Jump to content

Problema Cu Turbina De La Un Passat B5.5 Avf 130 Cp


Slider2006
 Share

Postare recomandată

Salutare. Am dat turbina jos de pe un passat motor AJM, deoarece intra in limp-mode pe la 120 km/h si cam suiera. Axul turbinei are joc ff mic dar am observat ca niste palete de pe partea compresorului sunt tocite. Care ar fi motivul. De la ce se pot toci acestea ?

http://img819.imageshack.us/img819/8083/imagine014i.jpg

http://imageshack.us/photo/my-images/820/imagine013n.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/232/imagine012.jpg/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Slider2006

    10

  • cipos

    6

  • Eto

    3

  • Rumplestilskin

    3

BTT poate sa fie de la geometria la turbina.acest sindrom il am si eu la masina.dupa ce o alergi in turatii mari nu iti intra in protectie ?adica se tureaza foarte incet si nu mai are putere..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai duce mult turbina aia... la mine palele erau destul de ok cand a cedat turbina cu totul avand joc axul...oricum pozele nu sunt clare asa ca nu prea imi pot da seama cat sunt de uzate...chiar daca nu are joc turbina ta eu zic ca e de inlocuit la cat de uzate arata palele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles.. am s-o curat si o mai folosesc asa o perioada pana imi iau alta ... dar de la s-or fi tocit ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la uzura prea mare si desigur de la temperaturile la care lucreaza...o sa fac poze cu turbina mea care a cedat pt a vedea in ce stare sunt palele!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua!

Zilele trecute am zis sa fac si eu ceva folositor pentru masina si se pare ca am capatat o problema.

Am desfacut furtunele de la intercooler si l-am spalat fara sa-l dau jos asa cum am citit pe aici pe forum,apa si sapun.

Acum se aude un fasait nu foarte puternic.Exista sanse sa fi ramas apa in interiorul intercooler-ului?sunetul e asemanator cu cel de la subaru :icon_cheesygrin:.Nu ma deranjeaza,ce ma nelinisteste e faptul ca nu vreau sa dauneze turbinei sau altor componente motor.Adaug ca masina trage f bine si nici fum nu scoate

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar de la s-or fi tocit ?

Eu tare cred ca paletii aia de mult timp sunt asa, poate chiar de cand a fost montata turbina.

Nu mai vorbiti prostii cu temperaturile ridicate. Asta nu se intampla pe partea de admisie.

Mergi cu ea asa pana va crapa. Dar parerea mea e ca nu va crapa. Mai ales ca din spusele tale, nu are joc in ax.

Ninule, eu ti-am mai raspuns o data la nedumerirea ta. De ce tot repeti intrebarea?

Apuca-te si mai studiaza motoarele, ca este material destul aici pe forum, mai ales in aria TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, studiez si eu cum pot, nu mai tin minte unde mi-ai raspuns, si am postat aseara ptr ca se simte din ce in ce mai tare, adica ieri a fost horjita vreo 5 ore prin aglomeratie si de aia "mi-am dat filme nashpa" aseara cand am ajuns acasa. Parca tu imi ziceai de volant... alti cum ca poate fi un injector, deci nimic nu mi clar de aia intreb si ma stresez nu din plictiseala sau placere (primul TDI l-am avut in 2002... dar depinde de motor si intradevar AVF nu am mai avut, deci is pasta)

Multumesc

Have a good time

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am zis de volant. Am zis ca nu are nimic si e frectie cu apa rece spalarea furtunului respectiv.

AVF, AVB, ASZ, AXR... toate o apa si-un pamant. Deci nu difera mai nimic. Niciunul nu are probleme specifice sau comportamente ciudate.

Ideea e sa nu-ti bagi degetele daca nu esti absolut sigur ca ai o problema si mai ales ca stii ce faci. Iti dai batai de cap si tie, si altora. Impaca-te cu ideea ca e o masina sh si s-o aduci la starea de cand a iesit pe portile fabricii iti trebuie ani de studii si munca, plus o caruta de bani.

Eu iti sugerez sa te bucuri de viata si sa lasi masina sa-si faca treaba, pana si-o face. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Inainte de a ma duce cu masina la un service am zis sa deschid un topic, poate ma ajuta si pe mine cineva cu un sfat pentru a rezolva problema masinii. Am un passat 2003 1.9 tdi 101 cp.

