Jump to content

Martor Motor Aprins...


D'evil69
 Share

Postare recomandată

da, curata tijele de la senzorul de pe vas - deschide capacul vasului de expansiune si vei vedea cele doua tije. Curata bine si o sa dispara problema. Poti utiliza o surubelnita, etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    15

  • F l o r i n

    12

  • andrei_221

    11

  • emilvef

    10

Multumesc Florin. O sa incerc asa cum spui tu. Dar totusi e ciudat ca nu mai face dupa ce opresc si repornesc motorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa face, la prima pornire... curata cele doua tije.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am ridicat capota, am curatat, nu mai face urat de vreo saptamana. Mersi mult Florin!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

buna ziua,am o problema,acum 2 ore am fost la un prieten la tara si cand m-am dus la el ploua usor,cat am stat la el a inceput mai tare ploaia ,cand am dat sa plec am pornit motoru si pe jos era ud,noroi ,am mers 20 m si sa aprins check,e din cauza noroiului,apei a sarit pe undeva ,sau are motorul ceva,vad ca trage ca inainte,nu scoate fum,daca stiti si a-ti putea sa imi da-ti un sfat.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o scanare, ca sa vedem eroarea stocata - in functie de asta, iti putem zice exact despre ce e vb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut senz temp  la acelasi simptom.Dar fara scan nu esti sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok am sa fac scanare si va postez aici codul de eroare. va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17656 start of injection timing regulation :control deviation P1248-35-00 asta mi-a dat la tester vag com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil avans reglat prost. Posteaza graficul de avans.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am o O1 2001 1,6 BENZINA; la rece porneste sfert, iar dupa cativa km daca o opresc si o pornesc , porneste destul de greu: asta de  vreo 3 zile. masina are si GPL si i-am schimbat bujiile, dar i-am pus de GPL NGK

imi cam face figuri si la relanti pe benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si de unde iau graficu,de la tester? app cat ma ajunge un tester sa cumpar,interfata plus program??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

app cat ma ajunge un tester sa cumpar,interfata plus program??

 

original - incepand de la 1600 lei.... clone - este intezisa discutia despre ele, pe forum 

 

pt alte detalii, verifica la anunturi, sunt colegi care te pot ajuta, in acest sens....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut revin din nou,am facut graficul de avans ca era varza sa stins chek din bord,mergea masina bn bn de tot pedala zici ca era elastica,asta o zi si mi sa aprins iar chek in bord :( de ce ce sa ii mai fac.

o parere un sfat??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza erorile care iti apar, la scanare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvato,era un furtun care ducea in filtru de aer si dadea si o eroare la egr,am pus si alt egr ca ala al meu in test cand o acceleram ramane cateodata blocat...ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am si eu o so1 20011,6 benzinaAVU imi sta martorul motor aprins; am pus-o pe tester si mi-a spus asa:17526 oxygen lambda senzor heating B1S2 open circuit  P1118-35:00 si 

 

 16555 fuel  trim system too lean bank1  P0171-35:00  v-as ruga daca ma puteti lamuri. multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal. la masina unui prieten O1 cu motor ASV s a aprins check-ul la scan apare;

VAG-COM Version: Release  311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 012 HC
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG  4923
           Software Coding: 00002
            Work Shop Code: WSC 31480
           Additional Info: TMBCP41U742899807     SKZ7Z0D2340873
1 Fault Found:
19586 - EGR System Regulation Range Exceeded
        P3130 - 35-10 - - - Intermittent

Sa fie EGR infundat ?S au solenoidul de la EGR N18 N75? cum verific?MS!

Modificat de emilvef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Membrana de la EGR sparta, cel mai frecvent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi pare murdar membrana nu e sparta,vacum vine.. Pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faci cu VCDS basic setting pe EGR si vezi valorile inregistrate de debitmetru

 

cand EGR este deschis , valorile trebuie sa fie in jur de 180-200 mg, cand EGR este inchis valorile sar la 400 mg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,am o problema ,dupa ce  am reparat electromotorul,si am pornit masina,mi s-au aprins 2 martori in bord,unul este cel de motor si altul este acela cu spire care imi licare intermitent.pina sa umblu la electromotor nu aveam nici un martor aprins,precizez ca imi functioneaza stopurile pe frina ,deci swiciul nu ar fi,masina imi functineaza normal.stie cineva din ce motiv sunt aprinsi martorii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!