Jump to content

Intrebari/probleme Legate De Golf Mk2


tsunamicg
 Share

Postare recomandată

cu cit jantele sunt mai strimbe ( lovite de gropi) cu atit tremuratul e mai tare.Ideea este ca o geanta mai ales de aliaj daca ia o groapa la o viteza mare se strimba deoarece cauciucul nu poate prelua in totalitate socul.Chiar daca indrepti jantele nu mai ies la fel ca una noua.Prin urmare vezi in ce stare sunt.Uneori numai o simpla centrare (prin adaugare de plumbi) este suficient.

pai mie nu-mi tremura toata masina ci doar volanul! asta e paradoxul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • tsunamicg

    16

  • alexbouaru

    15

  • araihard

    7

  • dieselbee

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

- tremuratul volanului (usor stanga dreapta) se datoreaza rotilor din fata neechilibrate. Cauza poate fi asa cum spune cristianionut - janta stramba sau cauciuc ovalizat sau cu galme. O vizita la o vulcanizare cu aparat de echilibrat iti va arata daca rotile din fata sunt ne-echilibrate sau ovale. Faptul ca masina nu tremura nu are nici o relevanta aici (socurile catre caroserie sunt amortizate de suspensii si de masa caroseriei). Oricum ar fi primul lucru pe care poti sa-l faci e sa verifici si sa refaci presiunea in roti daca e necesar (intre 2.0 si 2.2 atm pt rotile din fata).

- releul pentru stergatorul din spate are pe el codul 72 (Wisch-Wasch-Interv-Steuerg). Este amplasat in dreapta releului pentru stergatoarele din fata (care are codul 19 si este mai inalt decat celelalte relee din jurul lui).

Modificat de SamuraiJerk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ok! am inteles dar acum o noua intrebare: se gaseste de cumparat separat carligul ala de plastic care opreste maneta schimbatorului de viteze sa se duca in marsarier? sau se poate improviza cumva ca parca e mai bine sa stii sigur ca nu ai bagat in marsarier?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

ma bag si eu aici cu alte intrebari....

La mk2 pe benzina...1.8, producatorul recomanda cifra octanica minima 98. http://www.doppel-wobber.de/wbb2/golf_info.php?id=90 (e vorba de motorul EV 1.8 / 112cp).

Intrebari :

1) cum afecteaza cifra octanica consumul ? Folosesc benzina de 95, cu care acceleratia e mai moale.....dar e mai ieftin.....Nu am mai folosit benzina de 98 si ma intrebam daca n`ar fi mai mai economic la L/100km.

2) Exista posibilitatea, ca in timp, motorul sa fie afectat intr-un fel sau altul, datorita folosirii unei benzine mai slabe decat cea indicata de producator ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

intreb si eu o kestie.

La sistemul de timonerie exista vre-un aparator/husa/protectie care sa acopere partea imediat apropiata de "firewall"-ul masinii? Ma gandesc la ceva asemanator coloanei de directie.

Recent am dus masina la service, i-am rugat sa verifice schimbatorul pt ca mergea destul de greoi, iar dupa ce am ridicat masina, am observat ca tija principala orizontala (din ansamblul de timonerie/schimbator) care iese de sub firewall este vizibila si plina de vazelina. Nu cred ca este un lucru bun, atita timp cat vazelina aia poate acumula o gramada de noroi/praf/pietricele/etc. La voi cum este? Ma gandesc sa nu fi uitat mekanikul sa puna inapoi ceva plasticaraie.

nu am gasit nici o poza relevanta pe net despre acest lucru.

Modificat de sza_bee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai am o intrebare: care este turatia pentru cuplu maxim si turatia la care se obtin cei 51 Kw. Motorul are codul JR.

70 hp 1.6 TurboDiesel

engine code

JR

configuration

1588 cm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ramas fara ambreiaj la masina

Stie cineva daca discul de ambreiaj de la un motor 1,3 benzina cod motor mh se potriveste la 1,6 diesel? nu stiu codul motorului:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca se potriveste ca dimensiuni, e mai slab, pt ca unul de diesel are arcurile mai solide si totul e facut mai dur, la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ramas fara ambreiaj la masina

Stie cineva daca discul de ambreiaj de la un motor 1,3 benzina cod motor mh se potriveste la 1,6 diesel? nu stiu codul motorului:D

Nu se potriveste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
paco6(GOLF2 87')
am ramas fara ambreiaj la masina

