Jump to content

Amortizoare


CristiGTI
 Share

Postare recomandată

Voi ce amoritzoare aveti pe masinile voastre? Cum va impacati cu ele? Cum se descurca amortizoarele sport cu pesterile din Bucuresti?

Ce amortizoare imi recomandati? (unele care sa aiba un raport cat mai bun pret/calitate)

:salut:

CristiGTI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fostul proprietar a schimbat amortizoarele dar nu stiu exact cum se numesc. La mine partea rea nu este atunci cand intru intr-o groapa ci cand iau un damb. Cred ca atinge ceva in fata la arc pocnind si zdruncinad masina.

Acum imi caut si eu ceva mai bun sau sa vad daca imi trebuie inaltatoare.

Te anunt si pe tine daca voi gasi ceva bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ok cele sport daca vrei sa conduci sport ... eu am asa ceva (nu stiu ce :salut:) si cum mergin fiecare zi la lucru cu ea ... m-am saturat de zguduieli :salut: as merge si eu mai lin ... :rr:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am amortizoare & arcuri sport, de la PoweTech. E OK, atata vreme cat mergi pe asfalt ca lumea. Dar drumuri bune noi nu prea avem. De multe ori merg mult mai incet decat Daciile, prin craterele din Cluj... Cu tot regretul, am auns la concluzia ca o suspensie sport nu merge in Romania :salut: Mai degraba suspensia unei variante mai puternice a masinii tale. Eventual de la Jetta GLI...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok .... m-am lamurit cum vine treaba cu amortizoarele sport .... pana incepe basescu campania de peticit sosele ...vine iarna si o sa fie la fel .....

deci o sa ma multumesc cu cele normale .... ce firme imi recomandati (in spiritul pret/calitate)

:salut:

CristiGTI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
ok .... m-am lamurit cum vine treaba cu amortizoarele sport .... pana incepe basescu campania de peticit sosele ...vine iarna si o sa fie la fel .....

deci o sa ma multumesc cu cele normale .... ce firme imi recomandati (in spiritul pret/calitate)

:scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Hai ca si eu tre sa le schimb pe fata prin toamna si nici macar nu stiu din care am ... nu scrie nimic pe ele ... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu pana nu mi se face rau de mare in masina si nu vomit pe volan de la oscilatii ..... NU MAI SCHIMB NICI UN AMORTIZOR ....

prefer sa merg cu 50 la ora decat sa-si bata joc basescu de munca mea .... oricum ... de cand cu dieselul nu mai am nevoi prea mari de stabilitate in curbe si la viteze mari ....

;)

Cristi(viitor)GTI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am dat telescoapele jos si arcurile pe spate.

Se pot verifica la "mana" daca sunt duse?

Cand apasam pe portbagaj se ridica si cobora de mai multe ori (2-3 ori)

Cum imi dau seama daca sunt duse?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus si doua poze cu telescoapele si arcurile:

Ce dimensiuni trebuie sa aiba un arc sport?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am Sachs Sporting, setul complet. Masina e lasata rau, scutura dar e o satisfactie uluitore sa depasesc masini mai tari pe drumuri cu serpentine, curbe. Oricum pe o distanta de 3000 de km nu mai e asa mare placerea, si pe afara simti suspensiile daca mergi mult. Probabil ar mai trebui ina o masina... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca iti face 3 curse la o apasare, inseamna ca amortizoarele sunt cam duse ....

arcurile + amortizoarele sport sunt mai tari ... asta inseamna 2 lucruri : stabilitate muuuuult mai buna in curbe si rupere de oase prin gropi. tu alegi ce vrei sa pui pe masina ...

:)

Cristi(viitor)GTI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu scapa de loc. Doar ca mi se pare ca sunt putin cam moi.

Cineva imi spunea ca s-ar putea sa fie arcurile.

Poate voi gasi ceva mai rigid de aceleasi dimensiuni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt telescope MONROE originale VW. Au semnul pe bucsa de jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ce parere av eti de cele de la firma KRUPP din Sibiu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avand in vedere ca a fost 1,8 GTI inainte,ini recomandati sa pastrez suspensia originala de la GTI?sau sa trec la una mai moale asa ca pentru un turbo-diesel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca ai ce scrie in semnatura ... eu zic sa treci pe una mai moale, e mai confortabila ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am eu ce scrie in semnatura,dar sasiul a ramas acelasi de GTI,adica discuri ventilate fata/spate,no servodirectie cu servofrana,aceleasi arcuri(care daca merg cu 3 oameni de 75-80 kg in masina mai am 3 degete pan' la pamant).asta ar insemna sa modific rigiditatea sasiului.ceea ce nu stiu dc e indicat.o fi el 1.6TD,dar inca mai ia 170km/h pe autostrada(sau cel putin asa indica).ce ini recomandati cu un raport bun calitate/pret?multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza unui pocnet ciudat care se auzea cand treceam peste un hop ceva mai mare si cu putina viteza, astazi am dat jos suspensiile de pe fata.

Se dau foarte usor jos, dar este mai greu de desfacut telescopul de pe "palarii" deoarece trebuie legat arcul sau prin cu un sistem din ala special pentru a nu se desface. Ca daca nu este belea.

Partea stanga sta foarte bine dar pe dreapta unde se auzea pocnitura am gasit trei sferturi din ultima spira de jos rupta.

Culmea - acea bucata din arc nu cazuse.

Pocnitura spun eu era : "batea in cap telescopul"

Acu, pana imi aduc astia alt arc, sa pun un inaltator sau sa mai merg asa cu el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai io zic sa pui in inaltator.

Gandeste-te putin ce se intampla cand "bate in cap telescopul" asa cum zici tu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avea o urma de vreo doua degete pe telescop de ulei curs.

Sper ca nu a patit ceva telescopul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

You can kiss it goodbye.... Ai acum un pretext bun pentru un upgrade la suspensie :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!