Acum 2 saptamani am dus masina la service, schimbat capete de planetara.Ridicand o sus mecanicul a observat o scurgere de ulei la turbina.Din start mi a zis ca e pe duca si ca nu o sa ma mai tina mult. Adevarul ca e destul de mult ulei la turbina.De unde iese nu stiu ....

Din ce imi amintesc mi a zis ca e si cv lipit acolo cu poxipol parca...

Chestia e ca masina trage si trage bine,,, adica daca s ar urca cineva strain in ea ar fi incantat de cat de bne trage....

 

O alta problema ar fi si de mult am problema asta,stiam de ea .... se plafoneaza. pur si simplu pornesc si in mers mi se plafoneaza.cum turbina nu ar mai functiona. Trebuie sa trag pe dreapta si sa opresc motorul . dupa ce il pornesc isi revine.Problema asta o am de ceva timp si mi se intampla destul de des

Mentionez ca de la debitmetru nu ar avea ce sa fie , acum o jumatate de an am schimbat senzorul de la el.

sa fie probleme la EGR ? are vreo treaba cu plafonarea ? sau turbina e pe duca ? Trebuie reconditionata ? Ma sfatuiti sa o reconditionez ?

 

astept raspunsurile voastre! toata stima !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema plafonatului s-ar putea sa fie "limp mode" (o "protectie"  a turbinei, in cazul in care ceva nu este ok acolo). Dar asta se manifesta brusc si puterea scade drastic...practic turbina nu mai functioneaza, si din cei 101 cp mai ai 50-60. Dupa repornire, ecu-ul motorului scoate turbina din limp mode si ea merge normal pana intampina iarasi probleme. Cauta pe forum mai multe detalii despre acest limp mode. Fa si o scanarare si vei vedea exact ce cauzeaza acest posibil limp mode.

La prima vedere, axul turbinei ar avea joc si ar putea sa piarda ulei pe acolo. Tot el ar putea sa fie si cauza limp mode-ului.

Cauta pe forum userul "Cipos", ia-i nr de tel. si suna-l. Dc intr-adevar are joc in ax, sunt sanse sa ti-o poata reconditiona.

Alte cauze (mai putin) posibile: probleme la actuatorul turbine, capsula vacuumatica, circuit ulei catre turbina (mai ales dc spui ca mecanicul a vazut ca e ceva lipit cu poxipol acolo). Slabe sanse sa fie ceva legat de EGR...

Modificat de dbk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salutare,

 

Recent am descoperit aceasta problema la masina unui prieten la turbina:

 

1. Constatare

https://www.youtube.com/watch?v=UH_a3Ou6Fjo

 

 

2. Inchinati-va

https://www.youtube.com/watch?v=Yx23Az-sSMA

 

Modificat de C o s m i n
mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic in primul rand ca a uitat sa mai schimbe filtrul de aer ca altfel nu vad de ce s-au polizat palele compresorului de admisie. Asteptam si alte pareri.

PS: stati  ca am vb cu ADI la telefon si mi-a zis ca mecanicul lui a uitat niste smirghel prin filtru de aer de asta se explica toate cele intamplate.

Modificat de felix1984
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, am gasit pe admisie inainte de filtru de aer, smirghel. Doua bucati destul de mari...asta e. Mecanic sau ajutor de mecanic bun rau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eh... se poarta. E foame mare mai nou.

Am mai auzit de curele de distributie ciupite intentionat prin service-uri, sa nu mai tina mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Va salut azi din nefericire ma lasat turbina si stau in dubiu nu stiu ce sa fac sa iau una SH sau sa o reconditionez.?

Poate aveti si propuneri la cine sa o fac sau poate aveti de vanzare

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ar fi cazul sa folosesti functia search si gasesti si aria vanzari si cine repara turbine. Cauta si vei gasi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer mii de scuze domnul flotouran95 dar am cautat am citit despre si am cerut doar un sfat.

Daca te deranjeaza ca am cerut un sfat imi cer scuze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut azi din nefericire ma lasat turbina si stau in dubiu nu stiu ce sa fac sa iau una SH sau sa o reconditionez.?

Poate aveti si propuneri la cine sa o fac sau poate aveti de vanzare

Va multumesc

Ia legatura cu colegul Cipos (0740 983 295), mai mult ca sigur te poate ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos iondarie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!