Jump to content

Am O Durere... Va Rog Din Suflet Ajutor


Archanghel
 Share

Postare recomandată

Glumesc cu datul foc, imi sunt prea dragi golfurile ca sa ma incapatanez sa o fac.

Mentionez ca sunt la al 3-lea MK1 toate '78, toate cu motoare de 1,1.

Ultima achizitie un MK1 galben...

Dupa rezolvarea problemelor 'minore' - cumparate noi aprindere (fise, capac delco, pipa,platina), schimbat rulment dreapta... si alte chitibusuri ramase in stare perfecta de la prima masina, am purces la drum.

500 Km facuti, si la jumatatea lui a inceput calvarul: MERGE O BUNA BUCATA DE DRUM 5-10kM DUPA CARE PARE CA NU SE MAI ALIMENTEAZA.

Ce sa incercat pana acuma :

-schimbat rezervor (presupus trage aer) - NICI UN REMEDIU

-schimbat pompa (cu una folosita dar in stare buna) - IN CONTINUARE APAREAU BULE DE AER IN FILTRU

-cumparat alt carburator (mana a doua de pe motor functional) - DUPA INDELUNGI TESTE NOUL CARB A DEZAMAGIT DEOARECE REGLAJUL DE AMESTEC NU AFECTA FUNCTIONALITATEA MOTORULUI -NICI FACUT CARB BUCATI, CURATAT, SET DE REPARATIE...)

-schimbat din nou pompa cu model original NOUA in perfecta stare de functionare - REZOLVVAT BULE DE AER DAR TOT PE ATUNCI AM REUSIT (UN AMIC) SA SCAPAM UN FURTUN IN REZERVOR - REZULTATUL A FOST INFUNDAREA CONDUCTELOR SI A REZERVORULUI

-SCHIMBAT DIN NOU REZERVOR, FURTUNELE DE LEGATURA SI DE LA REZERVOR SI DE LA MOTOR - CELE DE ALIMENTARE)

DUPA O MUNCA TITANICA DE APROAPE DOUA SAPTAMANI, SI DUPA ULTIMA OPERATIE, CARE A TINUT PANA DE LA 18 LA 04 DIMINEATA AM PORNIT-O, SUPERB MERS.... PANA A FACUT IARASI CEI 5KM.

MENTIONEZ CACI, DACA ESTE LASATA IN PACE CAND SE OPRESTE CAM 5-10 MIN, O IA DIN NOU, MAI GREU, DAR PORNESTE SI TOT PENTRU DISTANTA SIMILARA....5-10 KM.

IN FILTRU SE GASESTE BENZINA TEVILE MERG, VERIFICATE..... NU STIU CE SA-I MAI FAC, SI AM MARE NEVOIE MACAR DE SFATURI, SAU DE UN AUTOR, MAI ALES DE LA CINEVA CARE A AVUT O PROBLEMA SIMILARA

MOTOR 1,1 FA, CARB SOLEX PIC(T)5..... NU STIU CE ALTE DETALII, DAR VA ROG SA MA AJUTATI, PLS, DIN SUFLET, NU VREAU SA AJUNG SA VAND PE BUCATI DIN EA, MOTORUL MERGE SUPERB (MA ROG CAND MERGE) INTERIOR ORIGINAL, CUTIE IN 4 RAPOARTE SCURTE, CASETA DE DIRECTIE DE GTI, AMORTIZOARE SPORT, DECI CHIAR MI-AR PAREA RAU SA SCHIMB CU TOTUL MOTORUL. NU AS VREA SA RENUNT LA EL, MAI ALES CACI CEI PRIMI 500KM - CU TOATE PROBLEMELE AVUTE SI PE SERPENTINE SI PANA LA VIDRARU- A CONSUMAT 30L DECI UN CONSUM FOARTE BUN......

DECI, VA ROG DIN SUFLET AJUTATI UN OM DISPERAT

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat daca pompa incearca sa videze rezervorul de benzina? poate saraca trage cit poate pina la un moment dat si gata...

ia mergi de proba fara buson la rezervor sa vezi ce se intimpla.

sau e buba la cama pe care sta tija de la pompa sau chiar tija (nu prea cred dar cine stie...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat daca pompa incearca sa videze rezervorul de benzina? poate saraca trage cit poate pina la un moment dat si gata...

ia mergi de proba fara buson la rezervor sa vezi ce se intimpla.

sau e buba la cama pe care sta tija de la pompa sau chiar tija (nu prea cred dar cine stie...)

