Jump to content

Revizia A 4-a (sub 60.000 Km) - Mai Devreme Sau Nu ?


Vlad C.
 Share

Postare recomandată

Salut.

Am o Octavia 1 (2004), 1.9 TDI, 50.500 km.

Problema e ca am facut revizia a 3-a (ulei + filtre + lichid si placute frana) la 42.000 km si m-au sfatuit atunci sa schimb uleiul peste 10.000 km (la 52.000), mai ales daca merg mai mult prin oras (cum s-a si intamplat). Uleiul pus atunci e Aral, 5W-40.

Peste 5 zile plec prin Europa si voi parcurge minim 6000-7000 km, asa ca m-am gandit ca ar fi necesar sa schimb macar uleiul motor acum, ca sa nu merg cu acelasi ulei mai mult de 15.000 km.

Intrebarea ar fi: care credeti ca ar fi cea mai buna optiune dintre urmatoarele:

(1.) sa schimb uleiul motor - (1.a.) CU TOT CU sau (1.b.) FARA filtre - acum si sa fac revizia a 4-a reala la 60.000 (si putin) de km ?

Aici ma gandesc ca ar fi bine sa am cel putin o hartie (de la service) care sa ateste ca am schimbat uleiul motor acum, deoarece intre 42.000 si 60.000+ este diferenta cam mare de km (peste 15.000 - perioada normala intre revizii). Grija mea este pt. cazul in care voi vinde masina peste cativa ani, si sa fie totul OK ca revizii periodice, schimb de ulei etc.

Sau o fi posibil sa se treaca chiar in cartea de service DOAR schimburile astea - adica NU o revizie propriu-zisa ?

(1.a.) Daca ar fi bine sa schimb si ceva filtre - care din ele ? Ala de motorina stiu ca se schimba pe la 30.000 km. Acum am doar vreo 8-9000 cu el :).

(2.) sa fac acum revizia a 4-a (pt. 60.000) ?

NU prea as dori sa aleg aceasta optiune, mai ales din lipsa de timp (si bani).

Ce ma sfatuiti ?

PS: Masina nu mai e in garantie.

Modificat de Vlad C.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi puteti da careva un sfat legat de asta ?

Daca nu... nu, asta e ! :icon_thumright:

Modificat de Vlad C.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea este sa o faci cand te intorci din strainatate si nu cred ca se intampla ceva cu masina. Cu atat mai mult ca in afara nu este asa mult praf si deci filtrele nu mai sunt solicitate ca in Romania. Concediu placut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea este sa o faci cand te intorci din strainatate si nu cred ca se intampla ceva cu masina. Cu atat mai mult ca in afara nu este asa mult praf si deci filtrele nu mai sunt solicitate ca in Romania. Concediu placut.

Adica zici sa nu schimb nici uleiul motor acum ?

M-ar mira, pt. ca ar insemna sa merg cu acelasi ulei de motor 16-17-18.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca sigur nu s-ar intampla nimic, dar oricum tu faci cum crezi ca este bine. Bafta multa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba ulei + filtru acum si le treci in cartea de service. Obligatoriu si filtru sa-l schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!