Jump to content

Probleme comune Ibiza MK4


Ichebau
 Share

Postare recomandată

deschide toate usile si apoi incearca sa deschizi si sa inchizi hayonul de cel putin 10 ori ;) ; daca merge de fiecare data fara probleme atunci stii ca mecanismul de inchidere/deschidere portbagaj merge foarte bine iar problema ta este din "soft" .

o scanare cu vag-com ar fi utila pt problema ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 223
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cristian

    33

  • Ichebau

    15

  • entu

    14

  • Toma Aurelian

    13

Sal ionut, ia spune nu cumva martorul motor s-a aprins dupa ce ai facut plinul?

Salut. Sorry, n-am mai intrat pe forum de mult. Nu, nu s-a aprins dupa ce am facut plinu. Ultima data s-a aprins dupa ce s-a oprit motoru la o frana mai brusca fara ambreiaj apasat la timp. A doua zi s-a stins si n-a mai facut probleme. Asa ca nici nu m-am mai dus in service...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat de mai multe ori(poate nu chiar de 10 :rolleyes: ) si merge perfect. Deci tind sa cred ca e vorba de "soft" dupa cum ziceai Ichebau. Momentan mai astept, iar dc nu se repeta prea des o sa ajung oricum in service pt revizie si atunci o sa le zic si de treaba asta. Dc se mai intampla o sa opresc motorul, o sa-l pornesc si poate ca asa prostesc softul sau poate nu... Merci de informatie. Salutari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu exact daca asta e problema ta, dar am observat urmatoarea chestie:

Daca ai cheia in contact, hayounul se incuie automat dupa ~30 sec. Poti sa il faci sa se deschida apasand de 2 ori (dublu-click) pe butonul de deblocare usi. Ai 30 de secunde in care poti deschide hayonul, dupa care se armeaza incuietaore din nou. Cu chiea scoasa din contact ar trebui sa mearga deschis de fiecare data.

Daca esti atent dupa ce ai dat dublu-click pe butonul de deschidere usi, si astepti in masina 30 de secunde o sa auzi dinspre hayon un zgomot de blocare a incuietorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar pute sa fiu :offtopic: dar eu am scos deschiderea selectiva la masina si nu mai am nicio problema.Mie mi se intampla,cand aveam toate usile blocate sa deschid doar usa soferului,iar asta imi bulversa inchiderea centralizata de nu mai puteam sa blochez sau sa deblochez usile de la butonul de pe usa soferului,doar daca opream motorul si scoteam cheia din contact.

Acum imi merge perfect inchiderea centralizata :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da stiu treaba cu blocarea dupa 30 sec si pot sa zic ca am incercat toate variantele dar ca atunci cand dadeam dublu click nu se auzea clicul de deschidere si la hayon :scratch: . Iar ce mi se parea si mai ciudat era faptul ca numergea deschis pe direct cu cheia la hayon. Si mai ciudat este ca isi revine ,dupa un timp... :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

dupa 2 nopti cu temperaturi sub -15 grade celsius chiar si -20 am constatat ca duza de la hayon nu mai functioneaza . in vasul pt solutia de cutarat parbrizul nu aveam lichid pt iarna ci un amestec de apa+solutie de curatat geamuri.

initial am zis ca o fi inghetat apa pe conducte dar dupa 3 zile cu temperaturi pozitive nu cred ca mai e cazul; cele de la parbriz au mers fara problema imediat ce temperatura s-a ridicat peste 0 dar in spate pauza.

se poate sa fi crapat vreo conducta care conducea lichidul in spate din cauza apei inghetate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De crapat nu cred ca poate fi vorba. Mai repede ar fi iesit furtunasul care vine inspre duza, care de obicei nu sunt prinse acolo cu nimic. Eu la fosta masina ( daewoo matiz ) am patit la fel. Am rezolvat demontand toata partea din fata in care erau prinse duzele, am infipt furtunasele si le-am prins cu niste coliere de plastic de unica folosinta ( soricei ), dupa care nu au mai aparut probleme.

