Jump to content

Fabia - pierdere de putere


robi
 Share

Postare recomandată

Hai salut,

In primul rind sper ca acest subiect sa nu fi fost discutat deja. Daca da, imi cer scuze ca nu am deschis ochii la subiecte.

Fabia mea are acu 48kKm si de un timp ma cam enerveaza.

Simt cum motorul nu vrea sa traga cum a facut-o pina mai de curind.

Ori imi da in nas la pornire ori daca ii bag talpa nu vrea sa sara cum a facut-o pina acum. Si o cunosc bine ca numa io am condus-o.

Si ca sa fie totul si mai frumos, nu se comporta intotdeauna asa.

Citeodata merge bine altadata cind ti-e lumea mai draga (la depasiri) ma lasa si nu conteaza daca e motorul cald sau rece.

- Am incercat toate felurile de benzine de la toate statiile, tot asa.

- Am fost la service, mi-au bagat-o la calculator, ei zic ca nu e nimic, desi aici e un pic discutabil, cred eu, masuratorile se fac oarecum in regim static si nu cind ii dai bice, deci nu stiu ce pot ei sa vaza.

- Tot aia de la service mi-au curatat cica si injectoarele, tot asa, deci ei nu-mi sint de folos.

Ziceti-mi si mie ce se intimpla cu ea si ce sa fac ?

Multam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut aceleasi simptome - (am 47kkm) - s-a rezolvat complet prin schimbarea filtrului de benzina. Tu l-ai schimbat vreodata pana acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut BogMW,

Schimbat prima data la 20k pe cel original care era monobloc (regulator + filtru) cu unul din componente separate.

Apoi pe la 40k am schimbat din nou numai filtrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si sonda (sondele) lambda... desi la asa putini km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu. Puterea a scazut dramatic. Voi schimba filtrele de aer si benzen cat de curand. Eu cred ca la mine puterea se pierde acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot asa se simte si la mine ... eu dau vina pe bujiile vechi .. masina are deja 63000 si inca sunt cele originale (ca si placutele de frina, dar astea-s duse rau) ... mai nou nu-mi mai merge nici indicatorul de temp lichid racire (sigur sonda)... ba se ridica, ba nu ... cu alte ocazii se ridica numai pana la jumate si cade (sau nu) inapoi ... dar asta cu ind temp. ar merge mai bine intr-un topic nou ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buuun, sper ca sambata sunt la BV (tinem legatura prin Akebono).

@Terminator - si eu zic ca e vb de sonda de temp la tine - si la alte masini VAG se manifesta le fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Terminator,

La tine sigur e sonda de temp. Schimb-o si vei simti dif. Am avut-o si io stricata si dupa ce am schimbat-o a mers bine dar asta cind era inca in garantie.

Acum la mine e alta poveste.

Si la bujii m-am gindit dar cred totusi ca e putin probabil. Dupa test voi incerca sa le schimb si va zic daca se simte ceva.

BogMW,

Da, am vorbit cu Akebono. Avem nr de tel si daca nu plec pe munte, adica e vreme rea, atunci ne vedem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze, nu vazusem ca este vb de Skoda Fabia 1,4 MPI 68 CP. Eroare de pilotaj pe forum.Scuze!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Hai salut,

Hehe, SURPRIZA, am avut senzorul de temp. busit.

L-am schimbat si acum se infige mai bine.

Diferenta mare se simte cu motorul rece.

Dar tot mai are ceva ca nu merge chiar cum ar trebui.

Deocamdata nu stiu cum merge pe afara ca n-am probat dar in oras imi place. Revin. Tot nu ma las pin' ce nu fuge ca in vremurile ei bune.

Sanatate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am schimbat-o pt ca ajungeam la 11-12 litri in oras in conditiile in care este diesel. Am dat vreo 2 milioane si ceva pe senzorul de temperatura la bradytrade. Tot saptamana trecuta! Cat a costat la tine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

A inceput si a mea sa aiba probleme.

Nu pot pleca de la semafor. Inainte plecam destul de repede fara sa vreau sa fiu eu primul. Acum da in nas iar la turatzii mici e moatra.

Drept urmare trebuie sa o tzin semipatinat din ambreiaj cu atentzie mare pana urca in 3000 de ture apoi ii dau drumul ushor sa o ia din loc. Apoi pleaca ca din tun. Este groaznic si nu imi dau seama ce are.

Stiu ca senzorul de temperatura este cu probleme, insa alte simptome de ale lui nu am, nu vad probleme in mers, nu se ineaca samd. Acesta va fi primul lucru pe care-l schimb. Cred insa ca trebuie sa mai fie si altceva. Nu sesizez variatzii de consum, doar aceasta scadere dramatica de putere la turatzii joase. Descrierea plastica: trebuie "o umflu in pene" bine ca sa plece de pe loc pentru ca altfel trebuie repornita. Filtrul de aer e curat si am si admisia marita. Filtrul de benzina e si el nou. VAG-COM-ul nu se plange decat de senz de temp intermitent de amestec prea bogat (coordonat cu senz de temp in opinia mea) si de factorul de calcul la pedala (ba 0% ba 100%, dar empiric pe mai multe MPI-uri de 68 cp am constatat ca acesta nu e un defect este by design).

Totusi am auzit de recalibrare a pedalei de acceleratzie. Cum se face asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simptomele tale sint asemanatoare cu cele pe care le-am avut eu (hehe, acum nu le mai am :scratch: ) dar nu trebuia chiar asa sa ma infig in ea la plecarea de pe loc, ci doar un pic patinat si cu mare atentie.

Acum dupa ce problema se pare ca s-a rezolvat, am ramas "programat" sa o turez nitel mai mult si daca mai sint si primu la stop ma trezesc deja pe la 4000-4500 cu ea si pe partea aialalta a intersectiei :D (am exagerat putin, evident, ce dracu doar avem 68 cai)

Dar in rest cam ai dreptate, scade puterea la turatii joase, pe la 3000 parca se scoate dopul (ca nu cred ca intra vreo supraalimentare in actiune :D mie nu-mi scrie asa ceva in carte :D da poate cine stie imi scapa nitrogenul in pompa :D )

Acum serios, eu mi-am schimbat unul din senzorii de temp. (ca nu stiu citi sint la fabia) dar si eu inca nu sint pe deplin impacat ca numai de la senzor era problema. Cert e ca merge bine, mult mai bine decit inainte de schimbare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Terminator la tine se mai poate sa fie nevoie de un basic setting, poate ca sonda sa fie OK ( o ia usor la cald?, daca da mai mult ca sigur ca sonda de temp e OK). Fara sa pui un tester pe ea nu prea poti sa-ti dai seama, go check it out!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[ot] Sa intelegem ca BradyTrade se implica (neoficial) prin sfaturi tehnice in acest site? Daca e asa... toata stima [/ot]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutam acest lucru (aparitia user-ul TehBrady, probabil de la Brady Trade) si speram ca vom avea sfaturi tehnice la obiect si o imbunatatire a relatiilor cu clientii. Mai ales cu cei care merg pe la BT pentru diferite probleme (adica si eu).

@ TehBrady Off Topic. Lamuriti-ne cu problema benzinei 98 si 95 la motoarele 1,2 HTP. Dar cu justificare tehnica plauzibila, nu cu "va spun eu ca asa e bine". Am mai discutat asta si pe

http://forum.vwforum.ro/forum/viewtopic.ph...t=721&start=304

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Hai salut,

Hehe, SURPRIZA, am avut senzorul de temp. busit.

L-am schimbat si acum se infige mai bine.

Cam pe unde e localizat senzorul? E usor de schimbat? Pot sa o fac singur?

Cateodata acul indicator nu sta la verticala, o ia in jos, sta putin acolo, apoi urca iar, trece de verticala putin, revine, etc...

Multumesc

Radu

PS: Cred ca codul cred ca este 06A 919 501

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca motorul tau are codul AUB (banuiesc ca e cel de pe Lupo) ti-am atasat schema cu amplasarea senzorilor.

aub2tc.th.jpg

Problema ta poate sa fie legata de instrumente si nu senzor in sine. Ai facut o scanare cu Vag-com ? Senzorul intai ar trebui masurat, iar daca intr-adevar este el de vina atunci il schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am facut la Skoda dealer o scanare, nici o eroare :) dar eu am desfacut pentru 2 ore borna la baterie acu 3-4 zile...poate de aceea nu sunt stocate erori.

Cum sa masor senzorul? Pot sa il desurubez pur si simplu afara?

Multumesc mult pt raspuns

Radu

PS: Da, motorul este AUB

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca prindere nu stiu cum este la tine, la mine are o singuranta care il tine iar apoi iese pur si simplu. Atentie atunci cand il scoti pentru ca va curge antigel sa fii pe faza cu o carpa ceva sa astupi gaura :)

Senzorul poti sa-l masori cu un multimetru. Valorile din pacate nu le cunosc. (la mine are 1.5-2Kohm la 30C si 275-375 la 80C, e posibil ca si la tine sa fie la fel sau macar intr-o gama apropiata de valori).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi in timp ce mergea motorul, am scos conectorul din fundul senzorului (are 1 fir)... si am fugit inauntru sa vad ce se intampla cu acul...nimic, statea tot la verticala + 1 mm :(

Ciudat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!