Jump to content

Mers Infranat


CVA G3
 Share

Postare recomandată

Incerc sa expun cat mai bine simptomele. Deoarece etrierul dreapta scotea niste zgomote groaznice la orice denivelare am luat hotatrarea de a schimba suruburile de prindere si camasile de cauciuc din zona respectiva. (punctele 5, 2, si 16 din figura). Sistemul e simpu: un manson de cauciuc, o bucsa si surubul respectiv. Mentionez un invelis de teflon care se pune peste cauciuc. Toate bune si frumoase s-au schimbat usor. insa au aparut problemele. Probleme: Dupa o noapte de stat rotile se invart f usor... insa, dupa ce se actioneaza frana de cateva ori se blocheaza ceva la etrier. Merge infranat. Se incinge tot... roata etc. Freaca ceva in mers. Scartaie la viraje...samd. Mentionez ca am verificat piston (curat) garnituri (ok), pompa (ok)... nu mai stiu ca sa-i fac...

Cine s-a mai lovit de asemenea probleme poate vine cu vre-un sfat ceva. Nu asi vrea sa ma apuc sa desfac tot sistemul de franare ( mecanicul avanseaza solutii gen schimbat garnituri pompa plus garnituri pistoane etc.) P.S. placutele frana sunt noi, ma rog 2000 km.

Cu multumiri, si felicitari pentru forum... de mare ajutor. Claudiu

post-14771-1188853246_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceeasi problema dar de putin timp si nu am avut timp sa ma ocup de ea ! Si la mine se intampla acelasi lucru la prima pornire merge bine dupa care dupa cateva sute de metrii in care folosesc frana incepe sa se itareasca foarte tare pedala la mine Dimineatza cand plec e cam moale si dupa aceea se intareste foarte tare ! daca reusesti sa rez problema zi-mi si mie cum ai reusit sa fac si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerc sa expun cat mai bine simptomele. Deoarece etrierul dreapta scotea niste zgomote groaznice la orice denivelare am luat hotatrarea de a schimba suruburile de prindere si camasile de cauciuc din zona respectiva. (punctele 5, 2, si 16 din figura). Sistemul e simpu: un manson de cauciuc, o bucsa si surubul respectiv. Mentionez un invelis de teflon care se pune peste cauciuc. Toate bune si frumoase s-au schimbat usor. insa au aparut problemele. Probleme: Dupa o noapte de stat rotile se invart f usor... insa, dupa ce se actioneaza frana de cateva ori se blocheaza ceva la etrier. Merge infranat. Se incinge tot... roata etc. Freaca ceva in mers. Scartaie la viraje...samd. Mentionez ca am verificat piston (curat) garnituri (ok), pompa (ok)... nu mai stiu ca sa-i fac...

Cine s-a mai lovit de asemenea probleme poate vine cu vre-un sfat ceva. Nu asi vrea sa ma apuc sa desfac tot sistemul de franare ( mecanicul avanseaza solutii gen schimbat garnituri pompa plus garnituri pistoane etc.) P.S. placutele frana sunt noi, ma rog 2000 km.

Cu multumiri, si felicitari pentru forum... de mare ajutor. Claudiu

am patit-o si eu la fel. pe etrier este o parghie care este actionata de cablul de la frana de mana. acesta era gripat si ramanea placuta de frana blocata pe disc. am folosit WD-40 MSI S-A REZOLVAT.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O alta problema ar putea fi faptul ca laichidul lichidul de frana a fost completat - cu altceva decit aveai acolo ... stiu ca de obicei daca pierzi lichid si nu mai stii exact ce ai pus (inclusiv producatorul) trebuie sa schimbi lichidul.

Am auzit doar .... specialisti - nu dati cu pietre. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fenomenul apare dupa ce folosesti frana de mana sau imediat dupa ce actionezi pedala de frana ?

eu am dat jos etrierii : desfacuti bucatele - schimbat toate garniturile - curatat innauntru + exterior si nu mai sunt probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut..am si eu intrebare care nu are legatura cu topicul si imi cer scuze pt asta CVA G3...de unde ai luat suruburile alea pt etieri impreuna cu mansoanele si toate cele ca si la mine sunt varza rau si m-ar interesa si aerisitoarele ...pt fata ma intereseaza ca pe spate am tambure.

Modificat de petre_mk3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica atent cum culiseaza pe acele suruburi etrierele (5 in poza ta) sau bucsele lor.... Eu am patit ca datorita lor sa incinga putin discul. AI fortat cumva acolo excentric? Daca da, s-ar putea sa fi indoit putin acele bolturi si de aia ai probleme acum. Ai pus vaselina suficienta acolo? Evident ar putea fi si pistonul care nu revine usor daca are urme de rugina, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut..am si eu intrebare care nu are legatura cu topicul si imi cer scuze pt asta CVA G3...de unde ai luat suruburile alea pt etieri impreuna cu mansoanele si toate cele ca si la mine sunt varza rau si m-ar interesa si aerisitoarele ...pt fata ma intereseaza ca pe spate am tambure.

petre ... Piesele de la Volksman http://vwforum.ro/index.php?showto...mp;hl=volkspart foarte multumit.