Stie cineva daca discul de ambreiaj de la un motor 1,3 benzina cod motor mh se potriveste la 1,6 diesel? nu stiu codul motorului:D

nici nu potriveste si nici daca ar potrivi mult nu ar rezista deoarece e mult mai slab:))) si putin si mai mic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor ... am si eu o mica mare problema care ma macina de vreo 2-3 saptamani de cand mi-am cumparat un mk2. Am motor de 1,8 GTi 8v 82kW. De cand am luat-o am probleme mari cu ea la pornire. Ceva dimineti la rand mi-am omorat bateria ca nu pornea. M-am gandit intr-o dimineata sa schimb bujiile. Sa constat ca acestea erau fleasca de benzina. am cumparat azi bujii NGK BCP7ET cu 3 electrozi. A pornit la sfert de cheie. Am mers la service la taica-miu, am suflat filtrul de aer, filtrul de benzina. Cand dau sa pornesc iar porneste greu si trebuie neaparat sa ii dau putina pedala sa o ia, ceea ce nu e normal la injectie din cate stiu eu. Acum sper sa imi porneasca maine dimineata. Va rog frumos sa ma ajutati cu ceva sfaturi daca stie cineva sau daca a patit vreunu ca mine. Acesta e singurul lucru care ma macina cel mai mult la masina asta. E singura problema care ma necajeste de nu ii mai dau de capat. Bafta tuturor

Modificat de alexbouaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand dau sa pornesc iar porneste greu si trebuie neaparat sa ii dau putina pedala sa o ia, ceea ce nu e normal la injectie din cate stiu eu.

am avut un motor la fel ..si era normal sa-i dau un pic de pedala la pornire.... Mecanicul la care mergeam a zis ca asa trebuie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok... ar fi normal sa dau pedala cand pornesc ... dar nu inteleg de ce mereu imi ineaca motorul. De exemplu acum dimineata nu a vrut deloc sa porneasca. Am scos bujiile (cumparate ieri) si erau ude rau tare. Le-am sters bine bine si le-am pus inapoi. Am dat cheie si a luat-o din prima. S-a ridicat turometrul la 2000 si apoi a murit motorul. M-am mai chinuit inca un pic cu cheie+pedala si intr-un sfarsit a luato. Chiar nu ii mai dau de capat, nu inteleg ce poate avea. Cand stau la semafor, de exemplu, turometrul oscileaza intre 900 si 700 turatii. Are o intrerupere undeva si nu imi dau seama ce e.

Modificat de alexbouaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ar fi o idee sa verifici si aprinderea.. fise, capac delco, bobina.. si eu aveam oscilatii marunte la relanti si am scapat de tot dupa ce am pus fise + capac delco + lulea noi, restul fineturilor se fac din amestec.

Modificat de faty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut saptamana trecuta capacul de la delcou si era rupt soclul in care statea carbunele, cand m-am uitat la lulea(rotor) era pur si simplu topit :)). Le-am schimbat si pe alea si tot problemele astea le am. Nu m-ar deranja deloc oscilatiile turatiei ci pornitul ma necajeste cel mai tare. Mi-e ciuda ca nu am de ce sa ma plang la masina asta, e perfecta, in afara de pornire. Am sa ii fac proba cu niste fise de la cineva sa nu ma apuc sa dau bani pe ele degeaba. Sa fiu convins ca sunt alea de vina ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba senzorul ce comanda socul automat !!!! si regulatorul de presiune !!!

probleme in genul tau am avut cindva si asa le-am rezolvat !!

cit despre fluctuatii cum zicea faty !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci astea doua ar fi problema ? Senzorul ce comanda socul automat si regulatorul de presiune? Sincer nu prea ma pricep la mecanica si sincer nu stiu care ar fi acelea ... de exemplu senzorul de soc ar fi acela care l-am inconjurat eu in poza atasata ? Daca m-ati ajuta si cu niste preturi as fi foarte recunoscator.

Am mai incercat azi dimineata sa o pornesc si nu a vrut. Am terminat o baterie incercand. Apoi am scos bujiile si le-am sters ca erau leoarca. De fiecare data mi le uda. Apoi am pus alta baterie si am incercat, dar tot in zadar.

post-35659-1227470723_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ar fi fost de mare ajutor daca ai fi specificat codul motorului tau. Acum, din poza imi dau seama ca ai injectie Digifant si daca zici ca ai 82kW atunci codul motorului tau este PB. Problema in caul tau ar putea fi una simpla sau un complicata. Eu as miza pe cea simpla si anume CTS (Cooling Temperature Sensor) - este senzorul de temp. apa, aflat in zona de deasupra delcoului pe distribuitorul care intra in furtunul gros de apa. Nu-mi dau bine seama din poza insa teoretic ar trebui sa ai doi senzori acolo. Unul negru sau maro care iti da temperatura apei in bord si inca unul, albastru care iti da temperatura pentru ECU - astfel el iti regleaza amestecul si alti factori in functie de temperatura, facilitand pornirea la rece. Are un rol foarte important in acest sistem de injectie.