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ti-a iesit furtunul, asa am patit si eu. Mergi la service, in 15 minute se rezolva. Singur risti sa rupi ceva cand desfaci plasticele de la hayon. Vezi daca ti-a iesit furtunul de la hayon sau de la pompa. E simplu de verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta am zis si eu, problema e ca am insistat un pic sa vad poate isi da drumul pana la urma; dupa vreo 10 min de incercari am observat ca nu mai era apa pt ca nici in fata nu mai stropea. sper sa fie sarit de la pompa ca altfel risc sa ma fi inundat putin prin portbagaj :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am alarma la masina ... aveti idee cam cat costa alarma + montaj la reprezentanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde ce tip de alarma vrei si cati bani vrei sa investesti; cea mai ieftina o gasesti pe la 150 ron iar cea mai scumpa....cat vrei tu :D.

pt montatul alarmei chiar daca e una simpluta fara minim 150 -200 ron nu scapi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Alarma Maat 679 - cam 600 RON la Alto.. (inclusiv manopera) Include inchiderea geamurilor electrice, senzori de soc, inchidere selectiva si imobilizarea motorului, cred..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor,

Am o problema la ibiza fever luata acum circa 2 saptamani.

In 3 cazuri mi s-a oprit motorul fiind pe loc in momentul in care am dat drumul la AC si odata mi s-a oprit fara sa aibe legatura cu AC.

Mi-a facut programare pentru luni la service-ul de unde am luat-o Metrotehnica insa m-a ingrijorat sa aud de o problema similara la o cunostiinta care are seat leon. Seatul respectivei persoane este in service unde a ajuns de mai multe ori si a avut probleme cu opritul motorului inclusiv in mers dupa care nu mai pornea.

La mie sit nu este asa de sumbra (motorul porneste imediat) insa seamana ca si intamplare.

Mai este cineva cu vreun caz similar??

Daca da cum a procedat??!!!

Orice sfat sau sugestie sunt binevenite!!!

Multumesc si o seara placuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

negut_adrian

salut tuturor! masinuta mea are 19000km si o serie de chestii suparatoare:-la denivelari nu se mai aud difuzoarele din usa dreapta decat daca misc de radio mp3. -bordul trozneste cand ti-e lumea mai draga de-ti sare si inima din piept .-daca calc ambreiajul pana la fund,imi agata la intrarea in treapta 1, asa ca mi-am format obiceiul sa lucrez cu jumatate de cursa de ambreiaj si e destul de obositor credeti-ma.-pt. un demaraj mai sportiv tre. sa tii motorul turat la vreo 3000 de ture,altfel te faci de cofetarie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toma Aurelian

16000 km ..nici o problema... doresc sa transmit celor care au probleme sa mearga cu ele la service ..dar inainte(dupa caz si in functie de probleme evident) sa isi faca un plin cu benzina de la rompetrol ..acel efix... pana acum eu numai efix am bagat..zilele trecute am facut un full de la petrom si va spun ca am variatii de relanti ...lucru care in 15000 de km nu l-am avut cu benzina de la rompetrol...nu simteam nici o vibratie la relanti ..absolut nimic...nici macar cand porneam masina si motorul era rece nu aveam variatii de turatie .... nu vreau sa fac vreo reclama pur si simplu asta am observat.

pt negut_adrian ...cu siguranta ti-au montat casetofonul prost in service... nu inteleg cum tu poti sa il misti...casetofonul meu este teapan in bord...probabil din aceasta cauza iti si zdrangane asa tare bordul...

