Jump to content

Intrebari/probleme Legate De Golf Mk2


tsunamicg
 Share

Postare recomandată

imi pare rau sa-ti spun dar la injectia DIGIFANT cand iti uda bujiile mai mult ca sigur e calculatorul ars. asa ca da-i bataie si cauta unu pe la dezmembrari. aaa si inca ceva. calculatoru se arde din cauza unei mase lipsa. verifica conexiunile inainte sa-l pui pe ala nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • tsunamicg

    16

  • alexbouaru

    15

  • araihard

    7

  • dieselbee

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deci daca e calculatorul ars trebuie sa caut unul la dezmembrari. Un pret estimativ imi poate spune cineva ? Sa intreb de calcultorul de injectie deci .... eu totusi as spera sa nu fie ars :)(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare pentru cunoscatori:

1. la Mk2, cel cu 4 lampi in fata, ce se intampla cand se comuta de pe faza scurta pe faza lunga? Intreb asta pt ca in farul cu faza scurta am becuri H4, care au 2 filamente. La mine cred ca se aprind doar cele din mijloc, cele din exterior (scurta) raman tot asa.

O fi legat incorect?

2. O alta intrebare: gasesc undeva pasta de polishat sticla de far? Ale mele sunt cam uzate din punctul asta de vedere.

3. cum pot repara contactul rupt de la dezaburirea lunetei? Piciorul pe care intra mufa de curent nu mai este atasat la geam. Exista vre-un clei conductiv pentru asta?

Modificat de sza_bee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand comuti de pe faza scurta pe lunga ar trebui sa se aprinda toate 4. verifica poate sunt filamentele intrerupte pt ca cele mici sunt legate in paralel cu cele mari. deci daca se aprind unele trebuie sa se aprinda si celelalte.

pt reparat dezaburirea: lipesti papucul de luneta cu Picatura sau orice altceva dar care sa tina. dupa aceea iti trebuie o solutie LOCTITE speciala pt reparat dezaburirea. este ca o oja dar contine nu stiu ce dracu de conduce curentul. e o sticluta foarte mica (5 grame) la vreo 60 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspuns.

Cu dezaburirea m-am lamurit.... O sa caut la cineva, ca nu am bani de dat 60 ron pentru atita lucru. Mai bine pun un resou in portbagaj. :Driver:

Cu farurile inca nu m-am dumirit, este cert ca ard toate 4, insa nu stiu daca arde acelasi filament din H4 sau celalalt. H4 are 2 filamente, unul care ii protejact de o "scoica" metalica reflexiva, celalalt e mai in spate, spre "dulie" si e liber. Banui ca cel de faza scurta e de 55W , iar celalalt ar trebui sa fie de 60W. Am sa incerc azi noapte sa deconectez faza lunga si sa vad daca comut scurt-lung daca se intampla ceva cu intensitatea la celelalte. :P Daca scade , inseamna ca e legat bine sau invers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai simplu comuta pe faza lunga iar apoi cand schimbi din nou faza tine maneta trasa - daca intensitatea farurilor creste atunci e OK. Daca nu ai o problema electrica, cea mai comuna este blocul de lumini. Bafta ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filamentul ala cu scoica este pt faza scurta.

diferenta intre cele 2 filamente le vezi ca inaltime a fascicolului luminos pe un perete. pui faza scurta, vezi pana la ce inaltime bat si dupa aia pui faza lunga si ar trebui sa bata mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am lasat-o pe maine ca azi am ajuns acasa super inghetat si nu am mai avut tragere sa mai stau in frig. Mergem la nani... si maine e o zi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

70 hp 1.6 TurboDiesel

engine code

JR

configuration

1588 cm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filamentul ala cu scoica este pt faza scurta.

diferenta intre cele 2 filamente le vezi ca inaltime a fascicolului luminos pe un perete. pui faza scurta, vezi pana la ce inaltime bat si dupa aia pui faza lunga si ar trebui sa bata mai sus.

este exact asa cum ai scris. La mine problema poate veni din faptul ca farurile nu erau orientate corect, pe deasupra si becurile folosite erau de o calitate dubioasa. Acum totul este de acelasi tip si merge la perfectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am un prieten care are golf 3 cu motor 1,4 si vrea sa cumpare de la mine motor de golf 2 1,3 sa il puna pe masina. poate folosi cutia de golf 3 pe motoru de golf 2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci daca e calculatorul ars trebuie sa caut unul la dezmembrari. Un pret estimativ imi poate spune cineva ? Sa intreb de calcultorul de injectie deci .... eu totusi as spera sa nu fie ars ;)(

