Jump to content

Probleme comune Ibiza MK4


Ichebau
 Share

Postare recomandată

acum cateva zile am ridicat si eu masina comandata, un seat ibiza 2006, motor de 1,2 culoare

rubi red si cu pachetul fresc, de la dealerul local galati-braila; masina am comandat-o in

focsani, dar am ridicat-o de la galati deoarece in focsani nu exicta service adecvat in

vederea pregatirii pt vanzare.

la ridicarea masinii am platit pachetul legislativ 2,4 mil(trusa medicala, set 2

triunghiuri reflectorizante plus numerele rosii, numere care costa 800.000 , cel putin asa a

spus dealerul) plus covorase interior 1,1 mil ; cat despre optionale cadou numai de bine

primele impresii:

-foarte mult praf in compartimentul motor camd am ridicat masina, nu stiu daca acel praf a intrat in urma

transportului pe trailer sau ca urmare a unei utilizari a autoturismului(masina aveam 10km pe bord cand am ridicat-o; la voi cati km avea de noua?); din cate stiu eu masina din afara vine ceruita si cu folie ext, deci exclus intrarea prafului, in tara masina se afla la dealerul din brasov , de acolo sa presupunem ca a venit pana la galati neacoperita de unde si prafu

-multa ceara pe la incheieturile caroseriei in compartimentul motor mai ales in statele

farurilor

-discurile de frana pe fata pline de rugina mai ales pe cant ca sa zic asa, mi-a spus ca

masina a intrat in tara pe 11-07-2006, deci in numai 10 sapt a ruginit asa???

-geanta dreapta fata zgariata dar nu pe margine ci undeva pe langa capacelul care ascunde

prezoanele, mi-au zis ca mi-o schimba cand o sa merg sa iau nr fixe.

-am primit mp3- ul sony a250 cu telecomanda, cel care il are si LiviuLoto

-plasticul din capul schimbatorului de viteza se misca si pacane la atingere, super enervant

-cutia de viteza mi se pare usor rigida mai ales in treapta a patra in care intra sensibil mai greu

-2 greierasi in interior fiecare in dreptul locasului tweeterului cel putin acolo ii percep eu, cel de

la sofer mai zgomotos, se aude ca un scartiit subtire

-un suierat/zornait care se aude cand masina este in viteza sau cand se accelereaza,

acesta dispare cand scot pe liber deci nu cred ca este de oglinzile ext, care am inteles de

la voi ca mai genereaza un suierat; ar putea fi de la cureau de transmisie?

-trancane ceva pe sub masina poate scutul ala de plastic care am observat ca nu este fixat bine mai ales in viteza intai la plecarea de pe loc, eventaul cand sunt rotile bracate sau eventual usoara rampa, la peste 30km/h se aude ca un harait mai ales pe partea dreapata inspre roata fata

-motorul de 1,2 trage destul de bine, putin puturos pana la 3000 turatii apoi mai bine insa mie mi se pare ca este cam zgomotos, de multe ori in treapta intai ai impresia ca esti intr-un diesel prin prisma zgomotului produs

astept impresiile voatre daca si voi ati sesizat probleme asemanatoare; peste 2 sapt ma duc sa-mi iau nr fixe si atunci o sa trec si pe la service sa pun la punct problemele intalnite pana acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 223
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cristian

    33

  • Ichebau

    15

  • entu

    14

  • Toma Aurelian

    13

Felicitari pentru alegere :D

Eu nu am avut deloc praf la motor dar am primit-o spalata si parfumata de la dealer (am luat-o din Bucuresti). Avea aproape 20 km la bord cand am primit cheile asa ca stai linistit. Urmele de ceara ar trebui (in mod normal) sa fie scoase de catre dealer, inainte de livrare (in ultima instanta) numai ca traim in RO si dealerii prefera sa-si ia comisioanele grase cu cat mai putin efort... - si eu am avut o gramada de urme de ceara pe caroserie care au disparut dupa mai multe spalari insistente in zona.