Nu am indoit nimic acolo. Nu are legatura cu frana de mana din cate am vazut. Am pus vaselina peste tot, etrierul se misca relativ usor pe bolturi. Pistoanele extrem de curate. Asta ma pune pe ganduri... Mai desfac inca odata si revin peste cateva zile cu detalii. Problemele apar dupa folosirea franei de cateva ori.

Modificat de CVA G3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ridica fiecare roata in parte sau pe un elevator si invarte de roti , trebuie sa se invarta usor

poti depista eventual care din roti este cu probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am revenit.... Rezolvat problema: Avem in kit urmatoarele :un manson de cauciuc, un invelis de teflon, o bucsa si surubul respectiv (cu pasta autoblocare). Operatiuni: se da jos etrierul; se scot toate ramasitele de cauciuc din gaurile respective; FF important: "se curata de rugina interiorul gaurilor (am dat jos 1 mm)". Montare: 1) bucsa de cauciuc (atentie la lungime, una este mai lunga); 2) in interiorul bucsei de cauciuc se baga invelisul de teflon (putin rulat ca sa intre, se aseaza perfect in interiorul bucsei de cauciuc... incercati inainte de montare sa vedeti cum intra si cum sta pe interiorul cauciucului)... Deci IN INTERIOR... ; 3) bucsa de metal ( se baga in interiorul invelisului de teflon ... se unge cu ceva vaselina/crema); 4) se aseaza etrierul pe pozitie (placutele de frana + "sigurantele/clemele" verificate) si se infileteaza suruburile. Asta e tot. FF mare atentie la lungimea tuturor componentelor: unul mai lung, unul mai scurt. Atentie la furtunul frana tot miscand etrierul pe acolo sa nu il rupeti.

Daca tot desfaceti etrierul verificati si pistonul, garnituri, furtun etc.

Am avut o surpriza cu garnitura de protectie la piston: distrusa... In locuirea ei m-a chinuit rau. Poate stie careva dimensiunile pistonului deoarece pistonul nu intra in etrier complet sa poti baga respectiva protectie. Ramane cca 5 mm in exterior. Normal ar fi fost sa intre pistonul in locasul respectiv ca la orice masina sub degajarea pe care sta cauciucul ( ma gandesc ca poate pistonul nu este de la g3) ... stie careva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit.... Rezolvat problema: Avem in kit urmatoarele :un manson de cauciuc, un invelis de teflon, o bucsa si surubul respectiv (cu pasta autoblocare). Operatiuni: se da jos etrierul; se scot toate ramasitele de cauciuc din gaurile respective; FF important: "se curata de rugina interiorul gaurilor (am dat jos 1 mm)". Montare: 1) bucsa de cauciuc (atentie la lungime, una este mai lunga); 2) in interiorul bucsei de cauciuc se baga invelisul de teflon (putin rulat ca sa intre, se aseaza perfect in interiorul bucsei de cauciuc... incercati inainte de montare sa vedeti cum intra si cum sta pe interiorul cauciucului)... Deci IN INTERIOR... ; 3) bucsa de metal ( se baga in interiorul invelisului de teflon ... se unge cu ceva vaselina/crema); 4) se aseaza etrierul pe pozitie (placutele de frana + "sigurantele/clemele" verificate) si se infileteaza suruburile. Asta e tot. FF mare atentie la lungimea tuturor componentelor: unul mai lung, unul mai scurt. Atentie la furtunul frana tot miscand etrierul pe acolo sa nu il rupeti.

Daca tot desfaceti etrierul verificati si pistonul, garnituri, furtun etc.

Am avut o surpriza cu garnitura de protectie la piston: distrusa... In locuirea ei m-a chinuit rau. Poate stie careva dimensiunile pistonului deoarece pistonul nu intra in etrier complet sa poti baga respectiva protectie. Ramane cca 5 mm in exterior. Normal ar fi fost sa intre pistonul in locasul respectiv ca la orice masina sub degajarea pe care sta cauciucul ( ma gandesc ca poate pistonul nu este de la g3) ... stie careva?

INTAI SE PUNE BURDUFUL DE PROTECTIE LA LOCUL LUI,apoi se baga pistonul prin el folosind o vaselina adecvata si multa indemanare,SUCCES,Referitor la piston masoara cu sublerul cotele pistonului si ale etrierului,trebuie sa fie identice,cel mai bine scoti etrierul de pe masina.pistonul trebuie sa se miste la mana pe toata cursa putin mai greu dar la mana.