Modificat de Toma Aurelian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.

prima bila neagra celor de la seat le-am dat-o azi :icon_thumright: si o spun cu parere de rau. Azi am ridicat capota sa arat motorul unui amic de-al meu si am constatat ca la baterie, la borna "-", 'colierul' (nu stiu daca asa ii spune) care ar trebui sa fie fixat de borna era pe jumatate iesit si avea joc f mare. Cand am pus mana pe fir, pe partea cauciucata, si am incercat sa vad daca e fixat 'colierul' am ramas cu el in mana (adik a iesit de pe borna).... Trist nu ? Daca la un hop, ceva, imi sarea de pe baterie si mi se oprea motorul in mers ? Atunci pe cine dadeam vina ? Daca astia din fabrica nu au fost in stare sa stranga un surub la baterie celelalte suruburi de unde am certitudinea ca nu au ratat vre-unul ? o alta patanie de-a mea: la vreo 3 zile dupa ce am luat masina am ridicat banchetele din spate sa vad cum se rabateaza, si am gasit acolo un surub mai micut ... atunci nu am dat importanta, am zis ca poate a ramas acolo din greseala ...

Acum dupa faza cu surubul de la baterie, stau si ma intreb daca nu cumva acel surub gasit sub bancheta nu ar fi trebuit sa fie pus pe undeva ? ...

dupa cum spuneam si mai inainte, imi pare rau, dar o bila neagra.

sa auzim numai de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU cumva bateria o pune dealerul din Romania?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toma Aurelian

este posibil ca unele masini sa vina cu borna de la baterie decuplata ... dar nu sunt sigur de acest lucru... oricum ..faptul ca nu a fost stransa borna..nu-i o problema ...de aia ai garantie la masina... in procesul de asamblare sunt oameni... multe lucruri se fac manual..este normal sa apara probleme... eu am avur o masina frantuzeasca inainte...tie ti se pare normal ca intre bord si geam sa fie o gaura in care iti bagi mana pana la cot...si cand iei gropi sau denivelari sa ti se miste bordul si sa iti scoata niste duduieli din el de-ti venea sa intrii cu masina aia in pom? :D ..prin comparatie... ibiza este o masina mult mult mai bine gandita ...incepand de la comenzile de la volan(semnalizare... stergatoare) ..si terminand cu filtrul de ulei de la care se schimba doar miezul nu intreg filtrul ... apropo..zilele trecute am facut revizia la masinuta :D am platit cu tot cu atentia bine meritata a angajatilor din reprezentanta suma de 350 ron ;) .

Modificat de Toma Aurelian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 3 cazuri mi s-a oprit motorul fiind pe loc in momentul in care am dat drumul la AC si odata mi s-a oprit fara sa aibe legatura cu AC.

Am patiri ceva similar. La cateva zile dupa ce am cumparat-o nu mai pornea de pe loc. Au venit cei de la service si au schimbat bateria si au incarcat-o pe a mea. La cateva zile, aceeasi problema; dar am observat ca daca trantesc mai tare portiera .. pornea. Am fost cu ea in service si s-a rezolvat in 2 minute: contactul de masa nu era prins ca lumea, mi-au aranjat o garnitura si de atunci nu mai am probleme.

Nu stiu daca ai aceeasi problema, dar poti verifica contactul de masa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ktalin, ti-ai instalat cumva alarma la dealer inainte de a ridica masina? Daca da, ei au scos borna la baterie si n-au mai strans-o cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@CristiN: Nu, nu am montat nimic pe ea.

Am sunat azi la reprezentanta sa le spun problema mea, si mi-au zis ca unele masini vin din fabrica cu bateria necuplata. Am intrebat daca e nevoie sa merg la service sau pot sa strang eu piulita respectiva, si mi-au spus ca o pot strange eu fara probleme (voi verifica ambele borne). Eu le-am zis ca e posibil sa ramana urme pe piulita in urma infiletarii si ca nu vreau sa am apoi probleme cu cei de la service la o eventuala vizita (sper sa fie cea de revizie)... Mi s-a zis ca nu vor fi probleme de genul asta.

sa auzim numai de bine.

