Jump to content

Probleme Cu Aerul Suflat In Masina


Jackal2002
 Share

Postare recomandată

cel mai eficient e sa lasi pe gurile din fata, dar indreptate la maxim in sus si sa nu vina spre tine aerul...

functia de recirculare e buna, eu n-am observat diferenta de temperatura, la fel venea aerul rece si cand era de afara si cand era recirculat, avantajul major este ca nu mirosi toate gazele de esapament sau alte mirosuri.. si nu bagi praf in habitaclu.

aerisirile de la luneta/hayon eu stiu ca sunt pentru a face circuitul complet...

undeva sub spoilerul din spate ai inca 2 aerisiri cu exteriorul... erau mai multe detalii intr-o carte dar am studiat mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vb lui soila cel mai eficient este pe gurile din fata indreptate maxim in sus, insa cu reciclarea imi cam lasa semne de intrebare, si la mine daca reciclarea aerului nu este activata parca raceste mult mai bine, insa este buna pt ca te scapa de mirosuri neplacute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci nici la voi recircularea nu este mai buna?!

cu mirosurile urate.. sunt constient ca asa este,,, mai ales cand treci pe langa vreun combinat sau cine stie ce fabrica ..

legat de gazele de esapament cand circuli in oras ,,, hmm este relativa treaba,,, ca si la recirculare in mod sigur tot mai intra ceva aer de afara, altfel ai ramane fara oxigen :)

legat de praf presupun ca inainte de a intra aerul in masina trece intai prin nistre filtre nu ?

am sa incerc sa urmez sfatul vostru si am sa las aerul sa intre numai prin fata si gurile de aerisire orientate mult in sus sa vad daca se schimba ceva

oricum acum la 12 noaptea am descoperit si eu, dupa ce am citit pe alte topic-uri, gurile de ventilatie aflate sub scaunele din fata :nono: ,,, care erau astupate de covoarele din cauciuc din spate ale caror margine de 1,5 cm erau fix cat gurile acestea de ventilatie; cred ca va trebui sa le decupez cu foarfeca,, astfel ca se va mai uniformiza temperatura din masina

dupa ce le decupez am sa incerc din nou sa las ventilatia si prin fata dar orientate in sus, dar si pe la picioare si poate nu-mi mai ingheata picioarele (cand sunt incaltat in sandale)

daca nici asa nu merge, am sa ma bag sub bordul masinii si astup 1 dintre cele 2 fante de aerisire .. asta ca o solutie pana vine anotimpul friguros

oricum .. poate cei cu climatronic nu au astfel de probleme, dar pe mine ma innebunit AC-ul asta si la temperaturile de afara si la masina mea neagra ,, nu mai stiu cum sa fac sa fie bine

Modificat de stefanutz30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stefanutz30, Incearca sa pui butonul ce dirijeaza aerul, intre pozitia de dat aer la picioare si pozitia de dat aer la gurile din fata, si vine aer rece si la picioare si la gurile de aerisire. La mine merge ok asa inclusiv iarna cand dau aer cald. Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca pun butonul ala direct pe pozitia care da aer si pe la picioare si prin fata nu este acelasi rezultat ?

sau nu inteleg eu bine ...

gurile de aerisire sunt altele decat cele de ventilatie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va spun eu cum sa faceti. Porniti clima si cand se raceste invartiti si de butonul de caldura si atunci merge aerul rece combinat cu cel cald si va sufla aproximativ ca si climatronicul. Climatronicul asa face doar ca automat nu manual :Driver:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e unul dintre marile dezavantaje ale sistemului AC (asa cum am si eu). Spre deosebire de climatronic, unde iti fixezi temperatura din habitaclu, in functie de nevoi, la AC ai tendinta sa il lasi numai pe maxim rece - cum ar fi la climatronic pe LO. Asa cum zice Aerofan, eu (mai ales la drum lung) combin un pic aerul rece, adica nu tin rotita la maxim rece - mai ramane cca 1 cm din cursa ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu la ce spun Aerofan si Florin. Dupa un drum lung in care la dus m-am batut cu AC-ul, ba era prea rece, ba prea cald, m-am hotarat sa umblu la rotita de caldura si astfel la intors am avut parte de un drum mai potrivit ;) La mine sta cam la 1-2 cm fata de maxim rece. Gurile de ventilatie centrale sunt pe mijloc orizontal si la maxim in sus, iar cele laterale sunt maxim spre exterior si sus.