Modificat de christofor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

am si eu o problema semanatoare dar la mine este pe spate (masina are discuri pe spate) ( cu zgomote la denivalari, este schimbat tot, busca punte, amortizor, flanse, etc) si mecanicu a zis sa schimb ghidurile (ghidajele) de la etrier, am atasat o poza poate ma ajuta cineva care ar fi piesa si cum se numeste kitul sau vreun cod.. ms

post-24854-1246976234_thumb.jpg

Modificat de MariusG3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce fel de sunete face? La mine suna ca si cand se lovesc 2 metale, la orice gropita ziceai ca imi cade roata jos :angry: .... Era placuta din interior, juca din cauza sigurantelor care o prind pe etrier. Acestea erau slabite.... Le-am indoit putin, le-am pus la loc si nu mai suna nimic :lol: Poate te ajuta si pe tine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam acelasi sunet, un sunet metalic, am crezut prima data ca e toba sau galeria bate in podea, la orice denivelare se aude f urat, o sa verific si placutele. de ghidaje stiu ca a miscat mecanicu de roata si avea putin joc pe stanga spate si a zis sa schimb ghidajele de la etreier... dar nu reusesc sa gasesc, nici sub ce nume sa le caute prin depozit... sau un cod...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

placutele spate nu au sigurante, ele stau tensionate in etrier de arcul de pe ele si posibil ca acel arc sa se fi slabit.aceeasi problema am avut-o si eu dar eu am schimbat placutele ca erau gata si am scapat de acel sunet enervant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
am si eu o problema semanatoare dar la mine este pe spate (masina are discuri pe spate) ( cu zgomote la denivalari, este schimbat tot, busca punte, amortizor, flanse, etc) si mecanicu a zis sa schimb ghidurile (ghidajele) de la etrier, am atasat o poza poate ma ajuta cineva care ar fi piesa si cum se numeste kitul sau vreun cod.. ms

revin cu problema poate ma a mai intalnit cineva,deci la masina a fost schimbat.. amortizoarele, flansele superioare/ inferioare ale amortizorului, bucse punte, rulmenti spate, placutele de frana, suporti de toba.

Cum dau intr-o denivelare se aude ca si cum ceva loveste in caroserie, e undeva sub podea in dreptul repartitor de greutate, dar nu sh de ce sa ma mai leg si sa mai schimb :offtopic: repartitorul si el scoate niste zgomote metalice dar o sa il inlocuiesc si pe el ( daca apas frana numai zdrangane repartito.rul) dar se aude in continuare troncanitul pe spate stanga. Am schimbat ghidurile (ghidajele ) la etrier de pe dreapta pe stanga nu sa modificat nimic... vre o idee ca numai stiu ce ii fac...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut o problema asemanatoare ,

cand mi-au schimbat placutele au stricat filetul la unul din suruburile care prind etrierul

si astfel la fiecare denivelare se auzea acel troncanit metalic , misca etrierul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce am observat este ca ghidurile acelea unu e parca un pic mai mai gros si unu un pic mai subtire si are un joc etreieru,m l-am luat pe celalalt de pe dreapta tot asa am vazut si acolo unu mai subtire putin.. si am pus pe ambele groase pe stanga , numai joaca etrieru dar nu am rezolvat nimic...:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius ia incearca sa te uiti daca nu cumva protectia de aluminiu pentru evacuare nu loveste in caroserie, inceara sa te uiti atent pentru ca eu am avut batati de cap 2 luni cu asa ceva. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

pe schema ce o ai tu , stie cineva cumva ce cod are arcul care ajuta la revenirea placutelor de frana.Mie imi raman blocate uneori la temp cu - .

post-23102-0-68255100-1294403948_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

a venit frigul ..si a revenit vechea problema ...ma poate ajuta cineva cu codul arcului ...sau cu un site unde as putea cauta ..!! stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

mai scriu si eu din cand in cand paici ... poate poate am noroc.

am fost de am facut ITP la masinuta si hop problemele...

ajuns la proba de frani.a a pus rotile de fata pe sistemul ala de se invarte a apasat frana de picior hop a dato dupa roti. deci fata ok. sa bagat cu spatele in rotile alea de se invart a apasat frana de picior...hop nici o treaba abia daca se auzea o harjoneala ceva... ( deci nu tine frana de picior pe spate ) de ce ? tot cu rotile de spate a tras frana de mana a tinut foarte bine a impinso dupa rotile respective....

si altceva desi nui e locu aici dar daca am inceput...mia bagat furtunu ala in esapament.. si a inceput sa o tureze ca nebunu , la un moment dat al intreaba ala ca ce o turezi asa. da el , pai nu vezi ca nu vrea sa dea , ai infundata,,,, cica ai infundat catalizatorul ...asa o fi ?

faza tare mam dus la munte am urcat niste dealuri pacolo cu a treapta 3 la 2000 si o leaca de ture nu urca . am fost nevoit sai dau treapta 2 si sa o tin in 3000 si ceva sa pot urca... la drum intins demaraj ioca...putere ioca , depasiri ioca , daca sunt cu a 4 la 80 si apas pedala tare nimica..zici ca o apas cursiv.... a ? voi ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!