Jump to content

Probleme comune Ibiza MK4


Ichebau
 Share

Postare recomandată

  • Replies 223
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cristian

    33

  • Ichebau

    15

  • entu

    14

  • Toma Aurelian

    13

Am fost la un mecanic aici in Lugoj, desi are un aparat de diagnostigare un pic cam vechi.

Am inregistrat urmatoarele:

Relantiul oscileaza intre 672 - 704 unde masina tripideaza, iar cu AC sta bine la 900

Unghiul clapetei de acceleratie 2,4 grade, aici apare o mica problema deoarece daca accelerez foarte incet aproxi pana la 900 rpm unghiul ramane acelasi.

As dori sa stiu care sunt datele reale la un motor 1,2 12V si care este codul central (71?) pt rescriere.

Incerc sa rezolv problema aici pt. ca e destul de scump in service Timisoara.

Ar putea avea vreo legatura EGR-ul cu toate acestea? Desi mentionez ca nu demult l-am curatat boboc.

"DragosR: furtun dintre carcasa filtru aer si capac chiulasa" Am verificat furtunul respectiv e OK.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine era ok : pina nu am dat peste cap carcasa filtrului nu am vazut ca era gaurit/ciupit/mincat de molii, in zona unui cot.

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema de cateva zile, cand merg incet, adica cu a 2-a aproape cu 1200-1300 de rot/min imi da impresia de parca ar fi infundat ceva la alimentarea cu benzina, merg asa incet cand sunt gropi sau denivelari pe sosea.de asemenea cand plec de la servici si plec din parcare cu a 1-a si merg cu 1300-1400 de rot/min la fel imi face parca nu primeste benzina , face niste smucituri de parca ar vrea sa moara motorul si nu se aprinde absolut nici un martor pe bord daca il turez nu mai face dar nu pot sa ma deplasez in parcare cu 2-3000 de rot/min, si nu face tot timpul doar cateodata.Mentionez ca masina are toti filtri schimbati inclusiv cel de benzina.Motorul este cel de 1.4 16 valve 75 cai, iar masina este din 2005 si are 27ooo km.A mai patit cineva la fel sau are cineva idee ce poate fi ? Oricum o sa alimentez si din alta parte poate este ceva cu benzina pusa de mine, de regula alimentez la MOL benzina de 95.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alimenteaza doar cu 98 la MOL, dar cu datul in nas am si eu probleme si cred ca totul e din soft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici o legatura cu benzina, e socul electric, asa fac toate. La mine e foarte vizibil iarna, cand nu pot pleca de pe loc decat la relanti, trebuie s-o las 30 de secunde cu motorul pornit sa-si faca ea ungerile, asa ca pornesc motorul cand ma urc in masina si pana imi pun centura si pun fata la cd-player ea se incalzeste si pot pleca normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici o legatura cu benzina, e socul electric, asa fac toate. La mine e foarte vizibil iarna, cand nu pot pleca de pe loc decat la relanti, trebuie s-o las 30 de secunde cu motorul pornit sa-si faca ea ungerile, asa ca pornesc motorul cand ma urc in masina si pana imi pun centura si pun fata la cd-player ea se incalzeste si pot pleca normal.

Ba are cel putin la benzina de la MOL, cea de 95 a cauzat la mine de 3 ori martorul "engine" (anomalie la catalizator din cauza gazelor de la benzina), asa ca am trecut pe 98 si nici o problema de atunci.Totusi am mai incercat varianta 95 MOL si in Ungaria si surpriza.In concluzie eu m-am lamurit cu 95.

Iar cu datul in nas se intampla si cand motorul e la 90 de grade si afara e cald, deci socul nu cred ca mai are vreo legatura atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu bag benzina de la MOL, de 95, de cand am masina, adica din mai anul trecut. Nu am avut nici o problema, si nu sunt singurul, mai stiu multi cu ibiza care folosesc acelasi carburant, si nu s-au plans de calitatea lui. Eu personal am bagat benzina de la Petrom, chiar si de 98, si nu mi s-a parut asa ok ca asta de 95 de la MOL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine si cateodata si cand este motorul la 90 de grade mai da in nas asa ca nu cred ca ar fi de la socul electric oricum am schimbat si benzina am bagat de la Rompetrol de 95 Efix sa vad daca este vreo schimbare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am bagat numai rpl efix..de cand am luat masina de 95 ...am 25000 km nici o problema... chiar 1,2 nu mi se pare un motor pretentios la benzina... abia astept revizia de 30000km sa-i schimb filtrul de aer si pentru prima oara filtrul de benzina... atunci o sa imi dau seama cat de mult si-a dat drumul acest motor:D