Rugina la greu pe canturile discurilor de franare am primit si eu ca optional gratuit asa ca presupun ca e ceva "normal" :)

Bine ca ai observat janta zgariata la timp - eu cand am ridicat masina, avea o zgarietura de ~5-6 cm pe CAPOTA - le-am aratat-o dar eram in mare graba si nu am cerut sa o revopseasca sau ceva de genul asta (oricum o sa fie revopsita cu ocazia accidentului...)

Schimbatorul de viteze stock e chinezism - asa juca si la mie- Te sfatuiesc sa iei o maciulie din optionalele originale - e altceva ;)

Cutia de viteze este BUNA, o sa se mai lase... ce nu-mi place mie este ca daca vrei sa bagi in vit. I nu intra "instantaneu" nici acum - parca sta sa se gandeasca o jumatate de secunda, dupa care intra (nu e foarte bine sincronizata - I suppose)

Suierat nefiresc de la motor? Ma indoiesc... daca se accentueaza in timp - fuga la dealer.

Greierasi la interior - de cel putin 3-4, din care unul in bord (si cel mai stresant) care apare la aproape toate Ibizele o sa ai si tu parte - avem prea multe pretentii de la o masina de 10-13 k de euro ;)

"-trancane ceva pe sub masina poate scutul ala de plastic care am observat ca nu este fixat bine mai ales in viteza intai la plecarea de pe loc, eventaul cand sunt rotile bracate sau eventual usoara rampa, la peste 30km/h se aude ca un harait mai ales pe partea dreapata inspre roata fata"

Trancanitul poate sa fie de la cutia de viteze cand schimbi... daca nu, nu cred ca e de bine.

Harait - mergi la dealer -> service.

(Inainte sa te duci cu reclamatii mai ia pe cineva in masina si vezi daca aude aceleasi zgomote. Este posibil sa fii tu un pic prea exigent avand in vedere ca este masina noua s.a.m.d. :vaidecapulmeu: )

Si motorul de 1.4 85 CP suna ca un diesel la relanti, mai ales la interior insa nu ma deranjeaza. Compenseaza reprizele pana la 5500-6000 rpm :D

Sper ca am lamurit cateva aspecte. Daca nu am fost coerent in exprimare, mea culpa :D

Sa te bucuri de masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci LiviuLoto :) un forumist competent :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zgomotul de la oglinzi il am si eu. greierasi... am unul la usa de la sofer, cred ca trebuie sa caut ceva spray sa ung yala. cu discurile de frana nu e nici o problema, la mine ruginesc daca le las o zi in ploaie dar se curata imediat. stai linistit, e ceva normal, e metal pur, fara nici o protectie.

in rest, s-o folosesti cu placere, daca esti din focsani da-mi un pm, poate ne intalnim, eu vin cam o data pe luna, stau in bucuresti dar sunt din focsani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum cateva zile am ridicat si eu masina comandata, un seat ibiza 2006, motor de 1,2 culoare

rubi red si cu pachetul fresc, de la dealerul local galati-braila; masina am comandat-o in

focsani, dar am ridicat-o de la galati deoarece in focsani nu exicta service adecvat in

vederea pregatirii pt vanzare.

la ridicarea masinii am platit pachetul legislativ 2,4 mil(trusa medicala, set 2

triunghiuri reflectorizante plus numerele rosii, numere care costa 800.000 , cel putin asa a

spus dealerul) plus covorase interior 1,1 mil ; cat despre optionale cadou numai de bine

primele impresii:

-foarte mult praf in compartimentul motor camd am ridicat masina, nu stiu daca acel praf a intrat in urma

transportului pe trailer sau ca urmare a unei utilizari a autoturismului(masina aveam 10km pe bord cand am ridicat-o; la voi cati km avea de noua?); din cate stiu eu masina din afara vine ceruita si cu folie ext, deci exclus intrarea prafului, in tara masina se afla la dealerul din brasov , de acolo sa presupunem ca a venit pana la galati neacoperita de unde si prafu

-multa ceara pe la incheieturile caroseriei in compartimentul motor mai ales in statele

farurilor

-discurile de frana pe fata pline de rugina mai ales pe cant ca sa zic asa, mi-a spus ca

masina a intrat in tara pe 11-07-2006, deci in numai 10 sapt a ruginit asa???