Acesta este senzorul.

Cu senzorul asta trebuie sa incepi. Si eu am avut o problema similara cu a ta si cu el am rezolvat-o. Solutii pentru o problema mai complicata necesita mai multe randuri pentru explicatii sau poate fi un ECU prajit. Incerca prima data chestia asta - exista 90 % sanse sa o rezolvi.

Bafta! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai chinui masina ca o faci degeaba !!!

dupa cum zice golfuletz schimba senzorul de temperatura ( cred ca e una si aceeasi treaba cu cel pt soc automat)

si apoi inceraca iar !!!

treburile astea se fac prin eliminare,una cite una (vezi la magazin cit este si daca e prea scump poti incerca varianta second hand ca nu e scump)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ golfuletz - Codul motorului este PB. Am uitat sa precizez datele complete. Era precizat in semnatura oricum :icon_thumright: . Deci ar trebui sa ma duc maine la piese auto si sa caut un senzor din acela poate rezolv ceva ... am impresia ca stiu despre care spui golfuletz ... pun o poza in care am incercuit senzorul ... vine o mufa un pic mai lata in el ... cred ca acela e.

post-35659-1227544651_thumb.jpg

Modificat de alexbouaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, nu am citit semnatura :D . Mufa ar trebui sa fie la fel, dar din ce disting in poza, ala cred ca e. E important cand ti-l cumperi pe cel nou sa specifici clar ca este senzorul pentru ECU nu pentru bord. Nu te pot ajuta acum cu codul...sorry. Primul indiciu ii ca ar trebui sa fie albastru insa asta nu inseamna neaparat ca e cel bun. Nu incerca second ca nu stii daca-i bun sau nu. Eu l-am cumparat nou anul trecut cu 35 de lei parca. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am terminat programul mai repede ca sa mai fac ceva la golf. Am scos senzorul respectiv si am scos si o fisa care era mai paradita. Am pus bateria la incarcat si acusi ma duc la UniX sa imi cumpar un senzor. Am atasat 2 poze cu senzorul. Pt fisa cred ca ma duc la dezmembrari ca o fi mai ieftina.

post-35659-1227704010_thumb.jpg

post-35659-1227704016_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-as sfatui sa iei un set nou de fise.. daca zici ca una era paradita.. poate ca nici restu' nu is in cea mai buna stare. Stiu ca era acum cateva luni la Unix set complet cu 120 roni. !!FOARTE!! mare grija cand legi inapoi bateria sa verifici foarte bine toate firele de masa.. eventual sa le cureti cu spray de contact pentru ca is foarte mari sanse sa prajesti ECU-u daca ai probleme cu ele.. si o sa te distrezi apoi cautand prin dezmembrari..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dus masinuta la doctor in seara asta :icon_thumright: :sick:(( . Nu mai stiam ce sa ii mai fac sincer. Am schimbat si senzorul de temperatura (60 ron) si tot nici o miscare. Acum astept verdictul. Sper sa fie unu bun si sa se rezolve cat mai repede. Multumesc tuturor ce m-au ajutat cu sfaturi. O sa revin cu un post in care sa mentionez tot se a avut bushit masina. Multa bafta tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor. Revin cu masinuta mea incapatanata. Am luat-o inapoi de la mecanic deoarece a inceput sa bata apropouri de sarbatori de taiat porcu si altele, adica nu are chef sa se apuce de masina anul acesta. A mai mesterit el pe la distributie pe acolo dar nimic. Zice ca nu are timp sa se bage mai adanc in motor. Deci am ramas cu buza umflata. Chestia e ca dau cheie, invarte un pic mai greu, porneste si apoi imediat se opreste. Nici nu apuc sa o turez. Sincer imi e teama sa nu fie calculatorul ars... sper din tot sufletul sa nu fie. Zilele astea ii scot electromotorul si il dau la reparat ca sigur are ceva(cand pornesc sau mai bine zis incerc sa pornesc motorul se aude un sunet ciudat de la electromotor, parca ar trage din greu). Sper sa ii dau de capat intr-un final ca sincer m-am saturat. De cand am cumparat masina numai 750 km am facut cu ea :rolleyes: nici nu am apucat sa ma bucur deloc :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!