Aseara am primit se pare acelasi sfat....

Ma tot gandesc dar, nu reusesc sa inteleg pe unde ar trebui sa ia aer rezervorul...

La montaj are tur si retur pe sus prin masina, dar mai are inca 3 tevi (doua mai mici si una mai groasa dedesupt) care se pun inainte de montarea acestuia, ma tot gandesc ca asta ar fi dar, nu inteleg ...... pe unde ar trebui sa-i dau acel aer necesar.

Mentionez ca pompa este de la Sharky si functioneaza PERFECT.

Sa revin la cele trei tevi de dedesupt.... Una este mai groasa si are un locas la toate rezervoarele pe care le-am vazut, inca una mica este supraplinul am inteles (tevusca mica din coltul rezervorului, DAR MAI ESTE UNA, CARE LA ULTIMA SCHIMBARE A REZERVORULUI NU IA MAI RAMAS INCA O GURA (cel pe care l-am schimbat cat si cel cu care a venit masina aveau inca un lacas) care negasindu-i loc am astupat-o cu o bucatica de lemn si am lasat-o langa rezervor. TOATE CELE 3 TEVI REVIN FOARTE APROAPE DE GURA DE INTRARE - BUSONUL.

bun, dupa toate aparentele nu pare sa mai ramana nici un loc pe unde sa intre aer........

DESI CRED CA NU MA INSEL, DACA ZIC CA AM INCERCAT SA MERG SI CU O STICLA IN FATA, SI SA EVIT REZERVORUL, SI PARCA FACEA LA FEL. VOI INCERCA ASTAZI SA DESTUP ACEL FURTUNAS, SI POSTEZ SPRE PRANZ DACA ESTE vreo REZ.... DESI.... DAR INCERC SI ASTA.

MULTUMESC ORICUM, SI MAI ASTEPT SI ALTE SFATURI, de asemenea VRE-UN AMIC-VECIN PE AICI PRIN MILITARI SA DEA O MANA DE AJUTOR LA REGLAREA CARBULUI, DACA ALTFEL NU CHIAR SI CONTRA COST.... NU PREA STA LA RELANTI, BA CHIAR FLUCTUEAZA...... IN MERS TOTUL ESTE PERFECT,.... DAR LA RELANTI.... POATE SI ASTA SA FIE UNA DIN CAUZELE LA CE AM SCRIS MAI SUS?? ..............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:angry: Probabil ca Dumnezeul Golfurilor te vede .Si primesti rasplata faptelor din trecut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masoara tija ce pune in miscare pompade benzina.o uzura de 1 mm poate sa-ti dea aceste batai de cap,am avut si eu aceeasi problema acum cativa ani tot cu un motor VW de am zis ca schimb motorul si cand colo tija era uzata cu 1,1mm.Verifica tija si vezi cat are a ta si cat trebuie sa fie cea originala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte de asta pune-i o supapa de sens (unidirectionala pe directia rezervor --> pompa) pe furtunul de tur . bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde stii ca nu se mai alimenteaza?

bujii ai schimbat?

instal el e ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se videaza (si nu e imposibil) desfa busonul imediat dupa ce s-a oprit, tine urechea linga el si o sa auzi cum trage aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa sufli cu presiune pe conducte ..e posibil sa fie infundate...(incearca la o vulcanizare cu compresor)stiu ca tot asa a patit un tov cu o dacia..si pana nu a mers si a suflat mergea ce mergea si i se oprea ..iar mai dadea la automat ...ii venea un pic de benzina iar se oprea ...tot pe distante de cativa km ...:lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa sufli cu presiune pe conducte ..e posibil sa fie infundate...(incearca la o vulcanizare cu compresor)stiu ca tot asa a patit un tov cu o dacia..si pana nu a mers si a suflat mergea ce mergea si i se oprea ..iar mai dadea la automat ...ii venea un pic de benzina iar se oprea ...tot pe distante de cativa km ...:icon_thumright:

ASTAZI AM CEDAT NERVOS.

SA INCERCAT TOT CE ESTE OMENESTE POSIBIL, LA TELEFON CU UN POSESOR DE 1,1 CU MILTISUS DE AJUTOR LA REGLAJE.... IN CONTINUARE, NU STA LA RELANTI SI NICI NU DORESTE NICI MOARTA SA MEARGA MAI MULT DE 5KM.

