Jump to content

Probleme compresor clima


snaemih
 Share

Postare recomandată

Asa e.. fix ce a zis Al Bundy a fost si multumesc inca o data. Am fost pentru ca la telefon mi s a spus ca pot sa faca ei cablul dar degeaba. Revin cu feedback cand rezolv. Apropo cablul acela cand vine pe comanda are un anumit cod si vine cu papuci si la dimensiunea potrivita sau pur si simplu "se face" de la rola ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe cod vine direct finisat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si eu la o diagnoza la reprezentanta, e dus compresorul, span in instalatie...adica cat se poate de rau. Reparatia o estimeaza ei la 6000 ron :(  (adica inlocuit compresor, ventil expansiune si radiator sau ce mai e pe acolo).

 

Ce ma sfatuiti ? In Timisoara stiti pe cineva care reconditioneaza compresoare ? Daca nu, undeva unde sa iau mai ieftin compresorul ?  Codul e Zexel 1K0820803N.

 

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum au vazut ei ca ai span in instalatie, au dat jos de pe masina compresorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred, e explicatia standard - nu mai lucreaza supapa, inseamna ca e imbacsita cu span.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta intrebam... sunt curios cum au facut ei diagnoza si in ce a constat. Daca nu mai raceste deloc, este foarte probabil sa fie vina compresorului, dar daca este o amarata de mufa sau un senzor?!

PS: Se poate chiar reconditiona compresorul, acum depinde foarte mult care este buba, de asemenea unul nou pleaca de la 950lei din ce stiu, deci este foarte mult de discutat/dat cu presupusul vis-a-vis de aceasta problema delicata!

Modificat de Razvan_SPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se verifica usor cu tester... se citesc eventuale erori (presiune scazuta freon, etc) si se vede cat cuplu inghite compresorul... si asa se vede daca supapa lucreaza sau nu... 

 

nu e nevoie sa faca altceva....  daca ar fi contacte imperfecte, etc s-ar vedea pe tester

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ma refer ca sunt cazuri in care nu are nici o eroare pe AC iar pierderi de freon nu exista!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6.000 roni ???????? ENORM !!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atat costa in principiu intreaga interventie, 1/4 este numai manopera iar un compresor original este aproximativ 3000lei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai ieftin este cu compresor Valeo sau Denso (1200 lei), radiator Nissens sau NRF (400 lei) si restul... 3-4 mil spalare instalatie si manopera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu incerci reparatia la un service autoriza, nu la reprazentanta? Reprezentantele deabia asteapta cate un kilipir din asta. Eu am cumparat compresor sh. 150euro. Trebuie sa verifici cand il cumperi daca uleiul din imterior este incolor. Daca este negru, compresorul este bulit. Uleiul se inagreste de la pilitura. Daca este incolor nu are nici o problema. Asta m-a invatat un meserias recunoscut. La mine curatarea instalatiei a costat 250lei cu tot cu manopera montat demontat compresor + freon. Salut.

Iti pot da daca vrei nr si site-ul unor tipi cu dezmembrari de acest profil. Tipii sunt foarte seriosi si ofera posibilitatea de retur a compresorului daca este defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca au dat jos compresorul de pe masina, probabil ca nu, nu am stat langa masina. Dar si pe mine 6000 ron m-a lasat cu gura cascata. Dar na, ei au fost de treaba nu au incercat sa-mi bage pe gat asta mi-au sugerat sa caut si la dezmembrari piese mai ieftine. Oricum o duc saptamana asta la alt service care se ocupa mai mult de AC-uri si care au zis ca o sa verifice eventual repara compresorul daca se poate.

 

Dragosppl: da, daca ai putea sa-mi dai niste numere ar fi bine, sa am mai multe surse unde sa incerc. Mersi !