-geanta dreapta fata zgariata dar nu pe margine ci undeva pe langa capacelul care ascunde

prezoanele, mi-au zis ca mi-o schimba cand o sa merg sa iau nr fixe.

-am primit mp3- ul sony a250 cu telecomanda, cel care il are si LiviuLoto

-plasticul din capul schimbatorului de viteza se misca si pacane la atingere, super enervant

-cutia de viteza mi se pare usor rigida mai ales in treapta a patra in care intra sensibil mai greu

-2 greierasi in interior fiecare in dreptul locasului tweeterului cel putin acolo ii percep eu, cel de

la sofer mai zgomotos, se aude ca un scartiit subtire

-un suierat/zornait care se aude cand masina este in viteza sau cand se accelereaza,

acesta dispare cand scot pe liber deci nu cred ca este de oglinzile ext, care am inteles de

la voi ca mai genereaza un suierat; ar putea fi de la cureau de transmisie?

-trancane ceva pe sub masina poate scutul ala de plastic care am observat ca nu este fixat bine mai ales in viteza intai la plecarea de pe loc, eventaul cand sunt rotile bracate sau eventual usoara rampa, la peste 30km/h se aude ca un harait mai ales pe partea dreapata inspre roata fata

-motorul de 1,2 trage destul de bine, putin puturos pana la 3000 turatii apoi mai bine insa mie mi se pare ca este cam zgomotos, de multe ori in treapta intai ai impresia ca esti intr-un diesel prin prisma zgomotului produs

astept impresiile voatre daca si voi ati sesizat probleme asemanatoare; peste 2 sapt ma duc sa-mi iau nr fixe si atunci o sa trec si pe la service sa pun la punct problemele intalnite pana acum

- a mea avea 3 km cand am luat-o, e posibil ca a ta sa fi fost invartita un pic, ocazie cu care sa fi fost ciupita si janta. 10 km nu e foaarte mult, da' e ceva mai mult decat le trebuie lor ca sa o scoata pe roti din fabrica, sa o suie pe un tren trailer, sa o dea jos, sa o suie pe alt trailer, etc.

- si discurile mele erau ruginite pe cant. am observat asta la mai multe masini noi. nu cred ca e o problema majora.

- si la mine intra (adica la trecut, in primii 500 de km) mai greu intr-a 4-a. de fapt nu intra mai greu, doar aveam senzatia ca agatza un pic.

- apropo de masina 'mai lenesa pana la 3000'. cam asa e, da' pe de alta parte, nenea de la vanzari care m-a "pacalit" sa-mi iau masina mi-a zis sa nu "abuzez" de masina pana in 3000 de km. Adica el mi-a zis sa nu ii dau mai mult de 3000 rpm, timp de 3000km, ceea ce nu se potriveste deloc cu stilul meu de condus. Mi-am propus totusi sa nu trec de 3500 si sa nu ma oftic daca ajung din greseala la 4000, in primii 1500 de km. Oricum, trage surprinzator de bine pentru un motor atat de mic, iar mie mi se pare super zgomotul putin suierat pe care-l face. A, si cica e bine sa nu calci acceleratia la fund in perioada de 'rodaj'.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca si tu ai auzit un suierat in timpul mersului care eu cred ca nu vine de la oglinzi deoarece cand scot pe liber nu se mai aude; este un zgomot de genul celor care-l scot motoarele cdi pe mercedes sprinter insa se aude mult mai slab

o sa fac un test cu oglinzile pliate sau o sa le izolez cumva sa fiu sigur ca nu ele sunt sursa;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In contractul pe care il semnam cand cumparam masina scrie ca aceasta poate avea 50 de k maxim la predare.

De obicei sunt pana in 15 km de la manipulare prin parcuri auto si transport.

In cazul meu: prima ibiza avea 7 km a 2-a ibiza avea 10 si a 3-a avea 9. A lui flp avea parca 12 km cand a ridicat-o.

Exista o setare la toate masinile din grupul VAG: daca masina noua are maxim 100 de km parcursi acestia se pot aduce la zero o singura data. Multi din mecanicii din service-uri habar n-au de aceasta setare. Asa ca daca are 10 km la livrare exact atatia a facut :ceuameni: .

Cu suieratul oglinzilor eu nu am avut nici o problema cu ibiza mea (2004 iunie) doar dupa 120 km/h se aude ceva vant de afara.