Calculatorul este la sh 1 milion -1 mil jumatate.Atentie la seria de pe el, trebuie sa fie absolut identica(inclusiv ultima litera!).Cel mai bine e sa ti l verifici pe masina si apoi dai banul dc se poate.Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. Pana la urma am rezolvat problema de la golfuletzul meu : pornirea imposibila, bujii ude, fum mult, baterii terminate si multe altele. Ma saturasem sa ii cumpar de toate si nici un rezultat. Cumparasem bujii noi, fise, capac delcou, rotor delcou, schimbat CTS (Cooling Temperature Sensor), umblat la pompa + filtru benzina si altele. Am fost la mecanic si m-a rezolvat repede. Ma sunat sa imi spuna ca verificase compresia la cilindri si la primul aveam 8. La celelalte nu mai stiu. Jos chiulasa ... ce sa gaseasca ... uzura extrem de mare la cilindri :blah: rezultand consum mare de ulei si benzina si multe alte probleme ;). Ciuda mare pt ca am reusit sa merg cu masina doar 700 km de cand am cumparat-o(7.11.2008) stand mai mult cu ea pe dreapta. Problema s-a rezolvat foarte usor ;) cumparat motor din dezmembrari. Am luat motor tot de 1,8 8v dar cu injetie monopunct. Sincer nu stiu ce cod e ca nu se intelege pe el ... a fost tata la RAR cu el si se intelege doar un "P" ce o fi dupa P acela nu stiu. Chiulasa de pe motorul vechi am pus-o pe motorul "nou" pe aceasta avand injectie multipunct. Acum nici nu stiu daca ma mai incadrez in clubul GTi :-< sper cu timpul sa imi fac motorul vechi sau sa imi gasesc unul mai bun ... Va doresc multa bafta si sa nu patiti niciunu ca si mine :blah: Toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata l-am scos :P Pana la urma am avut mare noroc si am prins tot motorul GTi acelasi cod PB care il aveam si inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor! Am si eu 2 mici probleme:

1- in timp ce merg cu masina mi se aprinde becul la baterie, dar la anumite turatii sau anumite gropi se mai stinge. Nu sta tot timpul aprins. Am tras de alternator, de fire, de tot ce mi-a trecum mie prin cap si nu se aprinde becul, iar cand plec iar la drum ia si se aprinde :) :(

2- am o problema cu faza scurta. Apas butonul o data si se aprind pozitiile iar cand il apas a 2a oara nu mi se aprinde faza scurta. Trebuie sa tot fatzai butonul pana sta aprinsa. Cateodata mi se stinge din mers, si e naspa tare ca aseara mi s-a stins exact prin fata pe la politie, uitandu-se politistii ciudat la mine. De data asta am scapat, data viitoare nu cred ca o sa fiu asa norocos :D O fi din buton, un contact ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema 1 s-a rezolvat astazi : fir neizolat de la electromotor facea masa pe bratul de la ambreiaj. AM ramas totusi cu problema de la butonul de faruri: nu imi sta pe faza scurta decat daca fatzai butonul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.

in mod cert trebuie alt buton. cel de acum nu mai are lamela de contact tensionata si de asta n-o mai fi contactul perfect.

sau s-a adunat mizerie in buton si lamelele nu mai fac contact.

nu stiu daca se poate desface acel buton; daca da, inceraca sa-i cureti interiorul.

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia e ca nu stiu cum sa incep. Trebuie sa desfac bordul sau pot sa scot butonul pur si simplu ? Ca sincer nici nu am stat sa analizez treaba.

L.E. : Si mai am o intrebare mare :lol: si-a pus cineva bateria in portbagaj ? daca da va rog sa imi dati si mie linkul de la post sau daca nu niste idei va rog. Va multumesc. Bafta tuturor

Modificat de alexbouaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

butonul se poate scoate prin tragere usoara. numai ca tb sa il dai stanga-dreapta pana ce iese din locasul sau, eventual te ajuti cu mare grija de o surubelnita lata.

cat despre baterie, s-ar putea pune in portbagaj, dar de ce?

iti trebuie un cablu serios pt alimentare, din cupru cu diametrul de 10 mm, foarte bine izolat, care sa faca jonctiunea cu vechiul cablu din fata. masa tb facuta cu simt de raspundere in mai multe puncte de contact. singura problema ar fi la efectuarea itp-ului cand se vor lua de tine.

bafta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o baterie de 90 Ah si nu incape in locul ei anume pt ca e prea inalta. Dar daca zici ca e problema la rar nu ma mai bag sa muncesc degeaba apoi sa o scot sa o pun inapoi la locul ei ... sa vad zilele astea sa imi desfac butonul ala sa vad ce are ca ma dispera ca nu sta pe faza scurta. Multumesc frumos pt sfaturi. Stima si respect. (alex_bouaru)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-ai putea demonta suportul bateriei si sa faci altul? eventual prins la nivel cu lonjeronul, nu pe lonjeron cum stiu ca e acuma.

incearca asta, masoara, vezi daca obtii atat spatiu cat ai nevoie sa-ti incapa bateria.

ps: bateria mea e atat de lata incat a trebuit sa tai un colt ca sa intre fix pana in radiator!

bafta :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o nelamurire despre motoare:

am un golf 2 td de 1,6 litri si nu scrie nicaieri in actele masinii puterea motorului.de ce nu stiu. ;)

codul motorului este CY 065 111.

anul de fabrcatie este 1983

unde as putea sa gasesc date despre motor??se aplica cele scrise mai sus????

multumesc anticipat :)

Scuze pentru intarziere. Uite detalii despre motorul tau.

70 hp 1.6 TurboDiesel

engine code

CY

configuration

1588 cm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!