Tot dupa acest drum am inteles utilitatea dublu-climatronicului. Am observat ca in timp ce eu transpiram de la drumul in serpentina, celorlalti le era frig. Stie cineva cum as putea seta gurile de ventilatie sa sufle mai mult aer la mine decat la ceilalti? Am incercat sa mai inchid in partea dreapta si cele centrale dar efectul e neglijabil. Sa mai incerc oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tremurau de frig ? poate tremurau de la altceva. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cum as putea seta gurile de ventilatie sa sufle mai mult aer la mine decat la ceilalti? Am incercat sa mai inchid in partea dreapta si cele centrale dar efectul e neglijabil. Sa mai incerc oare?

Din pacate, nu ai cum. Singura varianta ar fi (nerecomandata) sa demontezi gurile de ventilatie si sa limitezi partial fluxul de aer care trece prin ele, prin introducerea unei bucati de burete in capatul conductei de ventilatie, acolo unde se mufeaza cu grila. Astfel, vei limita fluxul de aer care merge spre pasager si vei creste fluxul la tine. Sincer, eu nu as face asa ceva, dar daca tu asa consideri ca e mai bine...

Tremurau de frig ? poate tremurau de la altceva. :beerchug:

Tare rau :eek:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna,am si eu o problem la golf 4 alh cu ventilatorul de la caldura,

sufla aer cald sau rece dar ca nu are turatia necesara nu are putere am schimbat filtru

de polen si tot asa face am incercat si fara el si acelasi rezultat cum pot remedia aceasta

problema.Mentionez ca are si sirocol si de exemplu cum nu are putere atunci cand porneste

nu reuseste sa-si fac treaba ca inainte.

Modificat de minishavo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un pitic pe creier (nu pot sa ii spun problema, ca e prea minora). Am observat, acum iarna cand am dat drumul la caldura mai tare, ca pe langa volan in stanga, cred ca pe la euroswitch, vine aer rece, chiar daca rotita e data la maxim la cald. Din ce am observat cand ventilatorul e la o viteza mai mare sufla mai tare pe acolo, deci nu are legatura cu viteza de deplasare si ma gandesc ca nu ar fi ceva lipsa care sa permita comunicarea cu exteriorul pe acolo.

A mai observat cineva chestia asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

patesc si eu treaba cu aeru rece dar numai in curbe mai mari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Buna ziua ! Sunt posesorul unui Golf IV Variant Ocean, 1.9 TDI, si de cca. 2 saptamani, apare in mers,la intervale neregulate, un miros acru, asemanator cu cel de furaje fermentate, pe care la inceput chiar l-am pus in legatorul cu trecerea prin anumite localitati, dar la verificare cu aerul ce venea la deschiderea geamului, nu era asa. Ati putea sa imi indicati un posibil defect al masinii, ca banuiesc ca este legat acest miros de ceva intern ei. Mentionez ca nu este asemanator cel al lichidului de racire antigel, si nici cu cel de la lichidul de spalare al parbrizului, verificare pe care am facut-o prin mirosirea recipientelor respective cu capacul desfacut! Nu am studiat inca daca este legat de o anumita turatie sau alta procedura din conducerea auto, dar voi supraveghea si aceasta ! Va intreb ca poate ati intalnit acest defect si ma puteti ajuta cu localizarea lui mai rapida ! Va multumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filtrul de polen l-ai schimbat ?

oricum ar trebui sa ajungi si la aeroterma si la radiatorul de AC, de acolo se trag mirosurile :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am schimbat filtrul de polen odata cu revizia din primavara, de la service, cand am schimbat toate filtrele si uleiul. Revin cu precizarea ca mirosul acru, neplacut , apare la repornirea masinii dupa ce a stat la un stop, sau la un pasaj, pana la atingerea vitezei de mars. Am urmarit si azi mai atent acest lucru. Inclin sa cred ca totusi este vorba de un defect ( lichid de racire vaporizat sau alt lichid ???) pentru ca mirosul este puternic si nu se compara cu cel de filtru murdar. Poate cunoaste cineva acest fenomen > Va multumesc pentru atentia cu care ati citit si mesajul meu. Mihail

