Jump to content

Troncanit De La Motor.....


TomaTobosaru
 Share

Postare recomandată

Buna ziua sa va spun povestea acelui troncanit....Masina are 62.200 km la 56.000 a fost adusa din Germania.....la 61.000 cand motorul era rece se auzea asa ca un huruit destul de slabut la pornirea de pe loc...cand se incalzea motorul nu se mai auzea acel huruit....ma gandeam ca ar putea fi de la distributie si am zis ca trebuie sa schimb distributia, inc anu am schimbat-o ptr ca am fost plecat in concediu, acuma masina are 62.200 si de ieri seara incepand a inceput sa scoata un troncanit de la motor ca si cum ar fi un capac de plastic pe motor, acel troncanit nu persista tot timpul doar cand acelerez si in special cand ajunge la 3000 de RPM, cand se incalzeste motorul mai cedeaza acel troncanit dar tot se aude....Masina trage bine, nu ma franeaza, accelereaza bine, am mers cu ea si cu 100 si nu pot sa zic ca ar fi ceva probleme ca nu trage masina, trage ca si inainte, doar ca se aude acel troncanit la acceleratie, daca o tin constant dupa ce am ajuns la viteza dorita nu mai troncane.....Un sfat ar fi de mare ajutor....Va multumesc fff mult....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Vezi sa nu fie racordul ala felxibil de pe evacuare. Chiar in fata sub motor trebuie sa vezi pe evacuare o bucata de 20 cm din sarma. loveste cu pumnul in racord si vezi daca poti reproduce zgomotele.

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si a mea are 63000 si la fel face... se aude ca niste tacheti... in stanga motorului verifica .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce auzi tu DIZ este de la capcana de vapori. E normal sa tacane asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Decodat Asa e aia deja m-am documentat si asa e....Ca sa mai aduc noutati in legatura cu trancanelile, azi am fost la mecanic si a spus mecanicul ca el inca nu a mai intalnit asa ceva pana acuma desi lucreaza la D@C Oradea si a spus ca s-ar putea sa fie de la pompa de apa si maine ma duc sa schimb distributia si fac si un schimb de ulei am sa mai revin cu amanunte maine dupa ce am sa fac aceste schimburi.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu noutati despre acel troncanit....Nu demult am iesit din service cu ea, am schimbat uleiul filtrele distributia, acel troncanit nu vine de la motor ci de la teava de esapament, din cate am inteles de la mecanic s-a desprins de undeva din jurul schimbatorului de viteze....Maine ma duc sa o rezolve....

Este umpic off topic, am platit pe schimbu de distributie schimb de ulei(uleiul este Castrol 5w 40) filtrele toate de la polen benzina ulei aer.... cu manopera cu tot a fost 1270 de RON... As dori sa stiu daca este scump...Din cate am inteles de la mecanic Kitul de distributie a continut ceva rola intinzatoare si ceva pompa de apa si ca sunt originale VW... Vreau sa stiu daca am iesit scump cu ea sau este rezonabil pretul.....Va multumesc foarte mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai iesit bine la pret, dar nu cred ca sunt piese originale. Daca erau originale VW pretul sarea pe la vreo 1800-2000 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

piesele sunt originale 100%.De la D@C oradea comandate si aduse......Am fost acolo cu el cand a facut comanda....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Si eu trebuie sa inlocuiesc racordul flexibil la benzinar... din cate am inteles, trebuie taiat cel vechi si sudat cel nou. Se sudeaza la ambele capate, atat la saxofon cat si la toba, sau doar de toba, banuiesc ca nu are bride de prindere...? Am gasit unde sa il sudez cu argon, dar ar trebui date jos bornele de la baterie... se reseteaza computerul de bord, casetofonul, pot apare alte probleme...? Va intreb pentru ca am ramas odata fara baterie si m-am trezit cu eroare la airbag-uri (s-a rezolvat prin simpla stergere cu Vag-com).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu o problema asemanatoare, la cald cand trec prin ~ 2100 ture fie ca accelerez fie ca decelerez(dar numai cand motorul e cuplat) se aude ca un zanganit, poate si vibratii...am mai primit explicatia asta cu racordul flexibil dar inca n-am reusit sa ajung inca in service. daca turez motoru pana la 2100, dar necuplat nu se aude nimic.

cat v-a costat reparatia/inlocuirea racordului ala si cat a durat?

thx,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Nick.sb Nu la toate masinile trebuie taiat neaparat. La unele se poate inlocui inlocuind partea din fata a esapamentului. Eu asa am facut :icon_thumright: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kovari, ai inlocuit cu catalizator cu tot?

poti face o poza si sa ne arati ce ai inlpcuit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, fara catalizator. Doar partea de inainte de catalizator. In imagine, partea schimbata de mine, este notata cu nr. 1.

Acea parte continea si racordul flexibil la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru lamurire. Sunt curios daca si la golf cu azd evacuarea este la fel... cat a costat piesa si manopera?

thx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totul a costat in jur de 850-900 RON (piesa noua + manopera) la reprezentanta VW din Cluj :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tai racordul vechi si il sudezi pe cel nou, iesi mult mai ieftin... racordul e max 100 ron+ manopera. Nu cred ca trece de 300 ron toata afacerea...am programare la un service...revin cu informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!