Jump to content

Versus De 24000 Euro


oaspetele
 Share

Postare recomandată

mai multe poze te rog. sa o conduci cu placere si sa nu te faca sa regreti ca ai tradat vw:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • oaspetele

    26

  • Diesel

    9

  • Vlad MHL

    5

  • Pedro

    5

nu tradez VW niciodata.

batranul golf ma va ajuta sa ma deplasez prin oras, modest si sanataos cum l-am stiut.

dupa parerea mea, golful 4 pe care il am eu acuma a dovedit ca este o masina foarte buna, cu lipsurile ei, dar mai ales plusurile.

ca fapt divers,tocmai am implinit 7 ani si ne laudam cu aceleasi suspensii si baterie. adica originale.

poze o sa incerc sa fac maine si mai ales in weekend, sper sa se indrepte vremea.

evident, mps-ul e o alta masina. de-abia o descoper.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

01hq5.th.jpg 02gl6.th.jpg 03my7.th.jpg 041ox5.th.jpg 042mp3.th.jpg

05mm3.th.jpg 06gd8.th.jpg 07ye9.th.jpg 08rk6.th.jpg 09bl0.th.jpg

masina e 2007.

:sbine:

roti de iarna pe 17, cu jantele originale pe 18 arata si mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce lup in blana de oaie este. nici nu zici ca are f multi cai. cum ti se pare pozitia de condus...amplasarea butoanelor. fata de Golf care e o masina cu ele amplasate util si fata de alte masini sport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari. I love this car. Cred ca e foarte placuta cand apesi pedala. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in afara de vizibilitate spate in timpul manevrei de marcharriere si ceva plastice pe la interior, chiar n-am ce reprosa.

acuma, mps-ul are si mai multe butoane si le era chiar greu sa le puna pe toate perfect ergonomic.

:P

desi prin reviste am citit ca pozitia de condus nu e foarte joasa, datorita sistemului de reglaj electric al pozitiei scaunului, pe nenumarate directii, consider postul de conducere mai mult decat comod si totodata unul ce ofera informatii pretioase vizavi de traseu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu tot respectul meu pt VAG, trebuie sa recunosc ca ai facut cea mai buna afacere la banii respectivi.Masina puternica, 4x4 si 4 usi cu suficient loc pt familion...felicitari si aici.S-o stapanesti sanatos...ma bucur pt tine.

Cred ca o sa dai multe lectii cu ea smecherilor din trafic :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi fain, si de aici.

dimensiunea...familiala a problemei a primat, laolalta cu cea a comfortului si echiparii mai de varf.

daca la pachet au venit si niste caluti si un tren de rulare foarte bun, nu pot decat sama bucur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ai noroc de masina, eu nu as fi luat asa ceva. As fi luat ceva mai popular.

La ce drumuri sunt in judetul BN, probabil cele mai proaste drumuri din tara, cred ca o sa inceapa cat de curand sa te enerveze suspensia. In 10.000km cred de asemenea ca o sa fie plin de trosnete ale plasticelor din masina. Jantele alea pe 17 si 18 nu isi gasesc locul in zona aia geografica, cred ca o sa le schimbi tu cu 16 in curand, oricum, din punctul meu de vedere masina arata la fel si cu jante pe 15". Fara suparare. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina va circula in principiu doar pe "afara", asa ca dezavantajul drumurilor va fi minimalizat. sper ca Bistrita - Dej sa fie remediat anul viitor.

in rest, nu sint sigur ca gaseam o oferta comparabila pentru ceva mai popular.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faina masina... adevarul este ca ti se potriveste. Un om atras de lumea auto mai lasa ratiunea la o parte cand isi alege masina. Altfel aveam toti Logan 1.5dCi si banii bagati in imobiliare :icon_thumright:

In rest, medicamente le trebuie la oameni la fel cum si cei care vand benzina ar castiga de o pita. Banii trebuie sa circule

Modificat de r&d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lasand la o parte motorul (cam greu, da nah, sa analizam si pe partea rationala), nu sint sigur ca gaseam o masina 2007, cu km rezonabil, la dotarile mazdei, cu doar 18500 euro. basca 2 ani garantie. clasa medie, normal.

cat despre pita, daca ar fi sa circul zi de zi cu mps-ul, aia ar lua un ditai cozonacu.

