Jump to content

Motor 1z . Probleme Mari ?


slack
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor , am si eu o problema si incerc sa apelez la cunostintele persoanelor de pe acest forum ...

am o problema cu masina in sensul ca ; pe A2 mi-a crescut temperatura dintr-o data si s-a oprit motorul in mers . dupa ce-am tras pe dreapta nu a mai vrut sa porneasca deloc ... toata apa mi-a curs din masina pe la "prea plin" printre altele mi-a curs si pe baterie care s-a cam dus in sensul ca s-a pus in scurt un element , acum intreb eu se poate sa se fii calat motorul ? eu am incercat sa o pornesc pe A2 trasa dar nimik , astazi am cumparat baterie noua dar nu porneste deloc , pur si simplu nu vrea sa invarta deloc motorul .... cu masina in viteza daca misc de masina se misca "distributia" dar acum dupa o cheie cand a incercat sa porneasca daca pot spune asa nu mai vrea deloc sa se invarta

intrebare ; eu cand am incercat sa o pornesc trasa i-am desincronizat distributia >? sau s-a "calat" motorul ? sau cum pot afla chestiile astea , motor 1Z am vazut k exista pe aici de vanzare .... Astept pareri .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor , am si eu o problema si incerc sa apelez la cunostintele persoanelor de pe acest forum ...

am o problema cu masina in sensul ca ; pe A2 mi-a crescut temperatura dintr-o data si s-a oprit motorul in mers . dupa ce-am tras pe dreapta nu a mai vrut sa porneasca deloc ... toata apa mi-a curs din masina pe la "prea plin" printre altele mi-a curs si pe baterie care s-a cam dus in sensul ca s-a pus in scurt un element , acum intreb eu se poate sa se fii calat motorul ? eu am incercat sa o pornesc pe A2 trasa dar nimik , astazi am cumparat baterie noua dar nu porneste deloc , pur si simplu nu vrea sa invarta deloc motorul .... cu masina in viteza daca misc de masina se misca "distributia" dar acum dupa o cheie cand a incercat sa porneasca daca pot spune asa nu mai vrea deloc sa se invarta

intrebare ; eu cand am incercat sa o pornesc trasa i-am desincronizat distributia >? sau s-a "calat" motorul ? sau cum pot afla chestiile astea , motor 1Z am vazut k exista pe aici de vanzare .... Astept pareri .....

scoate masina pe liber si cu o cheie incearca sa invarti motorul de la fulia arborelui. Daca se invarte inseamna ca nu este calat,daca nu se invarte ai probleme mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm ce spune GeoTD si daca e ceva nasol iti pot recomanda un mecanic (la care merg si eu de vreo 6 ani, avand tot 1z dar pe Passat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu am cheie sa rotesc acolo ... din cate am observat este o cheie mai speciala ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu am cheie sa rotesc acolo ... din cate am observat este o cheie mai speciala ....

parca merge inelara cu cot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

slack, incearca si tu sa descrii mai multe aspecte acolo legate de pornire si cum nu vrea sa porneasca. De exemplu, simti ca incearca sa invarta si nu reuseste? Urmareste luminile pe bord cand incerci sa pornesti ca vei sesiza o scadere a intensitatii lor. Ulei mai ai :( ? Ai verificat? Dupa parerea mea, daca ai oprit IMEDIAT nu avea ce sa pateasca mare lucru. La urma urmei etanseaza segmentii, nu pistoanele. Pe de alta parte nu imi explic cum nu ai sesizat nimic suspect atata timp cat ai avut o crestere asa de mare de temperatura incat a curs tot pe afara. Pe de alta parte NU ai explicat ce banuiesti ca a fost cauza cresterii de temperatura asa de brusca. Ia mai gandeste-te si da niste detalii ca sunt sigur ca ceva ai omis. Macar o explicatie pentru supraincalzire asa de brusca trebuie gasita. Sau te uitai la "ceva" si nu ai vazut nimic pe bord?

Modificat de gribelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema se pune in felul urmator:

daca domnia sa, dl moderator (sau ce o fi) care a modificat acest topic, crezand ca da mai bine ca dintr-o discutzie ce denigra in tehnica (asta dupa ce a inceput sa isi dea cu presupusul "cel pe care nu il vede nimeni"), sa faca o discutzie de salon (asa cum este obisnuita domnia sa), nu ar fi sters o graza de posturi, poate ca as fi stat sa va explic ce s-a intamplat de fapt si ce am gasit in acel motor. Nu voi face asta, drept pentru care sa ii multzumitzi celui ce (in ciuda democratiei in care traim, are idei comuniste de cenzurare a "post"-urilor) a macelarit cu ranga acest topic.

imi pare rau ca s-a ajuns aici cu acest forum, dupa cum vedetzi, nu m-am inscris recent aici, dar..... asta este.

