Jump to content

Probleme Dpf Audi A4 2007


vanlender
 Share

Recommended Posts

Masina e luata din Germania de la Audi-Zentrum e din 2007 si cand am luato avea 6000 km acum are 10000. Am mers fara nici o problema in Germania 2 luni am aduso in Romania si dupa o saptamana au inceput problemele. Mi se aprinde senzorul engine-filtru de particule iar dupa vreo 2 zile incepe sa nu mai traga motorul deloc si consuma in draci.

Am mers la reprezentanta in Iasi pentru ca masina e in garantie mi sa spus ca e din cauza motorinei proaste de la noi si a faptului ca merg numai in oras cu ea si e subturata.

Iau facut reimprospatare au eliminat eroarea si a mers ok dupa o saptamana iar aceeasi problema si iar sevice iar reimprospatare si tot asa . Acum sint deja la a 4 combinatie de genu intro luna si simt ca o iau razna.

Cei de la Sandra miau zis ca se infunda filtru de particule dar ca defapt ar fi o problema legata de cum e setat senzorul respectiv .

Tot ei au zis ca filtru e ok si nu trebuie schimbat si ca nu au cu ce sa ma ajute decat sa elimine problema pe moment adica cu reimprospatarea respectiva si daca vreau sa elimin problema total sa merg in Germania cu ea ca altfel nu se poate.

Are cineva vreo solutie ?

Edited by vanlender
Link to comment
Share on other sites

Pentru Ocatvia RS 2.0 Tdi DPF se pare ca rezolvase cineva problema cu un update de soft...exista acel topic pe aria Octavia 2...cred.Incearca la alta reprezentanta...poate exsita o solutie.Sandra sta cam prost cu softurile.

Bafta :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Aceasi problema am avut-o si eu acum cava zile, mi s-a aprins martoru de filtru de particule, am luat cartea si am citit acolo ce trebuie sa fac. Zice ca trebuie sa merg cca 15 min cu 2000rpm in viteza a 4-a sau a 5-a. Asa am si facut, am mers pe autostrada 4 minute si s-a stins. In carte zice ca nu trebuie sa mergi la service daca problema se rezolva astfel. Se intampla si la EOS, si la PASSAT si la A6 samd, deci nu e o particularitate a lui A4.

Link to comment
Share on other sites

exact cum scriam si intr-un topic (nu mai trage motorul) pe "Generalitati" nu exista alta metoda decat ce scrie la carte :

se aprinde martorul, o iei fuguta catre autostrada, mergi 15-20 min cu 60 km\h cu 2000 rpm si gata

Peste 3-5-7 zile depinde cat de mult mergi in aglomeratie repeti procedura ca iar se va aprinde, garantat.

Printre multele cunostinte, relatii si prieteni pe care le-am consultat in legatura cu problema asta am dat peste un specialist in motoare care mi-a zis ca imi rezolva problema contra sumei de 500 €.

De scos nu se poate scoate pentru ca filtru are 5 senzori pe el care comunica cu mai multe componente ale masinii si daca l-ai scos nu mai porneste motorul.

Daca il infunzi de mai multe ori nu se poate regenera in service la nesfarsit si atunci costul pentru schimbare lui PoRo este de 1000 €.

Eu o sa incerc sa vad varianta aceea de 500 € si o sa va tin la curent cu ce sa rezolvat.

pana atunci spor la condus pe autostrada :Driver:

Edited by DUCU STROE
Link to comment
Share on other sites

Masina e luata din Germania de la Audi-Zentrum e din 2007 si cand am luato avea 6000 km acum are 10000. Am mers fara nici o problema in Germania 2 luni am aduso in Romania si dupa o saptamana au inceput problemele. Mi se aprinde senzorul engine-filtru de particule iar dupa vreo 2 zile incepe sa nu mai traga motorul deloc si consuma in draci.

Am mers la reprezentanta in Iasi pentru ca masina e in garantie mi sa spus ca e din cauza motorinei proaste de la noi si a faptului ca merg numai in oras cu ea si e subturata.

Iau facut reimprospatare au eliminat eroarea si a mers ok dupa o saptamana iar aceeasi problema si iar sevice iar reimprospatare si tot asa . Acum sint deja la a 4 combinatie de genu intro luna si simt ca o iau razna.

Cei de la Sandra miau zis ca se infunda filtru de particule dar ca defapt ar fi o problema legata de cum e setat senzorul respectiv .

Tot ei au zis ca filtru e ok si nu trebuie schimbat si ca nu au cu ce sa ma ajute decat sa elimine problema pe moment adica cu reimprospatarea respectiva si daca vreau sa elimin problema total sa merg in Germania cu ea ca altfel nu se poate.

Are cineva vreo solutie ?

vezi ca pe a4 este actiune de service pe dpf

pune dealer-ul sa verifice daca masina are actiune

bafta

daca nu te descurci da un pm

Link to comment
Share on other sites

Poti sa dai mai multe detalii te rog.

