Jump to content

Intrebari/probleme Legate De Golf Mk2


tsunamicg
 Share

Postare recomandată

Ca sa nu umplu forumul pun aici toate intrebarile sau problemele observate la golful meu (e cel din semnatura):

1. Nu imi merg stropitorile. Am luat-o asa: am verificat daca atunci cat trag inspre mine de maneta vine curent la motoras - vine; apoi am alimentat direct de la baterie motorasul - merge bine si in fata si in spate; am mai observat ca atunci cand trag scurt spre mine maneta pornesc stergatoarele dar nu stropeste si nu se opresc decat atunci cand dau pe pozitia de stergatoare si opresc apoi. Si inca o intrebare vis-a-vis de aceasta parte a masinii: care imi explica si mie cum ar trebui sa functioneze normal stergatoarele, atat cele fata si cele spate, cat si stropitoarele (deci cum le pornesc, cum le opresc, etc), pt ca am observat ca sunt tot felul de temporizatoare?

2. Stergatorul din spate cum se porneste?

3. Cum va dati seama ca aveti prea mult joc la cutia de viteze? Intra usor in toate treptele, numai ca nu ar trebui sa fie vreun stop/prag pentru marsarier?

4. De unde se rabateaza bancheta spate? (stiu ca e cam prosteasca intrebarea asta dar chiar nu am gasit)

5. Nu imi merge turometrul! Am inteles ca isi ia semnalul de la alternator si am ajuns la concluzia ca firul albastru e cel cu pricina (daca s-o fi pastrand vreun standard al culorilor la toate golfurile mk2). Ce ar trebui sa testez sa fac? (sigurante relee?)

6. Apropo de sigurante si de relee, care are o schema al panoului de sigurante pentru acest tip de golf, ca eu nu am gasit unul bun?

7. Inchiderea centralizata se monteaza usor pe golf?

8. Cam in cate secunde porneste motorul ca mie daca e rece, dimineata, astept sa se stinga becul de la bujii si nu o ia la sfert dureaza cam 3 secunde pana porneste. Am observat ca daca pun contactul, astept sa se stinga,iau contactul si apoi in pun din nou porneste la sfert. Ce sa fie?

Cam atat pentru acum si ms pentru rabdarea de a-mi raspunde!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • tsunamicg

    16

  • alexbouaru

    15

  • araihard

    7

  • dieselbee

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

1) e posibil sa fie releul dus

2)impingi de mantutza de stergatoare sa porneasca, tii apasat si stropeste spate si sa le opresi mai impingi o data

3)pentru marsarier prebuie sa fie o placutza de plastic la baza skimbatorului si se prinde o ghiara de ea cand apesi sa bagi in viteza

4)ai 2 tamburusi in pareta superioara a banketei la fel ca cei de la usi ridice de ei

6) relativ usor

8) nu mai duc bujiile sau un contact imperfect de masa sau plus la bujie sau nu tine releul cat trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai am o intrebare: care este turatia pentru cuplu maxim si turatia la care se obtin cei 51 Kw. Motorul are codul JR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Pentru a afla date tehnice cuplu, turatii etc iti trebuie niste Cd(evident piratate) le gasesti pe net.Acolo ai si catalogul de piese cit si imagini.In ele am gasit ceva pt Golf 4 dar pt 2 nu am cautat.

Am sa caut zilele care urmeaza si daca gasesc iti pun

Pt stropitori trebuie sa verifici multe.Eu am luat-o de la bazin si furtunele pina la contactul de la volan.Si stii care e marea problema: contactul din volan-schimbatorul de viteze difera de la un an la altul.

Jocul de la cutia de viteze, are doua cauze dar amindoua au aceeasi problema la baza: uzura

-una de la cutie dar e prea mica cind schimbi vitezele deci nu influenteaza

-timoneria cutiei, aici ai o probleme cu ce piese schimbi ca cele noi uneori nu vin cum trebuie iar de la SH sunt prea uzate

La bancheta din spate tragi de doua butoane in sus.Sunt pozitionate linga geam.Apoi o rabati.E cel mai simplu macanism la gama Golf si evident cel mai practic.Poti pune bagaj voluminos in masina in doi timp.La modelele de Golf dupa 2000 l-au complicat putin.