MAINE MERGE LA O RECOMANDARE INTR-UN SERVICE, CACI,NOI , ADICA 4 OAMENI AM CEDAT NERVOS..... NU MAI STIU CE SA-I MAI FAC.... MI SA LUAT, MI SA ACRIT, INCERCAM SA CORECTAM O BUBA DE 1 LUNA LA MAXIM DOUA ZILE PE SUB EA..... GATA.

aR MAI FI O SOLUTIE SA SCHIMB COMPLET, TOT CE REPREZINTA MOTOR,DAR, DIN NEFERICIRE, TREBUIE FACUTE MAI INTAI ACTELE PE ACEASTA, ASA CA .......... TREBUIE CARPIT ASTA, SI OM MAI VEDEA MAI DEPARTE.

VA MAI TIN LA CURENT.

Multumesc tuturor pentru sfaturi, am incercat tot 9inlusiv suflat pe tevi- uneori are vid, uneori, nu, desi ia fost lasat sa-si traga aer pe le o teava nefolosita de noul rezervor.

Mai vb, cu multumiri.

Si , APROPO D-NULE ALEX, VA ROG DIN SUFLET SA VA ABTINETI - NICI PANA ACUMA NU A AJUNS VALOAREA REALA A "MUNCII PRESTATE",... EU INCA MAI ASTEPT IN NICI UN CAZ 6 AM MAI VB AM MAI INTREBAT SI TOTI ZIC CA ESTE MULT, CHIAR SI DIN CERCUL DVS APROPIAT...

Modificat de Archanghel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ASTAZI AM CEDAT NERVOS.

SA INCERCAT TOT CE ESTE OMENESTE POSIBIL, LA TELEFON CU UN POSESOR DE 1,1 CU MILTISUS DE AJUTOR LA REGLAJE.... IN CONTINUARE, NU STA LA RELANTI SI NICI NU DORESTE NICI MOARTA SA MEARGA MAI MULT DE 5KM.

MAINE MERGE LA O RECOMANDARE INTR-UN SERVICE, CACI,NOI , ADICA 4 OAMENI AM CEDAT NERVOS..... NU MAI STIU CE SA-I MAI FAC.... MI SA LUAT, MI SA ACRIT, INCERCAM SA CORECTAM O BUBA DE 1 LUNA LA MAXIM DOUA ZILE PE SUB EA..... GATA.

aR MAI FI O SOLUTIE SA SCHIMB COMPLET, TOT CE REPREZINTA MOTOR,DAR, DIN NEFERICIRE, TREBUIE FACUTE MAI INTAI ACTELE PE ACEASTA, ASA CA .......... TREBUIE CARPIT ASTA, SI OM MAI VEDEA MAI DEPARTE.

VA MAI TIN LA CURENT.

Multumesc tuturor pentru sfaturi, am incercat tot 9inlusiv suflat pe tevi- uneori are vid, uneori, nu, desi ia fost lasat sa-si traga aer pe le o teava nefolosita de noul rezervor.

Mai vb, cu multumiri.

Si , APROPO D-NULE ALEX, VA ROG DIN SUFLET SA VA ABTINETI - NICI PANA ACUMA NU A AJUNS VALOAREA REALA A "MUNCII PRESTATE",... EU INCA MAI ASTEPT IN NICI UN CAZ 6 AM MAI VB AM MAI INTREBAT SI TOTI ZIC CA ESTE MULT, CHIAR SI DIN CERCUL DVS APROPIAT...

scuze ca ma bag si eu dar nu ai cumva o problema electrica?

ceva se incalzeste si nu mai ai scantie ex.bobina

daca zici ca ai pus sticla si tot asa face

oricum iti urez bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze ca ma bag si eu dar nu ai cumva o problema electrica?

ceva se incalzeste si nu mai ai scantie ex.bobina

daca zici ca ai pus sticla si tot asa face

oricum iti urez bafta

La asta nu m-am gandit, dar avand in vedere ca avansul sa facut cu stroboscop, nu prea m-am gandit si la Bobina, dar voi incerca.

Am fost astazi la un service, care a fost destul de ieftinel, si parese sa se fi rezolvat in mare (avans si mers rotund si frumos motorul), problema este ca, in continuare la 5-10KM (sa mai marit distanta :icon_thumright:))))) ) se opreste din nou.

La verificarile facute parese sa fie in continuare mizerie pe instalatie.