:blink:

Modificat de oaspetele
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu mare intarziere, primeste te rog si felicitarile mele. O masina frumoasa, draga mie, s-o stapanesti sanatos ! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Toate urarile de bine si din partea mea !

Pun si eu aici intrucat am vazut ca s-a mai discutat despre mazda6 . Tocmai si-a cumparat un amic o New mazda 6 2.5 GTA .Iata cateva poze si impresii la prima vedere :

Calitatea finisarii este fara cusur fiind folosite mteriale de cea mai buna calitate.Motorul , gratie distributiei variabile raspunde prompt inca de la turatii joase fara sa dea in nas la accelerari bruste pornite din subturat .As putea compara raspunsul motorului cu cel de pe Honda Civic 1.8 vvti .CUtia de viteze este etajata pentru un condus mai sprtiv insa consumul mixt (desi nu e relevant intrucat masina are doar 200 km) se situa in jurul valorii de 10-11.Sistemul audio Bose este multumitor chiar si pentru un audiofil (cel putin asta este pareea mea) sunetul nefiind doar un: intza-intza" de bass si cinel.

LA exterior se remarca faptul ca nivelul de echipare GTA da un aer sportiv si jantele de 18 inch care cel putin mie mi se par deosebite.

Pretul masinii a fost de 27000 euro ddp, fapt ce depaseste bugetul trasat de oaspetele insa e bine de stiut si asta .

Iata si cateva imagini .

02022008500bx1.th.jpg

02022008501hq6.th.jpg

02022008495gj9.th.jpg

02022008499gb6.th.jpg

02022008507yt6.th.jpg

02022008502ge6.th.jpg

Modificat de dukku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noua Mazda 6 e o aparitie interesanta.Nu spun foarte interesanta pentru cam vazut preview-ul Accord-ului 2008 si imi pare mai interesanta Honda...din poze.

Insa ce m-a impresionat la noua Mazda este faptul ca am citit ca e un model japonez de sine statator si ca nu are o platforma tehnica comuna cu Mondeo 2007.

Ceea ce pentru mine suna ca un 'plus'.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca s-a deviat un pic de la subiect, insa nu continuati in aceasta directie. Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

in sfarsit, am avut ocazia sa o testez pe meleagurile patriei, pret de vreo 600 km. l-am dus pe piticul cel mare la socrii (Intorsura Buzaului) si m-am intors in acceasi zi. ritmul la plecare a fost domol, inasprit un pic spre final, cand pustiul nu mai avea rabdare. totusi, curbele au fost abordate in maniera relax, pentru a nu provoca stari deosebite lui Markus si bonei. am scos un aproximativ 11%. evident, nu m-a depasit nimeni, deci n-am mers chiar la pas.

ce am remarcat un pic dezamagitor pentru mazda, e ca desi masina nu are decat 40 000 km, pe drumurile captivante din BN si partial Mures, apar 2 greierasi, dar care dispar in momentul rularii pe drum ok. golful, cu toata batranetea lui si rulajul indelung pe drumuri bistritene, se lauda doar cu unul, si ala sporadic. in mod clar suspensiile ferme ale MPS-ului au o pondere in afacerea asta, dar totusi...

confortul e, evident, mai bun in mazda. o mica problema o reprezinta ambreiajul, dar doar la rularea in oras. cupleaza brusc si cateodata risti sa-ti dea un sut un scaun. afara, schimbatul cursiv elimina acesta problema. stabilitate si directia sint de invidiat, iar tractiunea integrala, desi nepermanenta, isi spune cuvantul. am dat intr-un singur loc de polei si am simtit cum situatia se clarifica intr-o secunda prin cuplarea tractiunii spate.

la intoarcere, situatia se schimba. e drept, m-am intors cu bona, pe scaunul din dreapta, asa ca tot n-am putut sa merg spre limita, dar situatia s-a modificat. m-am distrat pe drum cu diversi tantalai inconstienti, din care cel mai mare un pusti cu un golf 4 1.6 benzina, care s-a simtit ofuscat si manat de gagica din dotare m-a depasit de numai putin de 3 ori, de fiecare data pe linie dubla sau in curba lipsita de vizibilitate (eu sint un sofer corect, in general si nu fac din astea, ce sa mai vorbesc de faptul ca pot astepta linisit urmatoarea linie dreapta, cand oricum pot depasi fara probleme).