La turometru e bine sa cauti un mecanic sau sa te uiti la o masina identica ca model ca sa vezi cum vine.

Schema cu tabloul de sigurante si relee si sunt multe relee sa stii il gasesti intr-un manual care se vinde pe net vreo 25 lei.Nu mai fac alte comentarii de manual ca ma ia la misto forumisti...... :lol:

Pt inchidere nu stiu ce sa-ti spun ca eu am in doua usi si la mine nu merita.

Pt bujii sau pornire motor iti recomand sa faci ca mine: verifica tot circuitul electric de la bujiie pina la contactul din bord.Eu am schimbat cam tot fiind uzate si dadeau erori.Apoi iarna la -10 grade ai nevoie de curent nu gluma ca sa pornesti un diesel.E adevarat ca atunci cind e foarte frig daca mai pui o data contactul masina o ia la sfert.

In rest cu rabdare,

suces

Modificat de cristianionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai asa mi-am propus: cu rabdare ca nu merge altfel! ms pentru replyuri si astept si alte pareri!la turometru stiu cum vine da' nu stiu ce poate fi defect? mai investighez eu.am gasit scheme pe net dar nu este nici una ca tabloul meu, cu 3 sigurante pozitionate orizontal la partea de jos!ms fanos se pare ca e la fel panoul cu al meu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca o intrebare (dar puteti raspunde si la cele de mai sus ramase fara raspuns :) ): ce inchidere centralizata sa-mi iau si de unde? (am vazut un kit pe autoalarme.ro)

si are cineva manualul bentley, ca eu am luat de pe net cdul dar are instructiunile de instalare in ceha si nu ma pricep! poate ma ajuta cineva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa ai ceasurile duse, firu intrerupt, sau sa nu iti mai dea semnal dioda din alternator. poti sa-ti iei orice inchidere si alarma, cele noname sau alea ieftine sunt la fel de proaste toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms pt reply. am rezolvat cu bentley-ul! e de mare ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi mai explica cineva o data (ca tot nu am inteles) cum se actioneaza stergatorul din spate? (maneta mea merge dupa cate am observat o data in sus, o data in jos, si tras spre mine)si inca o intrebare: prin ce difera golful gtd de celelalte golfuri (inafara faptului ca are un motor mai puternic)? Am observat ca am suspensie cu bara de torsiune pe fata. Si inca o chestie: am tot gasit pe net cum ca gtd-ul ar trebui sa aiba motorul cu 80 de cai si nu ala de 70 cum am eu? Asa e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Stergatorul din spate este actionat tot din maneta pt stergatoare, dar impinsa in fata, spre parbriz.

2.Maneta pt stergatoare are: in jos, temporizare

in sus, viteza de stergere mica

mai sus, viteza de stergere mare

in fata, stropeste si "spala" hayonul

in spate(spre conducator), stopeste si "spala" parbrizul

3. Nu cred ca suspensia fata este cu bara de torsiune, ci cu amortizor+arc elicoidal.

4. Treaba cu caii, tine de tipul motorului si imbunatatirile aduse. :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok ms pentru lamurire! pai am tras concluzia ca are bara de torsiune deoarece are un sistem asemanator cu al unei masini de teren, adik o bara ce pleaca de la angrenajul de la roti pana la aprox jumatatea masinii( asta pe fiecare parte). Oricum nu conteaza asta! Dar totusi ce e asa special la un gtd,practic?(acu incerc sa testez fiecare releu si sa vad pentru ce e) Ce e ala releul pentru "radiator fan CASTOR"?(nr 17)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GTD e versiune de echipare, motorul de 80 de cai are cod RA sau SB, sunt cam rare la noi, bara aia pe care ai vazut-o se numeste bara stabilizatoare.

