Jump to content

aprind farurile si nu mai trage masina


luapsogard
 Share

Postare recomandată

Salut!

Felicitari in primul rand pentru idee. Sunt nou.

Am o problema la Golf (III, 1994, motor 1.4 ABD). Cand aprind farurile sau alti consumatori (ventilatie, stergatoare), nu mai pot accelera. Pur si simplu se franeaza masina. Ceva asemanator cu frana de motor cand eu de fapt accelerez. Am fost si la electrician, mi-am conectat-o si la vag-com si ma trimiteau de la unul la altul. Poate cineva sa ma ajute?

Multumesc!

Am tot folosit functia "search" dar degeaba. Cel putin eu n-am gasit nimic despre asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm.... Am patit si eu o chestie asemanatoare dar pe o masina mai veche cu carburator si acolo a fost de vina cureaua de la alternator care nu era destul de intinsa si nici bateria nu se incarca destul si nici curent in aprindere nu aveam. Dar la motoare mai noi lucrurile sunt mult mai complicate ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce se intampla cu turatia de ralanti cand pornesti consumatorii mentionati ?

Simptomul apare si cu masina stationara (ex: pornesti consumatorii si nu mai poti sa turezi motorul) sau numai in sarcina ?

La scanare nu au aparut nici un fel de coduri de eroare ?

Oricum trebuie facute urmatoarele masuratori (inainte si dupa aparitia simptomului descris):

- tensiunea de alimentare a ECU (VAG COM engine/grupul 002)

- tensiunea de la iesirea releului pompei de benzina (masuratoare facuta intre siguranta S18 si sasiul masinii)

- tensiunea de alimentare pe injector (intre pinul 2 al conectorului cu 4 contacte si borna negativa)

- tensiunea de masurata intre pinii 1 si 3 ai conectorului etajului de putere al aprinderii (conectorul desfacut din mufa)

Verifica vizual (si eventual remediaza daca sunt corodate/intrerupte) conexiunile de masa de pe blocul motor de sub distribuitorul aprinderii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns. Am fost plecat si doar azi l-am vazut.

Din cate stiu influenteaza doar in sarcina. O sa verific oricum sa fiu sigur. Cat despre partea cu masuratorile, cred ca trebuie sa gasesc pe altcineva sa mi le faca pentru ca, deduc acuma, ala nu se prea pricepe. Mi-a spus ca a dat un cod de eroare la inceput (nesemnificativ) care apoi a disparut si totul e in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai simplu, incearca sa schimbi fisele de la bujii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la electrician (in sfarsit) si mi-a schimbat statorul din alternator. Nu inc?rca suficient de bine. Sper sa mearga acum. Am testat-o putin si tragea destul de bine cu consumatoarele pornite.

Mai are o problema care nu stiu daca e legata tot de ce-am avut pana acum.

Daca o accelerez brusc parca se ineaca. Scutura putin, are un moment in care nu trage si apoi isi da drumu'. De asemenea imi cam consuma ulei. Aprox 500ml/1000km. Nu se vede sa curga pe undeva. Oare trebuie segmentat motorul?

Am luat masina vreo 3 sapt in urma si deja am bagat in ea 700 euro.(telescoape, bucse, semeringuri, garnitura chiulasa, filtre etc.). Nici nu mai imi aduc aminte de toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca multa lume spune caci cartile tehnice dau un oarecare consm de ulei "normal" pentru orice motor ... dar am vazut ca marea majoritate nu consuma o picatura...deci daca se poate fara de ce sa consume...

de exemplu , aici cu toate motoarele facute in mexic si brazilia , am auzit destul de frecvent de masini cara consuma aproape 1 litru de la schimb la schimb(5000 km) din fabrica si pana tarziu in exploatare, dpa sute de mi de km

golful meu nu a consumat o picatura de ulei intre schimburi ( castrol sintetic schimbat la 15000 km)pana nu l-a lasat tacanitul de la volan fara apa si s-a ars garnitura de chiulasa, defectiuni cu care cred ca am mers cel putin de la valcea la bucuresti. acum , de aproape 30000 km consuma intre 300 si 500 de ml la 1000 de km , in functie de cat de frumos merg cu ea

