Jump to content

Ulei Servodirectie


Mandy
 Share

Postare recomandată

Sie cineva daca uleiul de servo are o perioada de valabilitate? Are cineva vreo 3-4 bidoane de ulei dar zice ca le are de cativa ani in garaj (g002), oare expira?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Tracto

    8

  • b-66-six

    7

  • look2you22

    6

  • Mandy

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mersi mult, si in legatura cu ridicarea masinii, este sau nu este o idee buna?

Cu rotile fata ridicate se misca mult mai usor volanul. Nu stiu daca e mai bine, dar mai rau sigur nu e.

CVA G3- ar trebui sa scrie pe bidon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

fara suparare , vreau sa va intreb cum se verifica nivelul la ulei de la servo?

cu motorul pornit sau oprit?? stiu trebuie sa fie intre minim si maxim si rotile drepte.

va multumesc mult si o seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

salutare baieti!

Am mai postat si pe topicul de pompa servo, insa cred ca am mai multe sanse de raspuns aici.

Pot pune in servodirectie ulei hidraulic de vascozitate 32 sau 46?

m-am documentat de pe diferite forumuri si am aflat ca uleiul de servo cel recomandat de vw norma g00400m2 e "light hydraulic oil" de norma iso vg 22 (vascozitate la 40g C). Am mai aflat ca odata cu cresterea vascozitatii uleiului pompa face mai usor presiunea necesara si ca in cazul pompelor cu uzura si palete rupte e mai bun un ulei mai gros, dar daca e prea gros se poate distruge pompa si mai rau, poate chiar si caseta, ia daca e prea subtire face zgomot pompa si nu poate crea presiune suficienta (efectul de cavitatie).

Unii ziceau ca uleiul servo nu trebuie schimbat, altii ca trebuie. unii ziceau ca uleiul de servo nu se subtiaza ci se ingroasa in timp.

Se cam dau datele cap in cap si habar n-am unde sa intreb si nici nu stiu un mester in ale hidraulicii.

Ma poate lamuri cineva cum sta treaba?.

N-as vrea sa-mi nenoroceasc nici caseta, nici pompa.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-as vrea sa-mi nenoroceasc nici caseta, nici pompa.

 

Atunci de ce vrei sa pui alt lichid?

In carte scrie ca la fiecare 60k se verifica starea lui si se completeaza.

La mine doar ce am depasit 60k si l-am schimbat deoarece era sub nivel si mergea volanul foarte greu. Altfel uitam de el.

Sincer la cat costa un litru merge schimbat la doi ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa-l schimb pt ca imi merge greoi volanul....si merge usor doar cand e rece motorul (uleiul). Presupun ca atunci e mai gros.

 

Sunt de acord cu tine ca merge schimbat la 2 ani...chestia ciudata e ca mergea mai usor cu uleiul vechi din instalatie care prin comparatie cu cel nou e mai gros si care l-am schimbat vara trecuta ca era negru-verzui....in cel mai rau caz il strecor prin tifon pe asta vechi si il bag inapoi ca inca il mai am.

Stiu ca poate fi mai gros si din cauza mizeriei adunate din instalatie.

 

Totusi daca as imbunatati si mai mult functionarea servodirectiei fara riscurile amintite in postul anterior, as incerca si cu uleiul hidraulic.

 

Ce as vrea sa stiu cel mai exact e daca poate infunda sau deteriora ceva prin instalatie datorita vascozitatii si daca exista riscul de a distruge garniturile.

Un mecanic mi-a zis ca uleiurile hidraulice ar trebui sa fie toate la fel, in sensul ca n-au cum sa atace garniturile orice vascozitate ar avea, insa n-as baga mana-n foc doar dupa spusele unui singur mecanic.

 

Nu avem un mester in hidraulica aici pe forum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu rezultatul:

Am pus pana la urma ulei hidraulic Omv hyd hlp 46 si merge mult mai ok volanul, doar ca la rece se simte mai greoi si in primele viraje nu se mai indreapta singur volanul...in rest totul e ok.

Si inca ceva....aveam inainte niste sunete ca de cauciuc pe cauciuc si niste trosneli la virajul pe loc care s-au amplificat, insa s-ar putea sa fie coincidenta pt ca oricum trebuie sa scimb flansele de la amortizor ca sunt terminate. Daca nu e din flanse voi pune uleiul original inapoi.

Ma joc cu focul asa-i?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!