Jump to content

Probleme compresor clima


snaemih
 Share

Postare recomandată

mai exista vreo metoda prin care sa identific sursa pierderilor de freon,in afara de aparatul ala care scoate freonul,face vid si baga freon+ulei ? ultima oara(acum 1-2 luni maxim) am completat cu freon si s-a facut vid 20 min.Nu s-au constatat pierderi.Acum iar nu mai am freon si tine la vid...Cum s-a evaporat freonul daca tine vidul ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

testuld e vidare nu e relevant decat la "gaurile" relativ mari.  Vidul este o depresiune de 1 bar. Pe de alta parte in timpul functionarii se ating presiuni si de 20 de bar.  Ce zici unde sunt sanse sa se manifeste pierderea? de la 1 bar  (presiune atmosferica) la 0 bar (vid) sau de la 20 de bar (presiune in sistem) la 1 bar (presiune atmosferica )? 

 

Am facut odata un test de vidare la un BMW care avea o conducta desprinsa de pe flansa ei de prindere, dar a tinut vacuum timp de 30 de min.  Insa cand am bagat 100 de grame de freon, a iesit imediat pe la ruptura. 

 

Ca si metoda de detectare a 98% din pierderi , este introducerea unei substante fluoarescente odata cu freonul si observarea eventualelor zone pe unde apare aceasta substanta  (cu o lampa UV)

 

Ce tip de radiator de freon ai pe masina? cel cu dop alb cu hexagon in partea laterala? 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oem are in plus o eticheta, fata de cel AM.

 

Poti alege cu incredere dintre NRF, Nissens, Valeo, Hella, etc.   Atentie numai ca unele vin nevopsite (aluminiu) fata de cel OEM care vine vopsit negru (asta pentru cei care tin la estetica si ii deranjeaza ca se vede radiatorul alb prin grila de la capota)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Eu am pus AM Nissens - Danemarca - 350 ron plus 200 ron manopera si umplerea instalatiei . Este capsulat , fara dop si de un an nu mai am nici o problema .

post-86853-0-05933500-1376682038_thumb.j

post-86853-0-44117000-1376682055_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu dop alb am.maine ma duc iar la service sa-mi bage lichid fluorescent pe instalatie.multumesc de informatie.Deci bag freon +lichid fluorescent, dau drumul la aer si o sa trebuiasca sa se depisteze pe unde scapa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pierde chiar pe la acel dop nu se va vedea cu substanta fluorescenta, acolo trebuie sa pui ceva spuma sau lichid (apa cu sapun de ex.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, pe al dopul ala nu ajunge lichidul fluorescent.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dopul ala nu este de fapt filtru uscator? merge schimbat? am vazut pe net ceva de la nissens parca si era pana in 100 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, acolo este filtrul uscator, se poate schimba filtrul daca ai norocul de a putea desface acel dop, in caz contrar va trebui sa schimbi radiatorul cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai vazut versiunea pentru Showa cred.  adica tubul acela care se prinde cu surub.

post-17228-0-31819500-1376685581_thumb.p

 

Dopul alb vine la versiunea Modine si pentru ala eu nu am vazut pana acum decat teoretic filtru de schimb.

post-17228-0-28970200-1376685556_thumb.p

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la service mi-au spus să schimb și compresorul, pentru că atunci când va cădea actualul (încă nu are nici o problemă din câte îmi dau eu seama) va trebui să schimb din nou radiatorul. Nu înțeleg de ce, dar pe de altă parte nu înțeleg nici de ce e o diferență de 300% între radiator original și radiator after market. Care-i explicația? AM-urile crapă mai repede?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cel OEM platesti marca ( grupul VAG)

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Pune Nissens , este capsulat . Nu este OEM , dar este muuuult mai ieftin . Ultima temperatura inregistrata ieri dupa-masa : 3 grade . Unii care au reusit sa-l lipeasca  , dupa ceva timp a inceput iar sa piarda freon . Lipitura nu putut sa tina la presiunea din radiator .

post-86853-0-77400200-1376928680_thumb.j

post-86853-0-92929600-1376928698_thumb.j

post-86853-0-48143100-1376928714_thumb.j

post-86853-0-09525200-1376928730_thumb.j

post-86853-0-15398700-1376928748_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zaharia catalin

salut baieti.Stiti cu ce se curata spanul din instalatia AC?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu un aparat special care circula freon lichid prin instalatie timp de 1-2 ore.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde ai vazut dopul pentru versiunea Modine ? La mine se pierde freon frt putin pe la acel capac alb din plastic. Parca as incerca mai intai sa schimb capacul sau sa astup in vreun fel partea pe unde scapa freon.

Modificat de iam8av
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am zis teoretic, nu si in practica

scoti freonul si incerci sa desfaci dopul alb cu un imbus. ii mai pui o garnitura in partea de deasupra filetului si o sa tina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel dop cu hexagon nu vei reusi sa il demontezi. Singura alternativa este sa schimbi radiatorul. 350 lei aprox. Pana acum cate dopuri am incercat sa desfac niciunul nu s-a clintit. Ele se lipesc cu o pasta speciala la montaj si nu se mai desfac niciodata. Dar cine stie.... Succes.

Modificat de Dragosppl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba se mai si desfac. nu sunt date cu nicio pasta, doar ca se corodeaza aluminiul

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu l-am desfacut, si chiar usor ... am mai pus o garnitura (in locul celei vechi, pe care am pus-o mai sus) si problema s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am incercat sa desfac cateva si niciunul nu s-a desfacut. S-a invartit imbusul. Dar oricum, bravo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Pai si la tine tot electrivalva e problema, ca la 99% din defectiunile de la compresor. Se auzea ca tacane cand e pusa pe direct dar poate totusi inauntru nu-si face treaba.

Cum se poate pune electrovalva pe direct?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoti mufa  din electrovalva si alimentezi electrovalva cu 2 fire de la baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoti mufa  din electrovalva si alimentezi electrovalva cu 2 fire de la baterie.

Si ce ar trebui sa se intample ca sa imi dau seama daca e bun sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai in prealabil faci o scanare cu VCDS... si citesti niste parametrii.

 

asa sa o pui pe direct ca vrei tu, doar o sa tacane..... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!