 

 

ps: ca un fapt divers, la un prieten cu A8 aceasi poveste cu climatronicul a fost in jur de 7000-8000 ron, deci nu mare diferenta. E ridicola politica VAG, la o masina de ~20.000 euro ca Octavia 2 (care acuma probabil costa ~7000euro sh), intretinuta foarte bine si nu cu foarte multi km, nu ar trebui sa fie piese sau reparatii (poate cu exceptia motorului) care sa coste 1500 euro dupa 7 ani de zile. Asta e clar defect de design si de "viziune" din partea constructorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, referitor la supapa compresorului, deficienta.. .. Ei se lauda ca a  fost imbunatatit design-ul supapei la noile modele de compresoare , adica de la codul 5N0820803C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit si pretul de la serviceul care e specializat in AC-uri, m-ar costat tot undeva la 2600 ron cu compresor nou si original, plus restul pieselor, freon, curatare si vreo 2 ani garantie in caz ca inlocuim totul. Mi-a zis ca mai sunt variante mai ieftine cu compresor aftermarket sau reconditionat insa pentru cateva sute de lei as merge pe original. Ma duc maine la ei la un diagnostic.

Modificat de raz.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua! Am o Skoda Octavia 2 din 2007 model BXE si de cand a venit caldura am constatat ca daca merg cu masina prin oras nu-mi mai face fata climatronicul, dar daca merg cu ea afara nu are nici o problema baga rece. Am fost cu ea la service i-am reumplut instalalatia cu freon(lipsa doar 150g), dar presiunea in compresor nu crestea mai mult de 10 bari si neturata reusea sa o mentina putin si dupa aceea incepea sa scada. Cei de la service mi-au zis ca e compresoru de vina dar nu stiu ce sa cred, pot fi si alte cauze???

Modificat de cosminnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in afara orasului face fata ca merge motorul mai turat, dar in oras sta la relanti, turatie mai mica, sprinturi, etc....

 

Compresorul pe duca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E partial corecta afirmatia ta. In afara merge mai bine pentru ca se merge cu viteza mai mare si deci caldura din condensor (radiatorul din fata masini) e mult mai rapid transferata mediului datorita vitezei cu care trece aerul prin acest radiator + temperatura, de obicei, mai mica (a aerului)  

 

PS: Iti pornesc ambele ventilatoare din fata motorului (sunt plasate pe partea interioara a radiatoruliu) cand dai drumul la AC ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

partial adevarat.. daca nu merg ventilatoarele presiunea creste foarte mult si decupleaza compresorul ori sare supapa de siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate merge doar unu, la asta te-ai gandit ? ... si nu ajunge sa sara nimic, dar nici eficinet nu e. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crede-ma , daca merge doar un ventilator e suficient, nu acolo e problema.

 

Oricum la BXE e unul singur.... 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amandoua ventilatoarele merg cum cupleaza clima nu au nici o problema. Alte simptome pe care le-am observat/depistat:

-daca nu pornesc masina cateva zile trebuie sa apas pe butonul de Econ de cateva ori pana cupleaza

-am pus-o pe tester la un amic si am observat ca atunci cand modificam teperatura din consola tensiunea pe compresor se modifica dar presiunea ramanea neschimbata(8 bari inainte sa o reincarc si turata putin, cum scadeam turatia se vedea cum incepea sa scada si presiunea in compresor)

-daca merg cu masina prin oras intre semafoare incepe sa bage frig cum opresc la semafor se schimba aerul, incepe sa bage mai cald

Modificat de cosminnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci e de la compresor ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Aceleasi simptome prezinta si la mine din pacate :( (BXE din 2008) Sa ma astept la ce e mai nasol - schimb de compresor sau electrovalva/supapa? Oricum zilele astea trebuie sa ajung la o diagnoza si vad exact ce nenorociri se intampla.

Modificat de mocasini
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit si pretul de la serviceul care e specializat in AC-uri, m-ar costat tot undeva la 2600 ron cu compresor nou si original, plus restul pieselor, freon, curatare si vreo 2 ani garantie in caz ca inlocuim totul. Mi-a zis ca mai sunt variante mai ieftine cu compresor aftermarket sau reconditionat insa pentru cateva sute de lei as merge pe original. Ma duc maine la ei la un diagnostic.

Cum se cheama service-ul asta?

Sent from my Android device

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!