Bomboana de pe cireasa a fost depasirea idiotului pe linie dubla, normnal, la iesirea din padurea Bogatii, cand depaseam si eu pe cineva in urcare, drumul fiind cu doua benzi. l-am depasit instant si m-am indepartat vizibil, gandindu-ma la parintii lui care il mai vroiau intreg, evident. ma gandesc ca atunci cand copii mei vor avea carnet, ma voi strecura in spatele lor sa vad cum conduc. si eu am trecut prin teribilismul specific varstei respective, dar asta era de-a dreptul sinucigas.

franele sint beton, am avut ocazia sa ma intalnesc cu un padurar cu un Aro care a iesit pe sosea din dreapta fara sa se asigure, ce sa mai zic de semnalizare. desi l-am claxonat, tipul n-a schitat nici macar gestul normal de a trage usor pe dreapta. aveam peste 180, iar din sens opus veneau 5 -6 masini, primul chiar iesind de pe carosabil pentru a-mi favoriza evitarea dobitocului. Bona, nepurtand centrura, s-a plimbat nitel pe parbriz, dar toata lumea a iesit intacta din poveste. poate doar cauciucurile mele nu. berila ala n-a schitat nici un gest de "Iarta-ma ! ® "

exista o portiune, cam intre 4000-5500, unde daca accelerezi, de obicei in depasire, simti cum cineva iti pune masina mai in fata cu cativa metri, intr-o fractiune de secunda. partea mai putin buna este ca rulajul normal este undeva pe la 2500-3000 rpm, asa ca exista un usor lag dupa accelerare pana la dezlanturirea hergheliei. cu atat mai mult sesizabil de mine, care anterior calaream un tractoras remapat, care deja la 2000-2200 rpm e aproape brutal. stiu, ati spune, condu mereu pe la 3500-4000. dar evident ca in acets cazul si consumul va creste proportional. si consumul la MPS nu este unul din punctele forte ale masinii. conducand in maniera descrisa mai sus, la intoarcere am ajuns la un moment dat la un consum de 13.3 % (in afara), dar imbucurator e ca lasand-o mai moale spre la Bistrita am ajuns la 11.6%. revin cu concluziile mai pe seara, acuma tre sa-l tin in brate pe Mathias.

concluzii

1.MPS-ul este o masina de mers in afara oraselor. prin oras, doar asa, in caz de nevoie. din cauza ambreiajului si a consumului maricel.

2.pe drumuri prostute, nu e comod, din cauza suspensiilor ferme. speram ca asta se remediaza. adica nu suspensiile.

3.este o limuzina sportiva. ai spatiu, portbagaj, accesorii si dotari, dar si suspensie ferma, tractiune integrala, cuplu si cai la dispozitie. conducand la limita, se apropie de o sportiva. lejeritatea de a ajunge la 200km/h este remarcabila, precum si faptul ca la 180 km/h inca mai simti ca trage.

4.marele minus, de altfel asumat, este consumul. si faptul ca nu-mi da ce vreau decat de la anumite turatii. minusuri mai mici : ambreiaj dificil in trepte inferioare, lipsa senzorilor de parcare spate, cei 2 greierasi.

5.lasand la o parte interiorul de piele si multitudinea de dotari, care la altii vin doar pe bani grei, nu are finisaje la nivel nemtesc, dar nici nu se face de rusine. ramane problema celor 2 greierasi, sa vedem ce vor zice domnii de la reprezentanta. este comoda la condus, de altfel cand am adus-o de la nemti, desi nu o cunosteam, am parcurs 1600 km intr-o zi fara oboseala majora. de altfel am despachetat totul in acea noapte/dimineata, desi era 3.

nota finala 8/10.

si cum sa face la final, tinand cont ca am luat-o SH, pretul de achizitie si faptul ca mai are 2 ani garantie nota urca la 9.

intre timp, m-am dus dupa baiat la socrii si am reusit sa-mi dobor recordul pe ruta Bistrita - Intorsura. masina poate, intr-adevar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frumos reportaj. Si pentru ca am condus si eu masina, pot spune ca ai mare dreptate. Felicitari inca o data pentru achizitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!