Jump to content

Intrebari/probleme Legate De Golf Mk2


tsunamicg
 Share

Postare recomandată

salutare tuturor.sunt nou pe acest forum sau pe orice alt forum,am si eu o nelamurire am schimbat de curand motorul un 1.8 8 v gti injectie electronica.problema este k nu stiu ce are cand o pornesc zboara turometrul la 4000 fix dupa ce plec cu masina face figuri 3-5 minute si se linisteste dupa aia in trafic o apuca iar pot sa o domolesc bagand in viteza si calcand frana in viteza doar asa sta la 1000 fara probleme.treaba este k sondele sund dupa vechiul motor si functionau fff bn.poate are cineva vreo idee multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • tsunamicg

    16

  • alexbouaru

    15

  • araihard

    7

  • dieselbee

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

@alexboaru - problema ta este intr-adevar cel mai probabil din butonul de lumini. Se scoate fara prea mult efort. Ti-as recomanda sa te duci cu el in Sh sau de unde-l cumperi ca sa-l poti compara. Din cate stiu eu sunt cel putin doua modele. Al meu are 11 pini daca nu ma insel...celalalt are mai putini. Cat despre baterie - mai bine schimba bateria, oricum nu ai nevoie de una de 90Ah pe motor benzina 1.8.

@araihard - problema ta poate fi de la regulatorul de ralanti, debitmetrul de aer sau cel mai probabil daca zici ca-ti sta asa de sus de la senzorii de la clapeta de acceleratie. Acolo chiar dupa admisie ar trebui sa vezi o mufa cu doua fire.Scoate-o cu motorul pornit si daca nu se intampla nimic insemna ca firele iti sunt intrerupte pe undeva (lucru foarte posibil pentru ca acolo sunt aproape de sursa de caldura) sau este dus contactul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala incercuit cu rosu este debimetrul de aer.care din cele doua mufe incercuite cu negru zici u sa le verific cea de la mfa sau de la digi 2 tb.tin sa iti spun k debimetrul de aer este dupa vechiul motor mufa acea nu este oricum o sa verific si iti spun rezultatul mersi mult

post-38952-1232546995_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea din josul imaginii -ea controleaza si contactul de relanti cat si cel de suprasarcina. Normal daca scoti mufa, motorul ar trebui sa urce in turatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pornit motorul si era la 1000 am scos mufa din josul imagini si a luato razna.a trebuit sa opresc motorul k altfel nu ma inteleg cu ea zici k e nebuna:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pornit motorul si era la 1000 am scos mufa din josul imagini si a luato razna.a trebuit sa opresc motorul k altfel nu ma inteleg cu ea zici k e nebuna:))

salut !

daca zici ca ai scos mufa si a luat-o razna e un lucru bun , asa cum zicea si Golfuletz daca scoteai mufa si nu te intampla nimic, insemna ca era intrerupt pe undeva, parerea mea este ca trebuie sa verifici regulatorul de ralanti !

bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms pt sfaturi maine o sa mai incerc cateva manevre sa o linistesc o sa o iau prin eliminare tre sa ai dau de cap apropo stie cine cum se regleaza injectia digifant daca are reglaje ceva sau numai la aer se poate umbla???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat oarecum problema am schimbat piesa kre o tine la relanti si acum sa ameliorat un pic cel putin sta la o mie la relanti si in rest coboara normal turometrul la schimbarea vitezei scos la liber etc.acum mai am o problema oarecum enervanta in 3-5 min decand pornesc motorul apa ajunge la 80-90 de grade temperatura care declanseaza ventilatorul nu depaseste dar nu e normal sa se incing asa repede inafara de termostat ar putea fi si alta problema???ms anticipat baietilor de pe forum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ulei am e la mxim nou noutz schimbat +filtru.