am spus-o si o mai spun, sunt cuprins de sentimente negative inefabile fatza de cei ce posteaza fara a avea cunostintele necesare de mecanica, si fara a avea bun simtz (daca omul zice ca i-a cescut temperatura brusc si s-a oprit motorul, este aiurea sa il intrebi daca mai are ulei (este un bec foarte rosu care masoara lipsa de presiunea uleiului (pentru cei care nu inteleg, cand nu mai ai ulei nu mai are cu ce sa faca presiune))).

asta este oameni buni, datzi-va cu parerea si imi pare rau ca nu pot duce discutzii de salon, dar limba mea romaneasca nu ma ajuta: "incearca si tu sa descrii mai multe aspecte acolo legate de pornire "... cu tot respectul, nu stiu unde sa o incadrez, in santz sa la manea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am spus-o si o mai spun, sunt cuprins de sentimente negative inefabile fatza de cei ce posteaza fara a avea cunostintele necesare de mecanica, si fara a avea bun simtz (daca omul zice ca i-a cescut temperatura brusc si s-a oprit motorul, este aiurea sa il intrebi daca mai are ulei (este un bec foarte rosu care masoara lipsa de presiunea uleiului (pentru cei care nu inteleg, cand nu mai ai ulei nu mai are cu ce sa faca presiune))).

Sunt si eu la randul meu dezamagit de felul in care sunt sterse/editate topicurile, insa trecand peste asta, eu nu sunt la fel de clarvazator ca si tine. Daca acel "bec rosu" nu se aprindea - din diferite motive - sa zicem ca pierdea ulei cumva, ramanea fara ulei, ii crestea brusc temperatura si i se oprea motorul la fel de brusc. Ti se pare ceva SF in ce am scris? Si hai sa nu discutam despre mecanica si bun simt.

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Si hai sa nu discutam despre mecanica si bun simt."

ref ce ai scris, despre ce ar trebui sa discutam???? problema este de natura mecanica.....

asa ca... sorry, dar nu m-am prins...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"daca domnia sa, dl moderator (sau ce o fi) care a modificat acest topic, crezand ca da mai bine ca dintr-o discutzie ce denigra in tehnica (asta dupa ce a inceput sa isi dea cu presupusul "cel pe care nu il vede nimeni"), sa faca o discutzie de salon (asa cum este obisnuita domnia sa), nu ar fi sters o graza de posturi, poate ca as fi stat sa va explic ce s-a intamplat de fapt si ce am gasit in acel motor. Nu voi face asta, drept pentru care sa ii multzumitzi celui ce (in ciuda democratiei in care traim, are idei comuniste de cenzurare a "post"-urilor) a macelarit cu ranga acest topic."

Warhammer te rog sa precizezi despre ce moderator este vorba (daca respectivul a luat legatura cu tine) si ce s-a sters din continutul topicului.Daca continuati discutia in acest mod dau eu cu mopul. Nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar asa nu oferiti un raspuns initiatorului topicului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bine ca macar deschizatorul topicului sa spuna ce a avut masina....

Warhammer, iti repet, daca din cate motive vrei tu nu ti se aprinde martorul rosu de ulei pe bord, poti ramane fara ulei, iti creste temperatura BRUSC si ti se poate BLOCA motorul. TOT BRUSC. Esti de acord sau nu? E o chestie si MECANICA si de BUN SIMT. Daca tie ti se pare ca nu, atunci asta e, intelegem cei doi termeni diferit.

Avantajul tau e ca iti permiti sa faci pe desteptul odata ce ai vazut ce avea acel motor, spre deosebire de altii care dau cu presupusul. Daca ti se pare ca ce scriu eu pe acest forum e lipsit de bun simt si nu are legatura cu mecanica, gresesti.

Sincer, mecanica relevanta acestui topic e chiar simpla :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paul_ral: nu stiu cine a sters mesajele, dar sunt sigur ca nu am fost contactat de nimeni. s-au setrs mai multe mesaje, unele mai rautacioase, unele mai inofensive... asta este viatza...

si, btw, i-am oferit mai mult ajutor initiatorului topicului decat orice alta parere pertinenta sau impertineta de pe aceasta lume... :P

Ar fi bine ca macar deschizatorul topicului sa spuna ce a avut masina....Warhammer, iti repet, daca din cate motive vrei tu nu ti se aprinde martorul rosu de ulei pe bord, poti ramane fara ulei, iti creste temperatura BRUSC si ti se poate BLOCA motorul. TOT BRUSC. Esti de acord sau nu? E o chestie si MECANICA si de BUN SIMT. Daca tie ti se pare ca nu, atunci asta e, intelegem cei doi termeni diferit. Avantajul tau e ca iti permiti sa faci pe desteptul odata ce ai vazut ce avea acel motor, spre deosebire de altii care dau cu presupusul. Daca ti se pare ca ce scriu eu pe acest forum e lipsit de bun simt si nu are legatura cu mecanica, gresesti. Sincer, mecanica relevanta acestui topic e chiar simpla ;)

la o masina, la care esti sigur ca functioneaza totul, care are martor luminos si acustic pentru presiunea de ulei, iti creste temperatura brusc, inseamna ca nu este de la ulei.... sau sunt eu idiot....

