Jump to content

Problema Cu Turbina De La Un Passat B5.5 Avf 130 Cp


Slider2006
 Share

Postare recomandată

Chestia e ca de cand s-a facut remaparea pana la momentul schimbarii turbinei s-au realizat maxim 30 km.....nu cred ca remaparea a fost motivul deteriorarii turbinei.

Ce ar trebui facut pt a preintampina si deteriorarea prematura a acestei noi turbine pe care am montat-o acum cateva zile ?

Modificat de Slider2006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Slider2006

    10

  • cipos

    6

  • Eto

    3

  • Rumplestilskin

    3

In primul rand evita sa turezi motorul (peste 2200-2300 RPM) la rece. Cu motorul cald, schimba vitezele la peste 2500 RPM. Si incearca sa mergi macar o data pe saptamana reprize de peste 3000 RPM pentru curatarea turbinei de depuneri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au spus ca ce face Cipos nu e o solutie de durata si ca au avut clienti care au venit la ei cu turbinele defecte dupa ce le-au curatat la Cipos...acum eu nu mai stiu pe cine sa cred.

nu stiu despre ce service e vorba, dar ce om ar fi nebun sa se duca in alta parte sa dea alti bani din moment ce are garantie? spun asta deoarece toata lumea care a trecut pe la mine are garantie 6 luni, cat despre curatare.... cel mai bun exemplu e chiar masina mea, are apropae 90.000 de km de la operatiune si chiar ieri am facut un test sa vad cum arata , iar parametri(surprinzator) sunt f buni dupa atatia km

cat despre ciupiturile care le ai tu pe paleti..... cred ca s-a mers fara filtru de are sau cu un filtru imbacsit si a scapat pietricele de dimensiuni f mici care au ajuns in turbina, dar din punct de vedere tehnic nu afecteaza cu mult presiunea deoarece presiunea in sine este facuta de partea inferioara a paletului partea superioara fiind doar pentru preluarea aerului

deci daca turbina scoate presiune buna pe vag nu are rost sa o schimbi

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De asta ma miram si eu deoarece la testele facute cu Vag-Com-ul au iesit toate in parametrii normali (test facut de Voinea)...acum si eu cred ca m-au cam pacalit acei mecanici sa schimb turbina fiindca masina totusi mergea foarte bine (ei normal ca aveau tot interesul ca eu sa schimb turbina deoarece au luat cateva milioane pe manopera si cei 650 euro ceruti pe noua turbina). Acum ramane sa schimb filtrul de aer sa fiu sigur ca nu se va mai uza nici aceasta turbina...Mai trebuie schimbat si altceva ?

Crezi Cipos ca aceasta turbina cu palele deteriorate mai poate fi folosita pe alta masina daca o scot la vanzare ? Cam cati KM ar mai putea fi folosita ?

Modificat de Slider2006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si a mea avea mici ciupituri dar nu asa grave si cum suneam mai sus masina a facut ceva km si inca merge, acuma nu stiu cine se complica sa puna un sh cand una noua e 400 de euro

si inca ceva turbina ta a fost schimbata nu e cea originala deoarece este fabricatie 2004 luna a 5 si este made in romania :)

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci in afara de filtrul de aer mai trebuie sa schimb ceva Cipos pt a impiedica deteriorarea acestei noi turbine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu doar filtru, ar fi bine sa verififci si caracasa filtrului de aer sa nu fie sparta cat si furtunul care iese din carcasa si duce la turbina asta ca sa inlaturi orice neetanietate care poate duce la aspirarea de aer nefiltrat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat acum in cartea de service si intr-adevar turbina a fost schimbata la 87.000 km...cam putin a tinut (decat 49.000 km). Si oricum mai greu gasesti cu 400 euro turbina noua din moment ce la Volksparts aduc oficial turbine la pret de 35 milioane iar neoficial la 500 euro (dar au spus ca foarte rar si e posibil sa mai dureze cateva luni pana vor avea la acest pret)...

Modificat de Slider2006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal.de curind am intrat intr-un service vw si am aflat ca au o campanie privitoare la piesele uzate si care se pot reconditiona.pompa de apa,turbina etc.nu am avut timp sa mai stau pentru a afla preturi.dar se ofera garantie si nu este necesar ca montatul si demontatul sa se execute in service vw.deci se practica reconditionatul si este un lucru bun.curatirea daca se face prea tirziu are efect ptr putin timp.cum s-a mai spus cea mai buna curatire este turatia mare a motorului.eu am ajuns la 4400.la 160k nu am facut curatire niciodata.cit priveste viata unei turbine,50% tine de modul de exploatare si 50% de noroc.din politici economice asa se fac sa nu tina.sant turbine 'sportive' cu viata lunga,dar f scumpe.4000-5000 euro.ca exemplu,la motoarele de camioane turbina trece de 1.500k si nu necesita reparatii.ajunge la virfuri de turatii de 140mi si presiuni de 12.5 bari.deci tehnic se pot realiza.si uleiul are influenta lui.daca este trecut de 150mi ar trebui ulei 0w pe timp de vara.recomandabil.mai viscos.si scimbat pina in 15.000.eu asa fac.bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum mai greu gasesti cu 400 euro turbina noua

daca ma suni pe mine sigur gasesti :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

cine imi poate da si mie o vedere explodata de turbosuflanta?

e-mail: sebacrys@yahoo.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema e urmatoarea:

- am desfacut turbosuflanta bucati si nu stiu daca piesele mele sunt intacte sau nu, ca am gasit niste poze pe net cu componentele turbinei si eu nu am decat jumatate din ele;

- as vrea daca se poate o vedere explodata cu piesele turbinei sau un document in care sa gasesc asa ceva (*.pdf), ca sa ma pot documenta.