cel mai bine e sa te duci sa faci o compresie sa vezi cat de extinsa e paguba, desi am mai vazut cazuri ciudate , unde compresia era relativ ok , dar masina papa ulei ( probabil uzura neuniforma pe cei trei segmenti de pe cilindru

din cate mai stiu , 1,4 l e un pic cam sugrumat pentru o masina destul de grea ca si golful , chiar daca teoretic consuma mai putin ca 1,6 lumea incearca sa-l evite

am avut si eu problema cu ezitarea la accelerare , care din pacate provenea de la pozitionerul de ralanti, care detine pe masina mea un record absolut de schimbari 5

bafta si vezi ce reusesti sa faci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injectoarele obosite, in mod sigur. La anumite turatii nu pulverizeaza benzina.

Se repara prin inlocuire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumiri pentru raspunsuri!!! Daca mai aveti si alte sugestii le astept!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Revin cu problema mea veche, antica si de demult.

Consumul de ulei l-am rezolvat simplu printr-un schimb de motor.

Cealalta (cu pierderea de putere) a ramas.

Am fost deja la al treilea electrician. Mi-a facut toate masuratorile sugerate de Andi TDI, spune ca sunt in regula. Doua zile a tot masurat si remasurat (unele si in mers) dar nimic.

In momentul in care imi pornesc consumatorii si masina e in sarcina, nu mai trece de 3500-4000 de ture ci chiar scade viteza. Mai are momente cand trece peste punctul ala dar revine rapid. Pe masura ce creste viteza si treapta cu atat simptomul apare mai repede. La fel se intampla cu cat pornesc mai multi consumatori. La relanti si in prima treapta nu se intampla nimic. Doar de la a doua in sus.

Am ramas sa mai merg luni la inca o tura, asa ca daca mai aveti ceva sugestii le astept cu bratele deschise si multumiri. El a cam ajuns la capatul ideilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu as zice ce a zis si dl andi,dar numai in privinta conexiunilor de masa si nu zic sa le mai strangi ci pur si simplu sa le dublezi(de pe borna - a bateriei trage 2 cabluri noi unul la caroserie si celalalt pe motor,cel din urma tre sa fie gros)eu zic ca merge 90% ,apropo cu consumatori cat ai incarcarea? daca ai sub 13,6v ar trebui sa berifici minutios cablul de+ de pe alternator pe electromotor (este fir litat ,unde mai intra si apa si in loc sa transfere curentul cum trebuie se incalzeste :lol: ) mai spune urmarile si in continuare...

Modificat de vioelectric
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de raspunsul Vioelectric.

Incarcarea cu consumatorii porniti trece de 13,6. Cablul de la borna + l-a schimbat dar numai de la baterie la alternator. A mai dublat si firele de masa (cred) de la baterie la faruri si ventilator. Celelalte nu. O sa-i spun Luni cand ma duc la o noua tura si revin cu constatarile. Weekend placut pana atunci!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am venit de la electrician.

Mi-a dublat firele alea, se simte o schimbare dar tot apare chestia aia. Diferenta e ca apare mai tarziu cu vreo 500-1000 r/m.

In a doua incepe acum pe la 4500-5000 (depinde) iar in a treia pe la 4000-4500. In a patra nu am mai testat insa sigur nu apare mai repede de 4000.

Dar, repet, totusi se simte o diferenta.

Ce se mai poate face? Elactricianul nu mai are idei deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

In sfarsit, dupa doi ani pot sa pun si eu rezolvarea.

Totul a fost o intamplare. Acum vreo luna m-am apucat sa-mi aranjez cablurile de curent de sub capota. Erau toate cam alandala pe-acolo. Le-am tras pe unde am putut mai bine, m-am chinuit aproape o zi cu izolarea lor si nici nu mi-a trecut prin cap care o sa fie rezultatul.

Tot intamplator, acu vreo trei zile, pe ploaie, seara, farurile aprinse, stergatoarele si ventilatorul pornite la maxim a trebuit sa o turez mai tare (5000r\m) si am constatat cu fff mare surprindere ca nu mai are vechile apucaturi. Am mai facut cateva teste si la fel. Fara nici o problema. Nu-mi venea sa cred.

Ma gandesc ca asta cu aranjatul cablurilor poate fi singura explicatie.

Oricum, multumesc la toti care au raspuns la problema mea pana acum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!