Jump to content

Cablul Electric De La Senzorul De Temperatura Ulei


zaxas
 Share

Postare recomandată

Salut,

De ceva timp mi-a aparut in bord eroare pe senzorul de ulei, iar indicatorul de temperatura ulei ramane nemiscat dupa pornirea motorului.

Am dat jos scutul si am identificat mufa de la senzorul de ulei din baia de ulei. Unul din firele(ies 3 fire din mufa senzorului de ulei) alea 3 (mai exact cel engru, notat cu nr 3) era rupt. In momentul in care l-am lipit cu fludor nu a mai aparut eroarea si indicatorul de temperatura de ulei imi indica corect temperatura. Dupa un drum de 1h mi-a reaparut eroare, fapt ce ma duce cu gandul ca s-a dezlipit firul din nou. Temperatura uleiului la mine sta undeva la 85 grade si presupun ca s-a topit fludorul.

Intrebarea mea este: Imi poate spune cineva ce cod din ETKA are acel cablu ce se mufeaza in senzorul din baia de ulei, pentru a-l comanda undeva? Cablul respectiv pleaca cu o mufa din senzorul de ulei din baia de ulei, iar cealalta parte nu m-am uitat unde duce(la ce se mufeaza).

Multumesc.

Modificat de zaxas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

joi am sa fac schimbul de ulei pe a mea, A4 8E

daca este scris ceva pe el am sa-ti comunic

sper sa tin minte pana atunci..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi daca te duci la un magazin specializat cred ca stiu ei ce sa comande...nu ma refer la reprezentanta...da-mi un Pm cu vinul masinii si o sa incerc eu sa dau de el. :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt sigur ca are cod separat cablul respectiv pentru ca la celalat capat intra intr-o mufa cu 10 pini unde se aduna mai multe.

Ceea ce poti sa faci este sa lipesti firele cu fludor pentru temperaturi inalte.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Poti reface firul intreg folosind cablu cu manta din silicon (rezistent la temperaturi inalte)

2. Poti folosi varnis termorezistent pentru a proteja lipiturile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de 15 minute am schimbat uleiu

deci, poza promisa.

asta e singurul cod vazut acolo

post-14323-1189169707_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai fotografiat tu este corect. La mine unul din cele 3 fire neprotejate pe portinuea mica s-a retezat.

Am fost la reprez AUDI si am 2 optiuni : 1- cumpar mufa si o bucata de fir si o repara ei

2- cumpar toate cablurile electrice ale masinii.

Nota: acel cablu nu exista in lista pieselor de vanzare, trebuie confectionat. Daca tineti cu tot dinandinsul sa il cumparati, il puteti primi cu conditia sa cumparati toata partea electrica a masinii (38 milioane).. Acesta a fost raspunsul celor de la Porsche. Si cu asta m-am lamurit.

Deci este vorba de lucru manual. Tot nu am aflat cu ce l-as putea lipi. Este o pozitie cam nasoala.

post-4571-1189419425_thumb.jpg

Modificat de zaxas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

luati si reparati cu grija cablajul.....de comandat e mai greu...pt ca intr-adevar vine tot cablajul fata al masinii (cablul respectiv merge direct in ceasurile de bord)......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata cu 3 cm de tub de pix metalic. Am capsat in zona mufei si apoi in zona firului . Am facut 500km, deocamdata tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

teoretic cablul ala poate fi scos pe motor pt ca e prins cu niste cleme de diverse fiare prin spatele motorului (la golf e prins in 2 locuri)

eu am incercat sa lucrez pe pozitia de lucru (viata e simpla dar noi ne-o complicam) dar am observat clemele alea la timp.

din pacate, la mine cred ca e mufa bolnava pt ca eroarea apare...sau nu, dupa cum vrea ea.

PS: nu cred ca se dezlipeste fludorul din cauza temperaturii... (asa a fost ?!?)

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

teoretic cablul ala poate fi scos pe motor pt ca e prins cu niste cleme de diverse fiare prin spatele motorului (la golf e prins in 2 locuri)

eu am incercat sa lucrez pe pozitia de lucru (viata e simpla dar noi ne-o complicam) dar am observat clemele alea la timp.

din pacate, la mine cred ca e mufa bolnava pt ca eroarea apare...sau nu, dupa cum vrea ea.

PS: nu cred ca se dezlipeste fludorul din cauza temperaturii... (asa a fost ?!?)

si la mine a aparut din nou eroarea din iad in seara asta :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mama lui de fludor ........ sa se topeasca la 85 de grade ......... chiar IMPOSIBIL .......... recomand experiment ... bagati o bucatica de fludor intr-un ibric cu apa si puneti pe foc ...... cred ca toata lumea e de acord ca apa fierbe la 100grade ........ intrebarea este : se va topi fludorul ?????/ :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: ..asa ma gindisem si eu... :icon_thumright: :D ...sa nu mai zicem ca aerul cald are tendinta ascensionala si urca spre capota

da' mai stii cu chinezariile astea ce aliaj o avea fludorul ala ?? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine nu e de la fludor

cred ca sunt corodate contactele din mufa

am sa o urc pe elevator sa o curat ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am gasit firul dezlipit, dupa ce il lipisem cu fludor. De aceea am preferat "capsarea" prin strangere cu pantentul la cele 2 capete ale tubului metalic de pasta de pix. In prealabil am verificat sa conduca curentul cu un bec led legat la o baterie. In continuare "lipitura" tine. Am s ava anunt daca o sa-mi cedeze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

m-a amuzat postul asta...

si ca sa actualizez info...in continuare prostia aia de tub metalic de pix isi face datoria..

de atunci si pana acum nu am mai umblat la el...

Modificat de zaxas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!