Jump to content

Problema A4...please Help


Alecu'
 Share

Postare recomandată

Azi dupa-amiaza am incercat sa pornesc masina...dar nu am curent...cand pun contactul mi se aprinde in bord semnul de la ESP si se vede slab un led la clima...Am incercat sa iau curent de la alta masina cu clesti din-aia speciali...pun contactul...toate instrumentele merg perfect...am curent...dar cand dau sa pornesc masina...NIMIC...moare tot din nou...

Mentionez faptul ca nu am avut probleme inainte cu curentul...nici un semn in bord...nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil totusi e bateria fiindca diesel-ul are nevoie de putere mare la pornire. Ai incercat sa faci schimb cu cineva cu bateria (acelasi amperaj sau putin mai mare) ? Si mai incearca sa o masori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca in felul urmator:da jos bateria ta si monteaza alta baterie,daca merge ai bateria intrerupta si trebuie sa o schimbi obligatoriu,in legatura cu esp-iul este normal sa stea aprins intrucit nu a mai fost alimentat acesta se va stinge automat dupa ce vei parcurge citzva zecii de metri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca in felul urmator:da jos bateria ta si monteaza alta baterie,daca merge ai bateria intrerupta si trebuie sa o schimbi obligatoriu,in legatura cu esp-iul este normal sa stea aprins intrucit nu a mai fost alimentat acesta se va stinge automat dupa ce vei parcurge citzva zecii de metri
Pai am cuplat bateria mea la bateria altuia care avea masina pornita cu clesti din-aia speciali...si degeaba...nu e acelasi lucru daca o schimb cu a altuia? Ma repet...pana acum nu am avut probleme cu bateria...tot timpul a pornit la sfert...nici un semn in bord...nimic...sa fi fost de la ploaia de aseara...nu stiu...Am cuplat bateria mea cu bateria altuia care avea masina pornita cu ajutorul unor clesti speciali...totul a revenit la normal...dar cand sa o pornesc...nu invarte deloc...Nu e acelasi lucru daca as schimba bateria?Repet...pana acum nu am avut probleme cu bateria...tot timpul a pornit la sfert...n-a dat nici un semn de oboseala...Ma gandesc sa nu fi fost de la ploaia de aseara...nu stiu...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu prea este acelasi lucru(mai ales cind bateria ta este in scurt) daca ai acest defect bateria ta absoarbe(suge) tot curentul din bateria buna dar nu ai sa reusesti sa pornesti masina,incearca cu alta baterie,daca nu vrei sa o dai pe a ta jos de pe masina este de ajuns sa o dezlegi pe a ta dar ai mare grija ca PLUSUL sa nu atinga caroseria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca sansa sa ai bateria in scurt e infima. Foarte probabil ca ai niste apa intrata undeva intr-o zona unde a produs un mic scutcircuit. Ala a "scurs" bateria destul de incet ca sa zic asa, altfel ai fi vazut scantei la greu. NU inteleg cum MOARE TOT DIN NOU? Deci incearca macar sa invarta? Incearca sa vezi daca ai pozitia aprinsa macar ce se intampla cand conectezi la alta baterie. Asta daca nu ai chef sa muti bateriile.

Sa mai stii ca daca tu conectezi o baterie buna la alta in scurt, o sa vezi scantei hotarate si iti vei da seama prin asta daca e asa sau nu.Spor

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai incearca o varianta: urca in masina, aprinde farurile si incearca sa pornesti. Am patit la un A4 2002...nu pornea la prima cheie, sau pornea, dar foarte greu. Am scanat-o cu Vag-com, nici o eroare. Am mai mers la un service si nu stiau ce sa ne zica (e masina unui prieten)... La reprezentanta, ne-au zis ca e butonul de faza scurta si ne-au aratat ca daca aprindeam pozitiile, pornea foarte scurt, daca stigeam, pornea greu. Dupa ce am cumparat si montat un buton nou (280 ron) de la magazin, nu reprezentanta, masina porneste OK.

E doar un alt caz, nu pot sa stiu, daca si la tine e aceeasi problema, dar poti incerca. Eventual fa si o scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvarea era simpla...clestii cu cablurile alea care le aveam nu erau bune...nu suportau atata amperaj...(scria pe ambalaj ca suporta 200 de amperi)...Am reusit sa o pornesc cu ALTI clesti cu o baterie de Dacie...:D...Am pornit-o...am turat-o un pic vreo 2 minute...dupa care am oprit-o...Am pornit-o din nou...a luat-o la sfert...Am facut vreo 200 de km azi...fara probleme...

Acum astept cateva zile sa vad daca mai face figuri...daca-mi mai face la fel e clar ca e bateria...totusi nu inteleg cum de a picat asa deodata...

Mersi all pt. ajutor... :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!