Modificat de warhammer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma , care era problema ? sa invatam si noi ceva :cheers:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am scos posturile. Daca cineva vrea sa dea solutia la problema cu motorul asta, sa o faca!

vezi ca ai cilindrul 3 facut praaaaaaaaaaaaaaaaaaf..... asta este marea problema a acestor motoare.....

daca nu e asa, sa imi spune-ti cutzu.... tongue.gif

bye, si anuntza-ma daca am dreptate

Asta e raspuns tehnic? Poate nu e cazul sa te strigam cutzu.. dar daca tu ai desfacut motorul ma astept la un raspuns mai detaliat, tu ce zici? Asa ai reusit doar sa pornesti un flame tampit care nu ajuta pe nimeni.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No offence domnu' moderator gribelu, dar topicul s-a transformat intr-o totala varza scotand posturile alea. Evident ca sunt de acord cu tine ca si parere, si eu am considerat ca acel mesaj suna mai degraba a "clarvazator" decat mecanic ( motiv pentru care am folosit cuvantul "clarvazator" iar warhammer s-a "atins" ), insa parerea mea e ca nu trebuia actionat asa.

Nici deschizatorul topicului nici altcineva nu spune ce s-a intamplat si care a fost ordinea evenimentelor...Ceea ce e super!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te corectez.. a REdevenit varza totala pentru ca acelasi clarvazator nu si-a vazut parerea tehnica expusa pentru posteritate :lol: Nu ma mai bag, faceti salata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio

Si, pana la urma ce s-a intamplat cu acea masina de nu a mai pornit?

Am si eu vreo 2 masinutze echipate cu 1Z-uri si chiar as fi interesat ce s-a intamplat in cazul initiatorului topicului!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum motorul functioneaza :icon_thumright: Daca va dori va posta si cum a rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci .... cumparat bloc motor si chiulasa si schimbate ... asa s-a rezolvat ... se pare k la pistonul 3 aveam de mult jos in biela (cu toate k ea este chiar intreaga) si i-a zburat fusta la piston ... mergand cu masina pe A2 la 145Km/h s-a intamplat "neprevazutul" si a explodat pistonul ... o sa incerc sa fac niste poze sa va dati cu parerea dar la cum arata nu mai e nimik de vazut la el .... si totusi ma sperie faptul k masina mergea cat de cat bine .... adik mergeam cu ea cu 170km/h fara probleme

consum nu aveam mare .... nu papa ulei decat foarte putin (ceea ce stiu k e normal la o masina de 240k km ) in rest ce-as putea spune ........

Multumiri lu` warhammer care nu m-a lasat sa ma duc la service cu ea si pot spune k nu a fost prea mare gaura in buzunar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am tot 1z si am trecut de 277000. Ceva simptome inainte? ca tare imi fac griji :angry: poate verifica starea pistoanelor sau io stiu??? altceva? poate tragem niste concluzii din patania ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce sa spun .... simptome nu prea aveam ... masina mea inca mai mergea cu 170km/h .... urca repede viteza , nu papa ulei , singurul lucru care ma deranja era "tremuratul" la relanti care nu stiu ce sa spun despre el decat ca il am si acum dupa ce-am schimbat motorul , mai aveam si 2 tachetzi care faceau urat de tot (dar nu erau pe pistonul 3) , poate singurul lucru pe care-l poti face este sa desfaci chiulasa sau baia de ulei si sa te uiti la jocul pistoanelor pe arbore sa nu fie mare . nu pot sa cred ca eu nu aveam aceasta problema si s-a rupt dintr-o data pistonul ... sau sa incerci sa-i faci un test de compresie dar nu stiu cat de relevant este in aceste cazuri .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut aceeiasi problema si era tot la"pistonul 3". La mine au fost ceva simptome adica "papa" ulei si scotea fum negru cind se incalzea motorul.Ca si cauza mi s-a spus ca a fost ciupita garnitura de chiulasa si ar fi ajuns apa rece pe piston si de aia s-ar fi rupt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine de stiut si de cascat ochii. Motorul meu se prezinta bine dpdvul asta de vedere - nu prea scoate fum si nici nu mananca ulei peste limita admisa. Ieri am constata o chestie pe care nu am mai trait-o - mergeam prin Dobrogea de la Ovidiu spre Macin si pe dealurile alea batea vantu rau ... nu mai tragea motorul - la vale la o panta de 10-20 grade, daca o lasam pe liber se oprea masina de cit de tare batea vantul. Prima data am crezut ca mi-a crapat turbina .... da dupa ce am deschis geamul am constatat ca mergeam contra unui vant extraordinar de puternic, vant care de altfel ridicase "colbul" de pe camp.

E normal la un 1,9 TDI sa simta atat de puternic .... vantul??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia sa mergi si tu invers ca sa te simti ca-n VR6 :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ce sa fac daca batea vantul cand ma duceam spre casa .... Ideea e ca-mi fac probleme ... adica chiar asa sa se simta vantul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!