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trage un ochi la acumulatorul masinii.De regula cand e pe duca si nu mai are electrolit in ea se incalzeste foarte tare.Mirosul emanat aduce cu mirosul de sufl/oua clocite.Eu insami am patit treaba si nu stiam de la ce provine.La o saptamana dupa ce a aparut mirosul sa dus bateria,mai avea putin si exploda ..asa de incinsa era.Bateria era a masinii din fabricatie si a tinut 9 ani.Poti verifica olfactiv daca emana gaze dupa un drum de 10-20 minute.Daca nu e de la baterie mirosul probine 100%de la instalatia de ac,exact cum au postat si colegii de forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,scuze daca nu postez unde trebuie ,dar o mica mare problema pe vara asta,am pornit masina,am stata cateva clipe sa se racoareasca in ea,ma pun in miscare si un sunet ciudat se aude apoi imi intra un aer fierbinte de parca am dat drumul la cet sud in masina!si asta a fost tot si de o saptamana imi intra doar aer fierbinte fara a porni AC-ul care la fel raspunde cu aer fierbinte,as crede ca e cam problema cum era la dacie"s-a stricat domne robinetu si nu inchide":D asa-i?doar ca vw nu are robinet....pls help ca am drumuri mari de facut si dupa 500km ma simt mai slab cu 5kg!!!multzumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand daca ai climatronic, fa o scanare, si vezi ce erori ai. Probabil un senzor, sau vreo clapeta blocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am dat de o mare problema la butonul de selectare a gurilor de ventilatie. Azi-dimineata, vrand sa comut pe dezaburire parbriz, am observat ca se intepenise comutatorul si l-am fortat un pic, dar acum nu mai functioneaza. Nu mai pot selecta decat 2 pozitii: picioare si pasager, pasager. Stiti cum se poate repara sau schimba comutatorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Eu am alta problema. De cateva zile , cand pornesc masina, si dau drumul la caldura, se abureste usor poarbrizul(daca e dat pe dezaburire), si simt un miros de antigel. Dupa cateva minute, fenomenul dispare. Primul lucru la care ma gandesc este o fisura la radiatorul de incalzire. Daca as pierde lichid de racire, as simti mirosul permanent. Avand in vedere ca e ceva de munca ca sa ajung la radiator, si nu as vrea sa muncesc de mai multe ori, astept parerile voastre, eventuale sfaturi, referitoare la problema mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am impresia ca demontatul e singura solutie, din cate tin eu minte daca dai jos ventilatorul de la clima vezi doar evaporatoul (cel de aer rece), care merge cu freon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asa e. In dreapta e cel de AC (pe care-l curat/spal o data pe an). Cel de incalzire e pe centrul masinii, fix in spatele butoanelor de reglaj. E destul de demontat pana acolo. Nu imi e frica de asta, dar nu prea am timp, si nici nu pot sta cu masina demontata (am nevoie de ea). Totusi mi se pare ciudat sa se strice acest radiator, nu pream am auzit, si nici nu gasesc un motiv pentru care sa se fi stricat. Ma gandesc sa nu fie altceva...O sa ma uit si la filtru de polen, cu toate ca problema mea a aparut brusc, si nu cred ca e vorba de filtru, ca ala nu se imbacseste dintr-o data iar mirosul nu e cel de filtru ...

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna ziua,

As vrea sa redeschid acest topic.Am o intrebare pentru hremus:Cum ai rezolvat problema de mai sus?Am exact aceeasi problema.

Dar simptomele nu par a fi de radiator de caldura spart/fisurat pt. ca geamurile nu se aburesc,antigel nu pierd iar mocheta din interior nu este uda.

Singura chestie care imi vine in minte este ca poate fi un inceput de defect de aeroterma,ceva care ingreuneaza la pornire aeroterma sau carbunii acesteia(as aprecia daca cineva mi-ar descrie simptomele unei aeroterme defecte).

Daca are cineva sugestii sunt deschis la ele.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 years later...

Va salut,golf 4 tdi,climatronic,căldură funcționează,dar pe grilele laterale sufla aer rece,cu toate ca este setata pe hi,

Nu sunt erori stocate.

Către ce sa ma îndrept?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!