ca versiune de echipare, GTD are mochete in portbagaj, optional poti avea servo, aer, gemuri electrice...chestii d-astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci nu e ceva vreo varianta sport cu motorizare diesel (precum gti-ul pentru benzina)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropo de turometrul care nu merge: am inteles ca isi ia semnalul de la alternator dintr-o mufa tata notata cu W; am gasit mufa numai ca din ea iese un fir negru ce se duce la o cutiuta neagra tot pe alternator(o dioda cred) si atat (scrie ceva cu 2,2 microF pe ea). Nu este tras fir la bord sau asa trebuie sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat-o cu stropitorile fata (nu face contact in maneta) dar stergatorul de pe spate si stropitorile tot nu merg! M-am tot uitat pe diverse scheme electrice pentru golfuri si am observat ca este un releu special pentru stergator si stropitor spate (desi in unele nu am gasit asaceva). Imi poate spune cineva codul unui astfel de releu si eventual unde este el pozitionat pe panou (am vazut ca pe panou am doua relee de stergatoare fata - le-am cautat dupa cod)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GTD e versiune de echipare, motorul de 80 de cai are cod RA sau SB, sunt cam rare la noi, bara aia pe care ai vazut-o se numeste bara stabilizatoare.

defapt e bara de rigidizare. cea de stabilizare e sus intre amortizoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

defapt e bara de rigidizare. cea de stabilizare e sus intre amortizoare.

e tocmai invers.... o fost un topic intreg pe discutzia asta... :hainoroc: bara stabilizatoare e aia ce ai frecat o tu si ai vopsit o rosie si vine prinsa in 2 bucshe ... jos pe bratze.... aia dintre telescoape e de rigidizare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lasati bara cum ramane cu turometrul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi sa nu fie de la alternator....verif fire senzor....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am apucat inca sa verific mai bine alternatorul dar mai am cateva intrebari:

- de la ce poate fi tremuratul volanului pe la 110-120, dar numai al volanului, apoi parca se mai linisteste?

- este normal ca ventilatorul radiatorului sa nu porneasca dupa o forja, dupa care am oprit, am mai lasat masina sa mearga si el tot nu pornea! Indicatorul din bord statea cuminte la mijloc, dar parca nu-mi vine sa cred ca nu avea nevoie de racire suplimentara; a si imi arunca apa pe la busonul bazinului de apa. Mijlocul indicatorului indica 90 grade (asta am inteles ca e pragul de la care ar trebui sa porneasca ventilatorul)? ventilatorul cand il pun pe direct merge, deci eu cred ca e din sonda din radiator;

- imi scartie putin ambreiajul; merge bine si usor pe prima jumatate a cursei (de sus in jos), partea in care prinde dealtfel, dar apoi trebuie sa apas mai tare pana jos; l-am uns cu niste ulei acum vreo doua saptamani si o disparut scartaitul, dar vad ca acu o reaparut; trebuie schimbat cablul? si daca da cam cat ar fi unul nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci ventilatorul treb sa plece cand acul de la bord ajunge la jumatate deci cam pe la 90 grade C . iti fierbe apa atunci cand nu porneste ventilatorul .... si nu mai raceste apa din radiator ...... deci acea sonda treb schimbata asta am patit si eu .... am schimbat sonda de pe radiator si totul a fost ok

cablul de ambreiaj e cam 30 lei .... din cate imi amintesc

Modificat de Raekwon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms pt reply! deci trebuie sa schimb si sonda si cablul de la ambreiaj! Dar cu tremuratul volanului ce stiti? (are si un oarecare joc rotativ, adik nu misca rotile cam pe 5 grade stanga-dreapta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai citit si eu pe aici pe forum si am urmatoarele nelamuriri/intrebari:

- indicatorul de la temperatura arata de la stanga la dreapta? adik gradele cele mai mici sunt in stanga?

- mie acul imi sta teapan la mijloc dar totusi cand opresc masina tot imi arunca incet apa pe la vasul de expansiune inca vreo ora chiar; se poate ca acul sa nu indice bine si de la ce poate fi faza cu apa?

- e normal ca ventilatorul sa acopere doar jumatate din suprafata radiatorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu cit jantele sunt mai strimbe ( lovite de gropi) cu atit tremuratul e mai tare.Ideea este ca o geanta mai ales de aliaj daca ia o groapa la o viteza mare se strimba deoarece cauciucul nu poate prelua in totalitate socul.Chiar daca indrepti jantele nu mai ies la fel ca una noua.Prin urmare vezi in ce stare sunt.Uneori numai o simpla centrare (prin adaugare de plumbi) este suficient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!