Jump to content

Probleme compresor clima


snaemih
 Share

Postare recomandată

Salutare!

 

In urma reviziei, a fost facuta si diagnoza si la climatizare au scris asa: defectiuni pe climatronic, motoras recirculare V113 - verificare. Verificare urmeaza sa o fac eu ca ei nu au mai facut :) 

Intrebarea este: e de bine sau cheltuieli prognozate mari?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e sa-l schimbi e vreo 500 lei plus manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e sa-l schimbi e vreo 500 lei plus manopera.

Multam' ! Luni ma duc la verificare serioasa si sper sa nu fie chiar asa  ca am alte cheltuiele pentru tovarasa Octavia gen placute fata /spate, bucsaraie , si mai stiu eu ce zilele astea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la octavia2 si golf 5 au acelasi compresor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci ! compresorul de  pe motorul 1.9 este la fel si   pe motorul 2.0 ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca odata, da

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

skodaoctavia2dan

Am mai scris pe acest topic ca acum 2 ani am av probleme cu un compresor zexel pe o octavia 2 atunci a repornit din senin si a mers 2 ani fara probleme pana in primavara anului curent cand a inceput sa faca iar nazuri...pornea 1 zi da 1 saptamana nu,sau din senin si apoi iar cadea....vreau sa va spun ca am rezolvat-o...m-am dus la o cunostiinta care mi-a inlocuit electrovalva si merge acum brici boboc ....deci sfatul meu nu aruncati banii pe un compresor nou ca asa vi se spune in reprezentanta unde de asemenea vi se spune si jepcareala ca trebuie inlocuit si radiatorul pt ca nu se poate scoate filtrul de ac ...incearcati mai intai cu o investitie minima de cateva sute de lei sa schimbati electrovalva.multa bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost la reprezentanta pentru igenizare si reciclare freon.Pret initial era 200 lei,dar,pana la final am ajuns la 600 lei.Au gasit ca era spart senzorul de freon si pierdeam freon.L-au inlocuit.Cum se poate sparge un senzor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pierde pe langa el - unde este ambutisat, daca te referi la senzorul de presiune, din instalatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca de el este vorba.Uite,de aia ar trebui sa lase clientul sa stea langa masina,odata ca vede ce se lucreaza si,cu ocazia asta,mai invata cate ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca de el este vorba.Uite,de aia ar trebui sa lase clientul sa stea langa masina,odata ca vede ce se lucreaza si,cu ocazia asta,mai invata cate ceva.

 

corect.

 

daca este cel de care ti-am scris mai sus, se mai intampla sa piarda freon-ul pe langa el/ ma rog, prin corpul lui....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFF TOPIC

 

 

Din pacate proiectul respectiv a picat in Senat, asa stiam eu. Sau poate era vorba de votul din 2012?

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au respins ăia, dar la noi sunt două Camere așa de plăcere. Mai târziu decizia a aparținut evident Camerei Deputaților și legea a apărut anul ăsta. N-am citit-o însă, nu știu exact în ce condiții își produce efectele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

octavia 1,9 TDI fabricata 2008, 120 mii km, circulat zilnic mai mult in afara localitatii cu clima pornita pe auto(iarna, vara): compresor defect

simptome - clima porneste cand are ea chef, baga putin aer apoi doar ventilatie

solutie - schimbat compresor + radiator, curatat instalatie

De ce si radiator ? pentru ca ramane in el span care nu poate fi scos in totalitate ceea ce duce la compresor defect foarte curand

Compresorul nu se repara, nu merita sa montati compresoare reparate(second hand)

Am pus acest post sa vin in ajutorul celor care au probleme cu clima si sa gandeasca de 2 ori ca, daca fac ceva provizoriu, provizoriu ramane !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut si eu senzor spart si uesea freonukl prin el. Cand am scos mufa de la el a iesit mult mai mult,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Caut de ceva vreme sa schimb compresorul de Aer de pe Skoda Octavia 1.6 MPi 2008, dar nu stiu ce marca sa cumpar ? Unii recomanda Valeo, alti Sanden, Altii Denso. Ce ar fi mai bun ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam toate sunt la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu conteaza marca. Uleiul este viata compresorului.

Modificat de Dragosppl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresoarele after-market, sunt mai proaste decât cele originale? La ultima revizie mi s-a spus că în curând trebuie să îmi schimb și eu compresorul, cam care ar fi prețurile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt mai proaste. Eu as zice ca sunt mai bune.

 

cam 14 milioane. Valeo, Denso

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 1,9 TDI fabricata 2008, 80 mii km, circulat zilnic in afara si in localitate (Bucuresti) cu clima pornita pe auto (iarna, vara) compresor defect in august 2012 simptome - clima porneste cand are ea chef, baga putin aer apoi doar ventilatie


solutie 24.04.2013 - schimbat compresor original cu aftermarket Valeo + radiator aftermarket, curatat instalatie de span PRET 2.700 RON CU REDUCERI intre 15% si 5%, membru club Avia toate reviziile facute la ei si ieri a cazut compresorul din nou am mers la Avia si au constatat ca compresorul a ramas blocat ... schimbat pe garantie tot cu Valeo sa vedem cat tine ... tot 4 luni sau mai mult 


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se intampla si la case mari   :) .... este totusi Made in PRC ....  

Eu am vazut multe Valeo montate si nici unul nu a avut probleme. POate au gresit ceva la montare, nu au pus ulei suficient, etc. Poate e acel 1% care se defecteaza.. cine stie.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! La masina din semnatura (golf 5 19tdi 2006), acum trei luni am constatat ca nu mai baga aer rece (cand porneam se auzea si un fasait in bord), am mers la un servis unde au gasit lipsa freon , au incarcat cu freon, mi au spus ca nu am pierderi ....totul perfect pana acum cand face ca inainte ....nu mai baga aer rece si a aparut acelasi fasait. Ce poate fii?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Modificat de nelu2009
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!