Maine se repune Rezervorul ei curatat, complet, si cu jet, si cu decarbusol, lasat, curatat cu benzina, si mai apoi spalat cu detergent (treaba de 3 zile si care a murdarit cada :lol:) si mai apoi din nou jet la spalatorie, si lasat sub jet o ora, dupa care nu a mai eliminat nimic. De asemenea au fost achizitionate conducte noi de TUR de dacie, asa ca refac toata instalatia, pana la carb, sa dorm eu linistit.

Dupa identificare spre sf saptamanii si trecerea pe numele meu se va achizitiona si alt motor, complet cu toate acareturile si pe care am pus ochii de mult (perfect functional) , asa ca VOI SCAPA DEFINITIV DE PROBLEMELE ACESTEA.

DUPA TOATE VERIFICARILE, SI MUNCA, BALBELE DE RELATI AU RAMAS ULTIMELE, SI SUNT STRICT DIN CARBURATOR, CARE NU PARE SA FIE IN TOATE MINTILE, DESI ASTAZI A FOST CURATAT, PURICAT, SI VERIFICAT, SI REGLAT CA LA CARTE.... TOT NU ESTE IN ALE LUI.... MERGE DESTUL DE BINE, LA DRUM INTINS MOTORUL ACUMA MERGE PERFECT.

ORICUM MULTUMESC INCA ODATA TUTUROR PENTRU SFATURI, SI VA TIN LA CURENT CU CE MAI FAC SI CE MAI IDENTIFIC PANA VOI PUNE CELALALT MOTOR 9SPRE FINELE SAPTAMANII VIITOARE).

Mentionez ca am invatat multe in aceasta luna si nu-mi pare rau de munca pe care am facut-o, desi de foarte multe ori mi se lua, dar a doua zi o luam de la capat. Poate numai asa as fi invatat si mai multe din secretele acestei masini, cat si al functionarii ei.

DECI TOT RAUL SPRE BINE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supeeerb, SPER SA NU TINA MINUNEA 2 ZILE.

Am schimbat astazi conductele, rezervorul, plus toate conductele de cauciuc, filtru de benzica, coliere, cauciucurile care fac legatura intre rezervor si gura de alimentare (SUNT DOUA, SI MENTIONEZ CA CELE DE DACIA NOVA SUNT PERFECTE, IEFINTE, SI BUNE ---- DUPA INDELUNGI CAUTARI).

Am curatat pompa de benzina (a doua oara in 2 saptamani) si impreuna cu cristi am ramas socati, la verea ruginei, si a namolului de acolo. Am identificat rezervorul scos SPART, IN DOUA LOCURI, PE UNDE SE PARE CA NU IESEA BENZINA, IN SCHIMB ASPIRA MIZERIE.

Dupa munca prestata, cca 7 ore de munca, masina a pornit ca unsa, si problema relantiului pare sa se fi dus, in proportie de 90% (inca mai este parese ceva acolo in carb). Oricum mare durere cu aceste carburatoare.

Fenomenal, in schimb este ca am pornit masina fara capacul de la carb (cel cu filtrul in el, si, SURPRINZATOR, A DAT DOUA RATEURI DE ZICEAI CA AM PUS NOS, SI GURA ACEEA ESTE DE FAPT GURA DE LA TOBA DE ESAPAMENT :icon_thumright:.

MENTIONEZ CA AVANSUL A FOST REGLAT PE STROBOSCOP, DAR PLATINA STA SI ACUMA LA 0,6 SI NU LA 0,4 CAT A FOST PE CEALALTA MASINA, SI DE CARE AM FOST MULTUMIT (AM TOT CAUTAT PE NET EU GASESC 0,4 SI MULTI AMICI ZIC CA ESTE BINE 0,6, ALTII CA ESTE BINE INTRE 0,4 SI 0,6), DAR A INCEPUT PLOAIA SI AM STRAS, BUCUROS CA A PORNIT LA CHEIE SI CA , PANA ACASA, NU A FACUT NICI CEA MAI MICA PROBLEMA.

ORICUM MAINE TREBUIE SA AJUNG CU ALTCINEVA ACOLO UNDE MI-A FOST REGLAT CARBUL SI AVANSUL, ASA CA AM SA-L ROG SA MAI FACA O VERIFICARE, SA VEDEM CE SI CUM.

