Jump to content

Schimb De Ulei La Cutia De Viteze


Danny78
 Share

Postare recomandată

pana acum am avut W90 deala ca la dacie,ca mio pus in cutie "mecani" si ala no stiut,iar cand porneam masina la rece si lasam brusc ambreaju scadea turatia cu 200rpm,iar dupa ce se incalzea nu mai facea acest lucru.Si acum sper sa fie ceva diferenta cu asta,oricum incerc sa caut si 75w 90 insa sper sa gasesc,desi cei de la magazin au zis ca nu au.Ce sa fac? ca trebuie sa completez cat mai repede in cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumva tie iti pierde ulei pe undeva de tot trebuie sa completezi? Verifica semeringurile si ce mai e daca iti pierde, si abia apoi pune ulei sa nu mai fi nevoit sa umbli la el.

Modificat de Radu Gica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms de sfaturi .O sa incerc sa ma conformez sa vad daca este vreo diferenta si cred ca va fi :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul din cutia de viteze se schimba odata la 2 (doi)ani (cutia manuala!) obligatoriu , pentru o exploatare corecta si undelungata

Cine spune ca doar se completeaza , greseste fundamental . De ce ? Uleiul de cutie in exploatare se incalzeste , se raceste , mai primeste si putin condens de la carcasa cutiei si uite asa la aprox. 100k km isi schimba proprietatile. Ce urmeaza ? Nu intra in viteza , nu are vascozitatea care trebuie , imbatraneste , etc.

Concluzie : Un ulei de calitate si schimbat la expirarea timpului de exploatare , inseamna cheltuieli mici si viata indelungata a masinii !

Nu ezitati sa schimbati la timp si lichidul hidraulic din servodirectie si servofrana ! Ajuta enorm si lungeste viata masinii . Bafta !

P.S. Cam pedagogica exprimarea dar asta este realitatea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

cum imi dau seama daca este destul ulei in cutie? este vreun semn de min sau max? daca defac acel surub.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este nici un semn min, max. desfaci surubul si bagi o sarma apoi te uiti ca pe joja la uleiul de pe ea. Uleiul trebuie sa fie pana in buza busonului. Daca bagi sarma 3-4 cm si nu se vede ulei pe ea, trebuie completat. vezi sa fie masina pe un teren plat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hy. 1000 de scuze ca ma bag aici, dar as vrea sa intreb cam la ce pret este semeringul pt cutia de vitaza...in cutia mea nu este un gram de ulei...:) si un mecanic a zis sa iau un semering pt viteza, si ma intereseaza care este pretul?

Modificat de Atty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hy. 1000 de scuze ca ma bag aici, dar as vrea sa intreb cam la ce pret este semeringul pt cutia de vitaza...in cutia mea nu este un gram de ulei...:)) si un mecanic a zis sa iau un semering pt viteza, si ma intereseaza care este pretul?

L-am schimbat eu si ma costat 20 lei semeringul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: Cati l de ulei intra in cutie.Masina este g3 vr6. Cutia trebuie data jos ptr a se schimb uleiul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogmotorsport

nu trebuie data nici o cutie jos...daca citei posturile de mai inainte vedeai...ulei in cutia de vr6 nu stiu sa iti spun cat intra dar iti pot spune ca atunci cand te duci sa iti cumperi ulei de cutie o sa iti spuna exact omul de la piese auto cat iti intra in cutie si ce ulei iti da pt masina ta...spre ex la mine intra 1,8l la masina din semnaturavroiam sa mai spun ceva cu uleiul pt cutia de viteze.cand am cumparat masina am zis ca schimb tot ce tine de consumabile si am ajuns si la uleiul din cutie bineinteles...inainte cand bagam in marsarier se auzea un mic carait dar de cand am schimbat uleiul e super ok nu se mai aude deloc si vreau sa mentionez ca intra si un pic mai greut.mecanicul mi-a zis ca doar se completeaza si mi-a zis ca arata f bine uleiul dar uite ca se simte diferenta si nu imi pare rau ca l-am schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

si eu am schimbat uleiul la cutie ca nu stiam ce e in ea, am masina de vreo 3-4 ani si am zis ca fac o treaba buna. A fost o schimbare in bine cu toate ca in momentul in care mi-l dadea jos mecanicul am zis ca mi-am luat teapa ptr ca uleiul era curat curat. Dar uite... conteaza. Intr-antaia intra putin mai greu, dar cred ca e de la timonerie, sau cum ii zice, dar asta-i alta mancare de peste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

imi cer scuze daca sunt off topic, dar am o problema la cutia de viteze si inca nimeni nu mi-a zis exact ce poate fi.

Deci, cand ambreiajul e pe liber se aude un zgomot ca de rulment dus, ceva in rotatie... cand apas ambreiajul zgomotul dispare. Mai multi mecanici mi-au zis ca problema este ca trebuie completat uleiul; ei bine, am completat dar nimic, nici o ameliorare. Altii mi-au zis ca trebuie schimbat uleiul sau ca e dus nustiu ce rulment sau semering pe acolo... Recunosc ca nu stiu cand a fost schimbat uleiul ultima data.

Stie cineva care ar putea fi problema si cum as putea sa o ameliorez?

Multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine se auzea la fel. cind apasam pedala de ambreiaj zgomotul disparea

zdranganitul se auzea de la arcurile discului de ambreiaj. am mers asa inca 5000km pina a inceput sa nu mai tina discul (patina la demaraj)

de la rulment se aude cind apesi pedala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine se auzea la fel. cind apasam pedala de ambreiaj zgomotul disparea

zdranganitul se auzea de la arcurile discului de ambreiaj. am mers asa inca 5000km pina a inceput sa nu mai tina discul (patina la demaraj)

de la rulment se aude cind apesi pedala.

ca sa fiu mai precis, zgomotul a aparut la cateva zile dupa ce am schimbat ambreiajul, asa ca nu stiu ce sa mai cred...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fra si eu am patit la fel cu amea cutie.La inceput caraia cand lasam ambreiajul,am schimbat kitul de ambreiaj,iar acum tot se mai aude la prima cheie dar alt zgomot,un fluierat asa mai subtire,dupa ce se incalzeste uleiul(dupa 1,2 km) nu se mai aude.Uni spun ca as avea niste sincroane uzate,alti ca ar trebui schimbat uleiul din cutie,iar eu nu stiu ce sa mai fac ca numai bani,bani,si iar bani.Daca rezolvi problema sa-mi spui si mie ca poate am aceeasi problema.Sa postezi pe forum.Daca stie careva care este problema,ajutatine si pe noi cu un sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa schimb si eu uleiul din cutue pt. ca imi sare din viteza a5a (imi impinge schimbatorul afara chiar daca incerc sa il tin cu mana) si am inteles ca poate fi din cauza lipsei de ulei.

Am cumparat ulei si am vrut sa-l schimb dar nu am gasit busonul ala pe unde se pune uleiul in cutie,pe cel de golire l-am gasit.Am cautat pe forum aproape o zi si nu am gasit nimic care sa semene cu cutia mea am vazut si pozele de mai sus dar acea cutie nu e identica cu a mea.

Teoretic ar trebui sa fie undeva in partea de sus dar m-am uitat pe acolo,am suit masina si pe rampa dar nu am gasit nimic.

Ma poate ajuta cineva cu o infirmatie in acest sens?masina este g3 1600/94

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca-ti sare din viteza este doar un lucru. S-a dereglat tija de la timonerie. Eu cand am pus cutia in 5 viteze m-am chinuit pana am reglat-o. Sarea dintr-a 5-a intr-o veselie, chiar nu intra in a 5-a. Dupa ce am reglat-o si sarea din a 5-a am decalat un dinte inspre dreapta daca stai in scaunul soferului. De atunci nu mai am treaba. Daca era uleiul facea zgomote cand bagai in viteza.

Busonul de completare ar trebui sa fie deasupra planetarei pe partea stanga a cutiei daca stai in fata masinii. Cauta in jurul planetarei.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am luat masina imi mergea bine,aopi a inceput sa-mi sara rar,o bagam la loc si mergea de la un moment dat a inceput sa sara des iar acum nici nu o mai pot folosi.Daca bag a 5-a in mers si nu o accelerez sta dar cum o calc un pic sare iar daca o tin cu mana incepe sa caraie si simt in schimbator cum bate ceva in el si il impinge afara.

Despre ce dinte e vorba?Nu stiu cum e la tine dar eu la mine nu vad nici un dinte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

busonul de umplere este cel cu nr 1. iti trebuie un imbus de 17 ca sa-l desfaci.

poza e facuta dinspre roata stinga fata.

post-982-1208328141_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tija de la timonerie are dinti si e stransa cu un colier de tija din cutia de viteza. Daca ai asa la tine, atunci regelaz-o de acolo. Trebuie sa cauti in capatul cutiei de viteza tija care iese de sub caroserie si merge inspre mijlocul masinii. Aia vine de la schimbator. Repet, daca este asa cum descriu la tine, daca nu, atunci ai schimbator pe cabluri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa schimb uleiul si avea mare nevoie ca am scos in jur de 700grame si am pus 3.5 litri.problema cu saritul din viteza nu s-a rezolvat in totalitate,tot mai sare dar nu ca inainte,acum pot sa o folosesc dar e deranjant ca tot sare cand nu te astepti si nu imi dau seama ce ar putea fi,sincronul nu poate fa pt ca intra in viteza usor si nu caraie.A mai patit cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca acum ai cam mult ulei. nu stiu cum ai reusit sa bagi 3.5L.

ar trebui sa intre max 2L

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

imi cer scuze daca sunt off topic, dar am o problema la cutia de viteze si inca nimeni nu mi-a zis exact ce poate fi.

Deci, cand ambreiajul e pe liber se aude un zgomot ca de rulment dus, ceva in rotatie... cand apas ambreiajul zgomotul dispare. Mai multi mecanici mi-au zis ca problema este ca trebuie completat uleiul; ei bine, am completat dar nimic, nici o ameliorare. Altii mi-au zis ca trebuie schimbat uleiul sau ca e dus nustiu ce rulment sau semering pe acolo... Recunosc ca nu stiu cand a fost schimbat uleiul ultima data.

Stie cineva care ar putea fi problema si cum as putea sa o ameliorez?

Multumesc frumos!

stie cineva, ceva... de problema mea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!