La celelalte 2 (sunt mai 2005 si noiembrie 2005) suiera oglinzile dupa 60 la ora. Amandoua au oglinzi electrice: retractabile si incalzite.

Greierasi am avut dupa 10.000 de km facuti cu subwoofer. La celelalte 2 nu se aude nimic (sunt si conduse de fete care merg doar pana la servici :angry: ).

Rugina e o chestie absolut normala se duce imediat.

La transport inca nu am vazut nici un seat sau vw sau skoda transportat acoperit. Doar BMW am vazut odata si nu in romania.

Am vazut un transport cu seat, vw si skode venit la dealerul seat. Toate masinile erau super murdare si prafuite.

Cand iese din fabrica (Martorel) masina este acoperita cu o ceara alba spre incolor care iese f greu la spalat. treuie spalata tot cu solutie de la ei. Ceara respectiva protejeaza tot.

Pe mine ma ingrijoreaza faptul ca se plange lumea de zgomote cu masina nou nouta. Mai ales daca nu sunt din bucuresti unde drumurile sunt asa cum sunt.

Am un prieten f bun cu cordoba din hunedoara si a lui nu scoate nici un zgomot nici acum.

Sa fi facut oamenii schimbari cu materiale mai proaste?

Bordul masinii este schimbat are alt plastic. La fel si pe usi si peste tot.

Voi stiti ca in romania pretul ibizei este foarte mic?

Masina asta are disccount de vreo 3 ani.

Modelul in 3 usi care normal trebuia sa fie cel mai ieftin e mai scump decat ibizele noastre cu 1000 de euro.

In ungaria cea mai ieftina ibiza e vreo 12.000 de euro. Am prieteni acolo care s-au mirat f mult cand au azit ca eu am dat 10.800 ddp.

Probabil ca acest disccount a avut impact si pe calitatea masinii.

In 2003 ibiza avea scut din plastic care incepea din spoileru fata si se ducea pana la cel din spate. Nu puteai sa vezi nimic sub masina decat un scut de plastic care proteja de murdarie si facea masina mai aerodinamica.

In 2004 odata cu aparatia promotiei a disparut acest scut, a fost inlocuit cu unul minuscul din plastic. la fel a mai disparut iluminat in portbagaj led la scrumiera, scrumiera din spate, s-au pus jante de 14 inch pe varianta cea mai ieftina care a facut masina f joasa. Tapiseria a fost schimbata cu una mai ieftina. Si multe alte maruntisuri.

Acum in 2006 s-a revenit la multe din cele de mai sus (inclusiv jante de 15 in standard) dar nu si la scut.

Si acum ati inceput sa va plangeti voi :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am dat 12.500 ddp, deci nu cred ca e mai ieftina decat in ungaria.

eu sunt multumit in mare de masina, dar asa cum am mai spus, sunt anumite detalii care ma fac sau nu fiu pe deplin multumit: scartaitul volanului, suieratul oglinzilor de la o anumita viteza in sus, prezenta frunzelor in interior, lipsa becului in torpedou.

pana la urma, chiar si cel mai chel logan are lumina in torpedou. chiar asa de scump era becul ala amarat si un contact?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, si berlina avea. asta e, asta mi-am dorit, asta am. nu e foarte deranjant ca n-am lumina, oricum cand umblu eu de obicei in torpediu am si lumina aprinsa in masina.

salut aparitia unui coleg de pe un alt forum, AIX, ma bucur ca pe langa softpedia ne vedem si pe vwforum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ibiza mea avea 8 km cand am preluat-o de la Metrotehnica.

Nu stiu ce va plangeti atat de becul ala din portbagaj :P eu il am... led la scrumiera nush ca nu folosesc :P si nici nu prea m-am uitat pe'acolo...

In rest... anumite zgomote mai am si eu... uneori cel cu oglinzile... alteori un troncanit (cutie parca) la schimbare de viteze intre 1-a si a 2-a... plastic pe la haion (de la gropi banuiesc) si cam atat... am un feeling ca si pe la roti incepe sa se auda ceva... bucse sau alte consumabile... tot din cauza gropilor.