Edited by WNS
Quote inutil.
Link to comment
Share on other sites

exista pt anumite serii la a4 2006-2007 cu dpf actiune de service la care se schimba softul pt probleme avute cu dpf

mai multe nu pot sa mai spun

bafta

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Multumesc frumos de lamuriri. Astazi ne intrebam cum fuctioneaza iar peste 5 ani o sa ne batem capu cum sa il scoatem :banghead: . Este clar ca in Romania Dpf nu are viatza lunga, motorina proasta, drumuri foarte aglomerate bara la bara si banuiesc ca este si o piesa scumpa ca si catalizatorul de altfel. Ai spus ceva de euro 5. Masinile care au Dpf au euro 5 ? pt ca mi s-a spus ca masina mea nu are euro5 si totusi are Dpf.

Link to comment
Share on other sites

Masinile care au Dpf au euro 5 ? pt ca mi s-a spus ca masina mea nu are euro5 si totusi are Dpf.

Nu exista TDI PD cu euro5. Nici chiar cu DPF.

Link to comment
Share on other sites

Atunci e degeaba acest DPF. Mai ziceam daca urca cu un euro adica taxe mai scazute sau cine stie ce scutiri dar asa trebuie sa il suportam absolut fara sa avem nici un beneficiu.

Edited by WNS
Quote inutil.
Link to comment
Share on other sites

E degeaba in Romania. In Elvetia ai fi obtinut mari reduceri fiscale pt aceasta dotare. Si nu doar in Elvetia, parca si in Austria e la fel.

Pe mine m-a pus pe ganduri povestea voastra cu DPF-ul, cu atat mai mult ca ''rezolvarea'' e trecuta in cartea utilizatorului.

Sunt fan TDI dar daca as fi pus sa aleg un model de la VAG azi, as merge pe un TSI, adica un motor mic pe benzina si supra-alimentat. Pe A4 2008 va fi 1.8 TFSI.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • Administrator

Am reusit cu succes la cateva modele TDI VAG cu DPF si electornica motor BOSCH (exclus 2.0TDI 170CP doar 2.0TDI 136-140CP si tot ce e 1.9TDI DPF) sa il elimin din soft. La un passat 3bg cu mari probleme ce nu mai regenera, nu se mai stergeau erorile si era numai in avarie masina dupa ce am eliminat din soft functionarea DPF nu a mai dat nici o eroare si masina mergea ok. Am facut si pe 1.6HDI ford focus dar asta nu conteaza atat de mult aici.

Clar DPFul creaza probleme in Romania datorita mersului mult bara la bara, combustibili ceva mai prosti si lipsei autostrazilor ce ar provoca regenerare fara sa ne dam seama ca tocmai a avut loc. Doar la taxa de prima inmatriculare mai ajuta acum sa ai pe masina dar cum zicea Radugti peste ani o sa fie probleme mai la toate nexploatate corect :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salut daca aiti mai intalnit astfel de problema: la plecarea de pe loc masina nu trage, in tr. I se chinuie si parca-si da-n nas scurt de cateva ori, iar pe la 2100-2300 rpm incepe sa traga de ma baga-n scaun

- in tr. a II-a tot asa, lipsa de putere, iar pe la 1700-1900 rpm isi da drumul si merge bine

- in tr. a III-a si mai sus se mai simte o usoara crestere de cuplu pe la 1800 rpm, dupa care merge ok

Am inteles de pe forum ca ar fi din cauza DPF - filtru de particule care trebuie schimbat.

Am gasit pe net o varianta la:

http://www.pilotauto.ro/magazin/home-mainmenu-1/articole-tehnice/171-filtrul-de-particule-avantaje-probleme-si-solutii-de-inlocuire

Astept pareri/ sugestii

Link to comment
Share on other sites

Daca e din DPF(desi, dupa simptome nu prea cred), eu sa fiu in locul tau, l-as elimina din soft si apoi l-as elimina fizic pentru ca oricum se va infunda.Stiu ca nu e prea "ecologic" dar decat atatia nervi, drumuri degeaba pentru regenerari si bani pe la service-uri care sa nu elimine problema odata pentru totdeauna mai bine o grija in minus.

P.S.

Tare sunt curios cum o sa se descurce FAP-ul(echivalentul DPF-ului de la Renault) montat

pe dCi-ul Loganului pentru ca si acolo se dau tot cam aceleasi instructiuni in caz ca se aprinde martorul filtrului de particule.

Edited by Guadalcanal
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

MCC-DPF-AA4 de la PILOT pentru A4 1.9tdi 2007, status ok dupa 3 luni de la test.

