Jump to content

Filtru particule Dpf Audi A4 2007


vanlender
 Share

Postare recomandată

E posibil sa ai foarte mult fum si din cauza asta sa-l umple asa repede.... injectoarele cum se prezinta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta incerc sa-mi dau seama ca de unde am atata fum...

 

Am facut ceva poze cu telefonul la VCDS, scuzati calitatea, in ele se vede situatia injectoarelor...

 

nedumeriri:

 

- Pe canalul 074 ce se masoara in campul 3? si ce e "Carbonization of PPD/PD unit" (La lambda oxygen sensor value)

- Pe canalul 045, cam mare valoarea, ce se masoara acolo, in campul 3?

- Nu mai stiu pe ce canal era, am facut prost poza, ce e "smoke limitation" in campul 4?


Daca la advanced identification am la " flash status  " programming attempts 1, Successfull attempts 1, s-a facut candva resoftare la masina sau nu? Singura data care apare e 14.11.06

post-43222-0-99168200-1365104543_thumb.j

post-43222-0-52413300-1365104557_thumb.j

post-43222-0-06446300-1365104564_thumb.j

post-43222-0-85855300-1365104570_thumb.j

post-43222-0-31121300-1365104577_thumb.j

Modificat de DaBlue
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectorul 3 are o valoare cam mare...Eu de aici as incepe(initial de schimbat locul cu alt injector sa vezi daca se muta valoarea odata cu el), apoi de verificat celelalte.

Temperatura motorului era peste 80 grade cand ai facut poza la injectoare?

Modificat de nervoss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

yep era cald motorul, la rece compenseaza si mai mult. Service-ul care mi=a schimbat injectorul zice ca totul e ok, si ca nu poate sa-l schimbe in garantie, deoarece

 

1. voi primi piesa noua abia dupa ce se verifica daca intr-adevar injectorul e defect (adica cateva luni)

2. daca nu este defect va trebui sa platesc injectorul nou + verificare + costurile de transport..

 

adica practic, garantia e asa .. fix pix

Modificat de DaBlue
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai, acum ori e injector ori probleme pe cilindrul respectiv. Il pui pe 4 si vezi daca e tot asa.... altul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ziceam si eu, mutat pe alta pozitie, daca se duce compensatia cu el=> altul, daca nu se duce compensatia intri la verificari(distributie reglata, axe cu came, etc)...Garantie, pentru asta exista un soi de OPC, sunt slabi, insa te pot ajuta sa obtii ceea ce trebuie

Modificat de nervoss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In alta ordine de idei, a mai tras o regenerare, la 95km de la ultima regenerare... Acuma am urmarit indeaproape procesul .. se face cam asa..

 

 - la 45% incarcare, am presiune diferentiala 37.8mbar, cand s-a pornit regenerarea.. turatia motorului era normala (stationand, 8xx rpm)

 - la status 4 regeneration apare 00000001 , adica normal thermal regeneration

 - si-a facut damblaua, pana pe la ~9.5% cand a smucit una si s-a oprit postinjectia.. presiune diferentiala 10.8 mbar

 - a mai scazut incarcarea pana la 6%, cu toate ca s-a oprit post injectia, si a scazut temperatura in DPF

 

Chestie interesanta, offsetul de presiune diferentiala inainte de prima regenerare era 2, dupa regenerare a scazut la 1, dupa o noua regenerare s-a facut 0.

La prima regenerare a facut regenerarea pana la 7%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

DaBlue ai BRD si nu stii ca se schimba injectoarele gratis !!!! Vezi faza cu DPF-ul ca te chinuii degeaba asa face la toata lumea. Vezi pe Audi forum ca acolo s-a discutat tot referitor la BRD. Si eu am tot acest motor si nu l-as schimba cu altul niciodata. Daca vrei mai multe informatii ai nr meu la decodari telefoane mobile.

Modificat de RiSKO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scumbat injectoarele in febriuarie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
sorin_balan

Ma bag si eu in seama cu aceiasi problema.

Eu am BMN ca si cod motor si in 5 ani de zile mi s-a aprins DPF-ul de 5 ori pana sa schimb injectoarele cu modelul revizuit.

De o luna de cand am schimbat injectoarele mi s-a aprins becul in bord de  vreo 4-5 ori in conditiile in care in fiecare weekend fac cateva sute de km extraurban si in Bucuresti nu fac mai mult de 30 km zilnic si nu prind mare aglomeratie.

Ieri mi s-a aprins dupa un drum pana in Otopeni si dupa 10 km prin Bucuresti in conditiile in care in weekend am fost si la munte.

O sa sun maine la dealerul unde am schimbat injectoarele sa intreb daca s-a mai plans cineva dar sincer nu am sperante prea mari...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si am facut un update software, tot asa face :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorin_balan

Tare mi-e frica de faptul ca singura solutie e DPF OFF...