In rest sunt multumit de masina, imi place cum merge si calitatea interiorului ma satisface. Mi-am pus scut metalic pe dedesubt ca sa nu am probleme... mi-am mai pus si a doua pereche de boxe in usile din spate :P per ansamblu totul este ok. Ca intre timp am ajuns sa imi doresc sa incerc si alte masini, e altceva :P (ma gandeam daca nu merita mai mult sa fi facut un efort sa imi iau un Leon... sau o Toyota Corolla :P sau sa astept dupa Peugeot-ul 207 cum vroiam initial... si tot asa :( ). Dar pana la urma am Ibiza, e a mea :( ma dau cu ea si asta este... daca mi-oi permite altceva in anii ce urmeaza poate o schimb... daca ma angajez la Porsche Bucuresti le cer clar un Leon :P pana atunci insa... go Ibiza go!

Daniel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stati calmi ca exista si Logan fara lumina in torpedo :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da dar loganu fara lumina in torpedeo cost 6000 de E iar ibiza 10.000 - 12.000 E.E o dif ff mare de pret.Daca nici la 12.000 mii nu ai lucruri care pe un logan la ai la 8000 E.Dar asta e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut aparitia unui coleg de pe un alt forum, AIX, ma bucur ca pe langa softpedia ne vedem si pe vwforum.

Ma bucur si eu :hainoroc: dar sigur ma confunzi, nu am cont pe softpedia :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci pe dacia. de undeva stiu si avatarul si nickul. oricum, super masina iti iei. te asteptam la intalnirile saptamanale dupa ce-ti vine masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe daciaclub am, m-ai prins :hainoroc: Leonul apare in 3-4 saptamani, sper ca are lumina in torpedou - ca sa pot trece si eu cu fruntea sus pe la intalniri :lol:

Modificat de AIX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eh, normal ca are. noi am luat ce era mai ieftin, de asta nu avem. ce sa-i faci, spirit latin pe bani putini B).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

O intrebare care cred poate fi trecuta la "probleme Ibiza"... (nu stiu unde in alta parte sa postez ca sa primesc raspunsuri la obiect :)) )

Eu vreau sa fac prima revizie la Ibiza pe la 14-15k de km in loc de 10k km cum recomanda Seat pentru RO

Pierd ceva daca fac la 15k in loc de 10k? (am citit pe undeva dar nu mai gasesc - exista un test pe care il poti face gratuit la serviceurile Seat dar nu trebuie sa fi depasit 10.000 km... :blink: ?!!)

Masina a fost condusa destul de mult in extra-urban (cca. 50%) + urban in Braila (meaning trafic ~zero...) si ma gandesc ca este aproape ca si cum ar fi fost condusa in DE sau in alta tara civilizata... (Mai putin gropile :o )

9600 km in bord, uleiul mai are destul pana sa ajunga la minim, aerul conditionat miroase OK s.a.m.d.

Astept opinii. Multam'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca revizia trebuie facuta la intervalul prevazut de fabricant,in cartea masinii.

Faptul ca service-urile recomanda 10 000 km in loc de 15 000 este cu siguranta din ratiuni financiare.

De pierdut nu ai ce sa pierzi daca faci totul ca la carte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ratiuni financiare ...da si la drumurile noastre si praf si benzina care este cum este, poate e mai bine totusi la 10.000 daca mergi prin oras mult.

Modificat de SORAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie cei de la Alto mi-au spus sa fac revizia la 15 000.Am facut cam 60% din km extraurban..si eu am eceeasi problema:sa fac revizia la 10000 sau 15000?

Modificat de Benzaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prima revizie la 15.000 km, insa cei de la Alto mi-au recomandat schimbul de ulei din 10.000 in 10.000. Adica urmatorul schimb de ulei, la 25.000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima revizie v-o recomand si eu la 15 mii din cauza uleiului cu care vine masina din fabrica. E u pic diferit fata de ce o sa primeasca la revizie si spuneau unii mecanici e mai bine sa se apropie de 15 mii cu uleiul ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-am gandit ca daca producatorul recomanda 15000 fara sa specifice conditii speciale/normale atunci o faci la 15k nu la 10k ca asa iti zice dealer-ul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!