Jump to content

Fabia - pierdere de putere


robi
 Share

Postare recomandată

fratilor nu stiu cum e la voi benzina dar eu aci am schimbat la filtre de motorina pe masina mea fara limita si toate erau pline cu apa :huh: ,eu deja le simt ,se face lenesa si greu prinde viteza :P si inca un filtru... poate e de ajutor pt cei care zic ca nu pleaca masina "ca-n tinerete"

Modificat de vioelectric
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Automotive Electronics
Azi in timp ce mergea motorul, am scos conectorul din fundul senzorului (are 1 fir)... si am fugit inauntru sa vad ce se intampla cu acul...nimic, statea tot la verticala + 1 mm :rolleyes:

Ciudat...

<{POST_SNAPBACK}>

:huh: tati ai scos alt fir nu cel care trebuie.......sonda de apa are 2 sau 4 fire si e montata pe un furtun de apa + ca are si o siguranta care se trage in lateral.Ai grija sa fie motorul rece altfel te poti opari rau de tot .mai bine mergi la un service autorizat ca nu e scumpa sonda ta+ ca iti fac si o diagnoza la toate calculatoarele masinii.Bafta! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am schimbat senzorul...ala de pe tubu cu apa ;-)

Degeaba... la mers constant 2000 de ture de exemplu masina smuceste usor...ca si cum se sufoca dupa care o ia iar... de cateva ori la semafor relantiul oscila intre 500-1000... am avut 2 erori legate de sonda lambda, dar acum sunt sterse si becul Motor e stins...

Si daca demarez usor cu a 4a de pe la 2000 de ture, se simt usoare smucituri, dar cel mai bine se simt la mers constant (de unde suspectez sonda lambda)

Va trebui sa schimb sonda, altfel nu scap de smucituri probabil...

Masina in ultimele 6 luni a fost folosita ff intens in oras, multe drumuri foarte scurte (3 km de cate 4 ori pe zi, motor complet rece).

Bujiile sunt noi (am incercat 2 seturi, tot asa face).... izolatorul e alb-maroniu, e bine, iar capatul filetului e negru, poate putin afumat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

am o mica problema: la temp de 10 grade daca plec de pe loc imediat dupa ce am pornit motorul in momentul cind schimb in viteza a 2 a, am aceiasi senzatie pe care o aveam pe vremuri vind bagam socul prea repede, respectiv motorul nu are putere si nu mai trage. fenomenul dispare dupa primele 200 de metri rulati si nu apare daca stau 20 de secunde inainte de a porni de pe loc.

E ca si cum amestecul ar fi prea sarac sau bujiile nu ar scinteia. E oare momentul sa mi schimb bujiile? (50.000 km)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am 50.000 si simt la fel :D

Am bujii de 7.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi cred ca e motorul rece. Performantele le obtii dupa incalzirea motorului, nu cu el rece. Cred ca e normal. Nu poti cere de la un motor rece sa se comporte ca unul care a ajuns la temperatura normala de functionare.

De ex si al meu e mai zgomotos cand e rece, si nu are aceeasi "vana".

La Felicia socrului meu (1.3MPI-40kW) face la fel. cand e rece are usoare intreruperi la accelerari bruste. Dupa ce se incalzeste, zboara si nu mai zice nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, dar pina acum o luna nu facea chestia asta!

<{POST_SNAPBACK}>

Poate fi senzorul de temperatura. La Robi, la mine si la altzii aceasta piesa mica si scumpa a cauzat probleme de genul celor de care vorbesti. Piesa este peste 1 mil si destul de sensibila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, ar putea fi senzorul de temp.

io l-am schimbat si de atunci merge bine, nu mai am acele intreruperi in treapta 2 si 3 si nici nu mai e asa lenesa.

la mine se manifesta si cu motorul cald si cu el rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Buna tuturor! Detin o fabia fabricata in 2001, motor 1,9 tdi 101 cp. Masina o am din decembrie 2007 si are acum in bord 116 mii km. Cand am cumparat masina am schimbat: filtru ulei+ulei, filtru motorina, filtru aer, filtru polen.

Pana in prezent nimic de obiectat in privinta masinii... insa de curand masinuta mea nu mai trece de 120-130 km/h.. si se simte pe la aproximativ 2500 rot/min cum scade brusc puterea si nu mai creste viteza doar decat daca sunt in vale.. Lucrul asta se intampla doar in treptele 4 si 5.. Cu a 4-a mai reusesc sa ajung in 3000 de rotatii insa cu a 5-a nici o sansa.. la 2500 pus si simplu nu mai urca...

Nu am idee care e problema si de aceea apelez la sfaturile voastre..

Multumesc anticipat!

Modificat de D@X
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetrul de aer e mai mult ca sigur dus. Totusi, ca sa fi sigur, trebuie sa faci un test cu vag comul in mers. In treptele a doua si a treia la blana, valoarea citita trebuie sa varieze intre 800-1200. Eu am cam 1000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu problema cu pierdere putere in mers cand am alimentat de la OMV.Dupa ce am pus benzina mai buna,totul ok.Acum are o problema masina sora-mii,un polo cu 1.2 motor.Pierdea putere ....de fapt mergea numai cu max 35-40 km/h.Am fost la service,schimbat injector.Acum ii apare din cand in cand becul ala galben cu motorul cum ii aparea si inainte dar masina mere bine fara pb.Poa sa fie ceva anume sau doar o eroare care poate sa fie sterasa cu VAG-COM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!