Jump to content

Probleme compresor clima


snaemih
 Share

Postare recomandată

O2 nu are cuplaj electromagnetic ci electrovalva,. Deci, ori ala nu stie ori nu stie sa se exprime.

LA diagnoza, cat este cuplul absorbit de compresor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pt raspunsuri.

Va doresc o zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri m-am decis sa umblu si eu la acel surub de plastic ... stupoare: s-a desfacut foarte usor !! L-am desfacut cateva filete, apoi l-am strans la loc; pe unde rasufla inainte, acum nu mai "zice" nimic. Sper ca de-acolo sa fi fost toata tarasenia si sa scap fara inlocuirea radiatorului ...

Modificat de Shymano
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ii ceri celui care iti umple instalatia cu freon sa ii puna si substanta colorata, pentru eventuale pierderi. In caz contrar nu vei stii pe unde pierde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian.1950

Shymano,

sa dea Domnu' sa fi fost doar slabit si de-aia sa fisiie pe acolo. Oricum, acum nu mai ai decit o umplerea de facut : tine presiunea ai scapat, nu tine, stii ca mai ai de cheltuit patru milioane pe radiator, fara alte cercetari si stai linistit. Bafta si sa scapi doar cu 80 sau cit e o umplere cu freon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa-mi bage ... si data trecuta mi-a bagat, dar nu am mai ajuns la el pt verificare.

Oricum, "eu sunt norocos de mic ..." :winter:  :tuktuk:  :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare: intentionez sa iau un Golf 6 SH si am observat ca nu raceste cum trebuie clima; masina are 3 ani vechime, 180-200 mii km, iar de 4 luni nu a mai fost folosita.

 

Proprietarul zice ca va completa el cu freon a.i. sa fie totul functional cand o cumpar.

E normal sa necesite completare dupa 3 ani?

E posibil sa aibe si alte probleme? Ce ar trebui sa mai verific?


Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca nu ar trebui sa te gandesti la cei 3ani ci la nr. de km. Dupa parerea mea ar fi normal la 180-200 mii km sa necesite freon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am  mirat pentru ca am condus pana acum 6 masini si la niciuna nu a fost nevoie sa completez freon.

Insa e drept ca nu am facut cu niciuna mai mult de 130.000

Multumesc

 

Eventuale probleme cum le pot detecta sau la ce sa mai fiu atent?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand cumpar o masina ma uit la fumul de la pornire si la zgomotul turbinei. Alte aspecte nu stiu. Salut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ai bagat in ceata... :) ce fum de la pornire?

Te referi la teava de esapament daca scoate fum cand pornesti masina sau e vorba de altceva?

Iar la turbina nu ma pricep asa ca o sa merg pe mana sercvice-ului unde fac verificarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu, orice diesel scoate fum la pornire pe esapament., dar nu exagerat. Ok? Turbina trebuie sa nu fluiere foarte tare cand accelerezi. Dar totusi, la km astia nu vad ce ar putea avea defect, pt ca sunt masini bune in general.

Modificat de Dragosppl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am inteles. Mersi mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca nu ar trebui sa te gandesti la cei 3ani ci la nr. de km. Dupa parerea mea ar fi normal la 180-200 mii km sa necesite freon.

 

Si ma rog de ce ar fi normal ? Eu am 200 000 de km (masina are 8 ani - o am de noua) si pana acum nu am umbalt la instalatia de AC si totusi merge perfect. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa aiba legatura cu faptul ca masina a stationat mai mult timp.

Tin minte ca, cel putin mai demult, exista o recomandare sa pornesti AC cel putin o data pe luna. E posibil ca din cauza nefunctionarii o perioada mai indelungata, anumite garnituri de pe traseul AC sa se fi uscat si sa duca la pierderea freonului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am fost cu masina la "doctor-freon" ... dupa ce am gasit dopul de plastic de la radiatorul de clima putin slabit -> locul pe unde imi pierdea freonul. L-am strans eu, nu mai rasufla ... ajuns la mester, i-a bagat freon si am constatat ca, in presiune, scapa in continuare. S-a scos dopul respectiv, care este prevazut cu un inel (o garnitura) de cauciuc, s-a schimbat acest inel cu unul putin mai gros, cel vechi a fost pus ceva mai sus, in capatul de sus al filetului, s-a montat la loc, s-a verificat in presiune, s-a bagat freon ... sper sa tina, sa nu mai faca probleme. Problema in acel loc (la dop) este ca se macina filetul de aluminiu al radiatorului, din cauza freonului; dopul de plastic nu are nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti un norocos ca ai reusit sa desfaci dopul. Bravo. Cred ca problema ta este rezolvata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce are sau ce nu are, iar eu sunt in Spania si aici nu e ca la noi sa-ti spuna cat e  cuplul absorbit de compresor, ci doar iti spun ca nu cupleaza bine si trebuie inlocuit compresorul. Ei nu repara, ci doar inlocuiesc piesa. Multumesc 

Modificat de danycoca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci cam grau sa te ajutam/. de ce nu cauti un posesor de VCDS in Spania?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am o problema la instalatia electrica si anume am observat ca siguranta mare(cea de 200 A) care duce la compresor se incinde foarte rau. Am inlocuit-o pe cea veche fiindca se deteriorase si am curatat zona dar tot se incinde. Daca o decuplez nu mai merge clima si am observat ca se aprinde martorul de baterie din bord(posibil sa fie si alternatorul din ce am mai citit pe forum). As dori sa stiu daca la octavia firul acesta duce si la alternator sau martorul de baterie se aprinde pentru ca e ceva in neregula la sistemul electric ( mi-e frica sa nu raman fara baterie daca merg cu siguranta scoasa) si daca a mai patit cineva cum a rezolvat sau de la ce ar putea fi.

De asemenea pentru ca a topit zona aceea cred ca ar trebui schimbat, ce anume trebuie sa caut panou de sigurante cu totul sau este diferit? Imi cer scuze pentru limbajul atehnic ...

 

Multumesc frumos.

 

 

post-116066-0-36276000-1369253689_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresorul nu are nici o treaba ... ala nu consuma energie electrica (sa ma rog consuma electrovalva aia, dar este infim consumul). Unde arati tu este direct conectat alternatorul ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar papucul de pe cablu este strans cum trebuie? Cauta un electrician de instalatii de forta care sa-ti taie acel papuc, sa curete cablul si sa sertizeze altul.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sugestie. Am fost la Brady azi ca nu gaseam electrician si mi-a iesit la constatare ca necesita inlocuit cablul alternator-ebox dar si eboxul(tabloul de siguranta bord) pentru ca e topit iar de la dezmembrari nu ar fi bine sa iau ca difera circuitele in functie de dotarile masinii. Mi-a spus electricianul ca nu poate sa mi l sertizeze ca asa vin ele si nu are papuc..

Modificat de vwart
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la reprezentanta nu au papuci, de aia ti s-a sugerat sa cauti un electrician clasic de la renel...  ei isi confectioneaza singuri diverse cabluri de legatura si au echipament.

 

daca nu ai alta problema cu masina, lasa tot E-box-ul asta, dar repara cablul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta i-am zis si eu prin telefon azi ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!