Modificat de Toma Aurelian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

daca tot suntem la capitolul probleme Ibiza, as vrea si eu sa stiu daca exista o problema sau este normal sa se auda un fasait/bazait la roti, cand sucesc de volan stg/dr (de exemplu la o parcare). Din cate am inteles, este vorba de servo, dar este normal sa bazaie? nu am mai auzit pana acum, ca zgomotul respectiv, sa fie asa "pronuntat" la alte masini. Masina, e aproape noua, are 5 luni - Ibiza Fever 1.4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la Ibiza servo este si eletronica. nu e simpla doar cu servolichid ca la alte masini. deci e posibil sa fie normal. la mine nu prea se aude.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal zgomotul, e vorba de motorasul care invarte pompa de servo. La tine nu se aude, Bogdan, pentru ca ai un tractoras, la motoarele pe benzina motorul aproape ca nu se aude, si zgomotul facut de directie e mai pronuntat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un zgomot normal,nu ai motive de ingrijorare fiind vorba de servodirectie asistata electronic.

Mi se pare chiar simpatic "zumzaitul" :D

Modificat de seat_cornelius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, zgomotul e simpatic, mai putin simpatic e ca atunci cand misti de volan si motorasul e in functiune scade intensitatea luminii, am observat asta la faza scurta, probabil si la faza lunga face la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este,parca e fosta mea Dacie careia la relanti ii scadea intensitatea luminilor si in bord si in faruri iar cand o accelerai se albeau luminile :D

Lasand gluma la o parte,cred totusi ca este un consumator destul de puternic motorasul respectiv,eu am observat ca se intampla fenomenul doar la relanti sau la parcare cu faza scurta aprinsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O fi din cauza alternatorului sau a bateriei, ambele subdimensionate. Oricum, "asa fac toate".

Poate motorul de 1,4 nu-i asa pretentios ca si cel de 1,2.

Pe capacul de la rezervorul de benzina scrie ca se recomanda folosirea carburantilor cu cifra octanica 91/95. Nu cred ca la 1,2 scrie altfel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe capacul de la rezervorul de benzina scrie ca se recomanda folosirea carburantilor cu cifra octanica 91/95. Nu cred ca la 1,2 scrie altfel.

Da, asa scrie ai dreptate dar ii valabil pt. benzina de dincolo. Eu cel putin m-am lamurit.Acu fiecare face cum crede el de cuvinta mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

variatii de intensitate la faruri am avut si la fosta masina..cand apasam pe butonul de ridicare a geamurilor simteam variatii si la bord..si la puterea masinii....ibiza este tot pe acolo... numai ca diferenta de pret intre actuala si fosta masina este de 3000 euro ... ibiza isi merita banii 100%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Este a doua oara cand o patesc si prima data am zis ca poate mi s-a parut mie. Astazi de dimineata in drum spre servici stateam pe loc in coloana la semafor si dintr-o data fara nici un fel de avertizare(martori bord) a inceput sa iasa un abur alb de la motor. Era un abur alb destul de gros insa nu parea sa fie fum. Cert este ca nici nu prea avea cum, lichidul de racire era in nivel normal atat cantitativ cat si ca temperatura.

In mod sigur are legatura cu faptul ca pornisem aeroterma sa fac caldura si cand am oprit-o s-a oprit si aburul(nu chiar instant). Cred ca a fost vrun condens pe undeva ca parca auzeam si un sfarait insa nu stiu exact unde sa identific cauza si problema(daca este una, desi nu cred ca e normal sa faca asa ;) )

Voi ce parere aveti? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod clar nu e normal... ai sesizat cumva un miros dulceag, de antigel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am fost foarte atent dar la un moment dat a intrat si in masina deci cred ca mi-as fi dat seama daca era dulceag, acum nush cat de evident e, chiar nu am fost atat de atent la miros ca tot iesea si nu stiam ce sa fac. In vasul cu lichid de racire totul e ok, lichidul este chiar putin peste max. Sa fie asta cauza problemei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!