Jump to content

Probleme compresor clima


snaemih
 Share

Postare recomandată

O dăm in off topic. Am schimbat uleiul doar la 15 000 km, uneori si la 16 000 cand nu am avut timp, repet, motorul merge impecabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca inca nu e moarta de tot electrovalva la mine. Nu vrea la ralanti sa porneasca, dar imediat ce sunt in miscare incepe sa mearga (am vazut ca in miscare scade curentul prin ea, asta o fi si cauza pentru care merge). Azi 22 grade afara clima pe low, temperatura pe evaporator a ajuns la 2 grade celsius foarte repede, cuplul absorbit 3.7 NM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot timpul iti va face figurile astea. Ai sa vezi ca atunci cand masina sta in soare pleaca greu si va avea momente cand ingheti la propriu in masina si momente cand ai sa mori de cald. Schimba aceasta electrovalva si cu putin noroc te va tine ceva vreme. Eu am 3 ani de cand am schimbat-o si merge ca-n prima zi cand am luat masina. Cunosc insa si caz cand a cedat dupa 3 saptamani. Solutia a fost schimbat compresor plus radiator(condensator) spalat instalatie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca nici mie nu mai imi raceste clima.Dar cand pun urechea pe caile de ventilatie,doar cu motorul pornit,  se aude un zgomot ca un ventilator care merge in reluare.Cand pornesc clima pe ECON ramane la fel,doar cand opresc butonul de ECON si cupleaza compresorul si ventilatorul de pe radiator se opreste sau se accentueaza asa rapid incat nu-l mai sesizez.Ce poate fi?

Modificat de DANIM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

habar n-am cum ar trebui sa se auda un ventilator care merge in reluare.

 

Poate se aude fasaitul specific cand este prea putin freon in instalatie... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cuplul absorbit de compresor , curentul si presiunea din instalatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

glumaretzuu

Aceleasi simptome de electrovalva defecta la am si eu pe o Octavia2, de cel putin 2 ani. Credeti ca are sens sa incerc sa schimb electrovalva sau tot compresorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce cupleaza greu electrovalva daca masina sta in soare? Mi se intampla si mie fenomenul. Eu am schimbat-o de fraier, nu era ea de vina. Asta de acum e puturoasa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cuplul absorbit de compresor , curentul si presiunea din instalatie.

Din cate stiu,"al bandi",e cel mai tare prin zona(si alte zone).O sa ascult sfaturile lui si voi reveni.Sper sa fie doar freonul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am urmatoarea eroare

 

 

Address 08: Auto HVAC        Labels: 1K0-907-044.lbl
   Part No SW: 1Z0 907 044 AB    HW: 1Z0 907 044 AB
   Component: ClimatronicPQ35 120 0600  
   Revision: 00120022    Serial number: 00000000000000
   Shop #: WSC 00000 000 00000
 
1 Fault Found:
00819 - High Pressure Sensor (G65) 
            009 - Open or Short to Ground
 
iar la verificarea mufei care intra in senzor nu am nici un volt pe niciunul dintre cele trei fire 
Am masurat cu motorul oprit dar cu aerul conditionat pornit si pus pe auto.
 
Stie cineva daca este normal sa lipseasca curentul pe acele fire sau cum ar fi trebuit sa masor integritatea firelor (adica cum trebuia sa masor curentul - cu motorul pornit?),  ce tensiune si amperaj ar trebui sa se regaseasca pe ele.
 
De asemenea, stie cineva unde merg firele respective, si unde ar putea fi eventual intrerupte (locul in care sunt mai solicitate la vibratii etc.) sa nu demontey degeaba tot traseul. Ori daca este posibil sa fie o siguranta arsa?
multumesc!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta o masina similara si imprumuta sonda pentru un test.  Nu se pierde freon ca are ventil sub ea sonda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi daca nu are tensiune pe fir, ce sa mai verifice cu alta sonda?