Am sunat si eu la Metrotehnica unde am facut schimbul si mi s-a spus sa ma duc cu masina sa vad daca exista vreun update de soft. Mai mult ca sigur nu exista unul si daca exista n-as crede sa rezolve ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut,

Am aceeasi problema: dupa inlocuirea injectoarelor (recall neoficial pentru verificarea/inlocuirea injectoarelor pentru motoarele 2.0 TDI PD) la AVIA am avut surpriza placuta de a avea consumul scazut cu pana la 0.5 l/100 km, si supriza neplacuta ca imi regenereaza DPF destul de des si este brusc sensibila la motorina -> ma obliga sa folosesc doar motorina aditivata.

 

Pana la schimbarea injectoarelor am avut martorul de DPF aprins o singura data in circa 40000 km (dupa o cursa mai "rapida" de Transfagarasan) , nu simteam schimbarea functionarii motorului in timpul regenerarii si foloseam preponderent motorina standard EURO 5 Petrom.

 

Acum, imi regenereaza la 4-500 km cu tot comportamentul specific deja descris. Preponderent merg in afara orasului.

 

Daca am un regim preponderent de oras sau drumuri montane ajung la aprinderea martorului DPF ce se stinge doar in urma condusului cu viteza constanta la 2-2500 ture 10-15 min (stiu nu mai apuca sa regenereze).

 

DPF -ul nu este colmatat ireversibil, in urma regenerarii scade incarcarea la aprox 5%. Masina are aprox 70000 km.

 

Vreo idee? 

 

Multumesc

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa imi scuzi indrazneala, sau cel putin sa nu te superi pe mine, dar... In locul tau - call Voinea - DPF OFF + Stage 1 la un pret foarte bun. Macar stii una si buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut mi-am schimbat si eu astazi garnitura de la capacul de culbutori filtrele de aer si motorina la masina din semnatura, totul a mers perfect. Cand sa dau o tura mi s-a aprins intermitent martorul de la buji, masina nu mai tragea, am tras pe dreapta, am repornito si s-a resetat eroarea.

Am plecat si in mers din nou bujia pe intermitent plus martorul de "emission control" am oprit din nou dar la repornire s-a resetat doar martorul de buji celalalt ramanand aprins in permanenta.

Sper sa nu am probleme la DPF ca e enorm de scump si saptamana aceasta urma sa fac RAR-ul ca sa inmatriculez masina.

A mai patit cineva asa?

Momentan sunt la Deva, daca ma poate ajuta cineva cu o diagnoza

Modificat de iorgcr1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti verifica in blocurile de masura, cu un tester, care este nivelul de umplere al DPF-ului, cand si-a facut ultima regenerare, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am facut sambata regenerarea la DPF si eroarea nu s-a resetat. Cand am schimbat filtrul de motorina nu l-am umplut cu combustibil, am pus contactul de mai multe ori pana s-a aerisit instalatia de alimentare. Sper ca nu din cauza asta s-a defectat masina fiindcă voi fi ft supărat pe tatăl meu deoarece el a insistat sa nu bag motorina in filtru.


Voi face mâine o scanare si o sa postez ce găsesc, sunt ft. curios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat, era iesit un furtun de la turbo. Dupa o scanare VAG mi-am dat seama si am remediat repede. Acum pot sa o inmatriculez linistit :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, 

 

Florin pe ce canal se vede umplerea DPF ?MS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Conteaza la infundarea filtrului de particule, daca pui motorina standard, sau super? Adica intreb, pentru ca eu pun numai motorina super la masina, de la petrom sau omv. Din aceea aditivata.

 

Si ce trebuie facut pentru a preveni infundarea DPF-ului, in kilometri putini?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu are treaba daca e mai scumpa sau mai ieftina.... 

 

sa o lasi sa isi faca regenerarile, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Eu n-am simtit o diferenta referitor la regenerari alimentand de la diverse statii, atat aditivata cat si neaditivata. Cred ca e pur matematica treaba, la mine intre 200/240 km facut incepe regenerarea. Mi se mare cam putin, dar deh.

Modificat de vladi87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Am un a4 b7 avant si ieri m-i s-a aprins pt prima oara in bord filtrul de particule. Am pus vagcom-ul si aveti poza atasata cu ce imi arata. Ce parere aveti ?

Multumesc anticipat.

post-131572-0-20689200-1451747059_thumb.

Modificat de Rokyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara ... Mi-am achizitionat   de curand (4 luni) un Audi A4 B7 2.0 TDI 140 cp motor BPW din 2007 si este prima mea masina diesel... pana acum am avut doar pe benzina... si am si eu o problema  "cred" cu ea . Odata cam la o luna motorul sta turat undeva pe la 1500 de turati si nu coboara la relantii doar daca opresc masina de tot (masina e hidramata) in rest daca trec de 1500 se comporta normal .. daca ma duc pana in 2000 si turati ..dar revine la 1500... si acolo sta. Asta se intampla  in jur de 30-50 de minute. Dup'aia masina revine la normal  ca si cum nu s-a intamplat nimic. Se intampla odata  pe luna simptomul asta sau poate chiar mai rar . Trebuie sa merg cu ea la service ?? sau pur si simplu se regenereaza filtru de particule ? Poate ma lamureste si pe mine cineva ca de o luna ma tot chinui sa aflu. :D Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se regenereaza, asta daca il lasi si nu mai opresti motorul pana nu se termina procedura.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • cogdao changed the title to Filtru particule Dpf Audi A4 2007

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!