-11000 km parcursi, cu o scadere de 4-5% a consumului

-performanta motor sporita (echivalent cu montajul unui down-pipe sport)

-fara gram de fum, noxe in parametri prestabiliti

-fara erori DTC sau regenerari esuate

-coeficient de impregnare filtru cu particule funingine <4%

In prezent se lucreaza la varianta pentru 2.0 tdi (incl. passat si golf5)

http://www.tuningmall.ro/evacuare/filtru-particule/filtru-particule-metalic-sport-audia4-1-9tdi-329767.html

http://www.monstertuning.ro/filtru-de-particule/

Edited by Prescott
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
solosebastian

Salut daca aiti mai intalnit astfel de problema: la plecarea de pe loc masina nu trage, in tr. I se chinuie si parca-si da-n nas scurt de cateva ori, iar pe la 2100-2300 rpm incepe sa traga de ma baga-n scaun

- in tr. a II-a tot asa, lipsa de putere, iar pe la 1700-1900 rpm isi da drumul si merge bine

- in tr. a III-a si mai sus se mai simte o usoara crestere de cuplu pe la 1800 rpm, dupa care merge ok

Am inteles de pe forum ca ar fi din cauza DPF - filtru de particule care trebuie schimbat.

Am gasit pe net o varianta la:

http://www.pilotauto.ro/magazin/home-mainmenu-1/articole-tehnice/171-filtrul-de-particule-avantaje-probleme-si-solutii-de-inlocuire

Astept pareri/ sugestii

Ai reusit sa rezolvi problema?Daca da cum te intreb pt ca am aceeasi problema acelasi tip de motor

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

teko, un coleg de pe forum, spunea intr-un alt topic 'Eu la A4 am cod motor BKE, fabricatie 11.2004 cu DPF'

deci s-ar putea sa ai :D

Link to comment
Share on other sites

sunt seriosi baietii de la pilotauto. puteti merge cu incredere sa schimbati filtrul de particule la ei

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salut, nu am gasit nici un topic despre problema asta, asa ca am creat un thread nou.

 

Problema mea, am un audi A4/2007, cod motor BRD. Niciodata n-am avut probleme cu DPF-ul, pana ce nu am schimbat mai multe la masina, adica:

 

chiulasa, cu toate noi in ea

Distributie

1 injector (nr.3)

Reinnoit turbo (schimbat toate internele)

 

 

Dupa aceste operatii, a inceput masina sa ceara regenerariri odata la 2-4 zile (bine, umblu preponderent in oras, distante scurte, dar asa era si inainte de reparatii).

 

S-a schimbat debitmetru, s-a curatat egr-ul, masina tot asa facea.

 

La un moment dat, masina s-a oprit in mers, repornit, mergea doar in 3 cilindrii.. am ajuns acasa.. dupa cateva zile, masina a pornit fara probleme.. doar ca injectorul 1 avea probleme la compensare.

 

Mecanicul a zis ca probabil de la el am mult fum si de aceea se face regenerarea asa de des.

 

Neavand bani de injector nou (18mil, cu piesa de schimb) am umblat asa, (iesind la regenerat odata la cateva zile), pana luna trecuta, cand audi a schimbat restul de injectoare (1,2,4) ca parte a unei actiuni service.

 

Problema este ca tot asa des imi face regenerarile, deci nu de la injectorul 1 se trage. Consumul chiar mi-a scazut dupa schimbul de chiulasa, nu apare nimic pe vagcom ca erori.

 

De saptamana trecuta am inceput sa notez cand incepe sa-si faca regenerarile, am atasat graficul..

 

(stiu ca face regenerare pentru ca se schimba regimul motorului, cu o smucitura mica, si relantiu-ul urca la 1000 re rotatii fix, aud inainte de a intra in regenerare ca turbo face refulare cand ridic piciorul de pe acceleratie, si dupa regenerare nu mai refuleaza, deci isi face regenerarea, de asemenea, daca nu ies sa fac regenerare, cand e la 1000 de rotatii, dupa cateva incercari se aprinde martorul dpf in bord - filtru incarcat - daca nici atunci nu ies, imi ramane blocat pe aprins, deci, cred ca regenerarea se face corect, singura concluzie e ca am mult fum , dar de unde)

 

Scuzati lungimea postului....

Edited by DaBlue
Link to comment
Share on other sites

Probleme cu regenerarea ar putea fi de la :

- Masina are in jur de 180.000 km si de la acest kilometraj in sus, se schimba de regula DPF (o solutie ar mai putea fi curatarea acestuia, cand este dat jos, cu soda caustica);

- Injectoarele merg prost si atunci regenerarea se face des (a ramas un injector care nu e nou);

- Probleme la turbina (a patit-o un prieten, nu-i dadea de cap in nici un service si dupa ce a schimbat TOATA TURBINA, problemele au disparut).

 

Multa bafta !

Link to comment
Share on other sites

Masina  are 195000 km, insa nu-mi explic de ce problemele au aparut dupa reparatiile majore..

 

Compensarea la injectorul neschimbat oscileaza undeva in jur la 1.3-1.5, e in garantie inca.. insa am inteles ca 1.3-1.5 e in limite normale de functionare, asa am inteles... (mi se pare cam mult pentru un injector nou.. s-ar putea sa fie cu probleme din fabrica?)

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept