Jump to content

Probleme Cu Un Cilindru


andH
 Share

Postare recomandată

am cumparat de curand un passat 1.6l benzina din 2001 desi la test la autovit a iesit ca ar avea randament scazut al motorului. astia de acolo au spus ca ar putea fi din cauza unei bujii sau ( cel mult) un injector infundat. masina are aprox. 83000 de km si am zis ca n-are cum sa fie ceva f grav.

i-am schimbat distributia si am dus-o sa-i mai fac un test la un service Bosch din constanta. mecanicu de acolo a verificat bujiile, fisele, injectoarele si a iesit totul bine, numai ca randamentul tot scazut era. ca o ultima incerare i-am facut si compresia. pe cilindru 1 a iesit 5, pe 2 a iesit 12, pe 3 si pe 4 a iesit 13. in urma testului mi-au zis ca trebuie s-o segmentez.

pana acum am vazut ca masina nu mananca ulei (i-am si schimbat uleiul si nu avea o culoare f urata sau cine stie ce impuritati), nu scoate fum si consumul e de 6.4 in afara si 11 in oras.

e chiar atat de grav? e posibil ca un singur cilindru sa aiba probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar putea fi vorba si de o supapa indoita, nu neaparat segmentii sa fie de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.....sau calamina in locasul unei supape si nu inchide perfect. Incearca o solutie (aditiv pentru curatat supape sistem injectie). Daca nu se da batuta, pentru ca nu e ea devina, atunci mai asteapta pana incepe sa consume ulei si ii faci segmentare. Problema cu segmentii se probeaza cel mai bine, la cumpararea masinii, scotand joja si observat daca scapa compresie in baie, adica daca vezi iesind aer sau fum albastrui pe acolo cu presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema e ca atunci cand i-au turnat ulei direct in cilindru a iesit bine compresia.

am vorbit cu un mecanic sa-mi schimbe supapa maine. sa vedem ce s-o intampla.

aaa...si mi-a mai zis un "priceput" ca se poate bloca ceva in cilindru si ca e posibil sa-si dea drumu' daca ii torn lichid de frana. parca mi-e frica sa incerc asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema e ca atunci cand i-au turnat ulei direct in cilindru a iesit bine compresia.

am vorbit cu un mecanic sa-mi schimbe supapa maine. sa vedem ce s-o intampla.

aaa...si mi-a mai zis un "priceput" ca se poate bloca ceva in cilindru si ca e posibil sa-si dea drumu' daca ii torn lichid de frana. parca mi-e frica sa incerc asa...

salutare

nu stiu daca faci misto sau vorbesti serios

daca vorbesti serios e , e cam nasoala treaba

1. masina ar trebui testata de cineva care are abilitatile necesaere..., nu turnind ulei in cilindru sa vada compresia

2. ca sa schimbi o supapa trebuie sa demontezi jumatate din motor,

3. lichidul de frina e extrem de coroziv, deci sa nu incerci sa-l pui in alt loc decit in vasul de lichid de frina

desi am fost cam dur sper ca te-am ajutat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca acel priceput se gandea ca oricum o sa ajungi sa o segmentezi, asa ca dorea sa te ajute sa o faci mai repede. Incerca in primul rand cu ceea ce ti-a fost sugerat: o curatare a sistemului de injectie. Din cate stiu eu exista 2 solutii:

1. sa te duci la un service si sa iti puna aia pe admisie o substanta. Daca nu ai mal cum am avut eu, isi da drumul.

2. sa ii pui in benzina un aditiv de curatare (la benzina sunt multe posibilitati). Randament mult mai mic ca cea de mai sus dar si mai ieftina. In afara de asta este o metoda de intretinere.

Bafta si la multi KM fara bube.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform specificatiilor nici la ceilalti cilindri nu e buna compresia. Cea data de producator este 10,3. 13 e prea mult - poate face autoaprindere benzina si oricum nu merge bine motorul. De obicei dupa refacerea motorului si planarea chiuloasei crestea compresia ca urmare a reducerii dimensiunilor camerei de ardere. Fie nu le mergea bine aparatul, fie era o alta problema. Compresia poate fi mai mica in special daca e motorul rece, daca e utilizat mult timp pe drumuri scurte (depuneri de calamina si funingine) sau o data cu uzura. Atentie la culbutori si la reglajul lor (daca se regleaza), au un rol deosebit de mare.

Parerea mea e urmatoarea, daca nu ai un consum exagerat de ulei: baga niste aditivi de desfundare a injectoarelor, schimba bujiile si filtrele (daca nu sunt noi) si plimba un pic masina la drum lung cu turatii mai mari si viteze mai ridicate pentru perioade mai lungi de timp (minim o ora - la munte de ex.).

O supapa indoita sau arsa e usor de depistat tinand mana la esapament. Daca intrerupe exista o posibilitate sa fie o problema cu supapa. In nici un caz daca motorul nu consuma ulei nu il desface pt ca e clar ca segmentii sunt buni.

Si ce inseamna ca randamentul nu e bun? Adica merge rau, nu are puterea specificata, intreupe, da in nas etc. ?

NU baga lichid de frana, asta e o barbarie.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci mult pt sfaturi, dar situatia e mult mai maro decat parea la inceput.

cand mi-au desfacut motorul am avut un soc: camasa e varza(adica are un santz care nu stiu cum a aparut-probabil ca masina a fost condusa fara pic de creier), segmentii aprope ca numai exista, pistonu nu arata nici el prea bine, iar motorul e din aluminiu, turnat...deci camasile nu se pot schimba

in concluzie trebuie sa caut alt motor sau sa incerc o alta varianta pe care am detaliat-o aici http://vwforum.ro/index.php?showtopic=33438

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Naspa rau.

Stiu ca e aiurea sa intreb, dar cum s-ar fi putut produce pagube asa mari. Adica ce conditii de utilizare au dus la avarierea serioasa a motorului. Ulei vechi? Insuficient?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am masina de 3 saptamani, deci nu stiu ce s-a intamplat cu ea inainte. e clar ca mi-am luat o super teapa.

referitor la "buba" tot ce pot sa fac sunt presupuneri. cei de la service mi-au spus ca e posibil sa se fi rupt un fragment dintr-un segment sau dintr-o bujie si sa fi ajuns in motor. nu stiu cat de plauzibile sunt variantele astea, noi oricum n-am gasit nicio bucata de nimic.

o sa pun in curand si niste poze cu motorul desfacut si bucatit pe topicul celalalt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!