stie cineva cum functioneaza treaba cu termostatul.adik procesul lui de functionare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Timpul in care ajunge la temperatura normala de functionare depinde si de conditiile de temperatura externa. Daca in 3 minute iti ajunge apa la 90 si afara e frig...vb sub 0 grade ceva pare anormal. Termostatul functioneaza pe principiul circuitului mic - adica se incalzeste initial apa in bloc si apoi cand ajunge la temperatura optima (la mine de ex. e 87 de grade) deschide si circuitul mare adica circula apa si prin radiatorul de racire. O incalzire foarte rapida a apei poate fi si din avans mare, detonatii. Nu cred ca e o problema de termostat...el nu poate influenta lichidul de racire sa ajunga mult mai repede ca de obicei la temperatura normala de functionare, ci doar aduce temperatura mai repede la nivelul optim si apoi o controleaza impreuna cu termocupla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms golfuletz cred k e anormala treaba cu motorul asta.mere (bine)si nu prea adika inafara de faptul k incalzeste 3-5 min si afara sunt 10-grade15+ hai sa spunem ca mas impaca cu ideea intru-n final dar treaba cu acceleratia ma omoara.inainte o porneam si urca la 4000+ singura acum o pornesc si sta la 1000(normal zic eu)dar o apuca draci daca accelerez un pic zboara la 2-3000 singurul lucru sa o aduc la relanti bag in viteza calc frana si aproape o ingenuchiez tre sa faca motorul un soc ceva nush ce se intampla k tremura o data si gata o scot la liber si voila relanti e stresant sa mergi printre stradutze cu 40-50 la ora. si inca ceva cand este in viteza 50-80-100 nu conteaza iau piciorul de pe acceleratie si cand o calc smuceste nu conteaza k nu a scazut nici 1 kilometru din viteza smuceste k nebuna.pls am nevoie de un pic de ajutor verbal din partea celor mai experimentati k mn .ms mult baieti poate ai dau de cap

ps tin sa precizez k am schimbat isv-ul de relanti si mufa de la admisie unde este acceleratia nici o schimbare

post-38952-1232750278_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un prieten care are golf 3 cu motor 1,4 si vrea sa cumpare de la mine motor de golf 2 1,3 sa il puna pe masina. poate folosi cutia de golf 3 pe motoru de golf 2?

nu stiu daca merge cutia dar eu am golf 3 cu motor mh de 1.3 si merge fara probleme apropo stii cat ulei intra la motorul de 1.3 serie MH 608070

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si al meu e tot 1,3 mh, deci ar trebui sa mearga ;) 3,8 litri ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Cum sunt legate diuzele de la stopitorul de parbriz incalzite?

Cineva imi spunea ca ele original erau legate pe dezaburire asa este? Au nevoie pur si simplu de un contact,adica daca gandeam sa leg direct la motoras de stopitor,credeti ca merge oare?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stie nici un coleg cu MK2 cum as putea sa leg duzele incalzite??? Le pot alimenta totusi din motoras sau au o rezistenta si trebuie sa le alimentez din dezaburire???

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveam la un G3 duze incalzite si functionau impreuna cu dazaburirea .(cred ! pt ca eu dimineata porneam motorul ,dadeam caldura la maxim ,actionam si dezaburizatorul lunetei iar dupa 30sec-1min dadeam cu stropitorile sa se ia gheata de pe parbriz( nu mi-a placut niciodata sa o raschetez :D ))

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveam la un G3 duze incalzite si functionau impreuna cu dazaburirea

.(cred ! pt ca eu dimineata porneam motorul ,dadeam caldura la maxim

,actionam si dezaburizatorul lunetei iar dupa 30sec-1min dadeam cu

stropitorile sa se ia gheata de pe parbriz( nu mi-a placut niciodata sa o

raschetez :D ))

:D

Acum am terminat de montat,astept iarna sa vad si cum functionea ;)!

La mana se intalzeste putin lichidul,dar ma asteptam sa fie mult mai cald :/. Vom vedea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

@niki87, unde se leaga duzele incalzite totusi? :D

(am firele atarnand in aer, poate e vreo problema pe acolo dar totusi pe unde le'ai legat?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!