Jump to content

Pompa De Benzina Noua S-a Oprit


MK16V
 Share

Postare recomandată

Dupa ce acum 2 saptamani am ramas in pana cu masina din cauza pompei de benzina, mi-am cumparat o pompa noua bosch si am montat-o. Toate bune si frumoase pana ieri cand, dupa ce am facut plinul am mers pana acasa si aproape de casa s-a oprit motorul. Am constat ca pompa de benzina este blocata. Azi o sa ma chinui sa montez una ce mai am pe acasa de rezerva (rezervorul plin...) si sa vad cum pot sa o resuscitez pe cea noua. Intrebarea mea ar fi din ce cauza se poate intampla asa ceva??? Mizerie in rezervor?? De unde mizerie?? In rezervor e vreo sita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca ai instalatia originala.... mai e o pompa mica in rezervor...care are niste site pe ea.... uita te sa vezi ce si cum..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca ai instalatia originala.... mai e o pompa mica in rezervor...care are niste site pe ea.... uita te sa vezi ce si cum..

E MK1, nu cred ca mai am nici o pompa in rezervor....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ai instalatie de MK2 ... si daca ai KR ar trebui sa mai ai si pompa din rezervor si pompa de sub masina si sub masina inca un filtru mare si inca un vas ptr presiune ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e instalatia originala de MK1 fara pompa in rezervor...decantorul ala de sub masina exista intr-adevar dar furtunul care vine din rezervor intra direct in pompa de benzina si de acolo merge mai departe prin conducta de presiune la decantorul ala si apoi in fata la filtrul de benzina si distribuitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pompa e noua si a cedat nervos du-te la magazin si schimb-o . Daca te apuci sa mesteresti tu la ea iti cam iei adio de la un posibil schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pompa e noua si a cedat nervos du-te la magazin si schimb-o . Daca te apuci sa mesteresti tu la ea iti cam iei adio de la un posibil schimb.

Nu am de gand sa o desfac, o demontez de pe masina si incerc sa o leg invers si o sochez putin, poate e doar o mizerie si se deblocheaza. Daca nu o trimit inapoi numai ca trebuie hartie de la service autorizat, blabla, plus ca ma tin aia vreo 2 luni pana vine raspuns de la bosch, iar daca e chiar o mizerie nu mi-o schimba.;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa o deblochez..era plina de mizerii prin ea ..da trebuie neaparat sa pun un filtru pe furtunul de la intrarea in pompa....unde gasesc un astfel de filtru care sa aiba stuturile groase ca sa pastrez debitul???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai gunoi in pompa inseamna ca filtrul din rezervor este spart( asta daca ai rezervorul de GTI) sau nu exista daca ai rezervor de carburatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur ai gatul acela de tabla pt alimentare de pe caroserie la rezervor si cand bagi benzina mai cade cate o bacatica de rugina eu vb din propria experienta asa am patit si eu am schimbat 3 pompe nu una :D oricum pompa blocata nu mai ii faci nimic dao jos arunco schimba gatul de la rezervor si curata sau schimba si rezervorul....:rolleyes: bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur ai gatul acela de tabla pt alimentare de pe caroserie la rezervor si cand bagi benzina mai cade cate o bacatica de rugina eu vb din propria experienta asa am patit si eu am schimbat 3 pompe nu una ;) oricum pompa blocata nu mai ii faci nimic dao jos arunco schimba gatul de la rezervor si curata sau schimba si rezervorul....:huh: bafta!

nu are nimic pompa, am deblocat-o si merge perfect. Acum circul cu una mai veche ce am avut-o prin garaj pana imi curat rezervorul. Mi-am comandat filtru de Audi 80 quattro cu debit mare si il montez inainte de pompa, cu asta sper sa se rezolve. Filtru in rezervor trebuie sa aiba????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista o sita in rezervor dar nus ce sa spun de ea cel mai bine ai adapta o sita sau un filt ceva inainte de pompa!!! tiam spus eu am farmat 3 pompe pana ma dus capu u ai avut noroc si nu ai blocato dar verifica gatul ala de tabla si vezi ca vei avea surprize.... :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista o sita in rezervor dar nus ce sa spun de ea cel mai bine ai adapta o sita sau un filt ceva inainte de pompa!!! tiam spus eu am farmat 3 pompe pana ma dus capu u ai avut noroc si nu ai blocato dar verifica gatul ala de tabla si vezi ca vei avea surprize.... :icon_thumright:

salutare MK16v dupa cu ti-a spus bart dub si eu dealtfel sa te uiti la cotul de alimentare al rezervoruli s-ar putea sa fie copt

sau daca nu pune un filtru din acela cu debit mare inainte de pompa ca la audi

oricum iti urez bafta si sa te bata norocul

mai vorbim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Filtrul acela care spui tu nu se mai gaseste, nu mai este disponibil nici pe original, pe nimic. Ce gasesc similar? Deci e vorba de un filtru de benzina de debit, adica e cu stuturile mai groase, se monteaza pe furtunul care iese din rezervor si intra in pompa de benzina, e mai gros decat cel de presiune (are aprox. 15mm diametrul interior). Va rog daca ati vazut careva asa ceva sa ma anuntati si pe mine, caut ca disperatul de ceva vreme.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filtrul acela nu o il gasesti pt ca nu a existat pe Golf.Doar pe Audi 80 GTE.Golful are filtru in rezervor, dupa cum ti-am mai scris.Ala se gaseste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pe Audi l-am cautat si eu, pe un 80 quattro....dar nu mai este disponibil, nu se poate aduce. Ce filtru are in rezervor ca eu nu am pompa deaia ca mk2 gti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie un filtru ca alea ordinare de dacie dar sa aiba stuturile mai groase, atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golful 1 nu are pompa submersibila , doar filtru in rezervor.Daca se sparge vei arde orice pompa vei pune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta mi-am dat seama de mult, ce se poate face e problema care se discuta......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De dat o solutie care sa ma si ajute nu esti in stare, ca de cate ori ai postat ceva aici din cate vad ai scris ba chestii care le stiam deja, ba chestii care nu aveau nici o legatura, mai mult, acum vad ca te apuci si de misto-uri. Daca ti-ai terminat ideile referitoare la acest subiect, propun sa te abtii de la comentarii inutile si mistocare. Iti multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu era nici un misto.Foarte multi care au GTI Mk1 au recurs la rezervorul de Trabi.Mai ales cei care se dau la liniute sau Rally.Iar solutia ti-am dat-o din prima.Schimbi filtrul.Il comanzi pe original.Te costa 30 Ron.Daca nu intelegi nici acum inseamna ca tu ai o problema!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

xanu zi te rog care e treaba cu rezervorul ala de trabant ca parca mi se aprinde un bec in cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!