DUPA CUM SPUNEAM, SPER CA MINUNEA SA NU TINA DOUA ZILE

MOMENTAN SUNT IN DUBII, IN A INCERCA PUNEREA ALTUI CARB PE MASINA SA VAD CUM SE COMPORTA, SAU SCHIMBAREA INTREGULUI ANSAMBLU DE SUB CAPOTA (MOTOR, CUTIE, CARB, DELCO, ELECTROMOTOR, ALTERNATOR, ELECTRICA, DE PE CEVA FUNCTIONAL.....

SA VEDEM MAI VEDEM IN CATEVA ZILE, MAI INTAI MA BUCUR CA POT AJUNGE LA IDENTIFICARE SI SA O TREC PE NUMELE MEU.

VA MAI TIN LA CURENT.

DE SAPTAMANA CARE VINE REVIN SI CU CEVA POZE DIN DIFERITELE ETAPE, POATE MAI AJUTA ASA CEVA SI PE ALTII.

APROPO, DIN CICLUL NU INCERCATI ASA CEVA ACASA MENTIONEZ CA REZEERVORUL DE UNU SINGUR ESTE UN CHIN SCHIMBAREA LUI, DECI PENTRU VOI, DACA O FACETI SA-L CURATATI, DA, DAR NU PENTRU ALTII :rolleyes:, IAR DACA ESTE PENTRU VOI, INARMATI-VA CU UN CRIC, RABDARE, RABDARE, O TUBULARA DE 13 SI DE 17, RABDARE, RABDARE, SI MAI APOI NERVI :blink:

Oricum merita, sa ai un rezervor ca nou, si operatia asta va scuteste de achizitionarea unuia nou care se invarte pe la 400 ron.

MAI VEDEM...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai scrie cu litere mari, ca se vede bine si fara caps lock.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru moment masina functioneaza foarte bine ( carburatorul, in schimb nu sunt prea multumit de el...) si am facut si primii 250KM in afara bucurestiului...

Nu a facut nici o problema , nu sa mai opri, si m-am apuncat de pus la punct restul de pe langa (reconditionarea si refacerea delcoului-platina, capac, pipa- , electromotor, furtune, garnituri......, dar nu am sa-l pastrez dupa toate aparentele.

Ma bate un gand sa iau unu perfect functional, de care sa nu mai aud de alte probleme macar 8 luni-1an.

Deci sunt in cautari, dar motor mic.

AM PUS DEJA OCHII PE UNU, DAR SA VEDEM CAND IL DA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si flansa (garnitura) de montaj a carburatorului pe galeria de admisie, sa nu traga aer fals pe acolo (eventual etansata cu silicon)

Adica in relanti vine mai mult aer decat benzina si se balbaie, se opreste, etc

PS- nu stiu cum arata motorul de golf pe carburator, dar stiu ca asta poate fi o problema la motoarele pe carburatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si flansa (garnitura) de montaj a carburatorului pe galeria de admisie, sa nu traga aer fals pe acolo (eventual etansata cu silicon)

Adica in relanti vine mai mult aer decat benzina si se balbaie, se opreste, etc

PS- nu stiu cum arata motorul de golf pe carburator, dar stiu ca asta poate fi o problema la motoarele pe carburatie

Imi pare rau ca nu am mai scris, dar am avut ceva de alergat.

Deci carburatorul a fost desfacut si curatat complet (multumiri aici lui Razak care ma trimis unde trebuie). si etansat complet (ambele garnituri - refacute) cat si verificarea necesara.

Acuma merge superb , am deja 300 Km facuti si merge bine.

Specific MERGE caci la relati odata reglat, iarasi a revenit in 1400-1500, dar avand nevoie de masina nu m-am mai chinuit.

A ramas sa mai vad ce si cum, dar cred ca spre final se va schimba cu totul motorul asa cum am scris mai sus.

Desi motorul merge si trage bine , nu reusesc sub nici o forma sa reglez calumea acest carb (dar MACAR NU SE MAI OPRESTE)

Poate o avea altcineva un carb bun si....

AAAAA, si colac peste pupaza a cedat si alternatorul (el merge, si incarca bine) dar HUruie, desi a fost desfacut, si uns, curatat.... masa mare.

Am sa-l schimb si... LOL,.... sigur nu-i mai dau foc.

Multumesc inca odata pe aceasta tema tuturor celor care au incercat, si au mai dat sfaturi, unele chiar bune, chiar daca nu pentru ce ma durea, dar am invatat multe si am identificat si alte mici BALBE de care acuma nu mai ma feresc sa le corectez.

Multumesc, si va tin in continuare la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!