Multa stima si multumesc frumos pentru promptitudine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate eu nu intru in ax, daca vrei ne putem vedea si pot sa-ti zic dac sunt toate si daca sunt in regula :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am vazut si auzit pana acum o turbina de passat traieste bine mersi cam 250000km cel putin asa a fost si la mine.La aceasta varsta am inlocuit-o cu una noua si gata.In cazul in care decedeaza devreme este clar ca ceva nu a fost in regula ori cu uleiul ori cu intervalul de service ( care intre noi fie vorba in Romania nu poate fi mai mare de 10000 km deoarece crapa filtrele in masina nu alta ) ori cu factorul uman care de cele mai multe ori birjareste masina si nu recunoaste.In ceea ce priveste pretul unei turbine noi acesta a inceput sa fie cat de cat acesibil ( vezi un specialist ) si nu cred ca se poate vorbi de un cost ridicat de intretinere din aceasta cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic in legatura cu turbinele astea...Passatul avut anterior(131 cp avf) avea 300k cand l am vandut, si turbina nu a fost schimbata niciodata( o singura data am curatit o,pe la 250k) asa ca, incep sa cred ca o sa ajungem ca si posesorii de Dacii, cum ti e norocul sa o nimeresti. :) :) :D Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salve.

golf 4, tdi 90 cp, ALH, 290.000 km reali dintre care in jur de 100.000 km facuti in tara - turbina fara probleme.

acum am un passat b5.5 pe care mi l-am adus de afara (cel din semnatura). are 170.000 km reali si sper ca turbina sa se comporte la fel.

multa bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat masina la 230k...si am inlocuit turbina imediat dupa...cost 500 E (fara manopera , pt ca am avut un prieten cu service)...turbina a fost originala si am luat alta noua garret Made in Romania cu stantele de VW si Audi pe ea !! Parerea mea ca e dupa noroc..puteam sa mai merg inca 70k fara nici o problema..Asta este la masini SH o simpla loterie !

Modificat de yrynel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ar trebui facut pt a preintampina si deteriorarea prematura a acestei noi turbine pe care am montat-o acum cateva zile ?
In primul rand evita sa turezi motorul (peste 2200-2300 RPM) la rece. Cu motorul cald, schimba vitezele la peste 2500 RPM. Si incearca sa mergi macar o data pe saptamana reprize de peste 3000 RPM pentru curatarea turbinei de depuneri.

iar dupa o forja mai sustinuta evita sa opresti masina imediat; s-o mai lasi ceva timp la relanti, pentru evitarea racirii bruste.

mai multe detalii http://vwforum.ro/index.php?showtopic=2798

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am si io o problema ku un passat din 2003. Ieri dupa c am bagat motorina de 50 ron d la omv. la scurt timp a inceput sa se auda un fasait foarte puternic dupa 2000 de turatii ca si cand turbina incerca sa traga foarte mult aer si nu creea presiune....motorul deabia mai tragea si dupa 3000 de turatii se auzea un carait la motor ca si cum as schimba viteza fara sa apas pedala de ambreiaj si scotea foarte mult fum negru....lasa o dara de 50 m in spate. aveti idee c poate fi? turbina crapata? sau radiatoru d turbina? mentionez k masina are cip tuning si 119.500km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BTT ... cam asa ceva am patit si eu ..doar ca fumul era albicios...parerea mea e ca este turbosuflanta...!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai degraba un furtun de pe traseul turbinei fisurat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, un colier sarit, un furtun post -turbo care a crapat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia verifica trasel turbina-intercooler-motor.mai ales dedesupt, adic exact de unde iese din turbina.sigur ti-a sarit vre-un furtum, sau parial sarit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Buna ziua!

Zilele trecute am zis sa fac si eu ceva folositor pentru masina si se pare ca am capatat o problema.

Am desfacut furtunele de la intercooler si l-am spalat fara sa-l dau jos asa cum am citit pe aici pe forum,apa si sapun.

Acum se aude un fasait nu foarte puternic.Exista sanse sa fi ramas apa in interiorul intercooler-ului?sunetul e asemanator cu cel de la subaru :icon_cheesygrin:.Nu ma deranjeaza,ce ma nelinisteste e faptul ca nu vreau sa dauneze turbinei sau altor componente motor.Adaug ca masina trage f bine si nici fum nu scoate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!