau pe VCDS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe Vcds vezi numai presiunea de pe high si pe aparat vezi presiune si pe hi si pe low. Deci se poate diagnostica mai sigur. Într-adevăr de multe ori trebuie si date de la diagnoza pentru un diagnostic 100% corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e suficienta presiunea pe high.  pentru ca pe langa presiune, mai vezi si exact  datele despre electrovalva.  Aici presiunea de pe joasa nu te ajuta cu nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexandrinos

Am pus si eu mana pe o interfata si am urmatoarele valori:

 

10:51:30 Group 002: Compressor
  0.815 A  Compressor Current (actual)
  0.820 A  Compressor Current (specified)
  1000 /min  Compressor Rotations
  1.2 Nm  Compressor Load 
 
10:51:30 Group 003
  4.6 bar  Coolant Pressure
  9.6 %  Radiator Fan Activation (actual)
  0.0 %  Radiator Fan Activation (spec.)
  OFF   Engine Speed (increase)
 
10:51:30 Group 004: Temperatures
  16.0°C  Outside Temp. Unfiltered
  10.5°C  Outside Temp. Regulation
  23.5°C  Fresh Air Intake Temperature
  51.0°C  Coolant Temperature
 
Masuratori facute pe LOW.
Nu este nici o eroare pe climatronic.
Care sa fie cauza? Electrovalva?
Multumesc frumos!
Modificat de Alexandrinos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in principiu da, electrovalva.  Asteapta sa fie peste 20 de grade afara ca sa iti dai seama exact 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexandrinos

Care sunt valorile pentru o functionare corecta?

Cum imi dau seama daca este compresorul de vina, sau electrovalva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand astea 2 au valorile mari (maxim fiind 0.820) si aprox egale intre ele, inseamna ca se cere maximul de presiune de la compresor, cum e si cazul de fata

0.815 A Compressor Current (actual)
0.820 A Compressor Current (specified)

In cazul de mai sus, cand se cere maxim de presiune, cuplul consumat de compresor trebuie sa fie peste 4 Nm. in cazul tau e foarte mic, compresorul nu face presiune , se invarte foarte usor.

 

1.2 Nm Compressor Load

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexandrinos

Si daca era compresorul defect ce valori trebuia sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai compresorul nu prea se defecteaza, ci doar electrovalva care este montata pe el.....

 

ala se blocheaza cand se defecteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa fie electrovalva la mine:freon este,s-a verificat compresorul-merge,curent intra cat trebuie.Cat poate costa una?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar cum se poate scoate electrovalva de pe compresor Dupa ce dai jos saiba zegher o extragi afara Mentionez ca nu am dat jos compresorul de pe motor Si daca scot electrovalva curge ceva din compresor 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebi cumva? Ca nu vad semne de întrebare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, se scoate siguranta si se extrage cu atentie valva.  trebuie curatata bine zona in jurul valvei. Nu curge nimic din compresor. (freonul se goleste in prealabil).

Se curata bine locasul valvei, se unge valva noua si se introduce cu atentie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari si bine v-am regasit!

Probleme de clima la a mea; nu baga aer rece- cand baga, e cam timid...

Curent ev:820 mA

Cuplu compresor: 5.7 nm

Presiune (joasa): 4 bar

Presiune (inalta): 11.2 bar ( prea joasa, freon are ca pe intrare are 4 bar)

Surpriza emisiunii: temp vaporizator: 18c. Aerul la gurioe de ventilatie are can 22-26C.

Tevile sunt aproape la aceeasi temperatura - cea de joasa un pic mai rece, sa zicem 20C

Deci: freon are, comanda are, cuplu consuma... Sa fie electrovalva/compresorul? Se comporta de parca e infundata instalatia pe interior, si compresorul nu poate baga debitul nominal.

Cine stie un service cu instalatie de spalare? Si un tehnician bun pe ac care sa schimbe valva? Am radiatorul campion - cu surub de plastic, ce model sa cumpar ca sa pot schimba filtrul?

Multumesc

Modificat de Stefan_B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

eu am schimbat supapa de doi ani si merge bine .

operatia a fost facuta la http://www.gesservice.ro/

multumit de ei ,cost  650 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca are pilitura in supapa, atunci ar trebui:

- schimbat filtrul din radiator (condensor). La mine nu se poate, deci radiator nou 400 ron

- schimbat ulei compresor

- spalat instalatie 200?

Valva costa cca 400 ron. Compresor Valeo costa cca 1200. La cat costa schimbarea valvei, ma gandesc ca daca pica compresorul, mai bine inlocuiesc compresor cu totul. Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

si la mine avea supapa mizerie si merge compresorul de vreo 2 ani .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari si bine v-am regasit!

Probleme de clima la a mea; nu baga aer rece- cand baga, e cam timid...

Curent ev:820 mA

Cuplu compresor: 5.7 nm

Presiune (joasa): 4 bar

Presiune (inalta): 11.2 bar ( prea joasa, freon are ca pe intrare are 4 bar)

Surpriza emisiunii: temp vaporizator: 18c. Aerul la gurioe de ventilatie are can 22-26C.

Tevile sunt aproape la aceeasi temperatura - cea de joasa un pic mai rece, sa zicem 20C

Deci: freon are, comanda are, cuplu consuma... Sa fie electrovalva/compresorul? Se comporta de parca e infundata instalatia pe interior, si compresorul nu poate baga debitul nominal.

Cine stie un service cu instalatie de spalare? Si un tehnician bun pe ac care sa schimbe valva? Am radiatorul campion - cu surub de plastic, ce model sa cumpar ca sa pot schimba filtrul?

Multumesc

 

pai ori e 11.2 bari pe inalta, ori e 4 bari? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la un Frigotehnist sa verifice si la mine. Verdict.... Electrovalva.. Maine o schimb si postez rezolvarea. In principiu omu doar a pus doua manometre pe conductele de la masina una se ridica presiune si cealalta trebuia sa scada daca deschide electrovalva dar la mine nu se deschide, asa ca....electrovalva. A zis ca compresorul nu se strica .. doar sa se gripeze daca ramana fara ulei  si atunci face praf cureaua. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu deschide electrovalva, nu ridica presiunea.  Nu asa se verifica electrovalva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!