Modificat de ktalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

de cand am descoperit forumul asta aproape zilnic citesc posturile noi in special pe aria ibiza , fiind la randul meu posesor al unei ibize de 1.4 MPI.

nu ma pricep la masini dar uneori ma ingrozesc cand citesc despre problemele aparute la masinile altor colegi de forum , mai ales ca a mea a facut azi dimineata 110.000 km si ma sperie gandul ca o sa inceapa sa ma lase cate una , alta mai ales ca cei care se plang de diverse probleme nu am vazut sa aiba nr de km ca la a mea.

masina am adus-o eu anul trecut in iulie din germania avea cam 89.000 km cu drumul pana acasa a facut 90 de mii si pentru ca mi-a dat neamtul si kitul de distributie pe care il avea cumparat dar nu mai a apucat sa-l schimbe , l-am schimbat eu in tara , impreuna cu uleiul , ceva filtre si placutele de frana , nu avea insa in kit-ul respectiv si pompa de apa si nu mi-am dat seama sa o cumpar si de atunci ma incearca fel si fel de ganduri negre ca mi se pare ca are motorul un zgomot la pornire pe care inainte eu zic ca nu-l avea , mecanicul insa zice ca am pareri . chiar si atunci cand am schimbat distributia am stat langa el si mi-a aratat curelele si rolele schimbate si-mi zicea ca nu prezinta urme de uzura si ca m-am grabit sa le schimb.

in carnetul service si istoricul masinii pe care am reusit sa-l fac rost de la o reprezentanta seat nu rezulta decat acelasi lucru au fost schimbate la intervale regulate uleiul si filtrele fara alte interventii , chiar am fost frapat de corelarea perfecta intre ce scria in carnetul service si ce mi-au dat cei de la dona seat.

acum stau eu si ma intreb este posibil sa nu fie schimbat niciodata lichidul de frana , bujiile, si ce mai se schimba si cu toate astea masina sa functioneze impecabil?

ma bate gandul ca la urmatorul schimb de ulei sa fac o revizie mai complexa in care sa includ mai multe lucruri de verificat/schimbat insa nu stiu cam ce ar trebui avut in vedere (ca in mecanicii astia nu am incredere) .

daca aveti idei , solutii accept cu placere orice sfat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gigi72.

bujiile se schimba odata la 60 de mii de km sau la 3 ani (care intervine prima)

lichidul de frana se schimba la 2 ani.

placutele dupa caz , trebuie sa mai tina ochiometric de la o revizie la alta.

restul fitre si ulei se schimba regulat la 10 mii sau 1 an , care intervine prima.

intretineti masina corect si va merge sute de mii de km fara probleme..

chestii auxiliare care se pot duce : macaraua , in special daca aveti tendinta de a favoriza scenariile in care prieteni se aseaza pe geam ca sa va explice diverse... reparatia costa cam 2 mil.

ori deschis ori inchis...

incuietoare haion , din cauza unor reglaje incorecte la jetul de apa care spala luneta se poate scurge apa multa aiurea si cauzeaza oxidarea unor contacte de la lumina din portbagaj. reparatia costa cam 1 milion.

butoanele de la clima(climatic) , lovite cu genunchiul la urcare. in general se repun la loc fara probleme , nu am auzit inca sa fie caz sa poata fi distrus (e gandit sa fie prins in cleme din plastic care protejeaza distrugerea unor componente ale sistemului climatic prin desprindere usoara in caz de soc)

baie de ulei la motoare benzina: se poate zgaria , indoi , se si sparge dar mai greu pentru ca e facuta dintr-un aliaj deformabil. se intampla asta pentru ca masina nu are protectie la baia de ulei. nu exista alt remediu decat scut din metal (recomand asfir, costa cam 10 mil cu tot cu montaj) .

nu aveti ce alte probleme sa aveti, restul e poveste.

Modificat de georges
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema pe care o semnalam acum ceva timp, troncanitul care se auzea cand treceam peste denivelari cu viteza mica. Se pare ca zgomotele sunt cauzate de tamponul central al motorului, problema comuna la Fabia/Polo/Ibiza, fiind platforma comuna.

Un topic despre aceasta problema de pe aria de Polo:

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=27760

Mai are cineva problema asta sau sunt singurul paranoic cu ibiza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!