Verifica sig 4 de 5A. tb sa ai tensiune pe firul negru/galben.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voi verifica  tensiunea sambata (acum nu am aparatul de masura) si o sa va tin la curent :D  cu felul in care rezolv problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crocodilul77

Salutare. Am si eu probleme cu Ac-ul la skoda octavia 2 1.6 fsi. Pana acum 2 zile a functionat si ieri cand am pornit ac-ul nu a mai functionat. La scanarea cu interfata vag mi-a dat urmatoarea eroare:00819-high pressure sensor (g65 009-open or short to ground). Am verificat tensiunea intre pinul 1 si 3 de la mufa senzorului si am 12.4 v. Sa fie defect senzorul? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00819

00819
Contents
00819 - High Pressure Sensor (G65) 00819 - High Pressure Sensor (G65): Open or Short to Ground Possible Causes
  • Wiring/Connectors from/to High Pressure Sensor (G65) faulty
  • High Pressure Sensor (G65) faulty
Possible Solutions
  • Check Wiring/Connectors from/to High Pressure Sensor (G65)
  • Check High Pressure Sensor (G65)

 

00819 - High Pressure Sensor (G65): Signal too Low Possible Symptoms
  • Climate Control stuck in ECON Mode
Possible Causes
  • Insufficient Refrigerant Pressure
  • Wiring/Connectors from/to High Pressure Sensor (G65) faulty
  • High Pressure Sensor (G65) faulty
Possible Solutions
  • Check Refrigerant Pressure
    • Check Measuring Value Blocks (MVB)
  • Check Wiring/Connectors from/to High Pressure Sensor (G65)
  • Check High Pressure Sensor (G65)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crocodilul77

Am inteles. Deci senzorul este defect, tinand cont ca tensiune de alimentare vine la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crocodilul77

Am rezolvat problema cu AC-ul. Am inlocuit senzorul defect si functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat din nou tensiunea cu un alt multimetru cu niste borne mai subtiri 

 

am tensiune la mufa senzorului de presiune inalta de la aerul conditionat astfel

 

intre pinul 1si 3 am 12,7 V

intre pinul 1si 2 am 12,8 V

siguranta este ok si de asemenea, instalatia de aer conditionat sufla suficient de rece

 

temperatura la vaporizator ajungand in 2 minute de functionare la 6C

de asemenea presiunea citita cu vcds-ul oscila intre 8 bar si 12 bar parca

eroarea 00819 - High Pressure Sensor (G65)

                 009 - Open or Short to Ground

apare la cel mult un minut dupa ce am sters-o  tot cu vcds-ul

am verificat si nu exista continuitate intre pinii 2 si 3

 

pentru cazul in ca s-a bulit senzorul stiti cumva un magazin, in Bucuresti, de unde as putea cumpara unul ceva mai ieftin decat la reprezentanta?

Modificat de y2r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baietii. Nici la mine nu merge clima ! Am fost la un service de electrica auto care face si service AC ,a bagat interfata  si a zis ca e o problema cu compresorul. A verificat firele sa nu fie intrerupte la mufa de la compresor,si mi-a facut un tester care completeaza freon si schimba si uleiul la compresor in speranta ca isi revine , dar degeaba... mori de cald in masina. Va intreb  pe voi! Ar mai fi ceva ce ar trebui sa verific inainte sa schimb compresorul? Sa iau nou sau SH ? Am Sanden pe masina acum. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce teste au facut? au citit parametrii compresorului? 

recomandarea ar  fi pentru un compresor nou, insotit de o spalare a instalatiei de AC cu aparat special.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electrovalva,poate scapi mai usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Am verificat din nou tensiunea cu un alt multimetru cu niste borne mai subtiri 

 

am tensiune la mufa senzorului de presiune inalta de la aerul conditionat astfel

 

pentru cazul in ca s-a bulit senzorul stiti cumva un magazin, in Bucuresti, de unde as putea cumpara unul ceva mai ieftin decat la reprezentanta?

asta era ideea, ca nu eram sigur de metoda de masurare....  

 

vezi la orice magazin de piese auto - codul este 1J0 959 126 A ( B, C, sau D) daca gasesti pe Hella, ar trebuie sa fie undeva la 160 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un amic cu o Octavia 2 din 2005-2006, motor 1.6 FSI cutie automata. Compresorul da semne de oboseala, e diferit fata de celelalte cu ceva? un code de piesa ar fi de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e acelasi tip de compresor.

 

Sunt o caruta de coduri pentru ca s-au tot schimbat. La inceput erau coduri diferite pentru benzina si diesel, pana la urma le-au unificat.

 

de exemplu DCP32045 - cod pe producator Denso

 

PS compresoarele sunt aceleasi pe cam pe toate masinile mainstream de la VAG ( Golf 5, 6, 7,  passat, jetta,  seat leon etc, skoda octavia 2,3, rapid )

recent am pus un compresor de Golf VII  2014 1.2 TSI   pe un Golf 5 2005 2.0TDI  si merge perfect.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!